Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2011 09:01 - Червена олимпиада на Бузлуджа (спортен репортаж с шокиращи фотокадри)
Автор: locke Категория: Спорт   
Прочетен: 18230 Коментари: 40 Гласове:
18

Последна промяна: 31.07.2011 09:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Бузлуджа не е само речи и кебапчета, Бузлуджа е и спорт! Под този надслов паралелно със събора бяха проведени партийни спортни игри за професионалисти и аматьори в няколко дисциплини. Единствено нашият екип се сдоби с информация и ексклузивни кадри от мероприятието.
image

Стартът на игрите, планиран за ранната сутрин, закъсня малко поради проливен дъжд. Това дойде дюшеш за червените лидери, които използваха ситуацията, за да продадат на електората два камиона с чадъри на безбожно ниски цени от 50 лева бройката. Никой не беше изненадан, защото всички знаят, че червените са атеисти.
image

По традиция, игрите започнаха с дисциплината ‘изчервяване на политици’ старша възраст, но този път в нея победители нямаше. Записани бяха за участие всички налични червени кметове, депутати на партията и членове на Висшия партиен съвет. Колкото и лъжи обаче да изричаха участниците, никой така и не можа да се изчерви от срам. Странични наблюдатели предложиха за разнообразие веднъж да кажат истината, та да се изчервят от шок, щом не могат от срам, но никой така и не се престраши да го направи. Провалът както всеки друг червен провал съвсем естествено беше отчетен като колосален прогрес в политическите умения на елита на столетницата.

 image

Обилно наквасени с енергийната напитка ‘червен бик’, червени бабички участваха в състезание по доене на млечни овци свободен стил. Поради липса на овце обаче са наложи да доят коч, но това не ги възпря, напротив – ентусиазира ги още повече. Победител стана баба Трънка от Трън, която издои цели 120 милилитра. С грейнали очи тя получи и наградата за успеха си – изцедения до капка коч.
imageimage

 

В състезанието по бой в пияно състояние бе присъдена служебна победа на Румен Петков, тъй като останалите участници мъдро си направиха самоотвод по стара червена традиция. Главоча обаче все пак се напи и се сби извън състезанието, за кеф и за да не губи тренинг.

image

В отборната дисциплина ‘масово припадане’ спечелиха бабичките от Перник, но в последствие бяха дисквалифицирани, защото се оказа, че няколко от тях не са разчитали на жегата и безкрайните речи да ги повалят в несвяст, както е по правилник, а са нарушили регламента и са се налагали взаимно с винкел до припадък. ‘Твърде хуманно е да се удариш с винкел, вместо да слушаш речите на лидерите до изнемога. Освен това е и демонстрация на неуважение’, коментира за нашия екип евродупетатката Илияна Йотова.

 image

Първоначално в състезанието по бързо и ефектно оплюване на политически опоненти бяха излъчени двама победители – Мая Манолова и Корнелия Нинова. При баража обаче заслужено спечели по-възрастната другарка (Манолова), защото получи бонус точки за бяс в очите и обилно слюноотделяне.

 image   image

Състезанието по най-бързо събуване и обуване на червена прашка за млади партийци се проведе на закрито в медпункта. Официални резултати не бяха оповестени, но тричленното жури в състав Азер Меликов, евродупетатът Кристиян Вигенин и председател лидерът на партията Сергей Станишев остана с блеснали очи чак до късно вечерта. Тогава се проведоха репешажи в личните палатки на журито...

 imageimageimage

И накрая, едно културно събитие.

Планираният конкурс за най-красива млада социалистка се провали поради липса на минималния необходим брой от 10 участнички, ненавършили 30 години. След консултации журито реши да допусне до участие всички кандидатки, които все още не са в менопауза, но от 50 000 присъстващи на Бузлуджа се намериха само 7 партийки, отговарящи на условието. Освен това се оказа, че Румен Петков предната вечер е открил плика с наградния фонд и го е пропил. На тази трагична новина някои другарки реагираха твърде възмутено и не по социалистически.
image

С това приключва тазгодишният ни репортаж от Бузлуджа! Довиждане и до нови срещи, другарки и другари!

image




Гласувай:
20



1. yotovava - Пропуснал си секцията за инвалиди,
31.07.2011 09:14
където присъствието беше масово. Имам предвид душевните инвалиди.

Поздрави,
Валя
цитирай
2. cecka1504 - Да ти кажа - не съм и очаквала да има ...
31.07.2011 09:15
Да ти кажа - не съм и очаквала да има победител в изчервяването - боята за тая цел отдавна им е свършила.
В състезанието по бой в пияно състояние - и аз бих дала първо място на другаря Петков. Няма как - извоювал си е заслужено во веки веков. Амин! Пардон, тия верно беха атеисти. "Амин" да не се чете :)
Нещо баба Трънка ми е много позната. От де ли?
И накрая - поздравления за екипа ви. Чудесен репортаж :)!

цитирай
3. locke - Параолимпиадата се отлага за наесен ;))
31.07.2011 09:16
yotovava написа:
Пропуснал си секцията за инвалиди, където присъствието беше масово. Имам предвид душевните инвалиди.

Поздрави,
Валя

Тогава всичко в БСП ще е куцо и сакато (душевно)!
цитирай
4. locke - Аз пък да ти кажа, очаквах победител...
31.07.2011 09:22
cecka1504 написа:
Да ти кажа - не съм и очаквала да има победител в изчервяването - боята за тая цел отдавна им е свършила.
В състезанието по бой в пияно състояние - и аз бих дала първо място на другаря Петков. Няма как - извоювал си е заслужено во веки веков. Амин! Пардон, тия верно беха атеисти. "Амин" да не се чете :)
Нещо баба Трънка ми е много позната. От де ли?
И накрая - поздравления за екипа ви. Чудесен репортаж :)!


Все си мислех, че няма начин някой да не се опита да лъже - я с червило, я с руж да си наклепа бузките...Ама се говори, че поради измами предните години тоя път проверили участниците преди началото на състезанието и събрали към тон и половина грим, плюс няколко червени великденски яйца (носени против уроки в джобовете на изловените).

Главоча от тоя конкурс могат да го откажат, само ако наградата е минерална вода...

А баба Трънка е популярна хардлайнерка - неслучайно ти се вижда позната!

Мерси за поздравленията! Обещаваме да се трудим все така упорито и всеотдайно :)
цитирай
5. cecka1504 - А, ми да, то при тях нали измами няма ...
31.07.2011 09:37
А, ми да, то при тях нали измами няма никакви, та гледат да пресекат всеки опит за такива още в зародиш. Имат непоносимост към измамите.
Баба ти Трънка е популярна, да, срещала съм я по конкурси :)))
цитирай
6. locke - Честни хора са и туй то!
31.07.2011 09:42
cecka1504 написа:
А, ми да, то при тях нали измами няма никакви, та гледат да пресекат всеки опит за такива още в зародиш. Имат непоносимост към измамите.
Баба ти Трънка е популярна, да, срещала съм я по конкурси :)))

Чудя се дали да не приемем баба Трънка за наша съселянка :) Ще е интересен типаж, как мислиш?
цитирай
7. cecka1504 - О, да, та нали това са най-честните де :)))
31.07.2011 09:47
Ич не се чуди, напрао я приемай!
цитирай
8. locke - Аз не се чудя...
31.07.2011 09:50
cecka1504 написа:
Ич не се чуди, напрао я приемай!

Ама знам ли, дали ще иска да й разказвам историята пред цял свят? Нали виждаш, че в наше село сите сме едни уникуми, та нема втори :)
цитирай
9. cecka1504 - Ами, питай я :)))
31.07.2011 10:08
цитирай
10. анонимен - Слушах речта на Станишев. Каза една знаменателна фраза
31.07.2011 10:16
БСП е губила, когато е имало вътрешни борби или външен диктат. От тук 1 съвет към Сергейчо. Спешно да изтрепе опозицията си /имат си опита/. Да ги събере в осрания, но осветен супник и да го вдигне във въздуха. С външния диктат, не занам как да го кажа..... Ами да звънне на Путин и да му кажа: "Шефе, на така грубо, слушат ни!"
цитирай
11. анонимен - Защо не си ме снимал бе?
31.07.2011 11:26
Аз спечелих първото място в яденето на кебапчета и Сергей ме целуна!!!!
цитирай
12. desozz - тази баба
31.07.2011 11:28
Тази бабка на кого показва среден пръст? На тези на сцената или по принцип?
цитирай
13. mileidi46 - :))))) Razsmq me ot surze!!!
31.07.2011 11:31
Straxoten reportaj...
No te ne sa edinstvenite lumpeni.Su6toto vaji s pulna sila i za ostanalite ..politi4eski"murtvi du6i!!!Vsi4ki sa ot edno testo...Ve4e pove4e ot 20 godini si podxvurlqt kokala i se pregrupirvat....
цитирай
14. vmir - Тези са толкова по-добре, колкото по-зле им става на останалите заради тях.
31.07.2011 11:46
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
цитирай
15. locke - Лъжеш, бабишкер!
31.07.2011 11:53
babayotovica написа:
Защо не си ме снимал бе? Аз спечелих първото място в яденето на кебапчета и Сергей ме целуна!!!!

Таз година кебапчета нямаше! Но че Серго те е целунал, вярвам, Пупенце :))
цитирай
16. locke - Воймире,
31.07.2011 11:57
vmir написа:
Тези са толкова по-добре, колкото по-зле им става на останалите заради тях. :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Най-любим спомен ми как Главоча Петков искреше от щастие на митинга два дена преди изборите 2009-та, а след два дена, като го размаза Цецка в Търново, беше така посърнал, все едно са забранили ракията...
Ние по-зле никога няма да станем, освен ако не изберем пак тях...
Твоя, моя, на Катана и на останалите свестни хора задача е да не позволим това!
цитирай
17. locke - Все пак по политическо безочие равни нямат...
31.07.2011 11:58
mileidi46 написа:
Straxoten reportaj...
No te ne sa edinstvenite lumpeni.Su6toto vaji s pulna sila i za ostanalite ..politi4eski"murtvi du6i!!!Vsi4ki sa ot edno testo...Ve4e pove4e ot 20 godini si podxvurlqt kokala i se pregrupirvat....

Сравниха атентата в Норвегия със сблъсъка пред джамията в София...
цитирай
18. locke - На червените лидери
31.07.2011 12:01
desozz написа:
Тази бабка на кого показва среден пръст? На тези на сцената или по принцип?

И в частност на Главоча Петков, дето е пропил наградния фонд :)
цитирай
19. locke - Кво да ти кажа...
31.07.2011 12:03
cecka1504 написа:
Ами, питай я :)))

Баба Трънка взе да мрънка
и избега чак отвънка...

Като гледам, иска да не й разкриваме досието!
Ама нали съм твой човек, следващата история от село ще е 'Досието на баба Трънка'
цитирай
20. locke - Не съм съгласен...
31.07.2011 12:06
katana написа:
Слушах речта на Станишев. Каза една знаменателна фраза БСП е губила, когато е имало вътрешни борби или външен диктат. От тук 1 съвет към Сергейчо. Спешно да изтрепе опозицията си /имат си опита/. Да ги събере в осрания, но осветен супник и да го вдигне във въздуха. С външния диктат, не занам как да го кажа..... Ами да звънне на Путин и да му кажа: "Шефе, на така грубо, слушат ни!"

БСП имат само една опозиция - ГЕРБ, а аз не ща Бойко да мре взривен в супник...

За тези, които ще ме репликират, че и Атака е опозиция на БСП - пазя едно изказване на Волен от юни 2009-та, че е готов да се коалира с БСП след изборите...
цитирай
21. cecka1504 - Бабите все мрънкат, не им обръщай ...
31.07.2011 12:07
Бабите все мрънкат, не им обръщай внимание, пиши :)
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - :)))))))))
31.07.2011 12:08
Ц, ц, ц, милост нямаш, безбожнико :))) Ще те съдя за спукана смешка!

Червеният коч подозрително ми прилича на др. Лильов. И не лъжи, доенето е в стил бътерфлай :)))
цитирай
23. locke - Обещах, ще пиша ;)
31.07.2011 12:08
cecka1504 написа:
Бабите все мрънкат, не им обръщай внимание, пиши :)

Ама първо ще ям, че ако знаеш как напазарувах :)))
цитирай
24. locke - Чайче, аз съм предупредил!
31.07.2011 12:15
4aiotgluhar4e написа:
Ц, ц, ц, милост нямаш, безбожнико :))) Ще те съдя за спукана смешка!

Червеният коч подозрително ми прилича на др. Лильов. И не лъжи, доенето е в стил бътерфлай :)))

С мен човек не бива да чати или да ме чете в работен ден, че стават трудови злополуки :)
Кат гледам още ти жива, та иска няма да мине, но се чувствай предупредена!
Защо мислиш пускам смешки главно в почивните дни :))
Коча не е стратега Лилов, там не пипай, че за мен е от малкото умни и сравнително свестни хора в тая партия.
Аз от доене не разбирам много, може и бътерфлай да е... видях, че една бабка дои легнала по гръб, ама дали зачетоха резултата не знам.... знам, че се пооклепа ;)))
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - Иииии, пък ти! За малко ли неща има да мисля :)))
31.07.2011 12:21
locke написа:
4aiotgluhar4e написа:
Ц, ц, ц, милост нямаш, безбожнико :))) Ще те съдя за спукана смешка!

Червеният коч подозрително ми прилича на др. Лильов. И не лъжи, доенето е в стил бътерфлай :)))

С мен човек не бива да чати или да ме чете в работен ден, че стават трудови злополуки :)
Кат гледам още ти жива, та иска няма да мине, но се чувствай предупредена!
Защо мислиш пускам смешки главно в почивните дни :))
Коча не е стратега Лилов, там не пипай, че за мен е от малкото умни и сравнително свестни хора в тая партия.
Аз от доене не разбирам много, може и бътерфлай да е... видях, че една бабка дои легнала по гръб, ама дали зачетоха резултата не знам.... знам, че се пооклепа ;)))

Ми защо пък животинката да не си го харесва и да мимикрира! :)))
Виж за гръб не се бях сетила, но има логика.
цитирай
26. locke - Може и съчетано - баби са, изморяват се, та да сменят позата :))
31.07.2011 12:28
4aiotgluhar4e написа:
Иииии, пък ти! За малко ли неща има да мисля :)))
locke написа:
4aiotgluhar4e написа:
Ц, ц, ц, милост нямаш, безбожнико :))) Ще те съдя за спукана смешка!

Червеният коч подозрително ми прилича на др. Лильов. И не лъжи, доенето е в стил бътерфлай :)))

С мен човек не бива да чати или да ме чете в работен ден, че стават трудови злополуки :)
Кат гледам още ти жива, та иска няма да мине, но се чувствай предупредена!
Защо мислиш пускам смешки главно в почивните дни :))
Коча не е стратега Лилов, там не пипай, че за мен е от малкото умни и сравнително свестни хора в тая партия.
Аз от доене не разбирам много, може и бътерфлай да е... видях, че една бабка дои легнала по гръб, ама дали зачетоха резултата не знам.... знам, че се пооклепа ;)))

Ми защо пък животинката да не си го харесва и да мимикрира! :)))
Виж за гръб не се бях сетила, но има логика.

Обаче си мисля догодина да им дадат червен пръч да доят, там да видя как ще удържат на вонята...
цитирай
27. анонимен - Полигоре, абе ти си баси конската муха!
31.07.2011 12:33
babayotovica написа:
Аз спечелих първото място в яденето на кебапчета и Сергей ме целуна!!!!

Как не ти писна да генерираш акаунти! Ще прескоча едно моеу самоограничение и ще си направя твой клонинг, да видиш как е. Така или иначе не те понасйт, ако се напрегна, ще те намразят. Считай го като предупреждение.
цитирай
28. анонимен - Да не му се е сбъднала мечтата за Шведска квадрига. Той, Серго, Азер и Вигенин?
31.07.2011 12:35
15. locke - Лъжеш, бабишкер!
locke написа:
babayotovica написа:
Защо не си ме снимал бе? Аз спечелих първото място в яденето на кебапчета и Сергей ме целуна!!!!

Таз година кебапчета нямаше! Но че Серго те е целунал, вярвам, Пупенце :))

:-))))))))))))))))) И сега се хвали дискретно.
цитирай
29. анонимен - Чайчееееееееееее! :-)))))))))))))))))
31.07.2011 12:37
4aiotgluhar4e написа:
Ц, ц, ц, милост нямаш, безбожнико :))) Ще те съдя за спукана смешка!

Червеният коч подозрително ми прилича на др. Лильов. И не лъжи, доенето е в стил бътерфлай :)))

цитирай
30. locke - Катана, зор ще видиш!
31.07.2011 12:37
katana написа:
Полигоре, абе ти си баси конската муха!
babayotovica написа:
Аз спечелих първото място в яденето на кебапчета и Сергей ме целуна!!!!

Как не ти писна да генерираш акаунти! Ще прескоча едно моеу самоограничение и ще си направя твой клонинг, да видиш как е. Така или иначе не те понасйт, ако се напрегна, ще те намразят. Считай го като предупреждение.

Полигор отдавна е запазил всички близки до неговия никове :)) Но Валя може да има някой в запас :) Едва ли ще откаже да ти услужи, щом е за народнто благо :))
цитирай
31. анонимен - Малии, нов пристъп на полигория! А бре, Камо, щом видиш нещо свързано с Йотова
31.07.2011 12:55
katana написа:
babayotovica написа:
Аз спечелих първото място в яденето на кебапчета и Сергей ме целуна!!!!

Как не ти писна да генерираш акаунти! Ще прескоча едно моеу самоограничение и ще си направя твой клонинг, да видиш как е. Така или иначе не те понасйт, ако се напрегна, ще те намразят. Считай го като предупреждение.


и ти се привиждам аз. Да,, ама не аз пиша постове за нея, ами тя за мен, както и ти - а това правят блогери без собствени идеи.
И кой не ме понася бе - ти и Валето? Поне 3 пъти повече не понасят теб.
И заплахите го остави за котката си -- видяха те всички колко си смешен да изкарваш Кет Балу мен.
цитирай
32. анонимен - Ама Пупета и Пупеси не знаят колко съм креативен, особено като се разлютя :-)))))
31.07.2011 13:11
locke написа:
katana написа:
Полигоре, абе ти си баси конската муха!
babayotovica написа:
Аз спечелих първото място в яденето на кебапчета и Сергей ме целуна!!!!

Как не ти писна да генерираш акаунти! Ще прескоча едно моеу самоограничение и ще си направя твой клонинг, да видиш как е. Така или иначе не те понасйт, ако се напрегна, ще те намразят. Считай го като предупреждение.

Полигор отдавна е запазил всички близки до неговия никове :)) Но Валя може да има някой в запас :) Едва ли ще откаже да ти услужи, щом е за народнто благо :))

Доро и рими мога да пропиша, той какво си мисли? Щом той може, мога и аз. Не е речено да има рими и да се спазват класиките в жанра?
цитирай
33. анонимен - Сега пък Полигор 7 ...... Не ми се вярва да разбираш от матемитика
31.07.2011 13:14
polligor7 написа:
katana написа:
babayotovica написа:
Аз спечелих първото място в яденето на кебапчета и Сергей ме целуна!!!!

Как не ти писна да генерираш акаунти! Ще прескоча едно моеу самоограничение и ще си направя твой клонинг, да видиш как е. Така или иначе не те понасйт, ако се напрегна, ще те намразят. Считай го като предупреждение.


и ти се привиждам аз. Да,, ама не аз пиша постове за нея, ами тя за мен, както и ти - а това правят блогери без собствени идеи.
И кой не ме понася бе - ти и Валето? Поне 3 пъти повече не понасят теб.
И заплахите го остави за котката си -- видяха те всички колко си смешен да изкарваш Кет Балу мен.

Но никоът ти има ти има доста близко звучене с един матемитически термин. Ха сега си блъскай главата кой е той.
цитирай
34. locke - Аз знам кой е терминът :)
31.07.2011 13:26
Заради тоя термин ходих на повишителна по линейна алгебра :))
цитирай
35. tutankhamon661 - locke
31.07.2011 18:44
Много червено, бе.
Разбирам да е на стадиона, но на политическо мероприятие е направо страховито.
Опа, оная баба какво показва с ръка? Не че нещо, ама не видях добре.
цитирай
36. locke - И по-червено съм виждал...
31.07.2011 18:53
tutankhamon661 написа:
Много червено, бе.
Разбирам да е на стадиона, но на политическо мероприятие е направо страховито.
Опа, оная баба какво показва с ръка? Не че нещо, ама не видях добре.

...по техни митинги. Те са си така, ако си гледал репортажи по телевизиите, ще видиш, че и мозъците на присъстващите са червени. Това е най-твърдото партийно ядро в света!
цитирай
37. apostapostoloff - Пишете вие, пишете...
01.08.2011 07:29
А червените се попиляха, скъсаха се от пърцане на Бузлуджа. Как пък не поканиха и мен, та да скоча на Мая Манолова и Корнелия...
цитирай
38. locke - Стар си да им скачаш, Апостоле!
01.08.2011 07:38
apostapostoloff написа:
А червените се попиляха, скъсаха се от пърцане на Бузлуджа. Как пък не поканиха и мен, та да скоча на Мая Манолова и Корнелия...

Тези две червени другарки са като вампирки - само млада кръв пият...
цитирай
39. csr - Ееее, Лок
01.08.2011 09:19
Така и не каза кой е терминът от линейната алгебра ;)
А за червената звезда - хем им забраниха, хем пак си я запалиха...
Тарикати
цитирай
40. locke - Няма и да кажа :))
01.08.2011 10:06
csr написа:
Така и не каза кой е терминът от линейната алгебра ;)
А за червената звезда - хем им забраниха, хем пак си я запалиха...
Тарикати

Остави звездата, ако знаеш за колко червени звезди са ставали скандали досега...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119810
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив