Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2011 13:24 - Ти му помагаш, то се държи като ощипана стара мома!
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6789 Коментари: 29 Гласове:
12

Последна промяна: 08.09.2011 13:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Молеха ме да съм мил с нея, ама не става! Такива сме си пареята – аз, Катана, Алекс и останалите устатници! Не си траем за глупости!

Че на всичко отгоре ме обвиниха и в деструктивност и конфликтност! Аз, дето бях възможно най-мил и смирен в критиката си към една безумно тъпа идея – да се вдигнат поголовно детските надбавки за самотните майки. Аз, който даже се въздържах да нарека въпросната безумно тъпа идея с това име! И който излязох мега гад, защото не приемам София за ‘старопрестолна’ столица и изписването на ‘рожденни’ и ‘помоща’ по подобен грешен начин (който, за разлика от повечето чисто технически грешки в блоговете ни, показва само едно – въпиюща неграмотност)!

На всичко отгоре въпросните тъмни сили не само, че вчера не си направиха труда да прочетат поста ми, но днес се дигат на бунт срещу мен, без да са прочели новия ми пост, написан специално, за да им помогне! И които тъмни сили (или техните още по-тъмни сподвижници) се погрижиха поста ми вече два часа да не е на първа, за да не пречи на мега благородната им идея!

 

НЯМА ДА ПРЕДАМ НАТАТЪК!

 

Няма да подкрепя една определено тъпа идея!

И съжалявам, че се опитах да помогна, макар да не съжалявам, че дадох гласност на няколко добри идеи! Съжалявам и за Любомир и останалите сподвижници на Мълчаливото Наде (дано и то като Хубавото Наде потъне скоро в дълбоко забвение), които явно ще хабят напразно сили, за да накарат лидерката си да промени позицията си към нещо смислено! Пък аз бях се засилил да им дам още идеи! Няма да им дам! Няма да се хабя! По-добре да коментирам глупостите на Станишев – може никой да не ми чете коментарите, но поне не чувствам, че се бъхтя напразно!

 

Толкоз!




Гласувай:
13



1. malchaniaotnadejda7 - Не закачай Алекс и Катана, става ли!?
08.09.2011 13:37
Те заедно с Любо и Фил работиха денонощно за случая Гери! Особено Алекс, дето го баннаха. И спри да говориш в множествено число: "Идете при министър, поискайте, напишете в този електронен формат..., ние с Алекс и Катана" Ако имам печатна грешка - обади се на лични или добронамерено я пропусни и давай да правим каквото можем. С Надежда се знаем от деца. И не ме сравнявай с нея. Обърни се към нея, ако имаш забележки. Аз не съм политик, а безработен поет. Ясно ли ти е? Обади се на хората, с които си множество и помогни за електронния формат. Аз освен идиотка, хубаво Наде, неграмотница и каквото там още ти дойде..........., не съм много в час с електронните петиции. А аз ще спретна текста. Става ли?
цитирай
2. vmir - Стига се прави на интересен, де!
08.09.2011 13:37
Ще дадеш идеи, как така няма да дадеш! Или предпочиташ пердах да ядеш?
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - http://www. avaaz. org/ht...
08.09.2011 13:39
http://www.avaaz.org/

http://www.peticiq.com/ - този е като че ли български.

Това ми прати нашият съблогер Христо Атанасов на лични. Катана работи по въпроса и ще го качи в сайта, Любо и той. Ако не бяха Катана и Любо, отдавна да съм деактивирала втория постинг. Първият го оставих, заради Феичка - тя е от Шумен и каза, че трябва да продължим! Фил не се е обадил още. Как ще се обади, човекът! Оплюхме го тогава... Някой казаха, че пари взимал, а той денонощно над петициите! Не знам блога на Алекс, откакто го баннаха. Старият му блог ми беше постоянна блогвълна!
цитирай
4. locke - Дадох идеи, Любомире!
08.09.2011 13:40
Да видя Надежда да ги прочете, коментира или използва?
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - "Идиот" такъв!:)))
08.09.2011 13:43
Кога да ги видя, то от правописни грешки, погледа ми се премрежи. :)
Текстът трябва да се преработи. Аз се захващам с това. Помолих хиляда пъти - заболя ме устата - при мен - конкретно пускайте препоръки, какво да добавим, махнем в проектописмото, което се върти в нета от 6 септември. Важното е да не бойкотираме!
цитирай
6. locke - Надежда, точно ти не бива да пишеш петиция!
08.09.2011 13:44
Не е работа на поет да пише нещо, което претендира за законодателни промени! Не ти е работа и да съставяш петиция - искат се експертни познания и в областта на социалните дейности и в областта на законотворчеството! За грешките - правиш технически такива, за тях не ти издребнявам! Но да ме обиждаш на граматика нямаш право!
Катана не знам какво работи в момента, но не се е обаждал днес. А Алекс е на работа! От наличните в блога хора само аз съм писал действащ закон (два дори), та съобразявай се малко с мнението ми, когато правите нещо не с цел публичност, а с цел ефективност!
цитирай
7. elinora - Айде и ти сега се правиш на ощипан!
08.09.2011 13:46
Сякаш има значение дали си на някаква страница в някакъв сайт?!
Прочетох ти предишния пост. Общо взето не се различава съществено от предложението на Надето. Става дума за пари, нали? Да се дадат повече пари за социално подпомагане. Това е главното, другите подробности - на кого, как и по колко не правят разликата. Разликата я правят единствено етническите настроения при теб и липсата на такива при Надето. Лок, ти си умен мъж, знам, че прекрасно разбираш, че от пари се нуждаят всички обикновени хора в БГ. И циганите барабар. И те са гладни (повечето) И ми е някак кофти да търся справедливост само за българските деца. Не е честно някак...
А петицията на Надето не мога да я подкрепя лично, защото нямам Фейсбук, но ще направя всичко възможно мои близки и колеги да я подпишат.
пп само да вметна, че в работата си се опитваме да помагаме всячески на самотни майки и на деца в риск. има си начини, насочваме ги към подходящи програми, търсим едни хора с едни пари, плащаме и ние едни такси , ако можем и така... но твърдото ми убеждение е, че държавата трябва да се вземе в ръце и да си оправи приоритетите, че децата намаляха :(
цитирай
8. vmir - 1. malchaniaotnadejda7,
08.09.2011 13:48
Наде, Катана направи сайта за Гери, той свърши основната работа като цяло.

Не му се връзвай на Лок, той те проверява, но не е злонамерен. Вярно, че от законодателна гледна точка неговото като че ли изключва твоето предложение за надбавките, но пък може би съществува начин за оптимално комбиниране на твоята с неговата визия.
цитирай
9. locke - Не, Елинора, огромна е разликата!
08.09.2011 13:57
elinora написа:
Сякаш има значение дали си на някаква страница в някакъв сайт?!
Прочетох ти предишния пост. Общо взето не се различава съществено от предложението на Надето. Става дума за пари, нали? Да се дадат повече пари за социално подпомагане. Това е главното, другите подробности - на кого, как и по колко не правят разликата. Разликата я правят единствено етническите настроения при теб и липсата на такива при Надето. Лок, ти си умен мъж, знам, че прекрасно разбираш, че от пари се нуждаят всички обикновени хора в БГ. И циганите барабар. И те са гладни (повечето) И ми е някак кофти да търся справедливост само за българските деца. Не е честно някак...
А петицията на Надето не мога да я подкрепя лично, защото нямам Фейсбук, но ще направя всичко възможно мои близки и колеги да я подпишат.
пп само да вметна, че в работата си се опитваме да помагаме всячески на самотни майки и на деца в риск. има си начини, насочваме ги към подходящи програми, търсим едни хора с едни пари, плащаме и ние едни такси , ако можем и така... но твърдото ми убеждение е, че държавата трябва да се вземе в ръце и да си оправи приоритетите, че децата намаляха :(

Може би я виждам, защото съм писал закони и знам ефектите от това!
Може би, защото съм минал през живот със самотна майка!
Не знам кое точно е причината!
Искам Надежда да признае, че в този си вид петицията има грешна основна цел и трябва да се гони специфика, като не се добавят идеи, а тотално се променят тонът и стилът на петицията!
колкото до циганите - да им се дадат пари на калпак за размножаване е мега контрапродуктивно! И не го казвам като мразещ циганите човек - напротив - винаги съм бил толерантен и силно желая да ги видя успешно интегрирани!
Искам да чуя идеи, които да помогнат за социалната стабилност на бедните български семейства и които да насърчат раждаемостта не като цяло, а в конкретни социални групи! Искам да помогна, но към момента подходът ми е напълно несъвместим с техния!
цитирай
10. locke - Наистина не съм злонамерен
08.09.2011 14:04
vmir написа:
Наде, Катана направи сайта за Гери, той свърши основната работа като цяло.

Не му се връзвай на Лок, той те проверява, но не е злонамерен. Вярно, че от законодателна гледна точка неговото като че ли изключва твоето предложение за надбавките, но пък може би съществува начин за оптимално комбиниране на твоята с неговата визия.

И макар с Надежда да имаме стари търкания, не исках да ги намесвам, но тя ескалира напрежението!
Искам дебат по спецификите, които съм предложил в предния пост!
Искам още подобни предложения!
Ако трябва, ще ви оформя и документално всичко, така че да има легална тежест и да е готов за внасяне като проект в Народното Събрание!
Но с гола емоция доникъде няма да стигнете! Не знам кой е първоизточника на цялата идея, но не ви трябва петиция за целта! Трябва ви отворено писмо с предложение до институциите в България. И подкрепа от НПО, партии и личности. Пък ако добавите и 10-20 000 души подкрепа от нета, няма да навреди!
цитирай
11. alexalexalex - включвам се за малко
08.09.2011 14:08
че както беше отбелязано - работя))).
първо държа да кажа , че когато става дума за социални плащания - каквито и да са те - нещата трябва да изключително прецизни, а не емоционални.
ще дам 2-3 примера, за да стане по-ясно:
1. комшийка взима помощи за парно като социално слаба, а двамата и синове карат Х5, защото имат чудовищен бизнес (няма лошо да имат). И не са зарязали майка си (похвално), а напротив - бабата разполага с пари за 4 членно семейство, но продължава да смуче от държавицата , защото "и се полага". (а и синовете имат добри счетоводители и юристи).
2. майсторът, дето ми слага плочките (ром ли е, циганин ли - все едно)))), много е добър, апропо, изкарва поне по 3 000 лева на месец (проверил съм, толкова е). взима помощи за безработен (бачка само частно) ,а жена му (имат 2 деца) взима помощи.
3. двама учители, с три деца , не взимат помощи, защото са с 1-2 лева над минимума и не им се полагат.

за мен предложенията на Лок са доста смислени, аз , за щастие, нямам неговия личен и житейски опит и не мисля, че съм компетентен.

НО
когато се прави нещо -петиция, възвание, бунт, ако щете - то трябва да има ясна цел, адресат и ясна визия.
за мен петицията в онзи и вид е неприемлива, също.


п.с. не е задължително да съм прав))).
цитирай
12. locke - Доколкото си спомням...
08.09.2011 14:13
... и Катана сутринта спомена, че харесва идеите в другия пост. Както вече казах - имам законодателен опит достатъчно, за да спретна такъв елементарен проект (не го подценявам, просто законово не е твърде сложен). Ако някой иска да действа - определете работна група и ме викнете! Тези неща се правят на живо и на маса - не се скалъпват на парче в нета!
цитирай
13. elinora - По-конструктивен си - факт! :)
08.09.2011 14:17
Ми помогни на Надето да стане петицията по конкретна и изпълнима.
А ти знаеш ли, че голям проблем са вече и децата от смесени бракове (без официален брак)? Това българка с дете от циганин, от турчин, даже и от най- екзотични африкански държави представители вече си е сериозно мнозинство. Отишли някъде жените да работят, родили деца, после си дошли в Бг сами, без помощ от другия родител. На тях трябва ли да се помага?
цитирай
14. locke - Ели, още малко уточнения
08.09.2011 14:25
Пари ангро не могат да се искат, но могат да се искат конкретни суми за конкретни неща! Ако увеличиш поголовно детските за самотни майки с 10 лева например - това са около 25 милиона годишно! Няма да ти ги дадат! Но ако вкараш специфики и искаш 5 милиона - по моите идеи ще има и за вдовици, и за сираци, и за разведени майки. Та може и да хартисат за още някоя малка и конкретна програма!
Колкото до циганчетата - пак казах - грешно се възприемат идеите ми като расистки! Напротив, ако се дадат пари и на циганите, ще се лумпенизират още повече и тогава ще се появят расистки изстъпления и сблъсъци на етнически принцип! Там например една чудесна програма е субсидията за посещение на училище, която трябва да се развива и към горните класове и която обхваща всички циганчета! Но това е програма с интеграционен елемент! Мерките, за които говорим в момента, имат по-скоро чисто социален елемент. Това са чисто финансови мерки за увеличаване бюджета на конкретни семейства с нисък статус! Семейства, които към момента са изключително зле обхванати от социалната система!
Чудесно е, че в работата ти помагате на дечица, но там работите с конкретни случаи и действате индивидуално. Законът не действа така. Той действа за всички засегнати и не прави разлика дали имат реална нужда от помощ, или не! Затова и е необходимо законът да действа рестриктивно и специфично, а тези, останали извън обхвата му, да бъдат поемани от НПО и други организации!
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - locke - Надежда, точно ти не бива да пишеш петиция!
08.09.2011 14:30
1.Е, и таз добра! недей така. Аз не съм циганка, а копривщенка до 9 коляно, какво ми е? С търновски корен. Упс, баба Надежда е тракийка. (затвори едно око и ухо).
2. Това, че сега съм безработен поет и не съм си платила някои сметки за парно и данъци (от последната година - винаги има първи път!:) - не ме изхвърля автоматично от борда на петициите.
3. Законодател си, казваш. (Покойният Живко Сталев бе наш скъп семеен приятел. Обичам законотворци.) Ако си подадем ръка законотворците и поетите, цена няма да имаме.
4. Част от CV-то ми е 4 години УСПЕШНА дейност с 4 български министерства. Множество ОСЪЩЕСТВЕНИ договори за износ на български производства на 50 водещи фирми в чужбина. Заклевам те, НЕ на тази тема сега! Болна ми е и друг път! Друго - защитавала съм успешно няколко проекта - единия го награди Библиотеката на Американския конгрес.
5. Именно основата на Петицията е вярна. Важна е моралната основа, тя е най-важна. И това, да се акцентира на "Самотните майки", както ти подсказа вчера. Това е конструктивно. Аз знам, защо съм емоционална и те ще го узнаят. Избори идат. Да се стягат.
6. Ще успеем само, ако и ти помогнеш. Ето, моля те, помогни. Аз за разлика от Надето, трябва да ида да купя и сготвя нещо, нали. Добре е да не го загарям, както каза в предишния постинг.:) Та, МОЛЯ ТЕ, повогни с електронния вариант на петицията, аз ще избистря текста.
7. - Любимото ми число. Люк, и на сън не мога да сгреша "помощ" - "помощта". Грешката е печатна, защо не ми вярваш!?:) Слабата ми страна е граматичната употребата на "ът". Макар че не съм живяла в Копривщица постоянно, родена съм там - се държа като копривщенка. Те акцентират на звука, на буквата "Ъ", предпочитат употребата на "ът". Радвам се като бъркам това. Каприз!
Дай лапа, гивми 5, аз ще те черпя, каквото пиеш, МОЛЯ ТЕ, помогни на Катана и Любо! Дайте формат за подписване.
До скоро!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - ps От вас - проект!
08.09.2011 14:32
От мен - емоционалана, поетична петиция, подкрепена от стотици хиляди българи - пък, каквото сабя покаже! Сега прочетох предложението ти. С две ръце - ЗА!
цитирай
17. locke - Имам съседи със смесен брак (българин-циганка)!
08.09.2011 14:37
elinora написа:
Ми помогни на Надето да стане петицията по конкретна и изпълнима.
А ти знаеш ли, че голям проблем са вече и децата от смесени бракове (без официален брак)? Това българка с дете от циганин, от турчин, даже и от най- екзотични африкански държави представители вече си е сериозно мнозинство. Отишли някъде жените да работят, родили деца, после си дошли в Бг сами, без помощ от другия родител. На тях трябва ли да се помага?

Брак отпреди близо 40 години, когато имаше една кампания за интеграция на циганите. Брак с дете, гледано много добре!
Тези случаи, за които говориш, би трябвало да попаднат в сферата на самотните майки с работа и образование и да получават помощ по тази програма!
Но не всички майки са такива! Ти обаче почти даде идея - да се дават пари на самотни майки, чиито деца са родени в чужбина от чужд гражданин и са официално припознати от него! В такива случаи може да се търси финансово съдействие и от съответната държава, доколкото се предполага, че въпросните деца са с двойно гражданство! Като се добавят и изисквания, ако е нямало сключен брак, да е имало престой за определен период и известно количество трудов стаж в чуждата страна!
Все пак, сещаш се, таква майки имат законово право да претендират за издръжка (на децата, а ако има брак - и за себе си). Има държавен фонд, който плаща издръжки (не много големи, но някакви), когато единият родител не е в състояние да го прави!
цитирай
18. locke - А ако го беше прочела още сутринта - щяхме ли да си губим времето в кавги?
08.09.2011 14:38
malchaniaotnadejda7 написа:
От мен - емоционалана, поетична петиция, подкрепена от стотици хиляди българи - пък, каквото сабя покаже! Сега прочетох предложението ти. С две ръце - ЗА!

Их, че си!
Пуснал съм го още в 8, че да се мисли по него цял ден!
цитирай
19. locke - Ех, ако беше жив Професор Сталев!
08.09.2011 14:43
Той, и Христо Данов след него, какви председатели на КС бяха! Можеше да им поискаме помощ! От сегашните юристи не се сещам от кой бих поискал такава!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - locke - Ех, ако беше жив Професор Сталев!
08.09.2011 14:56
locke написа:
Той, и Христо Данов след него, какви председатели на КС бяха! Можеше да им поискаме помощ! От сегашните юристи не се сещам от кой бих поискал такава!

Радвам се. Да, нямаше да го губим.
Не случайно се сетих за него.:( Няма нищо случайно. Благодаря ти, че ще помогнеш. Вярвам на Катана, Любо, Алекс. И на теб.

цитирай
21. jordito - Най-добре всеки да си пише каквото ...
08.09.2011 17:29
Най-добре всеки да си пише каквото поиска. Скандалите не са нужни за никой.
цитирай
22. locke - То, като е за писане - иди-дойди!
08.09.2011 17:34
Но говорим за инциативи! Ако всеки си прави сам негова, никой няма нищо да постигне! Трябва да се поскараме, че да има база за обединение! Нали в спора се ражда истината!
цитирай
23. pevetsa - Отне ми време докато се преборя с банна за да оставя коментар!
08.09.2011 20:15
И приятели, от толкова много работа и гледане на децата, пропускам доста неща които се случват в блога. Но това прочетох, и искам да ви заръчам, независимо кой, кой е, просто Големи Българи, ЗАЕДНО МОЖЕМ ДА ПРОМЕНИМ БЪЛГАРИЯ, КЪМ ДОБРО!
цитирай
24. locke - И все пак - не става само от Интернет!
08.09.2011 21:38
В крайна сметка трябва отсега да се разберем - ако искаме реални постижения - трябва да използваме и партии, и НПО за подкрепа! Системата е непробиваема без помощ отвътре!
цитирай
25. malchaniaotnadejda7 - locke - И все пак - не става само от Интернет!
09.09.2011 01:16
locke написа:
В крайна сметка трябва отсега да се разберем - ако искаме реални постижения - трябва да използваме и партии, и НПО за подкрепа! Системата е непробиваема без помощ отвътре!

Привет! Какво имаш предвид? Звучи като "неидентифициран подводен обект"? Или в най-добрия случай е неправителствена организация?:) Шегувам се. Вероятно намекваш за хора в системата, лични лобита, приятелски кръгове? Да, разбира се, ще ги използваме, макар, че спокойно може да минем и без тях.

За партии - категорично не, Лок. Според мен, намесата на една или друга политическа сила, а именно, това искане да бъде внесено към адресата и регистрирано с входящ номер де юре и де факто от партия, а не от нас, гражданското общество, майките и бащите, ще дискредитира и отслаби позицията ни. Ще направи исканията ни невъзможни. Очаквах това, затова с по-ситни букви написах в проектописмото - петиция, че тя не е отправена от името на която и да е партия. Това е моята позиция. Нека и другите споделят, разбира се. Ето я:

"Скъпи съблогери, молбата ни е това писмо да се превърне в ПЕТИЦИЯ.
NB !!! И друго - да го направим ние, НЕ хора, обвързани с политически кампании - били и съблогери, с цел извличане на политически дивиденти от този ужас, защото това е НЕЧОВЕШКО и ще дискредитира молбата ни! Политици могат само да подпишат. Петицията, която нашите съблогери, създателите на сайта за Гери (случаят Маджунов) подготвят е НЕ от името на политически представители, а от нас, представляващите децата на България - майките и бащите, сестрите и братята, от българското гражданско общество."

Това, което мога да предложа, е след получаване на входящ номер от канцеларията на Народното събрание, Петицията да бъде публикувана и разпространена поне в 30-тина медии, в печата - с електронна препратка.
цитирай
26. locke - Точно това имам предвид!
09.09.2011 03:15
Трябват ти подписи на видни обществени личности и декларирана подкрепа от партии и НПО-та. Изобщо не говорим някоя партия да го внесе, но е добре партии да лобират в полза на идеята. Проблемът на гражданското обшество е, че няма лице!
Знае се коя партия подкрепям и е ясно, че в случая не се търси нейната помощ. Но се сещам поне за няколко други партии, които биха се навили да помогнат! И НПО-та
цитирай
27. анонимен - Ще помагаме!
09.09.2011 10:30
Ще помагаме!
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - Да, добре!
09.09.2011 12:14
Оставям в този вид отвореното проектописмо-петиция, защото хората го подкрепят така от 6 септември - ако го деактивирам или напиша трети постинг - не върви. Ще ви подам по-концентриран и изчистен текст. Важно е ти да напишеш проекта, който предложи - това е нещо много тежко и трудоемко като задача, правила съм го и знам. Но съм го правила в областта на книгоиздаването, за организиране на национални и международни конференции. Няма какво да се заблуждаваме - необходим е и юридически и най-вече законодателен опит. Най-вече законодателен, който ти имаш. Не знам, къде е Стоян сега, синът на проф. Живко Сталев. Но най-важното е, да имаме проекта без отлагане. Да е на сайта на Гери и максимално разпространен в социалните мрежи. Няма български политик, който да отвърне очи от това искане, а конкретна помощ, без официално обвързване, не вреди. Всички ще лобират, вярвам в това. Ще се "съревновават" да лобират. И крачка напред да направим, тя ще е животоспасяваща за слабите социално българчета! Ето и линк от Феичка от Шумен. Децата са излезли на мирен протест. Нататък сме ние. Благодаря ти, Люк. Ето го и шествието на децата на Шумен в памет на 11 годишният Присиян под наслов: "ДЕЦАТА НА ШУМЕН ИСКАТ СПРАВЕДЛИВОСТ"

http://feq.blog.bg/drugi/2011/09/09/decata-na-shumen-iskat-spravedlivost.816566

И друго - току що писах при Vmir - майките не може да чакаме! Народните ни избраници да обърнат внимание на исканията ни и да вземат спешни и неотложни мерки за трайно подобряване социалния статус на самотните и слабите социално майки. Изискваме да предприемат светкавични законодателни мерки - преработка и внасяне за гласуване и промяна в закона за защита правата на детето. Те имат специализирани комисии и огромен бюрократичен апарат, експертни комисии, които ние редовно поддържаме. Ние, данъкоплатците, майките и бащите, българските граждани, редовно им плащаме заплати. Щом ние можем да отделяме от средствата си за отглеждане и възпитание на децата ни, за техните заплати, и те ще могат да поработят извънредно. Как ще разпределят най-ефикасно помощите за социално слаби и самотни майки - имат експерти, но да решават бързо, защото я докарахме дотам децата да протестират. Как ще коригират и гласуват най-бързо и ефективно промяна в закона за защита правата на детето, те много добре знаят. Както, когато гласуваха да си повишат заплатите. Чевръсто, бързо и неотложно! Ако не вземат мерки - майките ще вземем.

цитирай
29. feq - ХОРА, КАКВИ СА ТЕЗИ СПОРОВЕ... Я ПО-СПОКОЙНО... ЗАПРЕТНЕТЕ СЕ ДА МИСЛИТЕ, ЧЕ ДЕЦАТА СА ПО-БЪРЗИ И КОНСТРУКТИВНИ ОТ ВАС...
09.09.2011 19:53
ОБЕЩАВАМ - НАЙ-ДЕТАЙЛНО ЩЕ СЕ ЗАПОЗНАЯ С ВАШИТЕ МАТЕРИАЛИ, ГОСПОДИНЕ!
--------------------------------------------------------------------
В МОЯТА ФЕЙС-ГРУПА ИМАМ ПИСАТЕЛИ, ЮРИСТИ, КОИТО НЯМА ДА МИ ОТКАЖАТ ПОМОЩ, надявам се!
ПРИЯТЕЛИ, ХОРА, НЕ СИ ПРАВЕТЕ ИЛЮЗИИ ДА ИЗВЛИЧАТЕ ПОЛИТИЧЕСКИ ДИВИДЕНТИ ОТ НЕЩАСТИЕТО...
ДЕЦАТА НЕ ЧЛЕНУВАТ В ПАРТИИ!
ТЕ ИСКАТ САМО СПРАВЕДЛИВОСТ, РАЗБИРАНЕ И МНОГО, МНОГО ОБИЧ...

* * *
СВЯТ МИ СЕ ЗАВИВА КАТО ПОЧВАМ ДА БРОЯ КОЛКО ФОНДАЦИИ, АГЕНЦИИ, СДРУЖЕНИЯ ИМА ЗА "ЗАКРИЛА НА ДЕТЕТО"...
КАКВА РАБОТА ВЪРШАТ ТЕЗИ ХОРА?
ЗА КАКВО ПОЛУЧАВАТ ПАРИ?

* * *
УТРЕ ИДВАМ ПАК ЗА ДЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЛГО ЧЕТЕНЕ, ЧЕ МЕ БОЛИ ГЛАВАТА ВЕЧЕ :(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1110783
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив