Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2011 10:09 - Добре ходиш, но не си ми в таргет групата!
Автор: locke Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2376 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Най-добрият начин един ерген да се почувства желан е разходка из нощна София. Само трябва да внимава с травеститите на пиаца Македония!

Предпоставките за такава разходка за лесни – отивате на гости, за да гледате мач от шампионската лига с приятели, оставате на гостито до малките часове, а после решавате, че е добре за здравето и за прочистване на мозъчните гънки от джиброви пари, да се приберете пеш. Естествено допускаме, че и вие, и приятелите, дето сте им били на гости, живеете в централните квартали и пешата разходка ви отнема 20-30 минути (дори на зиг-заг).

На картата на нощната софийска любов има стратегически точки и отсечки, където няма начин да не ви огреят щедри предложения за внезапна и краткотрайна любов. Преди време знаех всички ‘любовни’ точки по булевард Прага и продължението му (точно четири н брой), но вчерашните открития бяха нови за мен. Знам за прочутия хотел ‘Цура’ на Лъвов мост. Виждал съм и други хотели за почасово общуване в района. Вчера установих, че и успоредният булевард ‘Христо Ботев’ си е добро място за плътски алъш-вериш. Получих внимание таман три пъти от ‘Сливница’ до ‘Син сити’. Личеше си, че момичетата ще стоят на позиция до сутринта – бяха си облечени предвидливо като за нощни температури. Другото, което ме изненада, беше белият цвят – едновремешните засади по ‘Прага’ бяха от предимно ромски самодиви, сега си бяхме сите българи заедно... Като стигнах ‘Син сити’ някъде около три след полунощ, се засякох с ято диви руси (изрусени) гъски и прецених обективно, че с такива не само сексът по-евтино ще ми излезе, но и може да е по-хубав и разкрепостен. Щото единствена мозъчна клетка, маринована с фалшив алкохол, прави чудеса с женската дашност и сексуална фантазия. Поради което около такива заведения се въртят глутници фитнес маниаци, също с едноклетъчно мозъчно присъствие. Комбинацията е перфектна за разплод, стига в потенциалната двойка да е останала достатъчно мисъл, кое къде влиза и кво се прави като влезе... Все пак митове за половата (не)мощ и надареност на българина се носят! Къде се носят тия митове и какво се случва с тях, като ги занесат там, не знам! Ама явно не ги изнасят в чужбина, защото там за великите български секс магьосници никой не е чувал.

Зарязваме чалга секса и продължаваме на юг. Идейният проект за пешо прибиране предвижда минаване през пиаца ‘Македония’ и оттам на югозапад по трамвайната линия. За пиаца Македония и нейните изкушения бях чувал слухове, даже и разкази на очевидци имам в запас, но друго си е личният икспириънс. Честно казано, дойде ми в повече! Ако жриците на любовта от женски пол питат неща от сорта на ‘Търсиш ли си компания?’, ‘Искаш ли забавление?’ и прочее въпроси, които дори социологическа агенция може да включи в анкета, то травеститите от пиаца ‘Македония’ действат по-директно. Като ме видяха да приближавам самотно в нощта, двамата жреци на любовта, които бяха на смяна (придружени от бодигард, разбира се), се раздвижиха. Единият жрец дори се запъти към мен с усмивка и решен да осъществи контакт. Изненада ме, да ви кажа!  Получих полу-прегръдка, полу-обрамчване и на пръв поглед нежното създание здраво блокира опциите ми за бягство само с една ръка. Слава богу, не съм слабосилен, та лесно се отскубнах от ‘нежния’ захват и се опитах да откажа последващи ласки с репликата ‘Добре ходиш, но не си ми таргет група’. След като няколко часа си говорил за политика (щото то футбола се гледа и коментира, ама после за българския футбол освен два вица, какво може да каже човек) и си бил експертът по проучвания в компанията, ползването на изрази като ‘таргет група’ при опит за отклоняване на сексуално предложение е странен, но не и необясним. За мое съжаление обаче, ‘девойката’ не се отказа толкова лесно, но си даде 3 секунди пауза, в които да прецени следващия си ход, докато ми блокира пътя. ‘Колежката’ ъ също се раздвижи и взе да се придвижва в наша посока. През задаващата се вероятност да правя тройка с двете творения на нощта (а аз откровено ненавиждам травеститите и боят си е твърде вероятно развитие на ситуацията), взех миролюбивото решение да задействам опцията ‘блуждаещ електрон’ и да взема завоя надясно на ‘Македония’ една пресечка по-рано – при министерството на земеделието. Да не говорим, че дори да се преборя с двамата жреци на нощта и охраната им, не е ясно кой още дебне около площада и може да доприпка на помощ. Доброто настроение, хапването и пийването са ми мили и драги и не искам да си приключвам вечерта грубо. То вярно живея до Пирогов, ама предпочитам да го гледам отвън, а не отвътре. Но си мисля, колко ли народ не осъзнава веднага, че насреща си има жрец, а не жрица? И дали после има бой или интересно сексуално преживяване?

София – пълна с изненади и изкушения дори и нощем...




Гласувай:
7



1. cecka1504 - Боже, какво се разигравало в нощ...
25.08.2011 19:15
Боже, какво се разигравало в нощните часове по съседните ми улици!!! Не знаех, че било толкова интересно :))))))
цитирай
2. 4aiotgluhar4e - Ха-ха, все пак е по-добре да срещнеш ...
26.08.2011 01:39
Ха-ха, все пак е по-добре да срещнеш ято руси гъски, отколкото ято оскубани петли :))) А да знаеш, че и интернет ползват - някой се е ядосал и ти е залепил палче надолу.

П.П. Сетих се за един филм, май сръбски беше. Един разхождач като тебе се прибираше из нощен Белград и като го задяваха пеперудите, отговаряше с "Дай сто динара" :)))
цитирай
3. locke - Вече знаеш :)))
26.08.2011 12:33
cecka1504 написа:
Боже, какво се разигравало в нощните часове по съседните ми улици!!! Не знаех, че било толкова интересно :))))))

цитирай
4. locke - Да слагат палчета!
26.08.2011 12:34
4aiotgluhar4e написа:
Ха-ха, все пак е по-добре да срещнеш ято руси гъски, отколкото ято оскубани петли :))) А да знаеш, че и интернет ползват - някой се е ядосал и ти е залепил палче надолу.

П.П. Сетих се за един филм, май сръбски беше. Един разхождач като тебе се прибираше из нощен Белград и като го задяваха пеперудите, отговаряше с "Дай сто динара" :)))

Аз нали отървах кожата и други части от тялото :)))
Обаче може да искам по 100 евро - ще действа достатъчно шоково, че да отмина безпрепятствено :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119525
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив