Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2011 12:26 - Баба Мария от с. Веселие благодари на Бойко Борисов за хората от ГЕРБ
Автор: locke Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5575 Коментари: 30 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Искам да изкажа своята голяма благодарност към хората от Вашата партия ГЕРБ. Това пише в благодарствено писмо до премиера и председател на ПП ГЕРБ Бойко Борисов баба Мария Дразова от с. Веселие, Община Приморско, съобщиха от пресцентъра на ПП ГЕРБ. Повод за писмото са добрините, които направили за възрастната жена и внукът й, общинският ръководител на ГЕРБ в Приморско Захарина Неделчева и областният координатор на ГЕРБ – Бургас Димитър Бойчев.

Баба Мария благодари на Бойко Борисов, защото след като двете й дъщери починали, тя останала само с внука си, който е ученик, и живеели трудно. Възрастната жена разказва как общинската председателка на ГЕРБ в Приморско Захарина Неделчева им помагала като им организирала дърва за огрев през зимата, купувала дрехи, обувки и учебници на момчето и никога не ги забравяла за Коледа. „И така е не само с нас, а с всички нуждаещи се. Не само в с. Веселие е така, а навсякъде“, споделя в писмото до Борисов баба Мария. Най-милият жест за жената и внукът й било купуването на костюм и обувки за абитуриентския бал на момчето. Областният координатор на ГЕРБ-Бургас Димитър Бойчев купил костюма и обувките за момчето, а общинската председателка му подарила ризата. Освен това Бойчев и Неделчева осигурили костюм и обувки и за друго момче от селото, което било сирак. Захарина Неделчева направила и всичко възможно двете момчета да бъдат закарани с автомобил до Приморско на бала им и „беше през цялото време на тържеството там до тях, да не са сами и им даде по 100 лева за вечерта“, пише още баба Мария в писмото. „Затова Ви пиша това писмо, да Ви благодаря за хората на ГЕРБ, които работят за нас, бедните хорица“, завършва писмото си възрастната жена от с. Веселие.

 

Агенция Фокус

http://www.focus-news.net/?id=n1558022

 

Сорри за копи-пейста, не исках да правя преразказ!

 




Гласувай:
6



1. анонимен - А за останалите 7 000 000 бедни какво ...
22.08.2011 12:54
А за останалите 7 000 000 бедни какво направи ГРОБ?!
цитирай
2. locke - Пази ги да не обеднеят повече :)
22.08.2011 12:58
colobur написа:
А за останалите 7 000 000 бедни какво направи ГРОБ?!

Не, че нещо, ама нямам спомен за подобни соц изпълнения...
цитирай
3. анонимен - Човече,
22.08.2011 13:09
ама много си умствено безсилен. Спри с напъните да си интересен щото не си:(
цитирай
4. locke - Ти, освен да плюеш, друго можеш ли?
22.08.2011 13:13
biasbiasov написа:
ама много си умствено безсилен. Спри с напъните да си интересен щото не си:(

цитирай
5. анонимен - Плюя
22.08.2011 13:34
по бездарниците като не се усещат сами колко струват:(
цитирай
6. анонимен - Колега, поглеждайки обективно на ...
22.08.2011 13:52
Колега, поглеждайки обективно на нещата, да ми кажеш - кой от ГЕРБ не е от комунистическото котило? Синовете и дъщерите на партията си правят ПР с пари откраднати от нас, народа!
цитирай
7. locke - Като си такъв талант, да беше написал нещо!
22.08.2011 13:56
biasbiasov написа:
по бездарниците като не се усещат сами колко струват:(

цитирай
8. locke - Колега, не си прав!
22.08.2011 14:00
colobur написа:
Колега, поглеждайки обективно на нещата, да ми кажеш - кой от ГЕРБ не е от комунистическото котило? Синовете и дъщерите на партията си правят ПР с пари откраднати от нас, народа!

Бойко от комунистическо котило ли е?
Плевнелиев? Младенов? Или всеки, който е бил чавдарче и пионерче, е от БКП?
Ако търсиш комунистически корени - гледай Кунева и 80% от НДСВ!
цитирай
9. анонимен - Тоя Плевел е безопасна игла, ако ме ...
22.08.2011 16:59
Тоя Плевел е безопасна игла, ако ме разбираш, а за Никито се излагаш... И Бойко не е... Направо глупости говориш, така си заслепен от тези канибали ГРОБ! Всички, ама всичките до един са бозкали и бозаят от червената цицка БКП, от поколения насам при това! И Пръмова е от там!
цитирай
10. locke - Стига де...
22.08.2011 17:56
При 45 години комунизъм кой няма нещо червено в кръвта?
Но ГЕРБ все пак не са масово синове на партийни секретари, завършили в Москва. Ако гледаш червените корени, ГЕРБ е най-чиста от червеното партия...
цитирай
11. анонимен - Докато не бъдат избесени през стълб ...
22.08.2011 18:35
Докато не бъдат избесени през стълб червените, тази държава няма да се оправи... Не са масово- да, само ключовите им фигури са такива, прав си! Няма чистоплътна партия, още по-малко от червеното въобще... Това е най големия проблем, читавите хора не се допускат до властта умишлено!
цитирай
12. locke - Читавите хора са аполитични...
22.08.2011 19:19
Предпочитат да работят вместо да се набъркват в казана с л******.
Колкото до червените - и един закон за лустрацията, забраняващ на всеки с досие в ДС или нередови член на БКП да заема държавен пост, щеше да е достатъчен.
Както се вижда, дори сега, 22 години след нежната революция, такъв закон би бил полезен...
цитирай
13. анонимен - И защо го няма този закон след 20 г...
22.08.2011 19:54
И защо го няма този закон след 20 години? Защото "ТЕ" са си все още на власт. Няма как да се самоубият с такъв закон...
цитирай
14. locke - Честно казано, очаквах още СДС през 97-ма да го приемат!
22.08.2011 20:27
Или поне през 2001-ва, когато имаха мнозинство в КС. Ама тогава им беше приоритет да загубят изборите, та си оплескаха законодателството тотално!
Защо ГЕРБ не напишат подобен закон сега, не знам! Знам обаче, че е безпредметно да се пише сега, освен за евтин пиар. Няма да мине през КС поне следващите 3-4 години, докато там комунистите не се изчистят. Не забравяй, ГЕРБ може и да държи въжето, но екзекуцията се извършва едва след одобрение от КС. Но комунист комунисту въже не вади! Само си спомни как през 97-ма КС върна първата версия на закона за досиетата! А днешният КС е много по-червен!
Все пак ГЕРБ би трябвало да обяви закон за лустрацията в програмата си за следващия парламентарен цикъл - тогава ще има мнозинство в КС.
цитирай
15. анонимен - Нищо не става за пореден мандат, ...
22.08.2011 21:50
Нищо не става за пореден мандат, година по година държавата упада все повече и повече... От това има само два изхода- излизаме по улиците или летище София...
цитирай
16. locke - Излизаме и какво?
22.08.2011 21:53
Кой идва на власт? БСП? Атака? Костов? Никой?
Мерси, не ми допада идеята за анархия!
Дори и ти ще признаеш, че в момента ГЕРБ е най-малкото зло!
цитирай
17. анонимен - Чумата да ги тръшне дано и тези че...
22.08.2011 21:59
Чумата да ги тръшне дано и тези червени изчадия адови! Няма читави хора извън партийте и властта , това ли казваш? Само креатурите на червените ли предлагаш за оглед?
цитирай
18. locke - Казвам, че няма как да се мине без партии!
22.08.2011 22:05
Модерната политическа система го изисква. Партии има от 3000 години и ще има бог знае още колко дълго...
Казвам, че власта покварява, ерго абсолютно читава партия няма!
Казвам, че ГЕРБ е най-читавата партия на разположение в момента!
Тоест изборът е между ГЕРБ и разни 'червени изчадия адови'! Ти ми кажи при такъв избор кого избираш! И негласуването не е опция, а глас за изчадията!!!
цитирай
19. анонимен - Т. е. и ти самият казваш че ГРОБ са ...
22.08.2011 22:49
Т. е. и ти самият казваш че ГРОБ са компромис... Това е много зле, ако тия нещастници са по-малкото зло, то за нас и България няма бъдеще! Бог да я прости България, щом идиоти, боклуци и престъпници са на върха! БКП=БСП=ГЕРБ и всички останали като Съюза на Държавна Сигурност и техните псевдодемократични сателити...
цитирай
20. locke - Подкрепата за всяка партия по същество е компромис на личността!
22.08.2011 22:57
Доколкото всеки има собствени морални ценности, да даде подкрепата си за някоя партия означава да направи компромис поне с някои от тях. Целта е да откриеш партията, която да има нужда от най-малко компромиси с вътрешните ти убеждения. Считам, че морално ГЕРБ не само са най-близко до моите ценности, но и са най-чисти от популярните партии в страната.
Равенство между ГЕРБ и БСП не мога да приема! Спри да мислиш, че всички са маскари, не е продуктивно!
цитирай
21. hatanasov - Надявам се, че...
22.08.2011 23:01
не са забравили и паламуда.
цитирай
22. locke - От пет минути мисля...
22.08.2011 23:08
hatanasov написа:
Надявам се, че... не са забравили и паламуда.

... и не разбирам какво намекваш :(
Само ми се прияде риба :)))))
цитирай
23. анонимен - Няма смисъл. . . Направиш ли един път ...
22.08.2011 23:32
Няма смисъл... Направиш ли един път компромис- край на принципите!
цитирай
24. locke - И какво излиза - единствено принципна е анархията?
22.08.2011 23:35
Само не ми казвай, че никога и за нищо не си правил компромис. И не забравяй - семеен си, така че трудно ще повярваме, ако кажеш, че си безкомпромисен :)))
цитирай
25. анонимен - Правя компромиси, да, но с дребните ...
22.08.2011 23:40
Правя компромиси, да, но с дребните неща. Никога не бих направил компромис със съвестта си и с бъдещето на детето си- т.е. да гласувам за престъпници които мислят само за собствените си облаги! ЗЗЗБОГОМ!
цитирай
26. locke - Човеко, няма ли поне един политик, който да харесваш?
22.08.2011 23:43
Постоянно говориш с езика на отрицанието и използваш силни квалификации. Толкоз ли няма барем един, към който да си позитивен?
цитирай
27. анонимен - Да тролиш молоумниците не е много трудно. Освен ако не си искрен.
23.08.2011 11:39
Пич, знаеш ли какво е тролене?
цитирай
28. locke - Питаш ме дали си трол ли?
23.08.2011 11:42
Аз за един тест знам - пряка слънчева светлина...
цитирай
29. morko - Това е добро дело и няма значение ...
23.08.2011 14:20
Това е добро дело и няма значение дали е направено за ПР -както се казва стореното остава.Само ,че това "така е не само в с. Веселие ,а навсякъде споделя бабата" просто разваля всичко.Бабата сигурно от години не е излизала от селото ,няма как да знае как е в съседното села ,а още по-малко как е в цялата страна.
цитирай
30. locke - Съгласен съм :)))
26.08.2011 16:32
morko написа:
Това е добро дело и няма значение дали е направено за ПР -както се казва стореното остава.Само ,че това "така е не само в с. Веселие ,а навсякъде споделя бабата" просто разваля всичко.Бабата сигурно от години не е излизала от селото ,няма как да знае как е в съседното села ,а още по-малко как е в цялата страна.

Репликата определно е в повече! Баба Мария е трябвало да се ограничи до съседните села. Очевидно в община Приморско ГЕРБ имат отлична социална политика. Но не е така навсякъде...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119676
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив