Прочетен: 3115 Коментари: 10 Гласове:
Последна промяна: 22.06.2011 12:06
Днес за пореден път разговарях с моя акаунт мениджър в Глобул. Какво ти разговаряне – чиста проба скандал. Пореден, но не и последен. Но вероятно предпоследен. Защото аз, лоялен клиент от девет години, този път ще си дигна крушите и ще се махна окончателно!
Няма да ви занимавам с казуса в подробности, а и едва ли има смисъл – общо взето един от онези случаи, в които трябва да докажеш, че нямаш сестра! А аз верно нямам... И едва ли изобщо щях да го спомена, ако не беше един елемент от разговора, който ме вдигна на балон. Хелиев! Защото правя един фалцет... да не сте в квартала!
Та оплаквам се аз, значи, че за частни потребители Глобул предлага хиляда и един плана, а на мен, като на бизнес потребител и лоялен клиент от девет години, - само два! При което, явно в усърдието си за защити компанията, девойката отсреща ми каза, че те имат десетина плана за корпоративни клиенти, но просто те не са оповестени никъде. И че на мен са ми предложили само два, защото другите не са подходящи за мен. Те откъде знаят? Е как откъде! Ми гледали ми били потреблението за минали периоди! И ми предлагат план за бъдещи периоди, защото знаят аз как ще говоря в бъдещите периоди и са сигурни, че ще е точно, както те го предвиждат. А някои разправят, че Ванга е мъртва! Та ми казаха още, че тези други планове никога няма да ми ги покажат и ако искам някак да разбера за тях – да им звъня периодично и да им казвам как ще говоря в бъдеще, та те, ако решат, да ми предложат нова опция!
И си представих следното:
(квартален магазин, действащи лица кака Пенка – управител (тя и продавач) и чичо Гошо, редовен клиент в предпенсионна възраст )
- Добър ден! Имате ли кисело мляко?
- Имаме ми, как да нямаме! На, вижте тука – два вида предлагаме – ‘Пресен прокиш’ и ‘Вкиснало отлежало’!
- Ама аз не ща от тях! Нямате ли други?
- Е, как не щеш, бе чичо Гошо, като от десет години все тая марка ядеш! А и нямаме други!
- Не, не, не ща пак това! Ама сигурни ли сте, че никави други марки нямате!
- А бе, чичо Гошо, имаме отзад в склада още 7-8 вида, ама те не са теб!
- Е как така не са1
- Не са, бе, вярвай ми. Ние нали те знаем какво ядеш – то си е най-добро като за теб! Яж си от него, недей друго да искаш!
- Ама тез другите нещо по-особени ли са? Да не са по-скъпи или да имат калций нещо?
- Казах ти, не са теб! Даже не ти трябва да знаеш какви са!
- Ама то мен внуците ми ще идват тия дни на гости, искам нещо ново да им предложа!
- Е, нека дойдат внуците! Да хапват ‘Пресен прокиш’ и ‘Вкиснало отлежало’ няколко месеца, пък ако не им хареса, вземи бележка от личния лекар и ела тука. Тогава може и да измислим нещо!
- Ама те внуците за малко ще дойдат! И не знам колко мляко ще ядат!
- Е, като е за малко, какво го правиш на въпрос?!? Яжте всички от прокиша и си трайте!
Та писна ми да го ям тоя прокиш девет години. И все по-скъп и горчив ми излиза. На мен, лоялния клиент! То всъщност вече не съм и лоялен клиент, защото тая отстъпка ми я взеха, като ми докараха новата каса с прокиш. Та, значи, вече според тях съм нелоялен клиент! Е, как да ги разочаровам и да не се махна? Даже смятам да оставя кофичката с прокиш полуизядена и полуплатена...
Ало..Миков! Нали обеща да махнеш тюрките...
Живите мъртви излязоха на светло - овцеб...
Имам и глобулски, и мтелски телефон.
Прокиш отвсякъде.
Валя
В Канада ни режат главите, заради 2-мата монопописти на пазара. Плащаме си около 30 цента за входящ и пак толкова за изходящ разговор. Плащаш си, за да ти се изписва номера на човека, който те търси....месечната такса е около 35$. Иначе СМС-ите са безплатни. Но пък хубавото е, че ако звъннеш на оператора и ревнеш, че ти е скъпо и отиваш при конкуренцията, веднага ти намалят цените и те пускат на "Специален" режим за година или две. И така - хем вълка сит, хем агнето е цяло...
А иначе, в Бг имах 3 телефона към трите оператора, а тук със пистолет не можеш да ме накараш да си купя.....чувствам се свободна и недосегаема ;)
А иначе съм абсолютно съгласна, че клиентът в България е последната дупка на кавала. Ежедневно се правиш на маймуна, зъбиш се, звериш се, въртиш очи и почервеняваш от безсилие, щото темерута отсреща се прави все на неразбрал или на много умен ....А никой не си върши работата, важното е клиента да е вечно нахендрен и да го поема дълбоко....
http://orlinpetkov.blog.bg/drugi/2011/06/21/den-s-izkliuchen-mobilen-telefon-28-iuni-2011.769568
2. Бий детето! (прочети!!!)
3. Нещо за толерантността!
4. Още нещо за толерантността!
5. Блогът на Светлин - спец по музика, политика и бира (особено бира)
6. Блогът на Вера - истории за градския транспорт и още нещо :)
7. Блогът на Филип - едно приятелче с мозък
8. Писма от село 1
9. Писма от село 2
10. Писма от село 3
11. За институциите, банките и други! Част 01 (БУЛСТАТ и байчовците)
12. За институциите, банките и други! Част 02 (Баба Гицка и банка Олеле)
13. Да заснемеш бушмен!
14. Прогноза избори 2007