Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2011 20:01 - Защо Цветан Цветанов се превърна в обединител на опозицията?
Автор: locke Категория: Политика   
Прочетен: 5974 Коментари: 34 Гласове:
11

Последна промяна: 23.07.2011 15:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Една война се печели на две нива – стратегическо и тактическо. Цветан е тактическото оръжие на ГЕРБ. Вече обясних как и защо партията на Бойко Борисов спечели стратегическото надиграване за тези избори. Сега ще разкрия и тактическата компонента.

Традиционно в България по време на избори има четири вида вот: свободен, контролиран, корпоративен и платен. Последните два вида сумарно са между 500 000 и 600 000 от гласовете на парламентарни избори, и дори повече на местни избори. При предстоящата комбинация от местни и президентски изборни при нормална ситуация би могло да се очаква общо на двата тура да бъдат купени до 1 000 000 гласа. Всеки десети етнически българин е готов да продаде гласа си (ако цената е добра вероятно и всеки пети би го направил). Схемите са стари и добре изпитани, но все пак те пропускат голяма част от потенциалните гласопродавачи. Не ми се иска да уча партиите как със съвременни методи да проучат съответните таргет групи и да разпознаят тези хора. Аз хванах двама обикновени българи, склонни да продадат гласа си, от 21 проведени интервюта. Толкова за етническите българи. Малко по-строго спазване на закона и ще внимават както купувачите, така и продавачите на бели гласове. При мургавите гласове е по-трудно – там всичко е добре организирано, знае се, но всички участват и мълчат. Защото пари идват всеки две години. Може да не тече, но поне църцори... При мургавите покупки обаче има слабо звено – циганските барони, които организират покупко-продажбата. Те купуват и продават на всеки, който има пари и има нужда от платени хора. Било, за да гласуват, било, за да идат на митинг и да протестират срещу нещо. Последно видях цигански барон с всичките му ланци, златни пръстени и прочее 24-каратови мурафети на обща стойност малък апартамент, да седи на кафе пред централата на БСП и да командва по мобилния мобилните групи, подготвени да се повозят до София за първомайския митинг. До него седеше и се потеше местен червен лидер, който трябваше да изпълни партийното поръчение и да изпрати съответната бройка протестиращи в столицата. Веднага уточнявам, видял съм това и в полза на СДС, на БСП, на ДСБ, на ССД, на ДПС. Не съм си правил труда да видя дали и Янето не се е облажвал. НДСВ не ги споменавам, защото вече ги няма на политическата сцена... Но те на последните избори или пари, или желание нямаха да купуват... Поради което и вече ги няма в парламента. Та този платен ромски вот може много лесно да се спре (и вече успешно е бил спиран по места). Тук идва ултра важната роля на Цветан Цветанов. Дни преди изборите ще бъде задействана операция с кодово име ‘Оперетата’ (бел. авт. – името идва от оперетата на Йохан Щраус ‘Цигански барон’). Мургавите тартори ще бъдат прибрани за ден-два в полицейските управления и ще следят изборния ден не по телефона, а по телевизора. Бих казал, че тази операция следва да се направи явно, защото свободно гласуващите избиратели подкрепят горещо подобни действия. Преди някой да каже, че е нарушаване на човешките права да се прави нещо подобно – в Англия регистрираните футболни хулигани също гледат най-важните мачове на отборите си по телевизията в полицейския участък. Ние нито сме по-лоши, нито по-тъпи – защо да не приложим челния британски опит. Съчетано с молба до гражданите да подават сигнали за корпоративен вот, можем да се надяваме, че извън контролирания вот (говорим за ДПС-избирателите), при останалите гласове може да се постигне над 90% свободен вот. Тук следва да отбележим, че има трайна тенденция към намаляване на корпоративния вот. Миньорите в Югозападна България го показаха, като оставиха Ковачки извън парламента.

Цветан Цветанов, съчетавайки функциите си на министър на вътрешните работи и шеф на предизборния щаб на ГЕРБ, е човекът, който най-добре, най-качествено и най-ефективно може и ще изпълни операция ‘Оперетата’. Лично аз се надявам да е максимално успешен в тази си роля - писна ми да броя платените цигански гласове и да смятам колко кметове са спечелили, благодарение на тях.

Най-големите губещи на тези избори ще са старите десни партии – СДС, ДСБ и най-вече ССД, която има солиден брой кметове и съветници за извънпарламентарна партия. Загубите в брой кметове ще са над 50% на ниво общини, а общински съветници ще нямат на твърде много места. Кеф ми е, да ви кажа честно, с оглед поведението им в последните дни. ДПС има 38 общини и ще загуби 6, максимум 7 (при евентуално чудо 10). Но ДПС ще загуби над 200 000 платени ромски гласа и голям брой корпоративни такива. Извън районите с етнически турци ДПС ще има почти имагинерно присъствие в общинските съвети. В Пазарджик например при нула турци на територията на общината има двама общински съветници от ДПС. Сега може и един да няма... БСП е основен играч при платения български вот, който също се бъде под стрес. А и много често прибягва до платена ромска помощ.

Та затова Цветан Цветанов е мразен и плют. Целта е да бъде тотално дискредитиран и дотолкова очернен, че всяка предприета от него акция да бъде гледана от населението с лошо око, независимо от полезността ъ. За момента този черен пиар е само частично успешен. Но само тези, които са вътре в голямата политика знаят какво още може да се хвърли срещу него. Но едно е сигурно – Цветан е дотолкова способен да прецака плановете на опозицията, да проведе успешно операция ‘Оперетата’ и да спечели на тактическо ниво изборите за ГЕРБ, че Станишев, Доган и Костов са готови отсега да легнат в едно легло, само и само да го дискредитират. Мизерници!




Гласувай:
11



1. cecka1504 - А според теб защо Атака не подкрепя ...
22.07.2011 21:24
А според теб защо Атака не подкрепя вота? Защото не купува гласове ли? Макар да се съмнявам в това :)
цитирай
2. locke - Атака е много трудна за проследяване...
22.07.2011 21:41
... що се касае до купуването на гласове! Първо има ядки симпатизанти и не е изненадващо да има до 20% в отделни секции. Второ евентуалните купени гласове са от белия етнос. За Атака имаше корпоративен вот, но той като цяло ще бъде слабо засегнат от действията на МВР по време на тези избори. А и по-склонната да купува част от Атака се отдръпна заедно с бургаското крило. Тоест като цяло Атака би спечелила позиции, ако купуването за другите партии бъде ограничено. Дори може да заеме активна роля в подаването на сигнали и да похвали Цветанов за 'Оперетата'.
цитирай
3. mt46 - Лок,
22.07.2011 22:48
ти да не би да си от предизборния щаб на Цецко?... Добре ли плащат?...
цитирай
4. locke - Сигурно им плащат добре...
22.07.2011 22:56
mt46 написа:
ти да не би да си от предизборния щаб на Цецко?... Добре ли плащат?...

... определено работят добре и го заслужават!
Но не, не съм от щаба! фактът, че симпатизирам на ГЕРБ и им се радвам просто ме прави един от общо 2 милиона българи, които мислят така!
цитирай
5. tutankhamon661 - locke
23.07.2011 11:22
И на мен постоянно ми казват, че съм на заплата, защото не съм сляп и глух, т.е. виждам фактите.
Много добре си го написал. Доста задълбочено.
Точно така - Цветанов върши ценна работа, която дава резултати. А онова, което още не е постигнал, всъщност представлява големия кошмар на сини и червени - доста време лапаха необезпокоявани, но сега ще трябва да си платят.
Само за едно не съм съгласен. Казваш, че Костов, Станишев и Доган са готови да легнат в едно легло. Грешиш. Вече са го направили и се готвят за втори тек. Ха-ха!
цитирай
6. locke - Тути...
23.07.2011 11:31
tutankhamon661 написа:
И на мен постоянно ми казват, че съм на заплата, защото не съм сляп и глух, т.е. виждам фактите.
Много добре си го написал. Доста задълбочено.
Точно така - Цветанов върши ценна работа, която дава резултати. А онова, което още не е постигнал, всъщност представлява големия кошмар на сини и червени - доста време лапаха необезпокоявани, но сега ще трябва да си платят.
Само за едно не съм съгласен. Казваш, че Костов, Станишев и Доган са готови да легнат в едно легло. Грешиш. Вече са го направили и се готвят за втори тек. Ха-ха!

За нормалната работа на МВР синьо-червената мъгла може успешно да противодейства! Ето - Борис Велчев беше изненадан, че от Европа критикуват прокуратурата, а Лазар Груев (шефа на ВКС) - че критикували съда. Почти нямало оправдателни присъди... Да де, ама ако за убийство ти дадат 6 месеца условно, това присъда ли е?
За синьо-червените братя по оръжие очаквах да плеснат с ръце и да се прегърнат чак половин година преди следващитеизбори - там нещата щяха да са на живот и смърт. Но явно отсега са усетили какво ги чака, когато ГЕРБ посочи президент и го изберат...
Цецо наистина е сериозно тактическо оръжие, независимо какво изливат върху него.
цитирай
7. vmir - Много долнопробно е да се плюе онзи, които ти прави добро,
23.07.2011 11:43
но е широко разпространено у нас. Даже е отработено до стратегия за домогване до властта, но този път няма да мине номерът, въпреки неизбежните предстоящи ревове, че полицията се използва за политически цели.
Поздравления!
цитирай
8. locke - Цветанов не е от политиците с тефлоново покритие...
23.07.2011 11:58
vmir написа:
но е широко разпространено у нас. Даже е отработено до стратегия за домогване до властта, но този път няма да мине номерът, въпреки неизбежните предстоящи ревове, че полицията се използва за политически цели.
Поздравления!

... скандалите около него му се отразяват. Но акциите на МВР са като препарат за миене на съдове! Факт е, че е харесван и одобряван и туй то!
Бъдещи популярни думи и изрази по отношение на Цветанов тази есен:
- полицейщина
- репресии
- полицейски произвол
- злоупотреба с власт
- бай Ганьо прави избори
- манипулация на вота
- фалшификация на резултатите
цитирай
9. vmir - 8. locke,
23.07.2011 12:54
locke написа:
vmir написа:
но е широко разпространено у нас. Даже е отработено до стратегия за домогване до властта, но този път няма да мине номерът, въпреки неизбежните предстоящи ревове, че полицията се използва за политически цели.
Поздравления!

... скандалите около него му се отразяват. Но акциите на МВР са като препарат за миене на съдове! Факт е, че е харесван и одобряван и туй то!
Бъдещи популярни думи и изрази по отношение на Цветанов тази есен:
- полицейщина
- репресии
- полицейски произвол
- злоупотреба с власт
- бай Ганьо прави избори
- манипулация на вота
- фалшификация на резултатите


Точно с глупашките си обвинения ме направиха негов фен. Най ме кефи как сами си режат клона, като едновременно се мъчат да го изкарат мракобесник, и в същото време демонстрират безочлива арогантност, за която в повечето държави щяха сериозно да го отнесат. Защото самообяснението им е, че са голееееми смелчаци и всезнайковци, а това веднага кара непредубедените да си отговорят защо тези "смелчаци" не са оправили държавата, след като тоооолкова мноооого разбират. Чакам с нетърпение момента, когато ще чета в наглите им очички въпроса: "Ти ли ма бутна, или сам паднах?"
цитирай
10. locke - Воймире, няма да е наесен моментът с падането...
23.07.2011 13:00
Местните избори имат една особена специфика, поради която трудно се определят победители. Всеки ще се изкара, че е спечелил нещо... ГЕРБ ще вземе президентския пост, но по отношение на кметове няма да е тотален разгром. Както се вижда - сини и червени ще се прегърнат по места само и само да спрат ГЕРБ от повече успех. Затова на местно ниво победата на ГЕРБ ще се измерва главно с брой гласували за общински съветници от техните листи (очаквам число много близко до 50%).
Президенството обаче и следващите от него промени в изпълнителната и съдебната власт ще доведат до много жесток удар по старите партии през 2013-та. Щедро ще споделям идеи как ГЕРБ да го постигнат.
цитирай
11. анонимен - След като според теб ГЕРБ има 2 ми...
23.07.2011 13:03
След като според теб ГЕРБ има 2 милиона привърженици,защо си седнал да агитираш за тях и философстваш.Мача е спечелен ,но според теб обаче.На предните избори ГЕРБ получиха около 1,8 милиона гласа.Според всички социологически агенции ,включително и откровено гербаджийски доверието за две години в тях се е сринало-от над 60% лятото на 2009 до под 30% сега.Така ,че лекичко с милионите .А това дали има турци в Пазарджишка община и областта се проверява елементарно-виж последните данни от преброяването .Явно и ти си гледал видеото с лекцията за обучение на актива на ГЕРБ как се фалшифицират избори-и там ясно се чуваха призивите "абе има там едни дето агитират за ДПС добре е да бъдът прибрани в ареста".А тези които агитират за ГЕРБ ще ги прибират или на тях ще се помага.
цитирай
12. ok3223 - Ама ти си наистина на хранилка в ГЕРБ
23.07.2011 13:12
Или активистче, или нещо от този род на местно ниво.
Не важиш с прогнозите за ЦВЪЦ...Той достатъчно активно работи срещу себе си. Ясен е вече и за последният найвник в Бг.
Ще видим до де ще го докара "С БАЙ ГАНЬО ПРАВИ ИЗБОРИ" по Алеко Константиновия фейлетон
В позицията, която е заел, точно туй се готви да направи наесен.
НО ДАЛИ И ДОКОЛКО ЩЕ МИНЕ НУМЕРО ЗАВИСИ И ОТ НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ИЗБИРАТЕЛИ, КОИТО НИКАК НЕ ДОЛЮБВАТ ТАКИВА, КАТО ЦВЪЦ И ЦВЪЦ.
Не се трепи толкоз. КАКТО ЗНАЕШ, ПРЕСТАРАВАЩИЯ СЕ СВЕТИЯ И БОГУ НЕ Е ДРАГ.
Бизнеса налага да мислим и за утре. И УТРЕ Е ДЕН...
цитирай
13. locke - Не агитирам, анализирам
23.07.2011 13:28
анонимен написа:
След като според теб ГЕРБ има 2 милиона привърженици,защо си седнал да агитираш за тях и философстваш.Мача е спечелен ,но според теб обаче.На предните избори ГЕРБ получиха около 1,8 милиона гласа.Според всички социологически агенции ,включително и откровено гербаджийски доверието за две години в тях се е сринало-от над 60% лятото на 2009 до под 30% сега.Така ,че лекичко с милионите .А това дали има турци в Пазарджишка община и областта се проверява елементарно-виж последните данни от преброяването .Явно и ти си гледал видеото с лекцията за обучение на актива на ГЕРБ как се фалшифицират избори-и там ясно се чуваха призивите "абе има там едни дето агитират за ДПС добре е да бъдът прибрани в ареста".А тези които агитират за ГЕРБ ще ги прибират или на тях ще се помага.

То верно фактите са такива, че приличат на агитация, но само за нещастници като теб. Резултатите ще се видят наесен. Колкото до Пазарджишка община - аз ли съм роден там или ти? А, вземи ми покажи данни според които там има турци? На местни избори най-много купува БСП - само продавачите са същите. И ако за теб между агитатор и огранизатор на платен вот разлика няма, за мен има! Но май те радва идеята да се продадеш, та затова плачеш?
цитирай
14. locke - Знам, че старите партии такова нещо не сте виждали
23.07.2011 13:35
ok3223 написа:
Или активистче, или нещо от този род на местно ниво.
Не важиш с прогнозите за ЦВЪЦ...Той достатъчно активно работи срещу себе си. Ясен е вече и за последният найвник в Бг.
Ще видим до де ще го докара "С БАЙ ГАНЬО ПРАВИ ИЗБОРИ" по Алеко Константиновия фейлетон
В позицията, която е заел, точно туй се готви да направи наесен.
НО ДАЛИ И ДОКОЛКО ЩЕ МИНЕ НУМЕРО ЗАВИСИ И ОТ НАС, ОБИКНОВЕНИТЕ ИЗБИРАТЕЛИ, КОИТО НИКАК НЕ ДОЛЮБВАТ ТАКИВА, КАТО ЦВЪЦ И ЦВЪЦ.
Не се трепи толкоз. КАКТО ЗНАЕШ, ПРЕСТАРАВАЩИЯ СЕ СВЕТИЯ И БОГУ НЕ Е ДРАГ.
Бизнеса налага да мислим и за утре. И УТРЕ Е ДЕН...

Но има хора като мен, които хвалят првителството и без да имат лична изгода! Не ти го побира мозъчето, нали? И отсега кръв ти капе от сърцето, че губите! Избирателите наистина ще решат! И те ще кажат дали искат да се правят избори ОТНОВО по бай ганьовски, или не! Не ти знам бизнеса ко те налага да мислиш! Знам обаче,че не хваля много, а малко!
цитирай
15. анонимен - Що им обръщаш внимание?
23.07.2011 14:06
Платен, та платен. Окейчо, на чичо хлапето... Ако той е платен агитатор и ти твърдиш това, бъде така любезен да докажеш с нещо хипотезата си. Аз, имам ли хипотези се стремя да ги докажа.
Ето ти една хипотеза за тебе. Ти си със зелена кожа и имаш оранжеви точки на задника.
цитирай
16. анонимен - Моето мозъче го побира - просто си ...
23.07.2011 14:07
Моето мозъче го побира - просто си достатъчно тъп, така че да не можеш да видиш зад носа си, пардон, зад Цвъцовия нос.
цитирай
17. josarian - браво locke,
23.07.2011 14:12
абсолютно споделям нението. Забелязваш ли как червените лайномети като този ok3223 започват да вонят наоколо? Аман от комунистически свине!
цитирай
18. locke - Не ми пука, катана, напротив!
23.07.2011 14:12
katana написа:
Платен, та платен. Окейчо, на чичо хлапето... Ако той е платен агитатор и ти твърдиш това, бъде така любезен да докажеш с нещо хипотезата си. Аз, имам ли хипотези се стремя да ги докажа.
Ето ти една хипотеза за тебе. Ти си със зелена кожа и имаш оранжеви точки на задника.

Радват ме подобни анонимни коменти, защото доказват,че съм прав...
цитирай
19. locke - Бих ти предложил да се явим на тест по интелигентност, че да се види кой е тъп!
23.07.2011 14:14
анонимен написа:
Моето мозъче го побира - просто си достатъчно тъп, така че да не можеш да видиш зад носа си, пардон, зад Цвъцовия нос.

Но няма да е честно - вече съм член на МЕНСА и ще е малко като сблъсък на валяк с домат...
цитирай
20. josarian - Ей, муцуно комунистическа,
23.07.2011 14:16
ok3223 написа:
Или активистче, или нещо от този род на местно ниво.
Не важиш с прогнозите за ЦВЪЦ....


Защо не си завреш чугунената тиква в червения дирник, преди да си отваряш вонящата зурла!?
цитирай
21. locke - Именно техните коменти ме кефят най-много :)
23.07.2011 14:17
josarian написа:
абсолютно споделям нението. Забелязваш ли как червените лайномети като този ok3223 започват да вонят наоколо? Аман от комунистически свине!

Пък аз съм леко тефлонов - за 5 години в блога не съм си сменил политическите позиции и на йота, не съм партиен член, към ГЕРБ освен силни симпатии друго общо нямам. Та затова, каквото и да хвърлят срещу мен - отскача обратно върху тях...
цитирай
22. анонимен - Уважаеми авторе, вярно е че не съм ...
23.07.2011 14:27
Уважаеми авторе,вярно е че не съм роден в Пазарджик но съм живял там от 1989 г до 2003.Първоначално в общежитието на каучуковия завод до спортното училище и от 1995 в блока на артистите до кукления театър.Сега вече не живея в Пазарджик но дълги години бях началник на хора ,които ги заварих преименувани(най-често на Янко) и после си върнаха старите имена.Така ,че не ми се спори с кратунковец.И така -отваряш "Пазарджишки новини " и четеш от 220 000 жители на Пазарджишка област 8,3% са се самоопределили като турци.Е гербаджия неграмотен,аз ли съм нещастник или ти.А колкото до продаването на моя глас да те светна ,че от 1997г не гласувам и се спасявам сам .Не ми пука кой ще управлява-всеки следващ по-крадлив и по-нагъл от предишните.Ето излиза твоя вожд и говори само едно и също магистрала ,спортна зала .Само ,че аз за разлика от теб мога да смятам бързо.Е магистрали за 200-300 милиона ,една зала за още 100 милиона.Добре-но в бюджета липсват 2 милиарда несъбрани данъци ,такси и акцизи-пиши ги към контрабандата.От резева също няма около 3 милиарда-тях ги пиши където искаш.Външния дълг и той се увеличил.Извода сам ли ще си го направиш или да ти помогна.Хайде от мен да мине-значи според теб и Цветанов всички кражби са пресечени ,контрабандата е натикана в миша дупка,ДДС -измамниците ги изловихме всичките,а накрая бюджета празен.Защо се питам аз -ами защото просто са се сменили хората под кранчетата и парите вместо към бюджета продължават да течат в други джобчета
цитирай
23. locke - Ти си неграмотен, анонимнико!
23.07.2011 14:40
анонимен написа:
Уважаеми авторе,вярно е че не съм роден в Пазарджик но съм живял там от 1989 г до 2003.Първоначално в общежитието на каучуковия завод до спортното училище и от 1995 в блока на артистите до кукления театър.Сега вече не живея в Пазарджик но дълги години бях началник на хора ,които ги заварих преименувани(най-често на Янко) и после си върнаха старите имена.Така ,че не ми се спори с кратунковец.И така -отваряш "Пазарджишки новини " и четеш от 220 000 жители на Пазарджишка област 8,3% са се самоопределили като турци.Е гербаджия неграмотен,аз ли съм нещастник или ти.А колкото до продаването на моя глас да те светна ,че от 1997г не гласувам и се спасявам сам .Не ми пука кой ще управлява-всеки следващ по-крадлив и по-нагъл от предишните.Ето излиза твоя вожд и говори само едно и също магистрала ,спортна зала .Само ,че аз за разлика от теб мога да смятам бързо.Е магистрали за 200-300 милиона ,една зала за още 100 милиона.Добре-но в бюджета липсват 2 милиарда несъбрани данъци ,такси и акцизи-пиши ги към контрабандата.От резева също няма около 3 милиарда-тях ги пиши където искаш.Външния дълг и той се увеличил.Извода сам ли ще си го направиш или да ти помогна.Хайде от мен да мине-значи според теб и Цветанов всички кражби са пресечени ,контрабандата е натикана в миша дупка,ДДС -измамниците ги изловихме всичките,а накрая бюджета празен.Защо се питам аз -ами защото просто са се сменили хората под кранчетата и парите вместо към бюджета продължават да течат в други джобчета

Не различаваш ОБЩИНА от ОБЛАСТ! В пазарджишка ОБЛАСТ има 14 000 турци, в ОБЩИНА Пазарджик няма нито един! Даже мога да ти посоча номерата на секциите, избрали ДПС общинските съветници. Странно - всички са в ромската махала и една седмица по-късно са гласували за БСП кмет на балотаж!
Иначе такива 'уж' морони като теб, които агитират да не гласуваме, са най-опасните. Защото вие ни агитирате да ГЛАСУВАМЕ ЗА ПАРТИИТЕ С НАЙ-ТВЪРДИ ЯДРА - БСП и ДПС. И това ако не е платена пропаганда!!!
цитирай
24. morko - Нямаше нужда да ограничаваш ано...
23.07.2011 14:59
Нямаше нужда да ограничаваш анонимните-в нета анонимни няма.Цветанов лесно ще ти даде адреса.Абе човек как да ти го напиша за да разбереш.Аз ти казвам ,че в Пазарджик хората си върнаха старите имена от от янковци станаха какви ли не.На центъра на Пазарджик има огромна Джамия ,в града има мювтийство-ти пак си плещиш -няма нито един дето да се е писал турчин.Поне ходжата не е ли свършил тая работа.Сега пак ще напишеш ,че не правя разлика между мюсулманин и турчин.Правя и още как.Но по твоята логика в българия живеят само българи.И каквито и секции да ми сочиш аз лично сменях имената на хората във ведомостите като си носеха новите лични карти.Даже се майтапехме с предния началник дето пък им беше сменял имената при "възродителния процес"
цитирай
25. darktales - "Най-големите губещи на тези избори ще са десните..."
23.07.2011 15:08
Точно така, много правилно казано.
То всъщност и ГЕРБ уж май бяха десни.
Ама карай да върви, купон да става :)))))
цитирай
26. locke - Мамин убавец, излезе на светло, а!
23.07.2011 15:10
morko написа:
Нямаше нужда да ограничаваш анонимните-в нета анонимни няма.Цветанов лесно ще ти даде адреса.Абе човек как да ти го напиша за да разбереш.Аз ти казвам ,че в Пазарджик хората си върнаха старите имена от от янковци станаха какви ли не.На центъра на Пазарджик има огромна Джамия ,в града има мювтийство-ти пак си плещиш -няма нито един дето да се е писал турчин.Поне ходжата не е ли свършил тая работа.Сега пак ще напишеш ,че не правя разлика между мюсулманин и турчин.Правя и още как.Но по твоята логика в българия живеят само българи.И каквито и секции да ми сочиш аз лично сменях имената на хората във ведомостите като си носеха новите лични карти.Даже се майтапехме с предния началник дето пък им беше сменял имената при "възродителния процес"

Два часа се прави на анонимник - заради теб забраних временно свободното коментиране! В Пазарджик турци няма, и наистина не правиш разлика между мюсюлмани (мюсулмани по твоему)и и турци. И разлика между мюфтийство и мювтийство правя, всеки областен град има мюфтия! А в Пазарджик джамиите са две, не една. Сигурно не знаеш,че и циганите са били със сменени имена! Или сега и между цигани и турци не правя разлика! Това е последният ти коментар тук - човек, който смята, че трагедията в Норвегия трябва да се случи и тук, не заслужава правото да коментира при мен! (бел. авт. - вижте анонимните коментари от същия морон в следващия ми пост (приликата между морон и морко май не е случайна))
цитирай
27. locke - ГЕРБ са дясно-центристи...
23.07.2011 15:11
darktales написа:
Точно така, много правилно казано.
То всъщност и ГЕРБ уж май бяха десни.
Ама карай да върви, купон да става :)))))

Но си прав, звучи двусмислено - ще го променя. Благодаря!
цитирай
28. demokrat63 - У нас нещата малко са объркани. По ...
23.07.2011 17:17
У нас нещата малко са объркани. По принцип ГЕРб се определят като дясна партия, но реално провеждат една либерална политика. Доколкото до БСП - то те се определят като леви, но на практика тази клика/ това не е партия/ се ръководи от ултрадесни милионери.
Доколко до статията - поздравления.
Също симпатизирам на ГЕРБ поради една причина, че това за сега е единствената партия, но съм далеч от това което прави и трябва да направи ГЕРБ. Според мен и законодателната инициатива и власт са в ръцетому и с подкрепата на народа можеше да се направи една коренна промяна в системата на у-ние на страната ни. Определено ГЕРБ задържат упадъка, но той си продължава. така, че у-нието им е нож с 2 остриета. Но това е въпрос на по обстойно изследване.
цитирай
29. locke - Вярно е, че БСП не са социалистическа партия...
23.07.2011 17:32
demokrat63 написа:
У нас нещата малко са объркани. По принцип ГЕРб се определят като дясна партия, но реално провеждат една либерална политика. Доколкото до БСП - то те се определят като леви, но на практика тази клика/ това не е партия/ се ръководи от ултрадесни милионери.
Доколко до статията - поздравления.
Също симпатизирам на ГЕРБ поради една причина, че това за сега е единствената партия, но съм далеч от това което прави и трябва да направи ГЕРБ. Според мен и законодателната инициатива и власт са в ръцетому и с подкрепата на народа можеше да се направи една коренна промяна в системата на у-ние на страната ни. Определено ГЕРБ задържат упадъка, но той си продължава. така, че у-нието им е нож с 2 остриета. Но това е въпрос на по обстойно изследване.

... поради което и ще се разпаднат след изборите - на социлистическо крило, водено от Янаки Стоилов, и 'социалдемократическо' крило.
В период на международна криза е нормално финансовата политика на едно правителство да е рестриктивна. Първата му цел следва да е да спре упадъка. Технически, България излиза от рецесията, а скоро това ще се усети и по завишеното потребление.
Законодателната инициатива и мерките по борбата с организираната престъпност минават на последна инстанция през съдебната власт (било то КС или други съдилища). Докато тези институции са под контрола на БСП и ДПС ефективните промени в законодателството и организираната престъпност по презумпция са силно ограничени.
А за политиката на ГЕРБ си прав - има и либерални елементи, поради което я определям като дясно-центристка, а не чисто дясна...
цитирай
30. mt46 - ?
23.07.2011 18:00
Мислиш ли, че ГЕРБ няма да играе с пари на изборите, че няма да купува гласове?!... Къде отиват парите на стотици бизнесмени, "наши хора", подобни на Мишо Бирата?... А парите от контрабандата на цигари?...
цитирай
31. locke - Далеч съм от мисълта,че по места няма да има опити...
23.07.2011 18:28
mt46 написа:
Мислиш ли, че ГЕРБ няма да играе с пари на изборите, че няма да купува гласове?!... Къде отиват парите на стотици бизнесмени, "наши хора", подобни на Мишо Бирата?... А парите от контрабандата на цигари?...

Но ГЕРБ е от партиите, които не са специалисти по купуването. В поста съм посочил най-опитните и сериозни купувачи. ГЕРБ, РЗС, ВМРО, Атака не са подобни партии и имат интерес в ограничаването и елиминирането на тази практика.
За теб покупката на цигански гласове при предварителните избори на СК имаше ли я, или не, и беше ли сериозна, или не?
цитирай
32. locke - А пари от бизнесмени не са нужни...
23.07.2011 18:31
... държавната субсидия за ГЕРБ е около 20 милиона лева годишно; по 50 лева средно на глас; сметни си сам колко гласа могат да купят, ако поискат, само с държавната субсидия. И за другите партии сметни - БСП и ДПС получават по около 7 милиона годишно. И всички дружно скочиха срещу идеята на ГЕРБ поради кризата тази субсидия да се отвърже от минималната работна заплата и вместо да се вдигне наесен - да бъде намалена с 20%.
цитирай
33. megafon - Ами Цветанов
27.07.2011 13:42
им разбърка отвсякъде лайната. Нормално е да го мразят. Той арестува всички престъпници е все пак съда ги пуска, но за сега!
цитирай
34. locke - Не е арестувал всички ...
27.07.2011 14:01
megafon написа:
им разбърка отвсякъде лайната. Нормално е да го мразят. Той арестува всички престъпници е все пак съда ги пуска, но за сега!

А и не само съда, но и прокуратурата, а понякога и самото МВР е виновно за пускането.
Но като цяло се действа много по-ефективно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119747
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив