Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2011 15:32 - Да бъдем модератори за 5 мин (25.06.2011)
Автор: locke Категория: Други   
Прочетен: 2104 Коментари: 4 Гласове:
-5

Последна промяна: 25.06.2011 15:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз съм Лок. И макар че днес съм писал, остана ми време и за четене. И бях адски приятно изненадан да разбера, че петъчната нощ и съботното утро са донесли на блог.бг много интересни постове. Поради което ще ви направя над дузина предложения.

 

Като за начало една кръчмарска история на митачето.

А после една ‘ловна история’ от dmv.

Една история за ‘българска работа’ от ustanovkata.

Rossi9, която е тук от няма и месец, има за вас една уж лаптопска история.

А megi4, която е нов потребител, също има интересен разказ (всъщност най-добре разгледайте целия ъ блог).

Като казах разказ – Ружа (condor46) е публикувала два нови свои разказа.

А за любителите на бял стих delighted и kalinag.

Плюс едно готино хайку от stavrina

Ако мислите за себе си като за толерантен човек, продължете да четете stavrina тук и тук.

Докато сме на вълна изкуство – един поглед върху новото българско кино от faraway.

И задължително фоточерка за Валенсия на nestinar.

От спорта (дори и само заради заглавието) – hatanasov с подробности как Цвети смачка № 3 в света! Този път не е блъф!!!

 

Освен това за по сериозните – една богомилска легенда от kolobur и размисли що е родина от dedenze.

 

И макар да не обичам рекламни постове, този може да е от полза на някой шофьор!

 

Разгледайте и блоговете на gogi6666 (с нов ‘майсторски’ пост), vandim70(с тунелно-конспиративен пост) и kolevdobri

(постове за пътища, мечки и разни неща).

 

 

Аз съм Лок и ви желая приятен уикенд!




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mokanin - Нито един не ми хареса.
25.06.2011 15:46
Това твоите профили ли са? Или само някои от тях?
цитирай
2. анонимен - Това твоите профили ли са? Или само ...
25.06.2011 15:50
mokanin написа:
Това твоите профили ли са? Или само някои от тях?

Как ще ти хареса? Кой нормален човек чете такива балвочи?
цитирай
3. locke - Даже тоя с бялата лястовица не е мой!
25.06.2011 15:51
mokanin написа:
Това твоите профили ли са? Или само някои от тях?


А ти не си ги прочел - следя кой къде ходи след тоя пост...
цитирай
4. locke - И ти не си ги погледнал даже!
25.06.2011 15:52
biasbiasov написа:
mokanin написа:
Това твоите профили ли са? Или само някои от тях?

Как ще ти хареса? Кой нормален човек чете такива балвочи?


Но разбира се, всичко, ненаписано от теб, е бълвоч!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1120266
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив