Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2011 10:14 - Урааа! Имам си бан!
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4547 Коментари: 19 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Разгеле и аз да се сдобия с бан и да вляза в числото на репресираните. Знаех си, че тази работа с БАН преди десетина години ще излезе лоша поличка... Или добра! Защото бан говори за едно – настъпал съм някого по мазола... Ама яко! И сигурно по няколко мазола наведнъж! Мазолите ги има в блога ми, така че може да ги прочетете и да решите за себе си коя е истината и на кого е неудобна...

Нямам намерение да спра да настъпвам! И да задавам въпроси! Например – колко са реалните и колко нереалните прочити на блог.бг? Или – откога препечатването на новини от информационните агенции или жълтите онлайн издания се дефинира като блогиране? Или – колко са ощетените откъм авторски права?

A" la guerre comme а la guerre!

Бих се свързал с рекламодателите на блог.бг, но такива отдавна няма. Всичко рекламирано на сайта са други сайтове на Инвестор.бг и едно каре с Гугъл реклами. Бих казал – нулева изненада! То и без друго никой не би рекламирал в толкова слабо посещаван сайт.

Остава ми да продължа с ускорени темпове да правя едно нещо, което умея – да ловя крадци. И да питам ограбените дали знаят за кражбата. Говоря за крадените и препечатани без разрешение материали – толерирана от блог.бг практика... От тях – бан, от мен – няколко дела за авторски права!

 

Не мислете, че няма да пиша по обичайните за мен злободневни теми. Ще пиша, защото, незнайно как, хората продължват да ме откриват и четат!

 

Аз съм Лок и съм горд, че съм репресиран!

 

  

Четенето на този автор е опасно за вашето здраве и може да доведе до бан!

 




Гласувай:
16



1. yotovava - Welcome on a board.
29.06.2011 11:10
Мен даже ме поздравиха на лична.
:)))))))))))
Валя
цитирай
2. locke - Това е дискриминация!
29.06.2011 11:14
yotovava написа:
Мен даже ме поздравиха на лична.
:)))))))))))
Валя

Искам и аз поздрави!
цитирай
3. анонимен - Разгеле!
29.06.2011 11:56
Един път и модераторите да свършат някоя полезна работа.
цитирай
4. blogena - еми
29.06.2011 12:32
неизбежно си беше :)))
по всяка вероятност - доживотен ще да е
цитирай
5. locke - А дано :)
29.06.2011 12:35
Поне никой няма да разправя, че съм толериран :) А и най-много да ги осъдя за бана :)
цитирай
6. blogena - тц
29.06.2011 12:56
себе си ще барикадираш ...
и вече си изцака коза с минусите :)))
аз лично тъй се вързах
действай с любими блогове и всекидневно гласуване ако е останал ненаплют...
виж онези дето ни набутваше де четем може пък да ти го върнат ;)
цитирай
7. locke - Не виждам смисъла от съществуване на минуси...
29.06.2011 13:02
.. ако не се използват...
А и толкова плач за един минус досега не бях виждал - сакън да не направи човек критика. Не гласувам за блогове по график... ако някой си мисли, че ще тръгна да се моля за прошка - в грешка са :)
цитирай
8. elinora - Айде, айде, не се прави на репресиран! :)))
29.06.2011 17:57
Има те в " най-популярни постинги" на 3-та страница.
Редови блогер! :)))
цитирай
9. locke - Их, не оставят на човек и малките радости...
29.06.2011 18:43
Бях репресиран само 27 часа...
Мерси, elinora :)
цитирай
10. panazea - Лок , сама те намерих !
29.06.2011 23:02
Казах си "Какво ли прави Лок и добавих locke.blog.bg и ти цъфна.
Ами знаеш ли , тук бан раздават под път и над път. Ама ние си се търсим .
Аз не бях написала нищо особено , едно момиче търсеше работа и аз го написах в моя блог , за да го прочетат повече хора. Знаеш ли какво стана? някой ми открадна линка и го сложи в сайт , където ми искат пари за информацията . представяш ли си. на мен са ми откраднали , а искат пари за моята информация. такива нагли хора ! Айде чао!
цитирай
11. mt46 - Кофти е,
29.06.2011 23:31
но не е болка за умиране... На мен и без БАН ми е кофти от простотията...
цитирай
12. valsodar - В най-скоро време ще е срамно в тоя ...
30.06.2011 00:12
В най-скоро време ще е срамно в тоя сайт да кажеш, че си бил без бан :)

Добре де, а някой нека ми обясни, защо в едни случаи пращат ЛС с мотивацията си за наложеният БАН, а в други случаи - не.

ПП Ако питаш мен, това че им изкара кирливите гащи на показ е провокирало бана. Опасяват се хората, какво би се случило в сайта, ако продължат да те четат все така. Въпреки че, с тоя бан ти направиха директна реклама и доказаха правотата на думите ти. Ако се бяха направили на разсеяни, повечето от прочелите въпросният постинг до сега да са забравили напълно за него.

Липсва им усет към психологията на тия хора, това да си модератор не е работа за всеки, още повече пък за хора с начално образование ( виж в обявите за работа тази на Инвестора за модератор - имам я в блога си също )

От администраторите на един сайт зависи целият облик на сайта - те са хората, които трябва да зададат верният тон в него. Трагедия преминаваща през гротеска в комедия е, когато са хора без слух.
цитирай
13. venercheto - :)))))))
30.06.2011 02:23
welcome back, locke !

много беше готино да те прочтеа, преди да сме се забравили съвсем :)
яко беше...не спирай да задаваш въпроси- ти си един от малкото. you rock big time!!!

целувки и прегръдки,
венчето
цитирай
14. yotovava - Ама, Лок,
30.06.2011 10:06
мен ме поздрави един ник, дето нищо общо няма с блог.бг.
Учудващо откъде беше тъй информиран в 2 часа посреднощите.
цитирай
15. locke - Проблемът е,че не пиша само за другите блогъри...
30.06.2011 10:15
mt46 написа:
но не е болка за умиране... На мен и без БАН ми е кофти от простотията...


Иначе бан-а си е вид медал :)
цитирай
16. locke - Постът тръгна с 100 прочита за 30 мин преди да го баннат
30.06.2011 10:19
valsodar написа:
В най-скоро време ще е срамно в тоя сайт да кажеш, че си бил без бан :)

Добре де, а някой нека ми обясни, защо в едни случаи пращат ЛС с мотивацията си за наложеният БАН, а в други случаи - не.

ПП Ако питаш мен, това че им изкара кирливите гащи на показ е провокирало бана. Опасяват се хората, какво би се случило в сайта, ако продължат да те четат все така. Въпреки че, с тоя бан ти направиха директна реклама и доказаха правотата на думите ти. Ако се бяха направили на разсеяни, повечето от прочелите въпросният постинг до сега да са забравили напълно за него.

Липсва им усет към психологията на тия хора, това да си модератор не е работа за всеки, още повече пък за хора с начално образование ( виж в обявите за работа тази на Инвестора за модератор - имам я в блога си също )

От администраторите на един сайт зависи целият облик на сайта - те са хората, които трябва да зададат верният тон в него. Трагедия преминаваща през гротеска в комедия е, когато са хора без слух.



За два часа щеше от най-коментирани да се качи в най-четени и всички да разберат какво става. Така че банът в случая беше по-мъдрия ход от тяхна страна...
Да взема аз да се главя за модератор - и без това им върших тая работа два дена :)
цитирай
17. locke - Мислех, че и ти вече не влизаш...
30.06.2011 10:21
venercheto написа:
welcome back, locke !

много беше готино да те прочтеа, преди да сме се забравили съвсем :)
яко беше...не спирай да задаваш въпроси- ти си един от малкото. you rock big time!!!

целувки и прегръдки,
венчето



Радвам се да видя обратно :)))
цитирай
18. locke - Валя, а пък за моя бан цял благодарствен пост спретнаха :)
30.06.2011 10:22
yotovava написа:
мен ме поздрави един ник, дето нищо общо няма с блог.бг.
Учудващо откъде беше тъй информиран в 2 часа посреднощите.

цитирай
19. venercheto - :)
12.07.2011 04:19
ами, влизам от доста време само да почета и чат-пaт да коментирам. за съжаление си прав за спада на нивото тъжно надолу...затова пък такива като теб, lоcке, радват още повече окото!

..а и съм се зарибила в момента с блог на друг език, и too...време не остава )

сърдечни поздрави и наздраве с ледена бира..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119794
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив