Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2011 13:03 - Как станах блог-идол! (посвещава се на Пупи и сие)
Автор: locke Категория: Забавление   
Прочетен: 9166 Коментари: 51 Гласове:
7

Последна промяна: 30.06.2011 15:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Предлагам ви една златна класика от 2007 г. с близо 12 000 прочита. Както се твърди и в оригиналния пост – ‘Всяка прилика с реални лица и събития може би не е нарочна’...

 

И така....

 

Публикуваният материал е от тайния дневник на известен блог юзър. Надяваме се, че ще го възприемете като забавно четиво, а не като наръчник за успех в блог-пространството...

 

Из дневника на един блогър...

 

Ден 1

 

Днес, както си се мотах из нета, открих сайт за блогове. Мда. Интересно... Ще взема и аз да си направя.

 

Ден 2

 

Вече съм горд собственик на блог. Написах два поста. Прочетоха ги общо 7 човека. Тая няма да я бъде. Поогледах се... поогледах се втори път... верно, брадясал съм леко, но нали не съм сложил снимка? Защо бягат?

 

Ден 3

 

Светна ми! Всичко е една голяма конспирация! За да ме прочете някой, трябва да съм в Избрано. За да съм в Избрано, трябват или връзки, или да съм в Топ 20. Ще видят те от къде извира бензина!

 

Ден 4

 

Почвам на ново. Решил съм да вляза в класациите. Все трябва да има начин да стане за седмица-две. Копирах де що намерих вицове и стихотворения из нета и пуснах 27 поста само за сутринта. Яко! Вече съм 9-ти в най-активни!

 

Следобедът на ден 4

 

И ся кво? Пак ме прочетоха общо 7 човека. Явно тая класация е без значение.

 

Ден 5

 

Трябват ми гласове. Гласувах за всички блогове, които намерих. Посетих и всички нови. От 200 човека, 50 ме посетиха, но само 10 гласуваха за мен. До никъде няма да я докарам с тия темпове. Цял час си влизах в блога като анонимен, направих си 100 посещения и кво? Пак не съм в класацията. Утре ще пробвам повече...

 

Ден 6

 

Отидох в кварталното Интернет кафе. Цял ден анонимно си посещавах блога като луд. 3 000 посещения!!! 4-то място при най-четените!!! Ето на това му се вика добре свършена работа!

 

Ден 7

 

Прочели са ме 50-на човека. Явно има полза от това да съм номер 4. Пак се рових из нета и събрах материал за нови 20 поста. Копнах ги и ги пуснах. Пак не съм в Избрано! Открих кои са модераторите, оплаках се и ги обвиних в дискриминация! Отговориха ми, че не се вписвам в критериите. Не ги разбирам тия – да не би да искат аз сам да си пиша постовете?!!!? Бесен съм...

 

Ден 8

 

Още съм бесен... Поне вече имам средно по 50 прочита и 10 гласа на ден, без да правя нищо. Но не стигат за Класацията. Продължавам да пускам постове със стари вицове и клипчета от ютубе-то. Но явно ще се наложи да пиша и коменти.

Коментирах всички постове в Избрано... По няколко пъти... И по още няколко пъти. Имам нови гласове и прочити. Слаба история. На всичкото отгоре, шест пъти ме нарекоха идиот, два пъти ме напсуваха, получих осем гневни лични съобщения, а трима души ме помолиха учтиво, но твърдо, да не им се мяркам повече из блоговете. Май и така няма да стане...

 

Ден 9

 

Еврика! Хванах му цаката! Трима души ми писаха на лични, че един от тия, дето ме е напсувал, не е от тяхната партия и ще ме защитават до край. Освен това, те и приятелите им гласуваха за мен. Още не е обяд, а вече имам 20 гласа. В класацията на категорията съм 18-ти. Може и по-добре! Смених си категорията на Изкуство. Трети съм в малката класация на най-четените! Тука влизат много хора и ще ме четат доста, но повечето са балами и не се борят за гласове. Кво да ги праиш – пуети! Движа се по график!!

 

Ден 10

 

Открих тримата най-известни автори на художествени произведения. Оплюх ги! Ама яко ги оплюх! Има полза – нови 20 гласа само за 2 часа, повечето от не особено успешни творци! Явно да си груб помага... Намерих два големи скандала. Включих се на страната на по-многобройната група. Още 20 гласа! А на постингите със стари вицове вече получавам коментари колко били смешни и как били развеселили този и онзи, за което са ми благодарни. То било много лесно...

 

Ден 11

 

Имам пост в Избрано! ’20-те най-забавни оригами фигурки’! Пак е копнат от нета, но се изхитрих и вече пускам само постинги с много картинки J А после ще ми разправят, че трябвал и талант! Днес имам 564 прочита и 63 гласа. На път съм да вляза в Класацията. Сред най-четените паднах на 7-мо място, но утре пак ще се отбия до Интернет кафето. Продължавам с обидните коментари по адрес на известните и участието си в конфликти.

 

Ден 12

 

Влязох! Вярно, номер 20 съм, но съм там! И пак съм 4-ти в най-четените – прекарах сутринта в Интернет кафето. Славата обаче явно върви и с неприятности – разни анонимки почнаха да пускат коменти при мен колко съм тъп и прост и че нямам и една оригинална мисъл в главата. Идиоти! Забраних анонимните коменти. Вече не участвам явно във войните, а пиша на всички ЛС, че съм с тях и колко било гадно да се държат така с тях. Сега за мен гласуват и от двете страни!

 

Ден 13

 

Номер 17! И вече съм втори в Изкуство. Прехвърлих се в Лични дневници. Там съм 5-ти, но е по-авторитетно. По обяд разбрах, че има и блог срещу мен. Едно бивше гадже ме усети кой съм и пусна пост за хигиенните ми навици. Къпал съм се бил рядко! Да не съм само аз... Правя се, че я няма...

Разпалих един конфликт. Малко клюки като анонимен и стана пожар. Дигам рейтинг!

 

Ден 14

 

Номер 14! Егати, май наистина няма лоша реклама! Писаха ми на ЛС десетина човека да ме подкрепят за некъпането! И гласуваха за мен! Аз им благодарих и им казах, че трябва да се обединим и подкрепяме в общ фронт срещу чистниците. Вече имам група фенове. Наивници J Дано бившата спомене и за малката пишка, че да спечеля и импотентните. Имам обаче загуба на редовни фенове... Дано не е трайна тенденция.

 

Ден 15

 

Номер 11! До края на деня ще съм в десетката. Надушиха ми двойната игра и в блога вече имам много коментари какъв съм лъжец и мошеник. Гласуването за мен падна двойно. Забраних коментите без мое одобрение. Пуснах нови постове с надеждата пак да съм в Избрано, но уви... Писах на всички нови, за добре дошли и че ще гласувам за тях, докато укрепнат. Почти всички гласуваха за мен, но те са няма и дузина дневно... Трябва да измисля нещо ново!

 

Ден 16

 

Номер 10! На косъм... Цял ден се движа между 10-то и 12-то място. Явно сме доста нагъсто тук. Имам една идея, но ще я пробвам утре. Пуснах нови 20 поста. 5 с вицове, 5 с откраднати стихове, 3 чужди разказа и 6 разни неща от нета с много снимки. Единият проби в избрано – ’10-те най-грозни котки в света’. Много яки снимки бяха...

Последният пост го писах сам. Почти де... Преписах от три вестника по един абзац за някакви протести. Модерно е! Стана голямо четене! Общо почти 900 прочита за деня, но гласовете си стоят около 60. Как да дръпна напред?

 

Ден 17

 

Още съм номер 10... Отивам да опитам идеята от вчера. В Интернет кафето регистрирах 30 нови потребители и гласувах за мен. За един час станах номер 7! Хе-хе... Дръж се, номер 1! Имам 3 дни да постигна целта... Ще успея!

Ден 18

Минавам в атака! Писах ЛС на всички, с които се скарахме, че искрено съжалявам, но колкото и да е непонятно за тях, имам дълбоки и основателни причини да го правя. Но не всеки е способен да ме разбере, и за това отчаяно си търся приятели тук, които да ме разбират. Хм, дали ще хване декиш?

Онзи скандал, дето го разпалих преди няколко дни, сега го потуших. Вече имам ореол на помирител. Сега ми трябва и някаква много силна история, която да предизвика съчувствие и гласове за мен. Сетих се! Ще призная публично за малката си пишка! Но ще го направя възможно най-сърцераздирателно, тотална жертва един вид... И ще разкажа за това, как Петя (бившата, дето ме обяви за мърляч), а преди нея Таня, Сузи, Цвети, Мая и Стаси, ми се смееха и ми се подиграваха! Даже заглавие измислих – ‘Мамка му, не съм изро-о-о-од!’

Много ясно, в Избрано съм! То такава драма има си хас да не пуснат... Направо избивам рибата. По 5 прочита на минута, и почти всеки юзър гласува за мен. А и аз отидох до Интернет кафето да пусна фалшивите гласове. Станах 6-ти, ако събера още някой глас и 5-тия ще мина.

Онези, които ми се сърдеха, ми се извиняват на ЛС. Не се отнесли справедливо с мен и искат да се сдобрим. Пиша им мили думи, даже пиша на всеки различни, за да не усетят, че всичко е пиар.

Появи се постинг, че размерът имал значение. Кеф! Оревах орталъка и обвиних автора в дискриминация! Казах, че според мен, за жената са по-важни любовта и романтиката, а не секса! Клъвнаха, 20 женски гласа само за час!

Получих две ЛС от хирурзи, които биха ме оперирали за увеличение на размера на члена на половин цена. Получих други три ЛС, в които блогърки си признават, че мразят мъже с големи размери, и че топло ме прегръщат и ме поздравяват за смелостта.

Мале, какви коментари... Добре, че наложих цензура. Пуснах само тези, които ме подкрепят. Нищо чудно до ден-два да ме канонизират.

Една юзърка пусна пост за романтиката и как размерът и сексът нямали голямо значение! Благодарих за подкрепата и обясних пак, колко съм романтичен и чувствителен... Нови 20 женски гласа.

Лягам да спя вече под номер 5!

 Ден 19

Едвам изчаках да стане 9 часа и да отворят Интернет кафето. В 10 бях пак у нас! Номер 4!!! Още един ден като вчера и съм на върха!

11:17... Кошмар! Бившата е пуснала пост как ме хвана веднъж с най-добрата и приятелка, докато тя беше на маникюр, и за друг един случай, когато и счупих един зъб пиян! И че съм импотентен! Мамка му, тоя зъб и без друго и стърчеше! Добре, че поста не е в Избрано, обаче е плъзнал като линк към всички юзъри. Излязох веднага с опровержение, че иска да ме натопи, щото е фригидна... Голяяяма грешка! И тия, които още не бяха разбрали, научиха за какво става дума! Повечето са с нея. Най-вече жените! Тъпи патки, а аз толкова се старах! Пуетеси! Тия, дето уж ми бяха партия, и те ми биха шута! Гнусни предатели! Все пак има юзери, които са с мен, ама повечето май са разни пияндета и побойници...

Посетих около 200 блога – всички писали нещо последните 3 дни, и гласувах, като пратих и ЛС ‘Браво, много готино пишеш!’ Твърдо съм 4-ти, но ми трябват още гласове... добре че имам ония 30 юзъри...

Ден 20

0:01 Не ме свърта на едно място! Ще гласувам от нас, не искам да чакам до сутринта! 3-ти!!! Най-сетне!!! Лягам да спя щастлив!

9:01 Няма ме в класациите???!!?? Имам ЛС от админа, че ме е изловил в манипулация на вота! Изтрили са ми фалшивите акаунти и са ме махнали от класациите. Занулили са ми и прочитите, и гласовете! И съм с последно предупреждение за изтриване!

Майната им! Ще ги съдя! И комисията за защита на потребителите ще им пратя... 20 дни си изгубих... не съм ставал от компа... Отивам да се изкъпя – 20 дни кир са това!

 

П.П. Творбата е написана в оригинал от veras, leif, breathe и locke. Правилата в блог.бг тогава бяха малко по-различни и някои фрагменти могат да ви звучат странно. Но като цяло май почти нищо не се е променило...




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirogankov - Добре,добре...близо е до истината
30.06.2011 13:11
пропускаме хиперболата тя е за съспенс,адмирации за безполезните всецяло напъни на героя,извода е за мен лично...как да похабим в нечовешки усилия сума ти време в което можем да изкараме пари поне за водата и сапуна ;)
цитирай
2. locke - Си бсолютно прав!
30.06.2011 13:15
Но явно доста народ не се колебае да жертва време и усилия... в самозалъгване...
цитирай
3. pomiqrat - Искрено се смях
30.06.2011 13:21
Искрено се смях
цитирай
4. locke - Щраки, странно как и сега е актуално!
30.06.2011 13:28
shtrakalka написа:
помня го това.


Обявявам бонус от по 3 литра изветряло веро за всеки, който се разпознае в лирическия герой и публично си признае и разкае!
цитирай
5. krotkoagne - Щом го описваш толкова детайлно ...
30.06.2011 13:29
Щом го описваш толкова детайлно значи важи преди всичко за теб. Сериозно ли смяташ, че си заслужават толкова усилия за нищо?
цитирай
6. lisichka - Когато се регнах за първи път тук, за ...
30.06.2011 13:31
Когато се регнах за първи път тук, за един ден ме прочетоха 800 човека. След това моймуната веднага взема мерки , това повече да не се повтаря. Сега от време на време ми подхвърля като бъзик , че съм номер едно в класациите, но до истинското положение имат достъп само модераторите и админите.
цитирай
7. locke - Агне... странно как за 1 минута си прочело текста, че и го коментираш?
30.06.2011 13:36
krotkoagne написа:
Щом го описваш толкова детайлно значи важи преди всичко за теб. Сериозно ли смяташ, че си заслужават толкова усилия за нищо?

Все пак виждам кога си влязло и кога си коментирало?
Сериозно ли смяташ, че никой не те разпознава като трол?
цитирай
8. locke - Лисо, малко на китайски ми звучи :)
30.06.2011 13:39
lisichka написа:
Когато се регнах за първи път тук, за един ден ме прочетоха 800 човека. След това моймуната веднага взема мерки , това повече да не се повтаря. Сега от време на време ми подхвърля като бъзик , че съм номер едно в класациите, но до истинското положение имат достъп само модераторите и админите.

Не забравяй, че съм бил двегодишен отпуск и прякорите са ми леко неизвестни - едвам научих кой е Пупи :)
Идват избори - тук ще има промивка на мозъци и безброй политреклама (вече почнаха постовете) Никой не го е еня дали се лансират читаеми автори, макар че май нещата малко кротнаха след моя пост - прочитите на първа са много по-реални и има много по-смислени постове
цитирай
9. lisichka - Я си разгледай коментарите ми от предният ти пост и виж какво съм ти казала там
30.06.2011 13:47
locke написа:
lisichka написа:
Когато се регнах за първи път тук, за един ден ме прочетоха 800 човека. След това моймуната веднага взема мерки , това повече да не се повтаря. Сега от време на време ми подхвърля като бъзик , че съм номер едно в класациите, но до истинското положение имат достъп само модераторите и админите.

Не забравяй, че съм бил двегодишен отпуск и прякорите са ми леко неизвестни - едвам научих кой е Пупи :)
Идват избори - тук ще има промивка на мозъци и безброй политреклама (вече почнаха постовете) Никой не го е еня дали се лансират читаеми автори, макар че май нещата малко кротнаха след моя пост - прочитите на първа са много по-реални и има много по-смислени постове

Че групичката на френдовете , чийто сайт е този, покрай смешните театри които разиграват си водят и политиките на манипулация на общественото мнение. Че нещата са много по-дълбоки отколкото изглеждат на пръв погред.
Моймуната Пупи ми каза още по Коледа , че до Гергюв ден няма да ме има и точно на Гергюв ден ме шкартираха без причина. И после тоз червен гъз как да го уважавам. Та ти да не мисилш че ББ е виновен за держето ни ...Молим ти се. За всичко са виновни ченгетата , които дърпат задкулисно конците в държавата.
цитирай
10. blogena - Хах,
30.06.2011 13:53
малеее....

верно ли някой може да си причини подобно нещо :)))
нещо ми се разминава образа на Пупи дето рисуваш с този дето аз зная...
все пак блоги се вре навсякъде ;)
цитирай
11. locke - Лисо,
30.06.2011 13:55
сигурен съм че нищо не е толкова просто, колкото изглежда. Малко ме засяга кой какви игри играе, стига да не ми разваля интонационната среда. Тоест ако както сега има смислени постове на първа, аз съм кротък и доволен. А този пост го бях обещал на Пупи и троловете му... Нищо лично (а и нямам напалм)
цитирай
12. locke - Блогенче, постът е от 2007-ма. Пупи още не е чувал за блогове по онова време!
30.06.2011 13:56
blogena написа:
малеее....

верно ли някой може да си причини подобно нещо :)))
нещо ми се разминава образа на Пупи дето рисуваш с този дето аз зная...
все пак блоги се вре навсякъде ;)

Не съм променил нищо...
Ако има някои прилики с Пупи - може би е чел и се е учил...
цитирай
13. blogena - .
30.06.2011 14:24
прилики може и да има ама чак да ти е отправна точка ...
не зная обаче, може да сте кръстосали шпаги някъде, където не влизам...
цитирай
14. locke - Е как ще е отправна точка...
30.06.2011 14:32
Даже не помня кои тогавашни блогъри са били прототип на литературния герой. Но определено по броя на фалшиви потребители и самокоментирането приликата с Пупи е най-голяма. Не приемам идеята, че всяка шизофрения на даден блогър трябва да си има отделен ник...

А и ако днес бях седнал да пиша нещо такова - нямаше да търся далеч - щях 1 към 1 да опиша Пупи. Докато през 2007-ма ни трябваха поне 4-5 блогъра (единия турбото, другия май секирата), за да скалъпим образа.
цитирай
15. panazea - Описваш собствените си премеждия?
30.06.2011 14:38
Лични преживявания , демек?
цитирай
16. locke - Разгледай блога ми :)
30.06.2011 14:41
panazea написа:
Лични преживявания , демек?

Лесно ще видиш как и защо съм станал популярен блогър :)
цитирай
17. mt46 - :)))
30.06.2011 14:47
Мисля, че образът на героя е обобщен, не се отнася само до 1 лице...
цитирай
18. blogena - обаче
30.06.2011 14:47

признай , че сега с напредване на технологиите
и разни му ти там следачки и търсачки дето отварят
очите нещата ептен прости изглеждат...
дори и безинтересни ...загадъчност и тинтири-минтири...
и разни разбирачи (като тебе) се въздигат ровичкайки :)))
само не лъжи, че не ти е цел да си на върха ;)
цитирай
19. locke - Така е - бяха компилирали методиките на 5-6 човека :)
30.06.2011 14:49
mt46 написа:
Мисля, че образът на героя е обобщен, не се отнася само до 1 лице...

цитирай
20. locke - Целта ми е постовете ми по важни теми да се четат добре и да не потъват в копи пейст морето
30.06.2011 14:51
blogena написа:

признай , че сега с напредване на технологиите
и разни му ти там следачки и търсачки дето отварят
очите нещата ептен прости изглеждат...
дори и безинтересни ...загадъчност и тинтири-минтири...
и разни разбирачи (като тебе) се въздигат ровичкайки :)))
само не лъжи, че не ти е цел да си на върха ;)


Тоест да си намират място при постовете на Микино за референдумите и Никодима за евтаназията.
А втората ми цел е да промотирам подобни теми за сметка на спама
цитирай
21. blogena - сега
30.06.2011 15:11
пък трябва да те попитам от къв зор си си го поставил за цел :)
санитар на блог-гората ли ...що ли ...
модератор без портфейл...или ?
цитирай
22. locke - Веднага ти отговарям
30.06.2011 15:17
blogena написа:
пък трябва да те попитам от къв зор си си го поставил за цел :)
санитар на блог-гората ли ...що ли ...
модератор без портфейл...или ?

Пиша по актуални теми и го правя с цел да накарам читателите си да се позамислят, а и в повечето случаи да получат втора гледна точка.
И, след като не пиша за себе си, не виждам смисъл да се барикадирам в блога си и да не ме е грижа за цялото блог пространство.
Искам блог.бг да е поле за дискусии по важни теми, а не военна зона...
цитирай
23. blogena - да де
30.06.2011 15:25
ама защо ?

мисията невъзможна ;)

имах едно стихо

тук войната продава....и т.н...
цитирай
24. valsodar - Абсолютно същото си е, с някои леки ...
30.06.2011 15:28
Абсолютно същото си е, с някои леки модификации към него - клониране на профили и създаване на оплювателски блогове. Инак, ни крачка напред към нещо по-добро. Всичко си кара на първа сигнална система, без шансове да узнае за втората :)
цитирай
25. locke - Защото вярвам...
30.06.2011 15:33
blogena написа:
ама защо ?

мисията невъзможна ;)

имах едно стихо

тук войната продава....и т.н...

Защото групата на ламята Стефка имаме около милион прочита, от тях огромната част на постове по важни теми
Защото тук влизат истински живи хора, които идват тук за да формират мнение.
Защото при състоянието на медиите в момента, блоговете са истинската журналистика.
Защото не съм фикус! (Радо, теб май ти хареса този лаф :)))
цитирай
26. blogena - ми
30.06.2011 15:42
то и аз съм подвижен храст :)))
ама не ме вълнуват прочити...
пък дано промениш нещо - пък като стане ептен стерилно, не знам ...
цитирай
27. locke - Няма нужда да е хептен стерилно...
30.06.2011 15:49
Най-малкото защото някои се изразяват емоционално, други - по-сухо, трети - с хумор. Ще е шарено, но интересно...

П.П. Радвам се, че не попита отново 'защо' :)
цитирай
28. blogena - а
30.06.2011 16:00
добре :)))
аз като се лепна някъде все си питам ...питам ...
стига да има кой да ми каже ;)
цитирай
29. kaktuscho - В момента и двамата сте в блог "Забавление" - нарочно ли е?
30.06.2011 16:06
Забавление

Етично, нормално, коректно ?
от valsodar

Как станаха блог-идол! (посвещава се на пупи и сие) от locke

Портрет на антикомуниста от balkanec

Гъдел в пясъка от xxxx
=====================================
16:06ч
цитирай
30. locke - Моят пост е по-стар...
30.06.2011 16:18
А и по същество е сатира, така че мястото му е в 'Забавление'. Защо valsodar е там - питай него!
цитирай
31. valsodar - Изцяло за категория "заба...
30.06.2011 17:28
Изцяло за категория "забавление" си е постингът ми.
По една много проста причина - сайта не спира денонощно да ни забавлява, с това за което съм писал в постинга си.
Някакви други възражения към мен?
цитирай
32. kaktuscho - Не, към никой. Мислех че модерат...
30.06.2011 17:31
Не, към никой.
Мислех че модераторите са ви прехвърлили там.
цитирай
33. blogena - locke,
30.06.2011 17:33
ти наистина триеш Пупи
видях те ...

поредното ми ЗАЩО ?
цитирай
34. locke - Радо, не бях се сетил за подобно тълкуване :)
30.06.2011 17:33
Модераторите са заети да пращат правилните хора на правилната първа странмица :)
цитирай
35. locke - Абсолютно го трия.
30.06.2011 17:34
blogena написа:
ти наистина триеш Пупи
видях те ...

Поне тук мога да му огранича творчеството!
цитирай
36. blogena - но както съветва Радо на едно друго място
30.06.2011 17:39
не е ли по-добре да се изясните открито ...
цитирай
37. valsodar - Да, срещу хонорар двамата може да се ...
30.06.2011 17:52
Да, срещу хонорар двамата може да се срещнете на словесният ринг, в нечий неутрален блог. Естествено постингът ще навърти хиляди посещения, като особенно зрелищен ( а тук това се оценява по достойнство ), сайтът ще отчете трафик, а ако има и рекламни линкове - още по-добре за формиране на хонорарът на спорещите.
Така де, стига са се цапали всички блогове от подобни простотии, да се направи само един за тая цел, ако искат от блог.бг да си го направят ( без преглед на одобрение на мненията за повечко цвят и мирис )
На едно място да се изведе цялата простотия на сайта и да се спре с тоя безконечен спам в интересни теми :)
цитирай
38. blogena - хах
30.06.2011 17:55
мога да ви предложа терен :)))
блогчета бол ;)

обаче нямам рекламна пауза ...

пък по принцип и с двама мога да общувам, колкото и да е невероянто на пръв прочит...
цитирай
39. locke - Няма как да стане...
30.06.2011 18:29
Не виждам нито за какво има да спорим, нито как...
Ако не сте забелязали - не си падам да обиждам, нито ръся обиди по чуждите блогове. А и в моя блог трия всичко, миришещо на война и оф-топик.
Сорри, мачът на хилядолетието пропада :)
Още повече аз мога да се изявявам в неговата област, той в моята - изглежда не.

А и без хонорар сеир няма да правя :)))
цитирай
40. valsodar - Е, нали с хонорар бре човек, инак за ...
30.06.2011 18:34
Е, нали с хонорар бре човек , инак за какво ти е да ставаш на маймуна?
Блог.бг-то си плаща на отчетено посещение по левче, хонорарът се дели в съотношение 60/40 в полза на който е спечелил битката в калта.
Всичките блогъри си примират от радост да коментират и да настървяват, а сайта си изпълнява заданието за достойни зрелища привлекли широките народни маси.

През това време, тези които наистина искат да пишат, ще го правят необезпокоявани от простаците в сайта, които вкупом ще са на зрелището за деня.
цитирай
41. blogena - :)
30.06.2011 18:37
сигурна бях
сега пък ми разпали любопитството за неговата област
поезията ли ?
пишеш ?
без хонорар чете ли се ;)

хах - намерих си :)))
за едно пролетно лаене за любов - бива !
цитирай
42. yotovava - Евала от мен, Лок,
30.06.2011 19:08
Седемте минуса засега показват брой клонинги, които обаче съвсем не са всички. Аз изброих около 26.
Валя
цитирай
43. locke - Блоги, има още 2-3 :)
30.06.2011 19:24
Но в зависимост от правилата мога да го бия и в поезия :)
Щом си харесала нещо, което съм писал на 12 :)))
Виж, той няма как да ме бие в публицистика :)
Само за борбата в кал - той ще може ли като в кеч мания да си вика клонингите на помощ? Че много мразя удари в гръб... и под гърба ;)

Като се замисля - при толкова поети защо не правят в блог.бг поетични конкурси по зададена тема... ама да са за 24 часа срок :) кой колкото може... все пак пускат по 5 творби на ден, все ще успеят да напишат една за 24 часа :)
И да не се знае кой какво е писал :)) и народа да гласува...
цитирай
44. locke - Мисля, че рекордът ми е 14 минуса :)
30.06.2011 19:25
yotovava написа:
Седемте минуса засега показват брой клонинги, които обаче съвсем не са всички. Аз изброих около 26.
Валя

цитирай
45. yotovava - Споко, има време, Пупи няма да спи цяла нощ,
30.06.2011 21:10
locke написа:
yotovava написа:
Седемте минуса засега показват брой клонинги, които обаче съвсем не са всички. Аз изброих около 26.
Валя


цитирай
46. yotovava - Ти си току-що създаден ник с едничка цел. :)))))))))))))
30.06.2011 21:22
lokke написа:
yotovava написа:
Седемте минуса засега показват брой клонинги, които обаче съвсем не са всички. Аз изброих около 26.
Валя


Аз съм Лок!

цитирай
47. bizcocho - :))))))) Страхотно чувство за х...
01.07.2011 00:19
:))))))) Страхотно чувство за хумор :)) много се смях:)))))) А ти вече здраво си притеснил някой, щом е създал клонинг с близък до твоя ник:))))))
цитирай
48. locke - Не ме обиждай :) Как само един!
01.07.2011 00:32
bizcocho написа:
:))))))) Страхотно чувство за хумор :)) много се смях:)))))) А ти вече здраво си притеснил някой, щом е създал клонинг с близък до твоя ник:))))))

Имам си два клонинга! Скоро ще догоня Валя и Микино :)))
цитирай
49. blogena - :)))
01.07.2011 11:19
хайде идоле - ДОБЪР ДЕН !
от високото пак ;)
цитирай
50. veras - хихи
06.07.2011 23:31
Гледам 'блог-идолът' е изваден от праха:) Да не би отново да е станал актуален?
цитирай
51. locke - Вера, едновремешните блог идоли са чавдарчета, сравнени с днешните :))
12.07.2011 14:36
veras написа:
Гледам 'блог-идолът' е изваден от праха:) Да не би отново да е станал актуален?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1120206
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив