Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2011 11:14 - ГЛОБУЛ – един голям прокиш!
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3115 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 22.06.2011 12:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Днес за пореден път разговарях с моя акаунт мениджър в Глобул. Какво ти разговаряне – чиста проба скандал. Пореден, но не и последен. Но вероятно предпоследен. Защото аз, лоялен клиент от девет години, този път ще си дигна крушите и ще се махна окончателно!

Няма да ви занимавам с казуса в подробности, а и едва ли има смисъл – общо взето един от онези случаи, в които трябва да докажеш, че нямаш сестра! А аз верно нямам... И едва ли изобщо щях да го спомена, ако не беше един елемент от разговора, който ме вдигна на балон. Хелиев! Защото правя един фалцет... да не сте в квартала!

Та оплаквам се аз, значи, че за частни потребители Глобул предлага хиляда и един плана, а на мен, като на бизнес потребител и лоялен клиент от девет години, - само два! При което, явно в усърдието си за защити компанията, девойката отсреща ми каза, че те имат десетина плана за корпоративни клиенти, но просто те не са оповестени никъде. И че на мен са ми предложили само два, защото другите не са подходящи за мен. Те откъде знаят? Е как откъде! Ми гледали ми били потреблението за минали периоди! И ми предлагат план за бъдещи периоди, защото знаят аз как ще говоря в бъдещите периоди и са сигурни, че ще е точно, както те го предвиждат. А някои разправят, че Ванга е мъртва! Та ми казаха още, че тези други планове никога няма да ми ги покажат и ако искам някак да разбера за тях – да им звъня периодично и да им казвам как ще говоря в бъдеще, та те, ако решат, да ми предложат нова опция!

И си представих следното:

 

(квартален магазин, действащи лица кака Пенка – управител (тя и продавач) и чичо Гошо, редовен клиент в предпенсионна възраст )

-         Добър ден! Имате ли кисело мляко?

-         Имаме ми, как да нямаме! На, вижте тука – два вида предлагаме – ‘Пресен прокиш’ и ‘Вкиснало отлежало’!

-         Ама аз не ща от тях! Нямате ли други?

-         Е, как не щеш, бе чичо Гошо, като от десет години все тая марка ядеш! А и нямаме други!

-         Не, не, не ща пак това! Ама сигурни ли сте, че никави други марки нямате!

-         А бе, чичо Гошо, имаме отзад в склада още 7-8 вида, ама те не са теб!

-         Е как така не са1

-         Не са, бе, вярвай ми. Ние нали те знаем какво ядеш – то си е най-добро като за теб! Яж си от него, недей друго да искаш!

-         Ама тез другите нещо по-особени ли са? Да не са по-скъпи или да имат калций нещо?

-         Казах ти, не са теб! Даже не ти трябва да знаеш какви са!

-         Ама то мен внуците ми ще идват тия дни на гости, искам нещо ново да им предложа!

-         Е, нека дойдат внуците! Да хапват ‘Пресен прокиш’ и ‘Вкиснало отлежало’ няколко месеца, пък ако не им хареса, вземи бележка от личния лекар и ела тука. Тогава може и да измислим нещо!

-         Ама те внуците за малко ще дойдат! И не знам колко мляко ще ядат!

-         Е, като е за малко, какво го правиш на въпрос?!? Яжте всички от прокиша и си трайте!

  

Та писна ми да го ям тоя прокиш девет години. И все по-скъп и горчив ми излиза. На мен, лоялния клиент! То всъщност вече не съм и лоялен клиент, защото тая отстъпка ми я взеха, като ми докараха новата каса с прокиш. Та, значи, вече според тях съм нелоялен клиент! Е, как да ги разочаровам и да не се махна? Даже смятам да оставя кофичката с прокиш полуизядена и полуплатена...




Тагове:   клиент,   Глобул,   лъжи,   измама,   GLOBUL,


Гласувай:
9



1. yotovava - И аз да се включа, ама
22.06.2011 11:19
- от всички ми писна.
Имам и глобулски, и мтелски телефон.
Прокиш отвсякъде.
Валя
цитирай
2. locke - Е, то някой да иде при Мтел в момента...
22.06.2011 11:29
... трябва тотално да не е в час! Аз сигурно ще емигрирам при Вивател, не че са кой знае колко по-добри, но имам връзки да си уредя по-свестен договор.
цитирай
3. hoyden - Да ви кажа само за информация,
22.06.2011 14:19
че в България мобилните услуги са едни от най-евтините, колкото и да не ви се вярва.
В Канада ни режат главите, заради 2-мата монопописти на пазара. Плащаме си около 30 цента за входящ и пак толкова за изходящ разговор. Плащаш си, за да ти се изписва номера на човека, който те търси....месечната такса е около 35$. Иначе СМС-ите са безплатни. Но пък хубавото е, че ако звъннеш на оператора и ревнеш, че ти е скъпо и отиваш при конкуренцията, веднага ти намалят цените и те пускат на "Специален" режим за година или две. И така - хем вълка сит, хем агнето е цяло...
А иначе, в Бг имах 3 телефона към трите оператора, а тук със пистолет не можеш да ме накараш да си купя.....чувствам се свободна и недосегаема ;)
цитирай
4. locke - Изобщо не съм коментирал цените!
22.06.2011 16:55
Проблемът в случая е правото на информиран избор! Все едно ти, като майка, да идеш да раждаш в болницата и да ти кажат: 'Ще родиш на челна стойка и без упойка, щото ние знаем най-добре!'
цитирай
5. hoyden - Знам, че не си коментирал цените!
22.06.2011 17:01
Просто исках малко да смекча гнева ти.
А иначе съм абсолютно съгласна, че клиентът в България е последната дупка на кавала. Ежедневно се правиш на маймуна, зъбиш се, звериш се, въртиш очи и почервеняваш от безсилие, щото темерута отсреща се прави все на неразбрал или на много умен ....А никой не си върши работата, важното е клиента да е вечно нахендрен и да го поема дълбоко....
цитирай
6. locke - Така си е...
22.06.2011 17:07
Поне имам избор да отида при друг оператор... което и ще направя!
цитирай
7. panazea - Локе ,
22.06.2011 18:09
Орлин има група във фейса . На 28 всеки месец си изключваме телефоните в знак на протест. Желая ти успех ! Панацея
http://orlinpetkov.blog.bg/drugi/2011/06/21/den-s-izkliuchen-mobilen-telefon-28-iuni-2011.769568
цитирай
8. locke - ААА знам го това...
22.06.2011 18:46
За съжаление телефонът ми е едновременно личен и служебен и особено в работни дни е невъзможно да го изключа :(
цитирай
9. rossi9 - gsm ли???
26.06.2011 19:52
от половин година нямам и съм си ок. но, за съжаление, в повечето случаи е жизненонеобходим :(
цитирай
10. spass - Преди два месеца, след 9 г. "...
24.07.2011 16:43
Преди два месеца, след 9 г. "вярна служба" се махнах от Глобул. Предстои да направя същото и с М-тел - същите маймуни са. А дали Вивател си заслужава? Съмнявам се...но ще пробвам.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119683
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив