Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2011 11:57 - И мойте песни пак ще се четат – БАБИНАТА ТИ ТРЪНКИНА!
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6399 Коментари: 31 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Пуснали сте постче преди час? И вече не е на първа? Нищо, сигурно лесно ще го откриете, ако поискате да видите всички последни постове. Хубаво нещо са мечтите! Ако ви се случи да се потърсите в разширеното издание на последните, може малко да се изненадате! Защо ли???

Потребител с ник libero е пуснал в 10:33 само 10 копи пейст поста с общодостъпни новини! Но това ли е всичко? Съвсем не! Друг потребител (а по-скоро същият) – onehalf, е задръстил допълнително списъка със 17 поста, пак с нито една оригинална дума, пак в 10:33. Към тях algeorg77 е добавил още 3 в същия този час – 10:33. Минута по-рано – в 10:32, karamecanii (поредната шизофренична идентичност на горните) е отчел нищожните 10 поста. Като добавим и nikstan, който учтиво ни е копнал 5 поста от razkritia.com  и още няколко автори на 2 и повече поста, учудвате ли се че постът ви е вече на почти 100-но място и е стигнал на 4-та страница, което го е направило абсолютно нечитаем? Само за приятелите, добавили в Любими, има някакъв шанс да ви прочетат! А ако не пишете за тях, а за широката аудитория! СОРРИ, идете другаде! Блог.бг не е за вас и вашите идеи! Тук е нормално блог-пространство, а анархистичен турлю-гювеч!

Ще ми се да вярвам, че промени ще има. Колко му е да се ограничи публикуването на постове от един потребител до 3 на ден и максимум 1 на час и да се забрани отложеното публикуване на повече от един пост дневно. Като същото ограничение важи и за IP адрес?

Но на мен цялата работа ми намирисва на обещания по царски – днес сме в отпуск, утре Гошко е на сватба, после сме заети с изборите, а когато кака Пенка чистачката забременее незнайно от кого, вече за реформи и дума не може да става!

 

Жалко за добрата идея, с която тръгна това пространство!




Гласувай:
10



1. waterway - Подпис под номер 1
21.06.2011 12:02
Уотъруей
цитирай
2. locke - Определено е демократично
21.06.2011 12:20
анонимен написа:
''Колко му е да се ограничи публикуването на постове от един потребител до 3 на ден и максимум 1 на час и да се забрани отложеното публикуване на повече от един пост дневно. Като същото ограничение важи и за IP адрес?'' - Това като как да го разбирам - комунистическо или демократично ограничение ще е?

Такова ограничение ще даде по-добър шанс за изява на всички, вместо на неколцина блогъри.
Ако се въведат правила срещу копи пейста, подобни трикове ще станат ненужни!
цитирай
3. kite333 - Честно казано
21.06.2011 12:28
и аз се дразня когато някой пусне по 10-15 поста един след друг.Очевидно неавторски.
Но аз просто ги пропускам без да чета :)
цитирай
4. locke - То друг начин няма
21.06.2011 12:33
kite333 написа:
и аз се дразня когато някой пусне по 10-15 поста един след друг.Очевидно неавторски.
Но аз просто ги пропускам без да чета :)

Но в уеб-дизайна има едно правило за трите клика - ако потребителят след 3 клика не е намерил каквото му трябва - отива другаде! Явно в блог.бг не са и чували за това!!! Сама си сметни, ако постът ти в момента е на 5-та страница, колко клика и колко спам трябва да прескочи някой, за да се добере до него!
цитирай
5. анонимен - Когато предложих да има най-много 3 постинга на ден,
21.06.2011 12:35
някакви вишничка и дулсинея изреваха, че било нарушение на правата им.
Има стотици такива случаи на ковнейерно бълване на 10 постинга, което е просто идиотско.
А ако се забрани и копи пейста, ще бъде наистина сайт за творци, а не за смешни папагали.
цитирай
6. locke - Няма как да не се съглася с теб на 100% този път!
21.06.2011 12:38
poligor написа:
някакви вишничка и дулсинея изреваха, че било нарушение на правата им.
Има стотици такива случаи на ковнейерно бълване на 10 постинга, което е просто идиотско.
А ако се забрани и копи пейста, ще бъде наистина сайт за творци, а не за смешни папагали.

цитирай
7. waterway - Честно казано
21.06.2011 12:49
бих предпочела съдържателен копи/пейст пред празнословен пост и последвали го възхваляващи коментари. Но и с това се свиква :)
Така че - кучето си лае, керванът си върви - така е у нас...и не само сякаш....

____

А тук никой не е "някой си" или "някакъв си", Полигор. Не Ви познавам. За конвейрите от постове съм съгласна. Но преднамереното критикарство не е особено похвален похват, за да се променят нещата...ако изобщо могат да се променят.
_______

''Неколцина блогъри''?!
Locke, вероятно искахте да кажете - ''няколкото групи блогъри''.
цитирай
8. locke - Уотъруей,
21.06.2011 13:00
ако питаш мен нека има категория 'Копнато от нета' или нещо подобно! Стига постовете от тази категория да не излизат в последни и изобщо на първа. А и да са смислени - има достатъчно информационни агенции!
--------------------
Колкото до групичките - предполагам визираш поетичните групички, които като се похвалят един друг се добутват с 30 прочита до най-коментирани. Днес сутринта в един момент 4 от 5-те поста бяха Изкуство... Тук има няколко решения, едното от които е активна модерация
--------------------
Под 'неколцина блогъри' визирам хората, които всъщност не са блогъри, а спамери и, скрити под няколко самоличности, наливат тонове безсмислен копи пейст!
цитирай
9. waterway - Locke,
21.06.2011 13:14
''има достатъчно информационни агенции!'' - ако Вие блогувате / каква дума,а! :))/, само за да получавате актуална информация, може би за други това не е така. Имам предвид копи/пейста - признавам, че в блога "се срещнах" с много заглавия и автори ( не_блогови), които научих от неколцина блогъри, които пускат рядко постове ( и за съжаление все по-рядко), но не ги пропускам, защото знам, че винаги ще има какво да науча. Наричам си ги - малките улички с люляците :-)...
Почти никой от тези блогове не е бил на Първа. Стойностни, но сами
___

Не, не визирам само тези групички. Поезията поне може да се възхвалява ( аз лично не мога!, обикновено съм безмълвна пред нещо, което ми хареса), Друг е въпросът дали конкретния пост го заслужава, но това все пак е въпрос на личен вкус. Визирам предимно циничните, безсмислени , подигравателни "групови"постове.
_____

За последното Ви подкрепям.
("Под 'неколцина блогъри' визирам хората, които всъщност не са блогъри, а спамери и, скрити под няколко самоличности, наливат тонове безсмислен копи пейст!"

цитирай
10. locke - Именно!
21.06.2011 13:22
waterway написа:
''има достатъчно информационни агенции!'' - ако Вие блогувате / каква дума,а! :))/, само за да получавате актуална информация, може би за други това не е така.


Тук почти никой не влиза, за да чете новини, а над 50% от копи пейст спама е такъв! Особено цитираните по-горе от мен!

waterway написа:
' в блога "се срещнах" с много заглавия и автори ( не_блогови), които научих от неколцина блогъри, които пускат рядко постове ( и за съжаление все по-рядко), но не ги пропускам, защото знам, че винаги ще има какво да науча. Наричам си ги - малките улички с люляците :-)...
Почти никой от тези блогове не е бил на Първа. Стойностни, но сами


Под активна модерация, освен всичко друго, имам предвид и връщането на избрано от модераторите, където именно да попадат такива постове - и аз съм срещал доста и винаги се опитвам да подкрепя съответния блогър...

waterway написа:
Визирам предимно циничните, безсмислени , подигравателни "групови"постове.


Тези плачат за бан! Споменах ли нещо за 'активна модерация?'
цитирай
11. waterway - :)
21.06.2011 13:41
'' Споменах ли нещо за 'активна модерация?''' - не помня :)), но по-активна модерация от тази в блога ми, има ли?! :)))

ПП. Последното беше къде на шега, къде на_истина :-) Една от причините да започна да я "практикувам", бе моят мълчалив протест. А сега си свикнах :)))
______

Ще стане това, което Трябва да стане, Locke. Това обаче не пречи да се опитваме да променим най-напред себе си за добро, за да се променят и нещата около нас.
Успех в блоговата кАмпания!

И изчезвам, за да не приложиш активна модерация и в момента :-)))

:)
цитирай
12. tutankhamon661 - locke
21.06.2011 13:58
Преди да се откажа от публикуването, пусках постинг веднъж на 3-4 дни, понякога и по-рядко. Но никога не съм недоволствал срещу онези, които го правят по-често. Вярно, не е приятно да видиш цяла страница с един-единствен блогър, обаче това е право на всеки.
Наблюдавах някои от разсъжденията и предложенията ти. Съгласен съм с около 50% от тях. Най-лошият подход към хората е като се опитваш да ги наставляваш и поучаваш. По-добре помисли над друг вариант.
Колкото до копи-пейста, имам готов материал, в който обяснявам защо е абсурдно да се говори против този похват на блогване. Ще го публикувам на друго място и ще ти пратя линк.
цитирай
13. анонимен - Поезията НЕ МОЖЕ да се възхвалява, защото това жалко облизване я убива.
21.06.2011 14:13
waterway написа:
''има достатъчно информационни агенции!'' - ако Вие блогувате / каква дума,а! :))/, само за да получавате актуална информация, може би за други това не е така. Имам предвид копи/пейста - признавам, че в блога "се срещнах" с много заглавия и автори ( не_блогови), които научих от неколцина блогъри, които пускат рядко постове ( и за съжаление все по-рядко), но не ги пропускам, защото знам, че винаги ще има какво да науча. Наричам си ги - малките улички с люляците :-)...
Почти никой от тези блогове не е бил на Първа. Стойностни, но сами
___

Не, не визирам само тези групички. Поезията поне може да се възхвалява ( аз лично не мога!, обикновено съм безмълвна пред нещо, което ми хареса), Друг е въпросът дали конкретния пост го заслужава, но това все пак е въпрос на личен вкус. Визирам предимно циничните, безсмислени , подигравателни "групови"постове.
_____

За последното Ви подкрепям.
("Под 'неколцина блогъри' визирам хората, които всъщност не са блогъри, а спамери и, скрити под няколко самоличности, наливат тонове безсмислен копи пейст!"



Просто ми се повдига от лигите, с които е облазен някой стих. Възхишението се изразяява по човешки, без такива жалки хвалби.Или най-добре - никак, като теб.
А когато се бълват десетки безвкусици " Най-смешните реклами на света", копирани с единствената цел да се сбере агитката и да почне да фали, това е убийство пък на добрия вкус.
" В "някои" не вложих обиден смисъл, а само като определение.
цитирай
14. locke - Уотъруей!
21.06.2011 14:42
Активната модерация в личния блог е въпрос на избор! На моменти пускам анонимни, на моменти ги спирам, но никога не съм ползвал максималната степен. Под 'активна модерация' разбирам действия от страна на модераторите на сайта като цяло. Просто вече няма кой да ме разбере, защото такова нещо в момента на практика няма. Цари пълен хаос! Чак ми идва да спретна едно нормално блогрпостранство с ясни правила и да затрия блог.бг. Много малко им трябва!
цитирай
15. locke - Тут,
21.06.2011 14:49
при сегашния модел на достъп до постове от външни посетители, за да има някаква равнопоставеност между блогърите е необходимо ограничение. Съгласи се, че малко блогъри са способни да създадат повече от 3 авторски поста на ден. Лично аз не се сещам за подобен случай!
Колкото до копи пейста - това не е блог техника според дефиницията за блогстване.
И да не казвам колко авторски права се нарушават тук ежедневно по този начин!
Не знам дали, ако почна да информирам сайтовете, от които се краде, блог.бг няма да се самоизтрие в рамките на седмица поради заплаха от дела! Откровено казано, не бих искал да видя копната моя статия някъде, при положение, че съм отделил време и мисъл да я напиша.
Разбирането на някои хора, че всичко, що е качено онлайн, става автоматично общо, ще докара големи бели!

Колкото до наставляването - сорри, знам за какво говоря, знам какво целя и знам,че дори да не го осъзнават, ще е полезно за всички! Няма да им се моля да се държат коректно! А и без друго - ако се моля, ще ми се качат на главата!
цитирай
16. locke - Полигор,
21.06.2011 14:54
аз ако харесам някой стих или снимка, тихичко вдигам палче и толкоз! А комент си позволявам, само ако става дума за нов и непопулярен потребител, за когото подобно насърчение е важно! Но да викам 'браво, много хубаво' при всеки пост на мой познат - няма да стане! Случва се дори да гласувам за някой пост с палец горе, а за следващия - с палец долу. А за блогове като цяло гласувам, ако видя много стойностен коментар от автора в някой чужд пост (само защото не мога да вдигна палче за конкретния коментар)
цитирай
17. waterway - Poligor :)
21.06.2011 14:57
''Просто ми се повдига от лигите, с които е облазен някой стих...'' - доста остро и образно обяснение :))). Почти в мой стил в един мой коментар някъде някога, Полигор :)).
Мисля, че тук, освен на споменатите неща, се научих и на повече търпение и самообладание. Колкото и да звучи парадоксално или параноично :)
Всеки попаднал във виртуалното пространство по някакви си негови причини претърпява някаква своеобразна трансформация и метаморфоза ( и последното според мен определено не е поради характерова слабост!). А в коя посока ще се промени, е въпрос на характерови особености. Не мисля, че споменатия случай
/ който ми е известен :)/, е толкова тъжен. Има далеч по-тежки случай. Но нима това не е право на всеки да реши как да си набави енергия? :) Особено ако не те закача като енергиен вампир :))) - т.е. прескочи го, който и да е той!
Не искам да звуча като обучаващ персонал :)). Просто споделям опита си, не че не съм минала през различни етапи. Дори опитах да бъда и трол :))) - безмълвен :). Е, не ми се получи :))) - тролът, имам предвид.

Така че, нека там, където можем да си спестим обида, нерви и други подобни, нека го направим, а? Малко ли ни е другото, което ни е сервирано навън?
цитирай
18. waterway - 14. locke - Уотъруей!
21.06.2011 15:14
locke написа:
Активната модерация в личния блог е въпрос на избор! На моменти пускам анонимни, на моменти ги спирам, но никога не съм ползвал максималната степен. Под 'активна модерация' разбирам действия от страна на модераторите на сайта като цяло. Просто вече няма кой да ме разбере, защото такова нещо в момента на практика няма. Цари пълен хаос! Чак ми идва да спретна едно нормално блогрпостранство с ясни правила и да затрия блог.бг. Много малко им трябва!


Locke, за да се гласува на някого доверие да е модератор на каквото и да е, би трябвало да се изискват определени качества - ОПРЕДЕЛЕНО НЕ КОМПЮТЪРНИ УМЕНИЯ САМО :) - безпристрастността е на първо място, после морал и етика, после познания в много области ( визирам случаите на плагиатство и последващо задължително изтриване на плагиата, ако след предупреждение "авторът" не премахне сам поста си!)....има още много други неща, но не ми е работа да го изказвам сега, защото ще прозвучи като голяма компетентност от моя страна, а всъщност е само размисъл върху наблюдавани ситуации тук...А ти, Locke, забелязах, че си по-отдавна тук. Може би по-добре можеш да прецениш от мен.
Мислила съм и дали не е удачно ( макар и временно) да се разреши един потребител да имат не повече от 2 ника ( поради тематично "разделяне" на личността на блогъра)...Но това не знам дали е възможно технически да се следи. Зле съм с компютърната грамотност :)), а като гледам как се изтриха някои блогове от хакери.........

Хаос...Да...Но има една известна мисъл - ''Редът е за слабите. Само силните владеят хаоса.'' Обичам реда и му се подчинявам. И в живота. И знаеш ли, това ми донесе само труден живот...Така че, кой както реши по съвест - така да е. Има кой да съди.

Извинявай, избих на философия........Оставям темата ти за себе си отворена
цитирай
19. locke - Уотъруей :)
21.06.2011 15:49
Много правилно разсъждаваш относно качествата, необходими, за да си модератор тук. Но по-добре спри, за да не засегнеш някого! Този пост и без друго вече е под възбрана и постоянен мониторинг :)
Относно другите ти въпроси:
- броят никове на потребител не мпже да бъде ефективно ограничен - без да използвам проксита или други методи бих могъл да вляза през 7 различни IP само от вкъщи, при това непроследими до моя адрес без твърде големи усилия. Тоест бих могъл да имам по всяко време 7 акаунта - от един да пиша, от 2 да тролствам, а от останалите 4 да хваля и коментирам първия, че да е все на челна! Но не го правя от добро сърце! А и искам хората сами да стигат до мен, не да ги завличам с ченгел!

Редът, казваш, е за слабите! Замисли се, че ако има ред, какъвто аз искам, люляковите потребители ще имат запазено място на челна всеки ден. Какво да се прави, понякога има и идиоти като мен, които искат да защитават слабите! А сега какво е? Хаос! Силните имат глас, слабите нямат дори присъствие! Както вече описах по горе знам как да се набутам сред силните, но силните обикновено не са от добрите...

Както вървят нещата по-скоро ще се заема да разбия блог.бг отвън - смятам от утре да информирам всеки сайт, от който видя, че е крадено, за това събитие и за негласната му подкрепа от страна на блог.бг. Пък да видим кой ще плаче после!
цитирай
20. waterway - :)
21.06.2011 16:03
''Този пост и без друго вече е под възбрана и постоянен мониторинг :)'' - Що пък така си мислиш? На кой му пука какво мисли Locke или Waterway?! Дребни риби сме с теб. А и аз в заговори не участвам! :))) Свикнах твърде много да съм си самодостатъчна, без да звучи като високомерие. И знаеш ли, свикнах тук. В блог.бг. За което съм (си) :)) благодарна. Груповите мероприятия не са ми вече по сърце, освен за Кауза. А тази едва ли ще бъде спечелена. Поне скоро. И това няма да е по наша вина. Определено.

Спирам. Да не изчезнеш след малко като блог(че) :))) Щото ми се случва няколко пъти вече - пиша коментар някъде ( много рядко пиша вече) и като реша да го пусна, ХОП! - конкретният блог ме изхвърли! :( - Просто в този миг е сублимирал - чие е било решението за това? - не знам....Ама вече и не питам дали да си нося сапуна за въжето като ще ме бесят :))) . Като са решили да бесят, да си намерят и сапун :)). Ако не, ше се помъча малко повече. Какво от това пък? :))
Чао!

ПП. И не прекалявай с "портенето"! :)) - лична молба :), щото си нямам друг виртуален дом :(, а живея :) тук вече 2 години и 7 месеца и ще ми е тъжно...все пак
цитирай
21. locke - Аз съм тук от преди 5 години почти :)
21.06.2011 16:17
С една малка и една голяма пауза! Завръщането ми определено е безрадостно...
Колкото до поста - определено е спрян да не попадне в най-коментираните! Знам, че не съм от удобните Знам и че много критикувам дейността на блог.бг в последно време. Ако ме изтрият - ще вляза през друг адрес и тихо ще ги саботирам (сега поне губя повечето си време в сайта да блогствам).
Но този твой дом в момента изглежда по следния начин:
- асансьора е вечно задръстен и за да се качиш трябва да чакаш по половин час
- съседката от третия краде от простора гащите на тая от четвъртия и се карат по цял ден
- на седмия етаж някой по цял ден пържи риба и вони, та се къса
- на втория живее една групичка хипита, които вярват в мира и любовта и по цял ден се хвалят един друг колко са мирни и любвеобвилни
- в мазето са се заселили няколко трола...

Да продължавам ли?

Портенето не е хубаво нещо, но да видя статия на големия журналист Ясен Бориславов, копната в блога na viveta и обявена за нейна, няма как да простя!

Не е нужно много - 1 модератор стига да оправи цялата каша! Сериозно говоря - 1! Не повече!
цитирай
22. waterway - :)
21.06.2011 16:58
Пак аз :) Ми така се получава, като мълча дълго време :)))
( имаш разрешението ми :P да ме изтриеш :))...защото пиша благодарение на това, че не си на Първа - истина е)

1/ Описанието на този дом е доста цветисто! И доста актуално не само за блога сякаш, а аз обичам цветовете, нищо че изглеждам черно - бяла :)) - доброто е, че имам добра вътрешна (само)изолация :)))...вече
2/ "Да продължавам ли?" - Не продължавай!, щото еднофамилния ми апартамент :)) става все по-изолиран, съгласявайки се с теб :))
3/ Най- коментирани?! Това какво е пък? :))) - Имала съм постове, които при появата им още са ''кацвали'' в най- популярни, което не съм искала, след което съм ги деактивирала за по ден и когато пак ги активирам, те още са си стояли на Първа в най-популярни. Нещо да кажеш по този въпрос?....За какво изобщо говорим за Първа. Според мен на нея просто е необходимо само да “върви”влакчето на постовете. Другото е - свобода на избора. Има ли конкуренция, поради нечии болни амбиции, тя се изражда в противоборство. И за съжаление резултатът не е винаги прогрес. Понякога е безсмислена война. А войната обикновено взима жертви. И те обикновено са невинните люлякови улици….
4/ Портенето….и плагиатството – противно ми е да говоря и за двете( което естествено не решава проблема)
5/ 1 модератор за този блог?! – надценяваш човешките възможност при съвестно изпълнение на задълженията ( според мен)
6/ И да попитам накрая – къде са другите "съветници" по организацията на блог.бг.? :))), че ми се искаше да ги чуя и тях. Ама пак си нямах късмет:(

Това беше за днес от мен. А може би и за доста време напред.
цитирай
23. locke - Уотъруей :)
21.06.2011 17:09
Трия само нецензурни коментари :)
2) Ела на осмия - там съм аз - тихо, кротко и гледам сеира отвисоко :) (само малко смърди на риба :))))
3)Идеята на постовете на първа е да има какво свястно да прочете случайният минувач, без да се рови! И само това! не мерене на мускули или хлевоустие!
5) съдя по себе си - за една седмица бих написал свестни правила и бих вкарал ред
6) ти защо писа? щото не съм на първа... е затова те не пишат :)))
цитирай
24. locke - Млякото го направих на палачинки...
21.06.2011 21:29
анонимен написа:
изкипя ли млякото ве? ей едно мляко не можеш да подвариш
смотлю
дърва ще ми цепиш да вземеш да си улучиш главата недей


а, да, - вече съм открил електричеството, не живея в колиба...
цитирай
25. dolsineq - някакви вишничка и дулсинея изр...
21.06.2011 22:45
poligor написа:
някакви вишничка и дулсинея изреваха, че било нарушение на правата им.
Има стотици такива случаи на ковнейерно бълване на 10 постинга, което е просто идиотско.
А ако се забрани и копи пейста, ще бъде наистина сайт за творци, а не за смешни папагали.

.......................................
Полигоре, кога съм бълвала по 10 постинга на ден? Я слез на земята... По-добре един копи пеист, за да напомниш за нещо минало, но добро, отколкото 10-ет авторски, но некачествени...:(
цитирай
26. kite333 - Обади се ако си изпълниш заканата :))
22.06.2011 08:56
locke написа:
Цари пълен хаос! Чак ми идва да спретна едно нормално блогрпостранство с ясни правила и да затрия блог.бг. Много малко им трябва!

цитирай
27. djgator - ????
22.06.2011 11:12
Учудвам се, че видимо интелигентен човек не усеща за какво става дума в случая...
Не разбра ли, че това са постинги от модератори ( аз ги наричам роботи), това са автоматично генерирани постинги, които имат за цел изкуствено раздуване на блог-съдържанието, което води до повече импресии-тоест изкуствено завишаване на рейтинга. Ако още не ти е ясно, пиши ми на лични.
цитирай
28. locke - Изкуственото раздуване на съдържанието...
22.06.2011 11:22
... не води до по-голям брой прочити. Напротив - броят постове се е свил над 3 пъти, ако изключим серийните. Броят активни потребители се е свил още по-рязко. В настоящата ситуация новите потребители нямат никакъв достъп до аудитория и шанс за изява, ако не ги промотира някой от старите! А старите потребители трябва да ползват разни вратички в правилата, за да стигат до първа. Не според качеството, а според хитростта! Ако спрем да пишем, и 1 000 000 автоматично генерирани поста няма да спасят сайта!
цитирай
29. locke - Освен ако рекламодателите не са тотално крейзи,
22.06.2011 11:26
цената за пакет импресии се определя от броя посещения и от броя уникални посещения. А те също рязко падат. Опитът да се замени качественото съдържание с копи пейст само засилва тенденцията до степен, при която тук ще има не повече от 20 активни блогъра (сега като гледам са под 100)
цитирай
30. djgator - :)
22.06.2011 13:53
locke написа:
цената за пакет импресии се определя от броя посещения и от броя уникални посещения. А те също рязко падат. Опитът да се замени качественото съдържание с копи пейст само засилва тенденцията до степен, при която тук ще има не повече от 20 активни блогъра (сега като гледам са под 100)

Да, напълно съм съгласен с последната ти статистика, но гледай да не се разчуе, че ще закрият това място :)
цитирай
31. locke - Споко, гатор :)
22.06.2011 15:04
Ще направя ново, по-добро място... малко още трябва да ме ядосат :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1120353
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив