Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2011 09:13 - Три дни след боя във Варна – медиите млъкнаха, в блога се развоня...
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3824 Коментари: 23 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Очаквах някой да скочи срещу отбора на народа (и на полицията), но вместо това се сблъскахме с венцивалериева компото-компютърна глупост! Да се твърди, че МВР покровителства побойниците, е трудна за оборване (макар и невярна) теза, по която можеше да се получи интересна дискусия. Вместо нея получихме комунистическа версия на играта ‘развален телефон’! Браво, Венци, браво, другарю! Повече такива глупости пиши!

По трибуните имало издигнат портрет на ген. Луков от сините ултраси. Щом вдигат такъв плакат, значи са способни да бият наред и те са извършителите на побоя срещу моряшките фенове! Не желязна, ами направо стоманена логика! Само дето се оказало, че портрета не бил на ген. Луков, а на ген. Вълков, и че тези, които са го дигали по трибуните, не са тези, които са се били в кръчмата! Като ви казвам, че глупостта е като в онзи виц за компотите и компютрите, не ви лъжа. Но от червен мозък – толкоз! Не знае човек, да плаче ли, да се смее ли!

Къде е истината? Истината е, че сините ултраси почитат ген. Вълков и ген. Луков, защото те са ‘били червените’, тоест вечния враг ЦСКА. В тези агитки, в които несъмнено има и млади социалисти, едва ли някой иска да бие комунисти (освен, ако не са фенове на ЦСКА). Просто има декларирана визуално агресия спрямо червената торсида.

В добавка, само лаик (какъвто е несъмнено Венци, който мачове гледа по телевизията) може да слага равенство между ултрасите, вдигнали портрета на ген. Вълков/Луков, и тези, били фенове на моряците в ‘Мираж’. Самият факт, че не са ги душили с тел и не са им вадили очите, би трябвало да е достатъчен, за да светне червената лампичка в главата на Венци (макар че тази лампичка сигурно винаги е включена и не е усетил разликата в интензитета). Но лаик от подобна величина едва ли знае, че на трибуните е имало ултраси от 7 различни сини агитки, всички те добре организирани и в здравословна конкуренция помежду си. Няколко от тях варненски, няколко – софийски. Лаиците не знаят, че подобни агитки действат самостоятелно в мини схватки, като тази след мача, и се обединяват, само ако ще се провежда масов бой. Естествено няма как да знаят, че агитката с портрета на Вълков/Луков е съвсем различна от агитката, провела побоя. Но за изчанчената червена логика и смешен плач прегради няма... Нищо по–лесно от генерализирането няма. Като казахме генерализиране – и без друго Венци не прави разлика между Луков и Вълков, защото разказът му е от първа ръка, но от втори чифт очи (щото явно е недоскив, та неговата придружителка му е казала какво вижда). Да не е излезе накрая, че на портрета е бил ген. Вазов (и той герой от войните като двамата други)? Генерализираме, нали така? Абе шашава комунистическа мисъл... Важното беше пост за генерал Вълков да има, колкото и да е нелеп повода! Защото портретът е бил на Луков, драги Венци! Даже знам варненската торсида, която го величае (техен съгражданин е все пак)! Вчера ми казаха и от коя софийска торсида са били биячите! А твоя пост след многото корекции и неточности, стана манджа с грозде...

 

За финал се сещам за класическия виц

 

- Гарабед, хареса ли ти концерта на Гяуров?

- Хич не ми хареса.

- Ама ти ходи ли?

- Не, ама Киркор ми го изпя целия и хич нищо не излезе...




Гласувай:
10



1. анонимен - Номерът е да се изреве патетично
17.08.2011 09:29
"Хора, бдете"! Венци и агитка се изложиха здраво и този път. Забавно.
цитирай
2. locke - Аз и патос не видях...
17.08.2011 09:36
Само носталгични спомени... Иска му се да е респесиран, ама няма от кого! Споко, Венци, ще те репресирам вербално! Поводи - бол!

Само се чудя, кога ще искочи някой земеделец от храстите, та да постави ребром въпроса, защо комунистите ги зарязаха на 9-ти юни? И дали щеше цветът на земеделците да измре, ако комунягите не бяха зомбита с дистанционно управление от Москва?
цитирай
3. анонимен - Аз ги наклеветих за 9 юни, ама Венци рече, че не било така
17.08.2011 10:08
И се отплесна по патетиката.
цитирай
4. locke - Хич не е така...
17.08.2011 10:13
А после се чудят, защо земеделците вечно ще ги мразят! За тези, които ще кажат, че има и червени земеделци, пак ви е ударил тока - няма такива, а има боядисани в оранжево комуняги!
цитирай
5. анонимен - За земеделците и борбата между селската и градската буржоазия,
17.08.2011 10:21
като отказ да се присъединят към земеделците е сповенато неведнъж.
цитирай
6. анонимен - Нека да поприключа подгряването на супата и ще покажа документи
17.08.2011 10:23
Кой, как и по какъв начин е подпомагал класовото осъзнаване на нашенските комунисти. По онова време са се водили сериозни полицейски дознания е протоколи.
цитирай
7. locke - Аз си спомням документа от Москва,
17.08.2011 10:45
в който земеделците се наричаха 'аграр-фашисти'! И всичко това при положение, че може би единственото земеделско правителство в световната история - това на Стамболийски, е правело много не само за селяните, но и за работниците! Само дето никой комунист не може да понесе мисълта да е втора цигулка!
цитирай
8. анонимен - На Сталин му е било лесно
17.08.2011 11:33
Всичко различно от болшевиците е било фашистко. При Венци кашата се сгъстява.
От историкофактологическа гледна точка. Спирам с уроците по история при него.
цитирай
9. locke - Не може да спираш!
17.08.2011 11:59
Щото го четат хора и вярват на написаното...
Добре, че сте доста тези, които го коригирате...
цитирай
10. cecka1504 - Аз, като един много голям лаик по ...
17.08.2011 12:10
Аз, като един много голям лаик по темата, не знам, "че подобни агитки действат самостоятелно в мини схватки, като тази след мача, и се обединяват, само ако ще се провежда масов бой." Даже изобщо не знам как действат агитките като ходят по мачове.
Явно трябва да тръгна и аз, че да съм в крак :)
цитирай
11. анонимен - Ама сега няма да поправям всяка фактологическа грешка.
17.08.2011 12:11
Ще ме прощаваш, ама да беше ученик, да му пишеш двойката и да върви да си доучи.
Аз съм убеден, че по някое време ще каже, че не е важно, че има грешки, важна е посоката на разсъждение. Да го прави за пръв пат, да му прости човек. Ама му е начин на действие. Демек, няма значение терена на който строиш, важното е да строиш. Познато, нали?
цитирай
12. анонимен - Цецке, заведи дребните канибалчета на мач
17.08.2011 12:12
cecka1504 написа:
Аз, като един много голям лаик по темата, не знам, "че подобни агитки действат самостоятелно в мини схватки, като тази след мача, и се обединяват, само ако ще се провежда масов бой." Даже изобщо не знам как действат агитките като ходят по мачове.
Явно трябва да тръгна и аз, че да съм в крак :)

и ще се видиш в чудо! :-)))))))))))))))
цитирай
13. cecka1504 - Сори, няма как да стане :) При нас е сложно.
17.08.2011 12:16
katana написа:
cecka1504 написа:
Аз, като един много голям лаик по темата, не знам, "че подобни агитки действат самостоятелно в мини схватки, като тази след мача, и се обединяват, само ако ще се провежда масов бой." Даже изобщо не знам как действат агитките като ходят по мачове.
Явно трябва да тръгна и аз, че да съм в крак :)

и ще се видиш в чудо! :-)))))))))))))))


Да си ги водят мама и тати :)
цитирай
14. locke - Цецке, заведи дребните канибал...
17.08.2011 12:16
katana написа:
Цецке, заведи дребните канибалчета на мач
cecka1504 написа:
Аз, като един много голям лаик по темата, не знам, "че подобни агитки действат самостоятелно в мини схватки, като тази след мача, и се обединяват, само ако ще се провежда масов бой." Даже изобщо не знам как действат агитките като ходят по мачове.
Явно трябва да тръгна и аз, че да съм в крак :)

и ще се видиш в чудо! :-)))))))))))))))

Велика идея :))
Даже ултрасите няма да посегнат на малките зверчета :)))
Само трябва да ги научиш да скандират!
Ама по-меки лозунги, с прикрит цинизъм!
цитирай
15. locke - Да ходи на Бузлуджа!
17.08.2011 12:18
katana написа:
Ама сега няма да поправям всяка фактологическа грешка. Ще ме прощаваш, ама да беше ученик, да му пишеш двойката и да върви да си доучи.
Аз съм убеден, че по някое време ще каже, че не е важно, че има грешки, важна е посоката на разсъждение. Да го прави за пръв пат, да му прости човек. Ама му е начин на действие. Демек, няма значение терена на който строиш, важното е да строиш. Познато, нали?

Нали сега ще им я върнат - да заминат на тримесечна бригада всички червени мухоморки! Няма да ми липсват!
цитирай
16. анонимен - Хич не е сложно! Даже има педагогически ефект
17.08.2011 12:25
13. cecka1504 - Сори, няма как да стане :) При нас е сложно.
cecka1504 написа:
katana написа:
cecka1504 написа:
Аз, като един много голям лаик по темата, не знам, "че подобни агитки действат самостоятелно в мини схватки, като тази след мача, и се обединяват, само ако ще се провежда масов бой." Даже изобщо не знам как действат агитките като ходят по мачове.
Явно трябва да тръгна и аз, че да съм в крак :)

и ще се видиш в чудо! :-)))))))))))))))


Да си ги водят мама и тати :)

Като ги върнеш на мама и тати, поне 1 седмица ще си ги превъзпитават в къщи.
цитирай
17. анонимен - Да бе! Ако канибалчетата погнат ултрасите?
17.08.2011 12:26
locke написа:
katana написа:
Цецке, заведи дребните канибалчета на мач
cecka1504 написа:
Аз, като един много голям лаик по темата, не знам, "че подобни агитки действат самостоятелно в мини схватки, като тази след мача, и се обединяват, само ако ще се провежда масов бой." Даже изобщо не знам как действат агитките като ходят по мачове.
Явно трябва да тръгна и аз, че да съм в крак :)

и ще се видиш в чудо! :-)))))))))))))))

Велика идея :))
Даже ултрасите няма да посегнат на малките зверчета :)))
Само трябва да ги научиш да скандират!
Ама по-меки лозунги, с прикрит цинизъм!

цитирай
18. анонимен - Там преподават точно тази история, за която той пише.
17.08.2011 12:27
15. locke - Да ходи на Бузлуджа!
locke написа:
katana написа:
Ама сега няма да поправям всяка фактологическа грешка. Ще ме прощаваш, ама да беше ученик, да му пишеш двойката и да върви да си доучи.
Аз съм убеден, че по някое време ще каже, че не е важно, че има грешки, важна е посоката на разсъждение. Да го прави за пръв пат, да му прости човек. Ама му е начин на действие. Демек, няма значение терена на който строиш, важното е да строиш. Познато, нали?

Нали сега ще им я върнат - да заминат на тримесечна бригада всички червени мухоморки! Няма да ми липсват!

цитирай
19. cecka1504 - Да ми оставите питомниците на мира, ей :)!
17.08.2011 12:31
Не са канибалчета и са си много възпитани децата! За тях нещата ги приемам лично :)!
Намерете си канибалчета и ги водете на мач :)))
цитирай
20. locke - Катана, по-добре да не ходят на мач дечицата!
17.08.2011 12:33
Ще си обогатят рязко речника, а после познай кой ще е виновен :)
Аз ще им напиша една приказка в стил венцивалери с неясен сюжет и оплетен край на футболна тематика :)
цитирай
21. анонимен - Не били канибалчета... Я ги остави за 1 час сами
17.08.2011 12:34
и Хирошима след бомбата ще ти се стори подреден град.
цитирай
22. locke - Катана, остави дребосъците на мира :)
17.08.2011 12:38
Джвакай Венци!
цитирай
23. анонимен - С дребосъците е по-весело.
17.08.2011 12:50
Там трябва да чета и да се дразня от грешки и сълзливи вопли.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1120239
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив