Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2011 22:25 - ‘Циганите на сапун!’ – това ли ви е мирният протест?
Автор: locke Категория: Политика   
Прочетен: 2716 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 27.09.2011 08:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Това чух на митинга в Бургас от стотици гърла на ‘мирно протестиращи’ български младежи! С какво са по-добри от циганските викове ‘Мрете, гяури!’, питам аз?

Не твърдя, че навсякъде са се чували тези лозунги! Но се чуваха доста подобни! И маса революционни песни! Адекватни лозунги изобщо не чух!

Разочарован съм! Но то и самият протест, когото допуснах за рекламиране и в моя блог, не разбрах на каква тема е и какво цели! Твърде спонтанен ми се получи някак!

Продължавам да твърдя, че голата емоция до нищо не води! Мълчаливи шествия и бдения със свещи пред църквите в памет на починалите момчетата щяха да бъдат много по-красноречиви! Кух върви мега емоционалният протест за повишение на детските надбавки! Кух ще е и този! Докато някой не седне и не измисли реални и най-вече реализуеми искания!

Знам, че никой няма да ме послуша! Знам, че ще ме обвинят, че защитавам властта и искам да няма протести! Нека! Ще си нося кръста! Но, ако някой вземе и предложи да въведем правилото за третото провинение, което важи в Калифорния, и направи организиран протест, ще съм в предната редица! Просто искам да се протестира с цел и идея! Докато няма такива – сорри, без мен! Палежите в Катуница са по-смислени от днешните протести!!!




Гласувай:
6



1. luxporto - :)
26.09.2011 22:57
Не бях прочела поста Ви когато пуснах мнението си по темата, но явно визиите ни се препокриват. Народа трябва да се води с мисъл. Мисъл подкрепена с агресия е по-добре от агресия, последвана от още агресия.
"Мирният начин не работи!" Да видим дали този ще даде резултат.
цитирай
2. diso - И в Пазарджик организацията никаква я нямаше
26.09.2011 23:03
Поне нямаше изблици на насилие! Въпреки това, доста хора напразно се надявахме някой нещо да каже. Яд ме е и на мен, че не поех инициативата с няколко думи. Можеше да се получи нещо!
цитирай
3. locke - Съгласен!
26.09.2011 23:13
luxporto написа:
Не бях прочела поста Ви когато пуснах мнението си по темата, но явно визиите ни се препокриват. Народа трябва да се води с мисъл. Мисъл подкрепена с агресия е по-добре от агресия, последвана от още агресия.
"Мирният начин не работи!" Да видим дали този ще даде резултат.

Макар че глобалната агресия едва ли е отговор. Един мирен протест със силни искания и настойчивост - ден след ден след ден след ден едва ли ще остане незабелязан! Но във всичко трябва да има мисъл!
цитирай
4. locke - Не съм в града, иначе щях да се изкажа!
26.09.2011 23:15
diso написа:
Поне нямаше изблици на насилие! Въпреки това, доста хора напразно се надявахме някой нещо да каже. Яд ме е и на мен, че не поех инициативата с няколко думи. Можеше да се получи нещо!

А пък и за мен се знае, че микрофон не ми трябва :)))
Разбрах, че в Токайто са се затворили и не смеят да шават много много, но май не е точно така. Пазарджик според мен е един от лакмусите на протеста! Жалко, че инициативата и енергията на хората се похаби така....
цитирай
5. apostapostoloff - Този протест е от мирен по- мирен, защото
27.09.2011 08:20
още Платон е казал: "Има човек, има проблем. Няма човек, няма проблем!"
цитирай
6. locke - Като видях кой пише и се чудех каква простотия ще прочета!
27.09.2011 08:29
apostapostoloff написа:
още Платон е казал: "Има човек, има проблем. Няма човек, няма проблем!"

Благодаря ти, че не ме разочарова!
цитирай
7. strannica - ...
27.09.2011 10:12
"Докато някой не седне и не измисли..."
"ако някой вземе и предложи ..."
"искам да се протестира с цел и идея"

Защо този "някой" да не си ти?
Покажи как се прави! Не по лумпенски!
И в моя блог те питах: ти можеш ли да си сигурен, че можеш да организираш "смислен протест" и да гарантираш, че той в никакъв случай няма да бъде опорочен, че няма да има на него хора и крясъци, които по никакъв начин не са се вмествали в твоите "цел и идея"?
Това да не би да са първите протести в България, на които си свидетел?
цитирай
8. locke - Веднага мога да кажа кой прави добри протести!
27.09.2011 11:14
ЗЕЛЕНИТЕ!!! Винаги знаят какво искат и как го искат! Да не говорим, че искат винаги реализуеми неща! А когато правят протести, се сещат, че има нужда и от разрешителни!
Това вчера, днес и когато още ще се протестира по същия метод, е незаконно и леко безсмислено...
Опорочаване и политизиране винаги могат да се случат, но поне може протестите да са целеви! Вчера в Пазарджик 2 часа са чакали някой нещо да каже и са се разотишли... Егати протеста...
цитирай
9. venercheto - напълно съм съгласна. и аз съм била ...
27.09.2011 17:30
напълно съм съгласна. и аз съм била на протест със зелените, и на vorkшопове и фестивали в планината с тях, и те подкрепам напълно.
в германия зелените набират също все по-голяма популярност, за последните шест-седем години електоратът има нарастна с 9-10 процента на 18,9 процента. едно радостно развитие :)
цитирай
10. locke - В Германия хората имат възможност да мислят за сериозни неща!
27.09.2011 17:42
Тук е рано за такива неща - всичко е на ниво битовизъм :(
Но имам надежди за зелените!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1120148
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив