Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2011 10:07 - Да насърчим идиотизма на бабетата!
Автор: locke Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 7269 Коментари: 47 Гласове:
5

Последна промяна: 15.07.2011 17:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Верни на лозунга: ‘Не търси идиоти, гледай BTV!’, ‘журналистите’ от ‘най-рейтинговата’ телевизия продължиха с мощни крачки да ни водят към тотален олигофренизъм. Да, пак за онази бабка-идиотка от Пловдив говоря. Цял ден вчера анонсираха разговор с нея в днешното си сутрешно предаване и наистина, не се посвениха да ни пробутат такъв.

Бабката, разбираш ли, оказва се, май е чалната от млада. Ама за да го усетите, трябва да гледате между кадрите. Бе, вие що не изгледате кадрите първо? Значи, бабето не само е завършило икономика на 40 години, но после е завършило и психология. Тъкмо сега, ако я пратят при нейни колеги (щото има нужда), ще може да се разбират професионално. Този век откаченият бабишкер също не е седял бездеен – завършил е курс по китайски масаж или нещо такова (в кадър се развява диплома, написана на смес от мандарин и есперанто за пингвини). Минах в неопределен род, защото бабишкерът е удивително безполов на външен вид  И зашеметяващо мяза на по-дърта версия на Велислава Дърева. И ако нещо липсваше в репортажа на ‘най-великата’ медия – това бяха 2-3 думи за семейството на откачалката. И пак, подобно на великата дама с екологичния пуловер (за незапознатите – В.Дърева), ни мъж, ни дете, ни куче. Та викам си – или тая жена на млада възраст е преживяла жестока семейна трагедия и се е чалнала, или си е лесбийка по дефолт и понеже в здравото конумистическо общество такова нещо нямаше (и се наказваше със затвор) – пощуряла е от безсилие да не е това, което е, и я е избило на образование. Пък и то сам човек, как другояче да си пълни времето?

Преди да се пенсионира е била шеф на студентските пощи в Пловдив. Залагам си сапуна в банята, че е била агент на ДС – първо, по времето на комунизма хомосексуалните масово ги вербуха за агенти; второ, на тоя пост чак вони на агент – студентите и особено техните комуникации, винаги са били държани под око, даже под две очи, а понякога и под двеста. Ама нас това крейзи бабе ни се дава едва ли не за светъл пример. Забравих ли да кажа – ако сте гледали кадрите на оная телевизия, сте усетили, че склерозата вече го удря бабето, верно, не го е джаснала яко с лопатата, ама му бие поне по няколко черпака на минута. И какво? Да пляскаме с ръце и да викаме ‘Ура!’, че на 77 години иска за трети път да се изучи за наша сметка? Йок, нема да стане! Да си прави стречинга и да ми се маха от полезрението! Айде бе, нема ли кой да приложи закона и да я озапти?

А иначе, вижте ползата от съвременното отношение към хомосексуалните – ако бабето беше по-млад кадър, щеше или да е вице на Трактора, или поне бивша правосъдна министърка, или, в краен случай, – лидер на парламентарна група (по избор – псевдо-женен или псевдо-баща)!

Сега финално за бабето – от оная телевизия дебнат в храстите и чакат! Ако бабето не влезе – ще обвинят образователния министър във фалшифициране на резултатите и възпрепятстване на левите избиратели да учат. И ще искат оставка! Минимум! Ако влезе – обръщат палачинката и пак скачат на образователния министър! Как може да се пилеят за бабки държавни пари и как може склеротичка на 77 да успее да влезе. Много занижени критериите, бе! Да даде оставка! Минимум! Дето се вика по ингилизки -  win/win situation! По нашенски – нема празно, се сме на кяр!

 




Гласувай:
6



1. elinora - Хахаха,
15.07.2011 10:34
изгледах кадрите! :)))
Не ми се вярва да я приемат, нещо се е объркАла на теста! :)))
цитирай
2. locke - Ама ти не си ли разбрала?
15.07.2011 10:37
elinora написа:
изгледах кадрите! :)))
Не ми се вярва да я приемат, нещо се е объркАла на теста! :)))

Бабето до последно си мислело, че ще пише тема, а те дали тест! И докато се ориентирала в новата концепция, оплескала няколко въпроса! Сигурно се е опитвало да им разказва за клетката - нали това и е любимо!
цитирай
3. yotovava - Ми нема празно,
15.07.2011 11:29
все е кяр.
Всъщност не разбирам какви са й мотивите да се пробва със следващо образование. Ако имаше перспектива за работа например - да.
Но след като законът го позволява....


Валя
цитирай
4. yotovava - Всъщност не разбрах защо младите са я поздравявали и насърчавали
15.07.2011 11:31
- та тя си им е жива конкуренция?
цитирай
5. locke - Закона казва НЕ!
15.07.2011 11:45
ЗАКОН ЗА ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ

Чл. 91. (1) Субсидията от държавния бюджет осигурява средства за:

1. издръжка на обучението;

(5) (Нова - ДВ, бр. 41 от 2007 г.) Средствата по ал. 1, т. 1 не се предоставят за издръжка на обучението на:

2. студенти и докторанти, които се обучават за придобиване на същата или по-ниска образователно-квалификационна степен;


ТОЕСТ В ЗАКОНА ОТ 4 ГОДИНИ ВЕЧЕ ПИШЕ, ЧЕ НЯМАТЕ ПРАВО НА ВТОРО И ТРЕТО ВИСШЕ ЗА ДЪРЖАВНА СМЕТКА! ИМАТЕ ПРАВО НА САМО ЕДНА БАКАЛАВЪРСКА И ЕДНА МАГИСТЪРСКА СТЕПЕН! ОТ ТАМ НАТАТЪК - ПЛАТЕНО!
цитирай
6. locke - Каква конкуренция, Валя?
15.07.2011 11:46
yotovava написа:
- та тя си им е жива конкуренция?

Те се състезават 100 кандидати за 120 места... И труп да кандидатства - ще влезе, ако изкара поне 3
цитирай
7. yotovava - Ако някой знае законите в държавата, трамвай да стана - става дума за чиновниците, които трябва да са наясно.
15.07.2011 12:07
locke написа:
ЗАКОН ЗА ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ

Чл. 91. (1) Субсидията от държавния бюджет осигурява средства за:

1. издръжка на обучението;

(5) (Нова - ДВ, бр. 41 от 2007 г.) Средствата по ал. 1, т. 1 не се предоставят за издръжка на обучението на:

2. студенти и докторанти, които се обучават за придобиване на същата или по-ниска образователно-квалификационна степен;


ТОЕСТ В ЗАКОНА ОТ 4 ГОДИНИ ВЕЧЕ ПИШЕ, ЧЕ НЯМАТЕ ПРАВО НА ВТОРО И ТРЕТО ВИСШЕ ЗА ДЪРЖАВНА СМЕТКА! ИМАТЕ ПРАВО НА САМО ЕДНА БАКАЛАВЪРСКА И ЕДНА МАГИСТЪРСКА СТЕПЕН! ОТ ТАМ НАТАТЪК - ПЛАТЕНО!




Като са й приемали документите за кандидатстване, някои служителки са се кефили на ситуацията, вместо да си вършат работата.
цитирай
8. yotovava - :)))))))))))))))) ОЩЕ ПО-ЗЛЕ, ЕГАТИ :)))))))))))))))))))
15.07.2011 12:08
locke написа:
yotovava написа:
- та тя си им е жива конкуренция?

Те се състезават 100 кандидати за 120 места... И труп да кандидатства - ще влезе, ако изкара поне 3

цитирай
9. locke - По повод закона:
15.07.2011 12:15
- всички ВУЗ-ове нарушават този текст от закона, нарушенията са няколко хиляди годишно
- доколкото ми е известно заради криворазбрано желание да догоним европейската норма за висшисти, от министерството се правят на слепи
цитирай
10. locke - Бабата, оказва се е завършила икономика 1973-та
15.07.2011 12:17
Освен това психология в ПУ през 1997-ма.
А според БТВ е ПРИЕТА! Биология в ПУ!
цитирай
11. cecka1504 - Ми, може да иска да си плаща бабето. ...
15.07.2011 12:58
Ми, може да иска да си плаща бабето.
Само да уточня, че не гледах кадрите (по технически причини) и че не я защитавам.
Вече ще започнем да се учудваме, ако някой закон вземат да го спазват стриктно...
цитирай
12. locke - Да де, ама ако плаща ...
15.07.2011 13:00
... трябва да даде 2500 лв. за 1 година. Дали ще ги искат или не?
цитирай
13. cecka1504 - Ако са решили да спазват закона, би трябвало да ги искат.
15.07.2011 13:05
locke написа:
... трябва да даде 2500 лв. за 1 година. Дали ще ги искат или не?

цитирай
14. yotovava - Лок, това е поредният абсурд.
15.07.2011 13:06
Бабата рече по телевизията, че искала да покаже как се държи буден умът на 77 години и че й е във възможностите да се справи с материала.
Ами това зависи от много фактори, от начин на живот, от стрес и прочее.
Има хора, които животът ги е смачкал още на 40. Ако си гледал деца, живмял си с техните болки и проблеми - бързо ще се износиш.
а иначе е лесно да си свежарка като Лили Иванова - морна вода не е пила, нали :)))))))))))
цитирай
15. rossi9 - Да е жива и здрава,
15.07.2011 13:10
възрастта не е пречка. Не е задължително на тая възраст да си изкуфял. Моя работодател е на 76, кара си колата /няма нито едно ПТП/, чете и се интересува от всичко, изобщо живее.
цитирай
16. rossi9 - Та за бабата - нека да си учи, щом иска,
15.07.2011 13:13
но да си плаща на общо основание. Щом това я кара да се чувства полезна и осмисля живота й... Не знам само докъде ще я докара с материята, че ботаниката иска много зубкане и помнене /ама това беше чак 2-ри курс по мое време/.
цитирай
17. locke - В правилника на ПУ го пише черно на бяло
15.07.2011 13:14
cecka1504 написа:
Ако са решили да спазват закона, би трябвало да ги искат.
locke написа:
... трябва да даде 2500 лв. за 1 година. Дали ще ги искат или не?


Веднага я взимат платено, ако си плати държавната субсидия - а тя е 2.3 пъти базовата за специалности биология и сходни. За миналата година издръжката е била 2000, а таксите още 500.
Ако я приемат, лично ще питам ректора на ПУ дали ще ги плаща!
цитирай
18. yotovava - Вярно е, че възрастта не е пречка,
15.07.2011 13:15
но сигурно би могло доста млади хора да се възползват от държавното обучение - да си плати тогава :))))))))))))
цитирай
19. locke - Стига, Валя!
15.07.2011 13:18
yotovava написа:
Бабата рече по телевизията, че искала да покаже как се държи буден умът на 77 години и че й е във възможностите да се справи с материала.
Ами това зависи от много фактори, от начин на живот, от стрес и прочее.
Има хора, които животът ги е смачкал още на 40. Ако си гледал деца, живмял си с техните болки и проблеми - бързо ще се износиш.
а иначе е лесно да си свежарка като Лили Иванова - морна вода не е пила, нали :)))))))))))

Какъв буден ум, какви 5 лева? Тя за минута и половина репортаж 3 пъти си изгуби мисълта!
Цвети е права - нека учи, нека се мори, НО ДА СИ ПЛАТИ!!!

А иначе - познавам хора с по 5 висши, които пирон не могат да забият и яйце да сварят! И повечето не работят, само трупат дипломи! Туй бабе, като е бачкало в пощите и не се е тормозило от грижи за семейство, сега взима висока пенсия и се чуди какви простотии да прави по цял ден! Не я приемам и не бих я дал за пример. Да ходи на екскурзии по-добре!
цитирай
20. locke - Тя и моята баба е на 84 и може и да те купи и да те продаде! При това с печалба!
15.07.2011 13:19
rossi9 написа:
възрастта не е пречка. Не е задължително на тая възраст да си изкуфял. Моя работодател е на 76, кара си колата /няма нито едно ПТП/, чете и се интересува от всичко, изобщо живее.

Но гледа новини, чете вестници, гледа домати, с две думи - живее си пълноценно жената, ама не се ръга да учи!
цитирай
21. locke - Точно казано! Но има и още!
15.07.2011 13:21
rossi9 написа:
Та за бабата - нека да си учи, щом иска, но да си плаща на общо основание. Щом това я кара да се чувства полезна и осмисля живота й... Не знам само докъде ще я докара с материята, че ботаниката иска много зубкане и помнене /ама това беше чак 2-ри курс по мое време/.


Просто не бива да ни я дават за ПРИМЕР!
цитирай
22. cecka1504 - Казах "ако" с лека ир...
15.07.2011 13:22
Казах "ако" с лека ирония, щото нали, законите не са пожелателни, а задължителни.
Всъщност, не разбрах - плащала ли си е, докато е учила второто си виШО?
цитирай
23. krotkoagne - Момче,
15.07.2011 13:23
защо не се отнасяш с уважение към бабите?
цитирай
24. locke - Тук трябва и да питаме - защо има толкова студенти?
15.07.2011 13:24
yotovava написа:
Вярно е, че възрастта не е пречка, но сигурно би могло доста млади хора да се възползват от държавното обучение - да си плати тогава :))))))))))))

Аз помня, а и вие как се борехме къде по 5, къде по 10 човека за 1 място, а тази година за 3 места се борят двама души. Някои университети не знам как ще се оправят, защото снижиха таксите а и държавната издръжка падна (ЮЗУ визирам)
цитирай
25. locke - Тогава този закон го нямаше
15.07.2011 13:26
cecka1504 написа:
Казах "ако" с лека ирония, щото нали, законите не са пожелателни, а задължителни.
Всъщност, не разбрах - плащала ли си е, докато е учила второто си виШО?

Било е безплатно, даже семестриални такси нямаше тогава
цитирай
26. balgarski7vinarki - Dali si zaslujava usiliata
15.07.2011 13:27
Obiknoveno sled 50 g.chovek si nasochva misleneto natam, kadeto ne e uspial,a e mechtal da uspee ...Dali Gospojata e iskala tolkova mnogo vishe obrazovanie i za kakvo i e...
Bih i prporachala shtom iska znania- da se nasochi kam okultisma-tam se prilaga i natrupania jiteiski opit pak i chovek moje da stane neshto -a s visheto-kakvo?
цитирай
27. locke - Моята много си я уважавам, ще ме прощаваш!
15.07.2011 13:28
krotkoagne написа:
Момче, защо не се отнасяш с уважение към бабите?

цитирай
28. locke - Тя има две висши - малко ли са знанията?
15.07.2011 13:40
balgarski7vinarki написа:
Obiknoveno sled 50 g.chovek si nasochva misleneto natam, kadeto ne e uspial,a e mechtal da uspee ...Dali Gospojata e iskala tolkova mnogo vishe obrazovanie i za kakvo i e...
Bih i prporachala shtom iska znania- da se nasochi kam okultisma-tam se prilaga i natrupania jiteiski opit pak i chovek moje da stane neshto -a s visheto-kakvo?

Да си живее живота - не мога да си я представя в сесия
цитирай
29. cecka1504 - Е, сори, ма не познавам законите, пък и много отдавна завърших.
15.07.2011 13:42
Няма да се учудя, ако пишат бабето в графа "почетен студент", примерно и просто не й вземат таксата.
цитирай
30. locke - Е, Цвети, има си хас да знаеш всяко изменение в закона
15.07.2011 13:55
През 90-те в началото имаше платено и редовно, после,аз като учих - само редовно, но безплатно, а накрая - редовно, но със семестриални такси. Сега тенденцията е студентите да си покриват 50% от издръжката - най-малкото за да не станем евтин обучителен център за евростуденти. Гърците не знам дали знаеш, но вече плащат колкото и нашите - един пазар сме...

А ако бабето не си плати пълната такса, всеки студент, неприет в нейната специалност, може да съди ПУ и МОМН както се казва 'на большие деньги'
цитирай
31. valsodar - Това е бъдещето на България, това ни ...
15.07.2011 14:10
Това е бъдещето на България, това ни чака на фона на демографският срив и застаряващото население у нас.
Как мислиш, след като всички млади масово искат да напуснат страната, обезверени от липсата на переспектива пред тях в нея, кои ще останат да учат във вузовете?

Циганите, които скоро ще станат милион и половина ли?
Или феновете на Слави, неграмотни пишещи на чатерица с по пет грешки на изречение?

Това е бъдещето и не бива да ни плаши.
За това говори и промяната във възраста за пенсиониране - социалната политика е първо ако може да умреш, а после да чакаш за пенсия. Така че... учете!
Какво от това, че засега ще ви се смеят?
Тези които сега се смеят, след по-малко от 20 години ще плачат виждайки в каква страна живеят.
В страна, в която умнитез поради напредналата си възраст вече не могат, а "можещите", които сега се раждат няма как да станат такива, защото масово ще са напълно неграмотни и невежи. Няма да се учудя, ако след 20 години възраста за пенсиониране надхвърли 100 биологични години, ако това е начина държавата да опоска докрай ресурса на малцинатата грамотни и образовани граждани, останали по погрешка в нея.
цитирай
32. locke - Радо... изместваш темата към други неща...
15.07.2011 14:22
Но в момента вървим към нормализиране на образованието - не бива да е толкова безплатно, колкото е в момента, висшето имам предвид. И определено държавата не трябва да плаща за второ и следващо... С парите, които се дават за обучението на един доктор, мога да изуча цял клас циганчета или турчета поне до 8-ми клас. За този министър говорят , и с право, че ще вкара в ред висшето и БАН. Много се надявам да се работи усилено и за базисната грамотност.

Колкото до възрастта за учене - майка ми има полувисше и 2 средни специални. Да учи висше, ако иска! Но не и втори, трети и пети път! Тук просто говорим за равни права. Не може на една баба да и се опрости таксата, само защото е парадокс!
На 65 вече е завършила ПУ веднъж, сега втори ще опита! най добре да им стане рекламно лице, да я показват по БТВ и да тече слоган 'ПУ - университета за баби'
Може и малък надпис - 'Всеки учебник в нашата книжарница върви с голяма опаковка памперси за възрастни'
цитирай
33. valsodar - Не знам дали ти е направила впеча...
15.07.2011 14:37
Не знам дали ти е направила впечатление една новина, свързана със социализирането на циганите у нас, а именно задължаване на всички училища, в които учат българчета, да имат определен минимум от циганчета в тях.
Сещаш ли се каква е реакцията на родителите в момента или да ти дам линк?

Циганите никога няма да се социализират, ограмотят и впишат като граждани в държавата ни, докато тя ги стимулира чрез социалните си помощи да се издържат от раждането на деца, за които тя да им плаща, независимо от това, че те израстват същите паразити както родителите си.
Просто е крайно наложителна една много сериозна промяна в социалната ни система в посока - много строги санкции и пълно спиране на всякакви помощи за тези, които не пускат децата си на училище, с деца отсъстващи от занятия систематично, както и за такива приучени да изоставят децата си в социални заведения, а след поотрасването им да си ги прибират, за да просят по улиците.

Докато не се промени това, грамотен циганин ще виждаш също толкова често, колкото и бяла лястовица.
А ако не се направят скорошни промени в социалната ни система, след по-малко от 20 години ще се окаже, че всички които в момента работят и си плащат отчисления за пенсия, няма изобщо да получат такава, защото парите за нея ще са напълно изядени и изпити от циганите!
цитирай
34. locke - Ама не знаеш колко не си прав!
15.07.2011 14:41
Писал съм пост по въпроса и още ще пиша. Никога, ама никога няма да стана застъпник на сепарацията. И определено имам лични наблюдения от ефекта на интегрирането в основните училища.
Прав си обаче за помощите - не че са много, но не се контролират добре. И вината е както в социалните работници, така и учителите и директори на училища...
Но за това дург път - сега бистрим бабешки истории! Трябва ли според теб бабката да плаща по 2500 на година или не?
цитирай
35. valsodar - Въпросът е много лесен. Но, първо ...
15.07.2011 14:57
Въпросът е много лесен.
Но, първо трябва да се запитаме - след като държавата ни плаща за нечие образование, какво чака тя насреща след завършването му?
Има ли механизъм, който да ограничава завършилите на държавна издръжка да напускат след това държавата си и да използват наученото в полза на чужд национален просперитет мигрирайки там с придобитите си знания?
Ако няма такъв, с какво бабата се различава от тези, които няма да ползват в ползу роду платените от държавата знания?
цитирай
36. locke - С много...
15.07.2011 15:04
... бабата това дето го учи, няма да го работи и пари с него няма да печели.
Тези, които изнесем като образовани за българска сметка в чужбина връщат парите при семействата си тук, а и част от тях се връщат и инвестират тук в жилища и бизнес това, което което са спечелили благодарение на образованието си.
Точно затова висшето образование трябва да е полу-платено каквато е стартегията на това правителство - студентите трябва да плащат между 50 и 70% от реалната стойност на образованието си. Пък после ако работят в БГ, ако раждат деца и ги гледат тук - държавата да им опрости голяма част от студентските кредити.
цитирай
37. valsodar - Май стандарта стана двоен, а? ...
15.07.2011 15:42
Май стандарта стана двоен, а?
Тия, дето завършват на държавна издръжка и напускат държавата ни са били полезни, а бабата безполезна, защото и остават малко годинки живот?
Това вече си е сегрегация на възраст.

Бих се съгласил с искането бабата да си плати следването, ако го заплащат и всички завършили на държавна издръжка неработили никога у нас, по това, за което държавата им е плащала да изучат. Което няма как да стане, нали?

За мен, най-добрият вариант е да се премине изцяло към платено висше образование, като държавата само отпуска стипендии за най-добрите студенти, с конкретен ангажимент за работа в държавната сфера по специалността.
Бизнесът да си дава отделни стипендии и така в тоя ред, за да може да се стимулират и подпомагат единствено тези, които искат да учат, а не тези, които искат да си изкарат 4-5 години студентски живот и купон.

Останалото си е вече чист популизъм и безхаберно пилеене на държавни средства.
цитирай
38. locke - Ми не е така!
15.07.2011 16:20
Държавата се е ангажирала да даде на всеки свой гражданин безплатно образование до средния курс и евтино такова първо висше! Което е огромна социална придобивка и не бива да се отказваме от нея!
Бабата иска трето висше! И то ей така за кеф! а дали ще живее с орлите - не знам! Но си личи, че почва да я удря склерозата!
Ако искаш избягалите студенти да връщат нещо - защо не поискаш тези, които са получавали стипендия, да върнат размера и, ако напуснат страната? В това бих те подкрепил!
цитирай
39. locke - Разбирам чудесно какво искаш...
15.07.2011 16:23
... но се фокусираш върху наказателни механизми, а не върху поощрителни такива. Държавата трябва да поощри тези, които останат да живеят и работят тук, особено ако работят за нея, не да наказва избягалите. И без друго в момента тече плавно увеличаване на студентските такси - от 20% в момента до 50% или 70% от реалната издръжка след няколко години.
цитирай
40. locke - Ако бабата не си плати като поп, а не да мине метър,
15.07.2011 17:28
анонимен написа:
Прочетох всичко и изгледах клипа.Единственото,което установих е,че написалия статията се нуждае психолог или психиатър.Нямам представа откъде извира тази злоба и завист у вас,но не е на добро.Успокойте се!Посетете някое красиво планинско място с приятели.А ако бабето реши,може и да ви осъди за възрастова дискриминация,намеса в личното пространство и обиди.Дано не го е прочела.

всички след нея в списъка могат основателно да претендират, че са прецакани и да съдят и нея, и ПУ. А в случая говорим за злоупотреба от 10 000 случая годишно, като всеки ощетява държвата средно с 2000 лева, тоест за далавера на ВУЗ-овете за 20 милиона лева. Бабето просто е най-фрапантният случай! С тия пари спокойно могат коледни надбавки да дадат на всички пенсионери!
Но като знам ПУ с какъв акъл са като нищо ще я обявят за почетен студент и ще вземе мястото на някоя девойка!
Бабата сама се е навряла в медиите - дотук с личното пространство! Да си носи рисковете, като иска да е публична личност! А като ще правят материали за нея, поне да не ни плъзгат като сърф отгоре, ами и отдолу да ни покажат това-онова от живота й! Щото, както е тръгнало, може и за орден 'Стара планина' да я предложат утре, като запише да учи четвърти път!
цитирай
41. locke - Кога е било по БТВ да пропуснат да разкажат нещо?
15.07.2011 18:12
анонимен написа:
Къде в репортажа стана дума, че бабата кандидатства по държавна поръчка и няма да плати за образованието си?
Как разбрахте, че няма семейство и роднини?
Или днес някой ви е изял десерта, че тази позитивна новина ви ядосва още повече????
Животът е твърде кратък, за да го пилеете в оплюване на онези, които ви превъзхождат с нещо!

Щом не са го разказали - няма го - а и от кадрите се вижда добре, че бабето живее сама, че няма семейни снимки, и че определено страда от дефицит на внимание!
Нека видим дали ще плати!
Но както се разбра - тя не е знаела под каква форма е изпита - сигурно още си мисли, че както през 1997-ма всичко е безплатно.
Ако си плати, но ТЯ ЛИЧНО, а не БТВ или областната организация на БСП, ще се извиня! Интересно защо никой от медиите не пита тя знае ли колко е таксата? Интересно колко от медиите знаят, че тя изобщо трябва да плаща голяма такса?

Аман от половинчати репортажи!

Новината не е позитивна, а нелепа! А ако тази бабка ме превъзхожда, бих си изял шортите от срам! Ти, анонимнико, как разбра, че ме превъзхожда?

А дамите, които коментираха, след някое и друго десетилетие ще са баби, не е ли логично да допуснем, че те още по-обективно от мен са преценили 'новината'?
цитирай
42. cecka1504 - Бабето утре ще бъде гост на Карбо...
15.07.2011 18:25
Бабето утре ще бъде гост на Карбовски по Нова тв :)
цитирай
43. locke - Това показва за пореден път колко встрани от реалните проблеми са медиите!
15.07.2011 18:29
cecka1504 написа:
Бабето утре ще бъде гост на Карбовски по Нова тв :)

Очаквах от Карбовски да ходи да снима филми за сепарацията на циганчетата, или поне да обърне наопаки Борисовата градина, белким някой се опита и него да напие и удуши! Като видях бабката как едвам говори, ми е интересно как ще събеседва с него! Но ще гледам! За първи път ще гледам Карбовски!
цитирай
44. vmir - Не е луд който изяжда два зелника, луд е който му ги дава.
17.07.2011 11:08
На бабето на знам къде му е акъла, но дядо ми и без висше образование, на 91 години имаше далеч по-бистър мозък от това бабе, а нямаше мерак за дипломи.
цитирай
45. locke - Прабаба ми умря на 95 с целия си акъл и много мъдрост. Без висше!
17.07.2011 11:57
vmir написа:
На бабето на знам къде му е акъла, но дядо ми и без висше образование, на 91 години имаше далеч по-бистър мозък от това бабе, а нямаше мерак за дипломи.

Лично обещавам да проследя в ПУ дали ще й подарят зелник, или ще си плати пълната сума!
цитирай
46. анонимен - Извинявам се, сега влизам. Та да ...
17.07.2011 12:17
Извинявам се, сега влизам. Та да попитам: бабето живо ли е още след участието си при Карбовски? Щом е било при него, значи може и да не доживее резултатите.
цитирай
47. locke - Резонен въпрос!
17.07.2011 12:26
анонимен написа:
Извинявам се, сега влизам. Та да попитам: бабето живо ли е още след участието си при Карбовски? Щом е било при него, значи може и да не доживее резултатите.

Но той я пожали! Странно, но факт! А тя е по-склерозилара, отколкото очаквах...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1110724
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив