Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2011 11:19 - България осъмна спокойна, време е за ИСТИНАТА!
Автор: locke Категория: Политика   
Прочетен: 4075 Коментари: 18 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

А истината е една – властта удари цар Киро! Удари с точно премерено бездействие! Удари го по най-правилния начин – така че да успокои обстановката!

ВАС ПОЛИЦИЯ БИЛА ЛИ ВИ Е? Аз ли да ви припомням как бие полицията? Вие да видяхте някой от ‘лумпените, пияниците и наркоманите’, провидяни на място в Катуница от Миролюба Бенатова, да е ранен? Аз не! 300 полицаи на място и нито един ранен ‘лумпен’!!! Вие майтапите ли се, като разправяте, че полицията ‘пази’ цар Киро и плюете срещу нея? Айде, нема нужда!!!

ВИЕ ЗНАЕТЕ ЛИ КАКВА Е ОБИЧАЙНАТА ПРАКТИКА ПРИ ПОДОБНИ СЛУЧАИ? Вече знаете! Защото я видяхте, изпълнена перфектно! Първо, оставят се протестиращите да излят гнева си еднократно върху недвижима собственост, като се внимава да няма ранени и убити от трите страни (включвам полицията)! Второ, не се допуска втори сблъсък! Трето, търси се виновника за престъплението! Четвърто, държавата заема неутрална позиция, при положение, че е възможно етническо противопоставяне! Да ви изглежда познато? Знаете ли защо подобна практика е стандартна? Първият протест се провежда без активна полицейска намеса, за да се уталожи напрежението. При втория се налага сериозен контрол, за да не се остави у протестиращите чувство за безнаказаност и проблемът да ескалира другаде (видяхте какво стана, когато в Лондон изпуснаха от контрол втория протест). Освен това, май пропуснахте събитието, но полицията и ДАНС проведоха като по учебник операция по идентифициране на убиеца, установяване на местоположението му, ползването на СРС, за да се проследи движението му и моментално залавяне при откровено тъпото решение от негова страна да влезе отново в страната. Това е ключов момент, защото Кирил Рашков може и да е замесен косвено, но физическият убиец е заловен и срещу него е започнало досъдебно производство. И срещу другарчетата му, които попрегазиха една тайфа полицаи.

А сега за ‘властта’! Вие какво искате? Да иде Бойко в Катуница и да каже, че лично ще изсели цар Киро ли? Или да каже, че частната собственост е свещена и щя е брани до последна капка полицейска кръв? Вие тикви ли имате на раменете или какво!? Начетох се на глупости по медии и блогове! Де била властта!?! Беше в Катуница! И активно бездействаше, както ъ беше указано, за да може хората да получат своето малко огнено отмъщение! А после главният секретар на МВР и шефът на пловдивската полиция да бъдат кротко смъмрени, че са ‘изпуснали нещата от контрол’. И толкоз! Да припомня ли пак, какво се случваше с протестиращите по времето на Тройната коалиция? Да спомена ли, че БСП мълчи като бит гъз, защото гласовете на българеещите се роми ги купуват те? Те им уредиха доживотни социални помощи, безплатен ток, вода и от пиле мляко! ДПС пък си прави пиар, като измисли напрежение в пловдивската Аджисан махала (където циганите се турчеят) и се самопровъзгласи за единствен защитник на целокупния мангалитет (ако някой не е наясно, защо и как се делят циганите в България – и за това съм писал). Лидерите на Евророма, Дром и прочее ОППГ-та (организации за покупко-продажба на гласове) се чудят, как хем да защитят циганите, хем да не си изкарат боя. А Расате след три дни странно бездействие изпълзя от нейде и почна да плюе държавата. Краси Каракачанов пък тръгна да етнизира проблема (за разлика от доста по-смисленото поведение на зам-а му Джамбазки) в нелеп опит да се препозиционира в гащите на Атака. Да внимава с репликите, че агентите като него и Гоце (който също след три дни най-сетне измисли какво да каже и се запъти към Пловдив) вече не са на почит и като нищо могат да го подведат под отговорност за разпалване на етническо напрежение.

Цар Киро сам си изпроси боя! Три дни не спря да се конфронтира с жителите на Катуница, заплашваше да ги изсели, избие и прочее! Нямаше как да му се размине, без да има някакво възмездие. Няколко изгорени къщи бяха точно необходимата норма. И властта разреши на хората ‘случайно’ да изгорят точно няколко къщи. Не всички, за да не изглеждат безсилни, но достатъчно, за да се усети, че има възмездие. Киро не повярва, че това се случва! Трябва да е благодарен, че хванаха шофьора, убил Ангел, иначе властта щеше да остави гневната тълпа да си поиграе още малко. Може да е богат, безскрупулен и надменен, но е откровено тъп, щом не се сеща как да излезе леко от подобна ситуация!

А медиите? Срам и позор! БиТиВи съвсем очаквано се осра до шия (в главната роля на дрислата – Миролюба Бенатова). ТВ7 тръгна да прави пиар на ДПС и ВМРО. За ДПС – ясно, но защо агент Краси получи такова рамо – не знам. Обяснявам си го само, че ДПС си търси противник, който лае, но не хапе, за да заздрави редиците! И си е харесало Краси! Да му е честита ролята на нов Доганов фаворит!!! БНТ се справиха съвсем прилично, към Нова също нямам особени забележки.

Предрекох етнически сблъсък преди време. Казах, че ще се случи точно преди изборите! Агент Гоце също спомена за назряваща революция. Майстор-конспираторите мълчат, но дочух приказки за режисиран конфликт. Ако е вярно, лично бих застрелял организатора! Никаква политическа цена не може да оправдае смъртта на двама младежи!

Как ще приключи историята е неясно... Ако Киро не се махне сам от Катуница, аз лично ще подкрепя и похваля всеки, който му пали имотите, докато му уври тъпата циганска чутура, че е нежелан дори от циганите в Катуница. Катунчанлии имат право на мир и спокойствие! С Кирил Рашков като съселянин очевидно няма да го получат! Най-добре да се изсели в Бангладеш! Дано изявленията, че данъчните го разследват още отпреди убийството в Катуница, са верни! Що пък да не го приберат в затвора по метода ‘Капоне’ – за неплатени данъци!

ОБЕЩАВАМ – ще следя двете дела – срещу шофьора, убил Ангел, и другарчетата му, прегазили полицаите! Как ще ги обвинят, как ще ги съдят, как ще ги осъдят! Ако някой по трасето сгафи, било то прокурор, следовател или съдия, ще му стъжня живота! Ако престъпниците не получат близки до максималните присъди, ще ви дам имената и адресите на всички виновни! Няма да ви уча какво да правите с тях после...

 

 

*Червените думички са линкове!




Гласувай:
10



1. locke - Простотии в коментарите няма да търпя!
26.09.2011 12:20
Използвайте цивилизовани изразни средства!
цитирай
2. locke - Защото си идиот!
26.09.2011 12:51
boristodorov56 написа:
Това твоето е манипулация!

Защо изтри коментара ми?

Защото въпросите ми са болезнени за Герберски дребни и платени душици!

Все пак обществото се нуждае от отговори, а ти ги замазваш, а се правиш на обективен.

Цивилизовани средства?

Смешен палячо!

Обиждай на воля в твоя блог!
В моя има правила и ги налагам аз!
Цар Киро е нагъл простак, но в твое лице среща достойна конкуренция!
цитирай
3. brig - цитат: "Майстор-конспир...
26.09.2011 13:25
цитат: "Майстор-конспираторите мълчат, но дочух приказки за режисиран конфликт. Ако е вярно, лично бих застрелял организатора!"
Организатора е за разстрел защото организацията му куца. Целяли са едно, а се е получило друго.
Конфликта НЕ Е етнически, а политически. Виновни са Герб и Боко Тиквата.
цитирай
4. mikino - Бият и не им дреме, сега обаче ще сме много!
26.09.2011 13:27
ЗА ДНЕС 26 . 09 ПРОТЕСТИ ИЗ ЦЯЛАТА СТРАНА - РАЗПРОСТРАНЯВАЙТЕ !
София- НДК, Пилоните 19:00
Пловдив - Площад "Съединение" 19:00
Варна - Катедрален Храм-Паметник "Свето Успение Богородично" 19:00
Бургас - Паметник "Альоша" 19:00
Русе - Площад "Свобода",
Общината 19:00
Велико Търново - Общината 18:00
Стара Загора - Общината 19:00
Хасково - Площад "Съединение" 19:00
Враца - Площад "Ботев" 19:00
Пазарджик - "Тортата" 19:00
Плевен - "Часовника" 19:00
Ловеч - СОУ "Климент Охридски" 19:00
Шумен - Входа на Градската градина 19:00
Сливен - Площад "Хаджи Димитър" 19:00
Казанлък - Парк "Розариум" 19:00
Ямбол - Общината 19:00
Монтана - Паметник Васил Левски 19:00..
Благоевград 18:30ч. пред Общината
Велико Търново 18:00ч. пред Общината
Кюстендил-18:00-на площад Велбъжд!!!!
цитирай
5. locke - ГЕРБ пък за какво са ти виновни?
26.09.2011 13:28
brig написа:
цитат: "Майстор-конспираторите мълчат, но дочух приказки за режисиран конфликт. Ако е вярно, лично бих застрелял организатора!"
Организатора е за разстрел защото организацията му куца. Целяли са едно, а се е получило друго.
Конфликта НЕ Е етнически, а политически. Виновни са Герб и Боко Тиквата.

цитирай
6. locke - Мишле, нали пак ще сте мирни на протестите?
26.09.2011 13:29
mikino написа:
ЗА ДНЕС 26 . 09 ПРОТЕСТИ ИЗ ЦЯЛАТА СТРАНА - РАЗПРОСТРАНЯВАЙТЕ !
София- НДК, Пилоните 19:00
Пловдив - Площад "Съединение" 19:00
Варна - Катедрален Храм-Паметник "Свето Успение Богородично" 19:00
Бургас - Паметник "Альоша" 19:00
Русе - Площад "Свобода",
Общината 19:00
Велико Търново - Общината 18:00
Стара Загора - Общината 19:00
Хасково - Площад "Съединение" 19:00
Враца - Площад "Ботев" 19:00
Пазарджик - "Тортата" 19:00
Плевен - "Часовника" 19:00
Ловеч - СОУ "Климент Охридски" 19:00
Шумен - Входа на Градската градина 19:00
Сливен - Площад "Хаджи Димитър" 19:00
Казанлък - Парк "Розариум" 19:00
Ямбол - Общината 19:00
Монтана - Паметник Васил Левски 19:00..
Благоевград 18:30ч. пред Общината
Велико Търново 18:00ч. пред Общината
Кюстендил-18:00-на площад Велбъжд!!!!

В крайна сметка не искаме да запалим война, нали?
цитирай
7. toxic - Точно така е. Миролюба Бенатова още ...
26.09.2011 13:39
Точно така е. Миролюба Бенатова още в първия си репортаж спомена: "Полицаите не предприеха мерки..." Ти много добре си обяснил защо. Не може да се действа като слон в стъкларски магазин в такава взривоопасна ситуация и правилно са ги оставили да излеят част от напрежението, за да няма човешки жертви.
Трагедията показва, колко привидно е спокойствието в страната. Много омраза има натрупана и расова, и класова. Ако имаше един лидер, който да я насочи в правилната посока нещата щяха да са други.
Разписах се, извинявай. Поздрави за постинга.
цитирай
8. locke - Полицията е проспала ситуацията преди убийството!
26.09.2011 13:48
toxic написа:
Точно така е. Миролюба Бенатова още в първия си репортаж спомена: "Полицаите не предприеха мерки..." Ти много добре си обяснил защо. Не може да се действа като слон в стъкларски магазин в такава взривоопасна ситуация и правилно са ги оставили да излеят част от напрежението, за да няма човешки жертви.
Трагедията показва, колко привидно е спокойствието в страната. Много омраза има натрупана и расова, и класова. Ако имаше един лидер, който да я насочи в правилната посока нещата щяха да са други.
Разписах се, извинявай. Поздрави за постинга.

Но поне компенсираха с поведението след него!
Който има мозък, трябва да се сети, че същият модел ще се приложи и следващия път! И че по този модел може да се решават конфликтите с циганска престъпност локално и един по един! Мен ме устройва! Не ме устройва война, в която да пострадат и цигани, и българи, без да са виновни за нищо! Защото дори в Катуница се видя, че не всички цигани са проблемни!
Повечето лаещи коментатори са виждали район със смесено население през крив макарон! Аз съм живял десетилетия в такъв! Едва ли има някой, който да не иска промяна, що се касае до циганската престъпност! Но си има начини и начини! Още в древността са казали 'Има повече от един начин да одереш една котка'!
цитирай
9. brig - Герб са виновни, те са причината.
26.09.2011 15:50
http://brig.blog.bg/novini/2011/09/26/.826195
цитирай
10. locke - Напиши нещо смислено!
26.09.2011 15:55
brig написа:
http://brig.blog.bg/novini/2011/09/26/.826195

Помисли малко, прочети го два-три пъти, после пак помисли и ако още ти се вижда посредствено - не го пускай!
И не ми пускай линкове без барем 2 реда към тях! Това не ти е табло за обяви!
Колкото до идеята ти - що ми говорите глупости, все едно ГЕРБ е измислил купуването на гласове? Ако не знаеш къде да погледнеш - ще ти кажа, че да спреш с глупостите!
цитирай
11. brig - :0
26.09.2011 16:02
Добре де, защо полицията не БИ атакуващите?
Защото така бяха инструктирани. Ако набият някой нали се сещаш, че на изборите бюлетините на ГЕРБ ще ходят в кошчето за боклук.
цитирай
12. locke - Е това е плиткоумие!
26.09.2011 16:25
Не ги биха, защото щеше да има жертви от всички страни! И защото, ако ги бяха били в събота, в неделя кретени като Расате щяха да вилнеят с банди из всички градове под претекст, че циганите са закриляни!
Какво искате изобщо - бой на полицията с протестиращите, кръв и още трупове? Мислете малко логично де!
Ако имаше бой в събота, нямаше изобщо да има избори след месец - щяхме да сме в гражданска война!
цитирай
13. brig - Плиткоумие е твоето
26.09.2011 16:31
Щеше да стане както ти казах аз. ГЕРБ щяха твърдо да загубят, сега са висящи.
Не искам гражданска война. Искам наказание за виновните. Виновни са управляващите и към тях трябва да е насочен народния гняв, не към циганите.
Циганите по цигански се възползват от предоставените им привилегии(да му подадеш пръст, ще ти отхапе ръката), но не е луд този дето яде зелника, а този дето му го дава. В случая ВИНОВНИ СА ГЕРБ.
цитирай
14. locke - Да, бе!
26.09.2011 17:08
ГЕРБ са тия дето спряха социалните помощи доживот, нали? Ама, ако те слуша човек, излиза, че те са измислили циганите и циганията, а не БСП, СДС и прочее партии! А вземете погледнете кой купува циганските гласове и за кой гласуват! Ама погледнете където трябва - в сайта на ЦИК и ЦИКМИ, а не подочуто от комшията! Зелникът става по-малък с всяка година, ма и за това сте слепи, нали? И циганин с ръка не си пипал, нали? Ама скачаш срещу тях и циганията!
Стига глупости!
Катунчанлии живеят с цигани всеки ден! Що ми се струва, че са по-големи експерти от теб?
цитирай
15. smilodont - За едно само не си прав. Малко са х...
26.09.2011 23:17
За едно само не си прав . Малко са хората в Катуница който не са яли хляб от цар Киро . В почти всички предавания от местото на сблъсъка се натрапваха само няколко бих нарекъл МУТРИ а останалите са лумпени . Не го защитавам тоя цар ли е падар ли е КИРО но да беше поне от неговия род тоя с буса дето е блъснал момчето. Като съпоставим времето и организацията на всички действия ще се сетим и кой е виновен и дано да си получи възнаграждението в което се съмнявам .
цитирай
16. locke - Убийството е случайно!
27.09.2011 08:25
smilodont написа:
За едно само не си прав . Малко са хората в Катуница който не са яли хляб от цар Киро . В почти всички предавания от местото на сблъсъка се натрапваха само няколко бих нарекъл МУТРИ а останалите са лумпени . Не го защитавам тоя цар ли е падар ли е КИРО но да беше поне от неговия род тоя с буса дето е блъснал момчето. Като съпоставим времето и организацията на всички действия ще се сетим и кой е виновен и дано да си получи възнаграждението в което се съмнявам .

Още преди месеци се чуха оплаквания от ромските лидери срещу ромската младеж, която вече не ги слуша. Имаше много кланови сблъсъци, подбудени от младежи в махалите! В случая допускам, че Киро младши, самозабравил се до степента на своя дядо, е наредил убийството, без да е мислил (ако изобщо има капацитет за мислене) за последствия и да е искал одобрение от въпросния дядо! Същият дядо, който ако беше свестен, щеше да се разграничи от внук си и да го предаде на правосъдието... Убиецът може и да не е от родата на 'царя', но е от тези, които са близки до тази рода. А цялото положение ескалира до настоящата степен, защото отсреща стои един нагъл и всемогъщ в собствените си очи мангал!
цитирай
17. smilodont - Още преди месеци се чуха оплак...
28.09.2011 16:44

Още преди месеци се чуха оплаквания от ромските лидери срещу ромската младеж, която вече не ги слуша. Имаше много кланови сблъсъци, подбудени от младежи в махалите! В случая допускам, че Киро младши, самозабравил се до степента на своя дядо, е наредил убийството, без да е мислил (ако изобщо има капацитет за мислене) за последствия и да е искал одобрение от въпросния дядо! Същият дядо, който ако беше свестен, щеше да се разграничи от внук си и да го предаде на правосъдието... Убиецът може и да не е от родата на 'царя', но е от тези, които са близки до тази рода. А цялото положение ескалира до настоящата степен, защото отсреща стои един нагъл и всемогъщ в собствените си очи мангал![/quote]
Няма да споря но се замислям на кой попречи тоя мангал да си развие бизнеса тъка както му е реда и кой чакаше пари от него . Щото да си признаем не му липсва акъл да вади пари а до това кой кого е убил е ясно отдавна само дето се иска да четеш навреме и това което трябва а не да те водят за носа.
цитирай
18. locke - Да е ясно е едно, да е доказуемо - съвсем друго!
28.09.2011 17:11
Много ще е трудно да докажат пряка връзка на цар Киро със самото убийство - могат само да го гонят за заплахите, ако ги е изказал лично, а той е достатъчно тъп, за да го е направил! Цар Киро е нежелан от всички, включително повечето цигани! А кой е вързан с него? Кой не е!?!?!?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119176
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив