Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2007 15:09 - Грях втори: ЛАКОМИЯ (6 кокошки съм заклала!!!)
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1723 Коментари: 4 Гласове:
0



Любимият ми грях, признавам си. Официално се води чревоугодничество и включва не само хапването, но и пийването. Аз съм по хапването, в пиенето най ме бива с минералната вода, но тя едва ли се брои (само ръждясвам).

Бях обещал този пост и го пиша с удоволствие (за тези, които не знаят за какво става дума, нека намерят поста за ПОХОТТА в блога ми). За кураж хапнах 9 пълнени чушки, че то на гладно пише ли се?

Обичам българите за това, че не се унасят по разни диети, ниско калорични храни и вредни икономии. Че не предпочитат диетичната кола. Знам, знам – има и такива, но са си пренебрежимо малко. Тук яденето си е национален спорт! А пиенето – два национални спорта – стил ‘на маса’ и стил ‘под маса’! Като изключим негативната оценка ‘Ей, тоя как се е оял!’, всичко друго си е чиста похвала. Буди възхищение! ‘Добро прасе!’ – ей този комплимент честичко го чувам. ‘Пу, да не му са уроки!’ – всяко дебеличко хлапе бива поощрявано по този начин. Всеки се радва, ако гостите му си ометат чиниите, аз включително. А ако си поискат допълнително, печелят вечната обич и признателност на домакина/домакинята.

Пиенето свободен стил – може би няма да минем най-тренираните западно европейци по пиене на бира. Нито може би руснаците в лоченето на водка... Но определено българският мъж носи на пиене повече от всеки средностатистически европеец. Пие, замезва, пие, замезва, и така до сутринта... Не съм за пиянството, твърдо против съм. Но не се напиваме толкова често, колкото ни се струва. Трагикомична е гледката на англичанин, който след една малка ракия почва да се клатушка. Българинът просто не признава малката ракия. Дори не я познава. Едно патронче е минималната узаконена доза. При всяко ядене...

А и знайно е, че любовта на мъжете минава през стомаха. На жените също. Един превъзходен десерт и тя е твоя. Особено, ако си го направил лично. Вярно, че прекомерното похапване не остава терен за секс, но влюбването е гарантирано. Ммм палачинки! Вместо да ме обвинявате, че съм маниак на тема храна, по-добре опитайте рецептата. Ще я издам, щом се налага.

Да ядеш заради яденето, а не заради глада! Редно ли е? Вредно ли е? Първият въпрос е по-трудният от двата, вторият – по-лесният! Тялото е храм за душата, нали така? Трябва да го държим чисто и здраво. С по-малко холестерол, по-малко захари, по-малко от всичко вредно по един или друг начин. На път съм да се съглася, ако не беше една случка...

Леля ми е на 65 години. Преди година установи, че има лека форма на диабет и изключително висока кръвна захар. Тенденцията била да се влоши бързо и сериозно, ако не спре захарта и всичко сладко. Леля ми има ужас от доктори, инжекции и всичко подобно. Пред заплахата да ъ бият инсулин всеки ден тя предпочете да забрави вкуса на сладкото. Вече не смеем да ядем нищо сладко в нейно присъствие. А определено сладкиши с подсладител не ми допадат... Леля ми каза следното: ‘Томе, яж, каквото ти харесва и по колкото ти харесва, докато можеш! После и да ти се иска, няма как да изядеш неизяденото!’

Та относно яденето – ще си чревоугоднича колкото искам, даже сега ще хапна още няколко пълнени чушки, защото са вкусни, въпреки, че още не съм гладен. А през зимата ще пробвам рецептата с 6 кокошки и обилно руйно вино (досега съм ял максимум кокошка и половина)...




Гласувай:
0



1. veras - Мдааа
26.06.2007 16:07
Това за палачинките е много вярно...
цитирай
2. locke - И задължително и розе...
26.06.2007 16:08
Мъже, ако не знаете още какво е това и чакате дама на вечеря - тичайте и купете бутилка розе! Пие се приятно охладено, но не ледено!
цитирай
3. shazam - locke,
26.06.2007 17:11
голям грешник си човеко :)))) къде ги сложи толкова чушки? Грехът ти, ще е простееееееен ако споделииииииииш трапееезатааааа.:))))) Заемам позиция - ти си на ход - телепортирай :)))))).......Ааааа да не забравиш и палачинка :)))), тогава греховете ти ще бъдат простени месеци занапред :))))
цитирай
4. locke - Извинявам се за забавянето...
26.06.2007 17:29
Тук едни други 7 чушки ме гледаха странно и реших да взема превантивни мерки и да ги ликвидирам преди те да ликвидират мен! Ако се приема, за компенсация ще пусна нов хранителен пост - забравих да опиша историите с шведски маси :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1120355
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив