Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2011 07:32 - Добро утро, мутро!
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 583 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Грешка, грешка, голяма грешка... както се пееше в една песен. TV7 минаха в летен режим и почват сутрешния си блок едва в 07:30. И аз как да си правя сутрешния тоалет на тих режим? Свикнал съм да пускам телевизора и да го ползвам като радио, докато съм в банята (а и гласчето на Ива е толкова пробивно, че се чува чудесно). Ама нали съм идиот, сгреших и пуснах пробно BTV.

Ани Цоцолова я нямаше, само Виктор Тъполаев беше на линия Но както е известно на нещастните зрители на тази телевизия – и сам воинът е воин. Хванах го точно като разправяше какво ще показват в предаването. Това, че оплю Бойко и сие още в първите 20 секунди не ме учуди, не ме учуди и когато в следващите 20 секунди обясни как в плюенето щели да му помагат (ако можете, учудете се вие поне) няколко човека  от ... инициативния комитет на Меглена Кунева. Ама това не е всичко То и вицето на Кунева щяло да гостува на предаването. Това гостуване беше обявено ведно с двуминутно славословие колко е велик и граждански ангажиран тоз индивид и колко смело и самоотвержено бранел гражданите.

За 15 мин се наслушах на всякакви ‘новини’, повечето от които по-жълти от бебешки памперс... И по-миризливи. Но за ‘новините’ – след 20 мин в следващия ми пост. А Викторчо, да ми е жив и здрав идиота, си приключи рекламния блок с още две минути хвалби на Любчо Христов, сакън, ако не сме разбрали, че ще му гостува. На следващите медийни награди няма начин BTV да не вземе наградите за платена журналистика и най-добри гъзолизци.

И все пак – мерси, Викторе, мерси, Тъполаев! От желание по-бързо да се върна в хола и да сменя канала, успях да си приключа сутрешния тоалет рекордно бързо и да напусна санитарното помещение, олекнал с повече от кило.




Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1120190
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив