Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2011 09:31 - АЗ СЪМ ПЛАТЕН И КОРУМПИРАН!
Автор: locke Категория: Политика   
Прочетен: 11148 Коментари: 57 Гласове:
30

Последна промяна: 24.07.2011 09:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Това е, признах си и ми олекна. След като другарката Пръмова ме разкри по BTV тази сутрин нямах друг избор. Права сте, Другарко Пръмова! Всички, които ви нападаме в интернет, сме платени и поради това заплащане корумпирани. Никой по никакъв начин не може искрено да каже нищо лошо против вас, защото вие от 10 години сте публична личност и сте пред очите на всички, без да има скрито-покрито. Нищо, че тези очи трябва да са много силни, че да ви виждат какво правите в апартамента си за един милион насред Брюксел! Нищо, че за вашата работа като министър по евроинтеграцията и впоследствие еврокомисар се знае по-малко, отколкото за работата на кой да е български политик; дори за сегашните евродепутати знаем повече, отколкото за вас! Ама, разбира се, че през последните 10 години всички знаеха, че сте червена снаха. Не? Сега ли са научили? Ама как не и как сега, бе, другарко Пръмова? Нали сте била публична личност? И сигурно от 10 години всички знаят и че сте католичка? Пак ли не? Не може да бъде... Сега остава да кажете и че въпреки тази толкова тръбена публичност, никой не знае какви загробващи условия сте подписали, за да ни вкарате навреме в Европейския съюз! Е, вече почват да подочуват туй-онуй!

Да, ама не, мадам Йес! Да ви кажа ли аз какво си мисля? Мисля си, че вие изобщо не сте независим кандидат, че зад гърба ви прозират поне две от големите партии – БСП и НДСВ. Мисля си, че вие сте вторият червен кон, пардон, кобила, в тази гонка! Мисля си, че е безмерна наглост да се обявявате за кандидат на ‘гражданското общество’, когато не сте направила нищо, за да го докажете! Мисля си, че е нагло и да се оплаквате, че големите партии имат преимущество пред вас поради огромните финанси, с които разполагат, защото вие и съпругът ви изобщо не сте бедни като църковни мишки и защото хич не стоят купища жълти и червени пари зад вас. Мисля си, че е нагло да твърдите, че медиите работят против вас, когато цяла една телевизия във всяко свое предаване ви прави реклама, а вие заявявате с прискърбие, че е жалко да има само една добра телевизия в България (разбирай BTV). Мисля си, че обиждате целия български народ, като се правите на светица и майка-закрилница, която ще го спаси от жестокото правителство.

Да, другарко Пръмова, ПЛАТЕН И КОРУМПИРАН СЪМ! Лепнато от вас, подобно определение ме кара да се чувствам горд и чист. Кара ме да вярвам, че кръстоносният ми поход срещу вас е успешен и ви вреди. Кара ме да вярвам, че със скромните си силици успявам да се боря срещу платената с милиони ‘безплатна’ и ‘искрена’ телевизионна реклама, която струи към вас от екрана на BTV и други медии. Кара ме да вярвам, че ви е страх от същото това гражданско общество, за чийто кандидат се обявявате. Кара ме да вярвам, че отсега търсите кого да обвините за предстоящата си загуба... И почвате с честните блогъри като мен, които просто казваме истината!

Благодаря ви, другарко Пръмова! Да чуя, че съм ПЛАТЕН И КОРУМПИРАН от ПЛАТЕН И КОРУМПИРАН ПОЛИТИК като вас, за мен е по-ценно от орден ‘Стара планина’, връчен от другаря Гоце, чийто достоен наследник вие НЯМА ДА БЪДЕТЕ. Защото нито сте достойна, нито ще го наследите! Защото, другарко Пръмова, вие наистина сте чиста като сълза... но крокодилска...




Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vmir - Брей, ама и Пръмовата ли почна да се изживява като жертва но корупцията, бе???
24.07.2011 09:55
Че да не съм я бил с мокър чорап по главата да се кандидатира и да си въобразява, че бесепето няма да се подсигури двойно заради черните й очи? Какво нещо било да се чувстваш венчан за властта. Тц,тц,тц...
цитирай
2. yotovava - И не си почерпил!!!
24.07.2011 09:57
Убивъм тъ!!!

:)))))))))))))))

Валя
цитирай
3. locke - Не, Воймире!
24.07.2011 09:59
Понеже не й харесва какво пишем за нея в Интернет, реши, че е най-лесно да заклейми всички пишещи против нея блогъри като платени и корумпирани при Мира Баджева - дадоха й само час да си прави реклама на нищото, което е свършила досега. Някак лично го приех! Иска ми се да кажа, че е загубила моя глас, но ще е лъжа - никога не е имала дори илюзорен шанс да го получи! Дори Калфин бих предпочел пред нея!
цитирай
4. locke - Като се замисля...
24.07.2011 10:01
yotovava написа:
Убивъм тъ!!!

:)))))))))))))))

Валя

.. ако бях станал платен агитатор за Пръмова, щях бая да се облажа и като нищо да почерпя! С прасенце, не с постно ризото! Как пък не се намери барем един блогър да я харесва и хвали. Даже Трактора си има 2-3 фена! Лошо, Пръмова, лошо! Не бива да се подценява нета - той донесе победа за ГЕРБ преди 2 години!
цитирай
5. yotovava - Това е типичната ни народопсихология
24.07.2011 10:14
- всъщност българинът не е научен да вижда положително и за всичко си има негативно обяснение.

Но тук сме се родили, няма къде да избягаш.
:))))
цитирай
6. locke - Защо говориш така?
24.07.2011 10:20
Аз обичам да виждам положителните неща... Ето ти нещо положително - Интернет! Ако нямахме Интернет, Пръмова можеше и да ни излъже през платените медии. А сега - един пише, друг чете, трети и четвърти разказват. Свобода на словото в действие...
цитирай
7. sreden - Чудесен текст!
24.07.2011 12:43
Отива ми на страницата във ФБ :)))Поздрав!
цитирай
8. morko - Обвинението, че е "червен...
24.07.2011 12:47
Обвинението ,че е "червена" снаха е смешно.В България почти няма човек ,който да няма някакви роднински връзки с "червените".Кой снаха ,кой зет ,кой братовчед ,кой внук като теб самия-някъде си написал ,че дядо ти е бил комунист.И какво като е бил .Та в какви точно грехове обвиняваш Кунева ,освен ,че е снаха и защо изобщо се занимаваш с нея ,след като няма даже и един фен
цитирай
9. locke - Мерсаж!
24.07.2011 12:49
sreden написа:
Отива ми на страницата във ФБ :)))Поздрав!

ФБ е най-големият стожер на свободното слово!
цитирай
10. анонимен - Как не те е срам! Хич не те е срам!
24.07.2011 12:49
Да се издадеш сам! Ами ние, останалите платени, корумпирани, долни и гадни противници? Как ще крием доходите си от Дянков? Хайде, ти си се пражалил, но нас не издавай! Обещаваш ли да се държиш достойно и твърдо и да си траеш за нашите пликове с кинти? Кажи, че обещаваш! Иначе ще започна да хваля БСП-то, Гоцето и ...абе всички...
цитирай
11. анонимен - че тя си е червено троянско магаре е ясно.
24.07.2011 12:52
morko написа:
Обвинението ,че е "червена" снаха е смешно.В България почти няма човек ,който да няма някакви роднински връзки с "червените".Кой снаха ,кой зет ,кой братовчед ,кой внук като теб самия-някъде си написал ,че дядо ти е бил комунист.И какво като е бил .Та в какви точно грехове обвиняваш Кунева ,освен ,че е снаха и защо изобщо се занимаваш с нея ,след като няма даже и един фен

Виж какво стана на изборите за евродепутати. Повлече иначе неизбираеми кандидати и после се оттегли с достойнство.
цитирай
12. locke - Само дето не е обикновена червена снаха, а най-червената в историята!
24.07.2011 12:56
morko написа:
Обвинението ,че е "червена" снаха е смешно.В България почти няма човек ,който да няма някакви роднински връзки с "червените".Кой снаха ,кой зет ,кой братовчед ,кой внук като теб самия-някъде си написал ,че дядо ти е бил комунист.И какво като е бил .Та в какви точно грехове обвиняваш Кунева ,освен ,че е снаха и защо изобщо се занимаваш с нея ,след като няма даже и един фен

След другаря Живков, най-важният пост в БКП беше секретарят на ЦК на БКП, а нейният свекър Иван Пръмов се е застоял на този пост 'само' 15 години - повече от всеки друг. И после е отишъл кротко да препира червени пари в Централния кооперативен съюз за още десетина годинки.
Има разлика между червен и червен. Дядо ми е бил редови партиен член на партията 30 години, та някак нещата не са съпоставими.
Кунева не е обикновена 'червена снаха'!

Тя е ЧЕРВЕНАТА СНАХА!

За днес ти стигат коментарите, лек ден!
цитирай
13. locke - Обещавам!
24.07.2011 12:59
katana написа:
Да се издадеш сам! Ами ние, останалите платени, корумпирани, долни и гадни противници? Как ще крием доходите си от Дянков? Хайде, ти си се пражалил, но нас не издавай! Обещаваш ли да се държиш достойно и твърдо и да си траеш за нашите пликове с кинти? Кажи, че обещаваш! Иначе ще започна да хваля БСП-то, Гоцето и ...абе всички...

И ятак ще ти бъда, ако закъсаш - ще ти нося хляб, чушки, домати, пликове с пари... Сирене и кашкавал сам трябва да си намираш от мандрите :)
цитирай
14. анонимен - Вече съм спокоен.... :-))))))))))))
24.07.2011 13:13
locke написа:
katana написа:
Да се издадеш сам! Ами ние, останалите платени, корумпирани, долни и гадни противници? Как ще крием доходите си от Дянков? Хайде, ти си се пражалил, но нас не издавай! Обещаваш ли да се държиш достойно и твърдо и да си траеш за нашите пликове с кинти? Кажи, че обещаваш! Иначе ще започна да хваля БСП-то, Гоцето и ...абе всички...

И ятак ще ти бъда, ако закъсаш - ще ти нося хляб, чушки, домати, пликове с пари... Сирене и кашкавал сам трябва да си намираш от мандрите :)

цитирай
15. анонимен - locke - "Че си платен и корумпиран" вече е ясно .... :)
24.07.2011 14:37
Това изобщо не е нарушение на някакав закон, дори и да съществува такъв в България.
Страхувам се обаче дали не си нарушил закона за декларация на доходи. Дано знаеш, че дори и пари получени от корупция следва да се декларират.
Взимай пример от някои политици по върховете ... :)
цитирай
16. locke - Андрешко, тя корупцията има разни форми!
24.07.2011 14:47
Аз например искам да ми плащат в прасета - затова все на прасета се басирам, и да загубя някое - голям праз! И като си попълвам годишната декларация много се чудя какво да пиша! Да са пари, не са пари! Да е недвижима собственост - не е, даже напротив - тия прасета навъртат по 20 км дневно из двора. А и си ги ям с тайфата, не ги продавам! По едно време се колебаех дали да не ги пиша като лично превозно срество, така де, да дам все пак нещо на бюджета! Ама после се сетих, че ако ме карат да покажа как яздя прасе или да държа изпит категория П(расе) ще стана за смях на цяло село. Та така - седя си кротко корумпиран и закон не ме лови...
цитирай
17. анонимен - Отговорът ти не ме удовлетворява ..../ един нар. представител казваше УДУЛТВОРЕНИЕ /
24.07.2011 15:03
Ще се обърна към Конституционния съд за тълкуване на казуса " Декларират ли се корупционни доходите от животински произход" ... :)
цитирай
18. locke - ААААА, не е честно!
24.07.2011 15:47
andreshko написа:
Ще се обърна към Конституционния съд за тълкуване на казуса " Декларират ли се корупционни доходите от животински произход" ... :)

Тоя Конституционе съд е целия червен и лилав - пълен с малоумни клонинги на Корнезов. Като нищо ще ме признаят за виновен, че и в зоофилия могат да ме обвинят, свинете му със свине!
цитирай
19. tomov8 - Аз също не харесвам Кунева
24.07.2011 16:03
и няма да гласувам за нея. Но като ще я критикувате и нападате - правете го с факти, а не със слухове и субективни мнения, иначе и правите услуга на нея.
цитирай
20. sekir4o - Знаех си, че си скрита лимонка!
24.07.2011 16:04
цитирай
21. locke - Съветвам ви да кликнете на синия линк 'туй-онуй'!
24.07.2011 16:12
tomov8 написа:
и няма да гласувам за нея. Но като ще я критикувате и нападате - правете го с факти, а не със слухове и субективни мнения, иначе и правите услуга на нея.

Там съм изнесъл именно факти, какво е подписала другарката Пръмова на ползу роду в областта на млечното животновъдство и какво е причинило това на България. Ако трябва да опиша всичките й деяния по присъединияването ни в ЕС и некерман тънък ще ви се види. Колкото до това за кого е женена, какви пари има и каква религия изповядва - прочетете статията за нея в Wikipedia и проследете линковете. Слухове тук няма - всичко са факти... Просто не смятам че във всеки пост за нея трябва да се повтаряме и да дъвчем вече дъвкана дъвка. Нямах намерение и този пост да пиша, ако не бях приел отношението й към блогърите твърде лично!
цитирай
22. locke - Скрита, скрита, ама на - взривиха ме!
24.07.2011 16:13
sekir4o написа:
Знаех си, че си скрита лимонка!

цитирай
23. spass - Ха така!
24.07.2011 16:37
Прочетох и "туй-онуй". Браво! Хайде сега : Юруш на гласоподаването! И може би защото съм тъп, не мога да открия разликите между Йес, Трактор, Гоце и т.н. Ами сега? Май и на тези избори ще ходя за гъби...
цитирай
24. yotovava - Лок, а да ме вербуваш, а?
24.07.2011 16:47
Ще се споразумеем :))))))))))))
цитирай
25. locke - Има си разлика, много ясно!
24.07.2011 17:19
spass написа:
Прочетох и "туй-онуй". Браво! Хайде сега : Юруш на гласоподаването! И може би защото съм тъп, не мога да открия разликите между Йес, Трактор, Гоце и т.н. Ами сега? Май и на тези избори ще ходя за гъби...

Гоце няма да участва ;)
Колкото до другите - например сравни Каракачанов с Пръмова! Посочвам Каракачанов, защото ГЕРБ още не са посочили кандидат, а РЗС имат, но с тия взривове може и да им иде зян и да се наложи да го сменят няколко пъти до октомври. Калфин пък с Пръмова само различни номера носят, всичко друго си е същата студена баничка :) Но имаш Волен, да речем ...
Та все пак избор имаш, и все по-голям ще става! Ходенето ти за гъби е лелеяна мечта на Пръмова и Калфин и е скрит глас за тях. Ти си реши дали това искаш!
цитирай
26. locke - Пък язе те мислех за вегетарианка, язък!
24.07.2011 17:21
yotovava написа:
Лок, а да ме вербуваш, а? Ще се споразумеем :))))))))))))

Ей, тва човек за едното прасе на какво е способен! Пък за две - хептен!
цитирай
27. penchoan - Едно време аристокрацията се е с...
24.07.2011 18:50
Едно време аристокрацията се е смятала, че притежава синя кръв. И благородническа титла им се полага по рождение. Днес наследниците на червените велможи смятат, че тяхната кръв е по-червена от нашата и властта им принадлежи по право. Комунизмът не си е отишъл още от България, но и това ще стане. Мадам Кунева сгази лука в Брюксел, където не искат вече да я видят и чуят, заради нейната алчност. Няма никакъв шанс да стане президент. Но номерът е друг - да се издигат САМО кандидати с по-червена кръв или проверени от ДС. И който вземе по-малко гласове да стане донор на някой "наш" човек. Така че истинската опозиция винаги, доколкото съществува, винаги да бъде прецакана. Г-жа Кунева може да послужи единствено и само за донор при втори тур на президентските избори.
цитирай
28. yotovava - Не бе, четири тиквички имам узрели в градината, щях да ти ги предложа да се кооперираме :)))))))))))
24.07.2011 18:53
locke написа:
yotovava написа:
Лок, а да ме вербуваш, а? Ще се споразумеем :))))))))))))

Ей, тва човек за едното прасе на какво е способен! Пък за две - хептен!

цитирай
29. locke - Всички тъмни сили да се обединят - пак не могат да спечелят БСП!
24.07.2011 19:08
penchoan написа:
Едно време аристокрацията се е смятала, че притежава синя кръв. И благородническа титла им се полага по рождение. Днес наследниците на червените велможи смятат, че тяхната кръв е по-червена от нашата и властта им принадлежи по право. Комунизмът не си е отишъл още от България, но и това ще стане. Мадам Кунева сгази лука в Брюксел, където не искат вече да я видят и чуят, заради нейната алчност. Няма никакъв шанс да стане президент. Но номерът е друг - да се издигат САМО кандидати с по-червена кръв или проверени от ДС. И който вземе по-малко гласове да стане донор на някой "наш" човек. Така че истинската опозиция винаги, доколкото съществува, винаги да бъде прецакана. Г-жа Кунева може да послужи единствено и само за донор при втори тур на президентските избори.

Президентските избори вече са загубени за тях!
А за другото си прав!
цитирай
30. locke - Кога узряха, бе Валя?
24.07.2011 19:09
yotovava написа:
locke написа:
yotovava написа:
Лок, а да ме вербуваш, а? Ще се споразумеем :))))))))))))

Ей, тва човек за едното прасе на какво е способен! Пък за две - хептен!


Нали не са ГМО?
цитирай
31. yotovava - Не, не, даже утре ще ги жертвам за баба ми, но ти не се безпокой,
24.07.2011 19:16
има още, аз съм добър стопанин.
Имаме ли сделка :))))))))))))
цитирай
32. анонимен - Спасе, ако ще береш от "онези" гъби, да ти кажа количества и
24.07.2011 19:17
spass написа:
Прочетох и "туй-онуй". Браво! Хайде сега : Юруш на гласоподаването! И може би защото съм тъп, не мога да открия разликите между Йес, Трактор, Гоце и т.н. Ами сега? Май и на тези избори ще ходя за гъби...

няма нужда да ги сбираме по стадиони.
цитирай
33. locke - ААА, не става!
24.07.2011 19:29
yotovava написа:
има още, аз съм добър стопанин.
Имаме ли сделка :))))))))))))

Това е капан, нали!?! Не стига че съм платен и корумпиран, ами искаш в прав текст да ти кажа, че и подкуп ще взема!

П.П. Пиши ми на ЛС :))) Тия работи се уреждат на 4 очи :)
цитирай
34. raders - Само забележката, че е католичка ми ...
24.07.2011 19:44
Само забележката, че е католичка ми прозвуча някак кухо и принизява стойността на останалите аргументи. Ми тя може да е и последователка на Амон Ра; какво общо има това с политическите и изяви??? Иначе другото бива.
цитирай
35. locke - Уважавам католиците и нямам нищо против тях!
24.07.2011 20:01
raders написа:
Само забележката, че е католичка ми прозвуча някак кухо и принизява стойността на останалите аргументи. Ми тя може да е и последователка на Амон Ра; какво общо има това с политическите и изяви??? Иначе другото бива.

Всъщност нямам против и че е червена снаха и че е милионерка!
За мен проблемът е, че тези неща се крият с канска сила. Така например до скоро се махаха всички данни в нета за мъжа й и роднините му. А да откриеш, че е католик е още по-трудно! Хората трябва да знаят всички факти, преди да вземат решение да изберат някой на такава важна длъжност!
цитирай
36. puk - Браво! Само така. Тая пача много си ...
24.07.2011 20:18
Браво! Само така. Тая пача много си повярва.
цитирай
37. raders - Само забележката, че е католичка ми ...
24.07.2011 20:23
locke написа:
raders написа:
Само забележката, че е католичка ми прозвуча някак кухо и принизява стойността на останалите аргументи. Ми тя може да е и последователка на Амон Ра; какво общо има това с политическите и изяви??? Иначе другото бива.

Всъщност нямам против и че е червена снаха и че е милионерка!
За мен проблемът е, че тези неща се крият с канска сила. Така например до скоро се махаха всички данни в нета за мъжа й и роднините му. А да откриеш, че е католик е още по-трудно! Хората трябва да знаят всички факти, преди да вземат решение да изберат някой на такава важна длъжност!


Но католик не означава негодник... Не усещаш ли, че тук малко се издънваш?
цитирай
38. injir - Taka li stana? Ako govorish i kaz...
24.07.2011 20:45
Taka li stana? Ako govorish i kazvash mnenie, oznachava che si platen i korumpiran. Mlyk togava!
цитирай
39. locke - И да си богат не значи негодник!
24.07.2011 20:45
raders написа:
locke написа:
raders написа:
Само забележката, че е католичка ми прозвуча някак кухо и принизява стойността на останалите аргументи. Ми тя може да е и последователка на Амон Ра; какво общо има това с политическите и изяви??? Иначе другото бива.

Всъщност нямам против и че е червена снаха и че е милионерка!
За мен проблемът е, че тези неща се крият с канска сила. Така например до скоро се махаха всички данни в нета за мъжа й и роднините му. А да откриеш, че е католик е още по-трудно! Хората трябва да знаят всички факти, преди да вземат решение да изберат някой на такава важна длъжност!


Но католик не означава негодник... Не усещаш ли, че тук малко се издънваш?

Нямам абсолютно нищо против да гласувам за католик или протестант, притеснява ме огромното усилие този факт да бъде скрит! Дали много хора ще загубят вяра в Кунева, ако разберат каква е нейната вяра? Може би не! Дали е честно да се избира според вярата! Вероятно не! Дали трябва да се крие? Определено не!
Да ми се изтъпани по телевизията и да каже, че след 10 години за нея всичко се знае, е една НАГЛА ОГРОМНА ЛЪЖА!
цитирай
40. locke - Освен ако не е в полза на нашите!
24.07.2011 20:46
injir написа:
Taka li stana? Ako govorish i kazvash mnenie, oznachava che si platen i korumpiran. Mlyk togava!

Тогава си достоен и смел човек (но само за нашите)!
цитирай
41. injir - Nashite. . . Vashite. . . Mai v tova e ...
24.07.2011 20:57
Nashite...Vashite... Mai v tova e greshkata...
цитирай
42. locke - Всеки си има блог и може свободно да говори в него...
24.07.2011 21:02
injir написа:
Nashite...Vashite... Mai v tova e greshkata...

Явно някои хора още не разбират, че това е най-висшата форма на свободата на словото! И най-лесно излиза да кажеш, че всички са продажни и платени!
цитирай
43. injir - Prav si.
24.07.2011 21:16
Prav si.
цитирай
44. balgarski7vinarki - edno ot neshtata,koito nai-mnogo draznjat evropeizite sa zabogatelite kom-varhushki
24.07.2011 21:54
I ima za kakvo,nali.
Ta po temata -elita v obshtestvoto-samo tuk e elit,v Evropa e perlit.
цитирай
45. locke - Да ти кажа, не ме дразнят богатите!
24.07.2011 22:04
balgarski7vinarki написа:
I ima za kakvo,nali.
Ta po temata -elita v obshtestvoto-samo tuk e elit,v Evropa e perlit.

Нито дори ком-върхушките (стига да не са се уляли да крадат, разбира се)!
Бих предочел да ме управлява богат и доказал се човек вместо беден идеолог...
У Пръмова най ме дразни, че се прави на една от народа, а не е виждала народ и през крив макарон! Да си каже, че е кандидат на олигархията и я оставям на мира на секундата!

П.П. Това с перлита е свежа хрумка!
цитирай
46. hatanasov - Тя е публична...
24.07.2011 23:23
не от 10 години, а още когато предаде баща си... и после когато спря да се вика Пръмова... и така до края на света.
цитирай
47. hatanasov - А ни е си караме...
24.07.2011 23:24
безплатно още от комунизма. А те вече плащали.
цитирай
48. locke - Май имаш информация по въпрос, който отдавна ме човърка!
24.07.2011 23:28
hatanasov написа:
не от 10 години, а още когато предаде баща си... и после когато спря да се вика Пръмова... и така до края на света.

Кога и защо Кунева си върна моминското име?

По другия въпрос - по-добре съм си неплатен - спя спокойно и ми е чиста съвестта!
цитирай
49. анонимен - Вярно е. Находчив лаф.
25.07.2011 00:40
locke написа:
balgarski7vinarki написа:
I ima za kakvo,nali.
Ta po temata -elita v obshtestvoto-samo tuk e elit,v Evropa e perlit.

Нито дори ком-върхушките (стига да не са се уляли да крадат, разбира се)!
Бих предочел да ме управлява богат и доказал се човек вместо беден идеолог...
У Пръмова най ме дразни, че се прави на една от народа, а не е виждала народ и през крив макарон! Да си каже, че е кандидат на олигархията и я оставям на мира на секундата!

П.П. Това с перлита е свежа хрумка!

цитирай
50. 4aiotgluhar4e - Браво! И аз съм такава!
25.07.2011 18:17
Че и нахална, защото от това не ме е срам :)))
цитирай
51. locke - Бесрамница! :)))
25.07.2011 18:28
4aiotgluhar4e написа:
Че и нахална, защото от това не ме е срам :)))

Веднага да се покаеш публично (и обяви промоция с 15% отстъпки - много е вървежна при покаяние)!
цитирай
52. lambo - То и на чешки език "корумпиран" = "платений"
25.07.2011 19:30
Вместо да и платят обаче, я назначиха в борда на една голяма френска банка - "ПАРИ-ба"
цитирай
53. locke - Аз съм чувал, че най-скъпо струва информацията!
25.07.2011 19:38
lambo написа:
Вместо да и платят обаче, я назначиха в борда на една голяма френска банка - "ПАРИ-ба"

Пък тя на Париба колко ценни информацийки може да изпее - не могат да й се наплатят! А представяш ли си, ако стане президент - звънка им и казва - ще сложа вето на еди-кво си... Пък те ще дадат милионче-две комисионна!
цитирай
54. megafon - Пръмова не беше ли
27.07.2011 13:33
балдъза на Кунева или бъркам?
цитирай
55. locke - 'Пръмова' от поста е Меглена Кунева!
27.07.2011 13:59
megafon написа:
балдъза на Кунева или бъркам?

Просто я наричам с фамилията, която е взела при брака си!
Уляна Пръмова, бившата шефка на БНТ, е етърва на Меглена, ако това питаш - демек другата снаха на великия секретар на ЦК на БКП Иван Пръмов!
цитирай
56. wasteland - Аз нямам нищо против да съм корум...
29.07.2011 16:02
Аз нямам нищо против да съм корумпиран и платен... Даже напротив - искам някой да ми плаща, ама няма...

Прочетох всички коментари дословно, ама не разбрах едно...

Сега какво да правя ? Да ходя до Ешерихия Куни да си търся парите или поне да ми осребри касовите бележки за цигарите и кафето дето съм изгърмял докато седя и пиша корумпирано на компютъра ?
цитирай
57. locke - 'Ешерихия Куни' - хареса ми!
29.07.2011 23:24
wasteland написа:
Аз нямам нищо против да съм корумпиран и платен... Даже напротив - искам някой да ми плаща, ама няма...

Прочетох всички коментари дословно, ама не разбрах едно...

Сега какво да правя ? Да ходя до Ешерихия Куни да си търся парите или поне да ми осребри касовите бележки за цигарите и кафето дето съм изгърмял докато седя и пиша корумпирано на компютъра ?

Най-добре звънни в централата на НДСВ и питай, оттам плащат, те ще ти кажат :)
Ама ако си писал корумпирано за нея, ако не си - не става!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1120148
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив