Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2011 17:23 - ЗАЩО НЯМА ДА ПРЕДАМ НАТАТЪК!
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9533 Коментари: 51 Гласове:
25

Последна промяна: 08.09.2011 10:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Нека мислим, преди да предложим нещо! Нека вкараме и разум, освен емоции! Защото идеята на съблогърите ми да правят петиция за незабавно повишаване на детските добавки за самотни майки е, меко казано, недомислена (умишлено не ползвам по-тежка дума). Ще кажа само една дума, а вие се сетете сами защо идеята е лоша! РОМИ!

Сетихте ли се вече? НЕ? Не вярвам! И все пак за тези, които не са се сетили, обяснявам! Ромките масово живеят без брак (и без регистрирано съвместно съществуване). Не казвам, че не се женят – напротив – дигат си яки сватби, които траят по 3-4 дни, но не подписват нищо в гражданското и брак няма! Правят го именно заради детските и другите социални помощи! Защото една самотна майка получава повече такива от семейство с баща! Законен! Защото ромките си живеят заедно с нелегалните ромски съпрузи, размножават се като зайци, но пред закона и обществото са нещастни самотни майки! И ако сега раждането на деца е бизнес, с който се препитават и трупат стаж, ако детските се вдигнат, ще разберете истинското значение на думата ‘БЕБЕЛАШНИКОВ’ Та спрете с глупавите идеи! Те няма да помогнат на рожденните деца на отечеството (правописната грешка е взета назаем)! Ще ни вкарат в още по-голяма беда с ромите! На нискообразованите самотни български майки няма начин да се помогне селективно, без да ударим яко рамо на циганската популация! Ако толкова искате да се правим на блог-герои - напишете едно писмо до всички Ротари клубове, Лайънс клубове, Масонски ложи и прочее елитни общества и настоявайте всяка тяхна градска структура да поеме отговорността ежемесечно да помага на две или три самотни български майки. Членовете на тези елити могат да си го позволят, а и медийно ще им подейства добре да се представят като благодетели!

Та стига с високопарните глупости и призиви! Мислите малко! И ако случайно моята идея ви се вижда смислена – популяризирайте нея!

Ето още идеи по темата, както обещах в коментарите:
http://locke.blog.bg/drugi/2011/09/08/socialni-idei-samotnite-maiki-bashti.815885




Гласувай:
27



1. blogena - Ужасно си прав!
07.09.2011 17:45
Дори не съм погледнала какво си предават...
Много е точно това с блог-героите ( сърбала съм им попарата)
Герои та дрънкат - дрънката ама тук да цвъкат постинги щото ...търсят
все нещо да яхнат друго не може да ги вдъхнови...

Нека ме разбират както щат - вече ми е все тая...и аз имам деца и съм майка и точно на това се възмущавах - детски не съм взимала, защото имам прилични доходи и то легални ...не ми се разправя пък за онези самотните фльорци дето щъкат с розовите беемвета ...и те дори такса в детските градини не плащат и проблем със записването в градини и ясли нямат...изобщо...
Абе нямам думи :(
цитирай
2. locke - Ми аз си правя сметка...
07.09.2011 17:49
... че детските я помогнат на няколко хиляди БЪЛГАРСКИ семейства, я не! Но 100 000 САМОТНИ РОМСКИ МАЙКИ ше намажат! Тях не ги е срам да се редят за детски, за помощи, за хранителни бонуси и ваучери!
Искам да мислим, не да се емоционализираме!
Ако искаме да помогнем на майките-българки (и само на тях) освен предложеното от мен, мога да се сетя поне за още 2-3 неща! Но не и за подобна идея - да се вдигнат поголовно детските, защото депутатите и те били бащи и майки...
цитирай
3. demonwind - Едно време имаше т.нар.
07.09.2011 17:57
"принудителен труд". А ЦИГАНИТЕ, защото така ги наричам, трябва да бъдат кастрирани след третото дете (ако не искат да работят и след първото). Това се отнася за всички, без значение раса и религия. Просто мангалите са най-многобройни и ще го отнесат най-яко. Иначе преди години един човек на име Салот Сар, носещ псевдонима Пол Пот се опита да измъкне от калта една азиатска държава, но го провали лудостта му. На нас сега ни трябва точно Пол Пот, но не луд... Ще станем за има-няма и година като Австрия и Германия - чистичко, подредено. А лентяите и тунеядците ще се трудят за благото на народа. И коричка хляб и шише вода. Като са искали, да са работили! Откъде пари за това ли? Някой знае ли на поднационално ниво колко са крайнодесните (които почитат един чичко с мустаци) в Европа? Има ги от всички народности - французи, немци, скандинавци, испанци, арменци, грузинци, руснаци, беларуси и др. Просто някой трябва да поведе крак! И във Франция убиват деца, в Англия отрепките въстанаха без да знаят защо и убиха хора. Цяла Европа е пропита от мръсна сган (не говоря само за черни), която живее на гърба на другите (между които има страшно много свестни черни, кафяви, жълти и др.). Поведем ли ние крак, може после целия ЕС да ни бъде благодарен! Както впрочем след много години ще стане с Ефрейтора - Европа ще го реабилитира, дори евреите ще клекнат пред фактите!
цитирай
4. blogena - Колко пък стигат парите по предназначение - до майките и децата пък е друг въпрос...
07.09.2011 17:59
Колко са депутатите майки и бащи, и как живеят техните деца???
Как ще се трогнат и кой пък ще се заеме с петицията сега се зачетох - абе
поредния шум - виртуален.

цитирай
5. locke - Чакай малко, демоне!
07.09.2011 18:02
Първо, фашистки идеи не харесвам и не толерирам! Я си написал пак нещо такова - я съм те обадил на сайта и си гепил бана!
Второ, за циганите (ползвах роми, за да си пестя букви, иначе читателите ми знаят, че винаги ги наричам цигани) има много начини да се социализират и интегрират, различни от трудовите лагери!
Трето, този пост цели да обори една недомислена идея и да провокира измислянето на няколко добри такива, които да постигнат целта - помощ за самотните български майки!
цитирай
6. locke - Не искам да обиждам авторката!
07.09.2011 18:05
blogena написа:
Колко са депутатите майки и бащи, и как живеят техните деца???
Как ще се трогнат и кой пък ще се заеме с петицията сега се зачетох - абе
поредния шум - виртуален.


Забелязал съм, че често е емоционална и отдавам гафа на това!
От петиции файда няма - още повече по такива теми!
Обещавам утре да напиша пост с десет идеи за промяна на системата за детски плащания и отпуски по майчинство, които да са добри, приложими и ефективни! И които да помагат на самотните български майки и на българите по принцип!
цитирай
7. demonwind - 5. locke
07.09.2011 18:12
Това не е фашизъм. Това е реалността. И много хора го бъркат с фашизъм, затова и разни уроди безчинстват на воля. Фашизмът е нещо съвсем различно и корените са му съвсем другаде.
За циганите ясно, аз лично познавам много, които са интегрирани, но живеят в неволя. Знаеш ли, един цинго ми работи на къщата докато си бях в България. За един ден работа в горещина от 36 градуса (обаче я свърши перфектно) му платих 100 кинта (още сутринта пък му купих и храна). Комшиите викат - ти си луд! Като съм луд, я ела да работиш ти на тоя пек, а не да къркаш литри бира на сянка и да пикаеш из двора бе! И той е човек! Две дечица има човека и ги е зарязал с жена си в Криводол, дошъл да изкара някой лев!
като викаме да се помага, нека да се помогне на целия народ! А част от помощта е именно крутите мерки!
А колкото до бана, мога да се вмъкна от колкото си искам места с колкото си искам никове, знаеш, че за можещите бариери няма ;)
цитирай
8. elinora - Е разгеле, Лок,
07.09.2011 18:12
да идва по-скоро утрето, че да седнеш и да напишеш нещо в помощ на майките и на българите по принцип (цитирам)! Стига си писал само за ГЕРБ! :)))
Не струва и пет пари политиката ви, щом не може да нахрани едно бедно дете, и щом не може да спре едно убийство за 30 стотинки...
Еми такива са жените - емоционални, пишат си петицийки, па белким ги чуят онези от плакатите и от предизборните щабове, ама едва ли - вятър и мъгла :(
цитирай
9. blogena - Не бива и да я обиждаш!
07.09.2011 18:15
Познавам я лично и не го заслужава.
Наистина - емоцията и може би майчиното чувство да се направи нещо ...
Тъй ми се ще поне. Дано не го пиеме като противопаставяне но и това
се очаква ...още повече, че аз не мисля успешно да е било предното жужене
за Гери. Дори не разбрах дали петицията стигна до там, където трябваше...
цитирай
10. locke - Елинорке, проблемът е, че аз само пиша...
07.09.2011 18:19
elinora написа:
да идва по-скоро утрето, че да седнеш и да напишеш нещо в помощ на майките и на българите по принцип (цитирам)! Стига си писал само за ГЕРБ! :)))
Не струва и пет пари политиката ви, щом не може да нахрани едно бедно дете, и щом не може да спре едно убийство за 30 стотинки...
Еми такива са жените - емоционални, пишат си петицийки, па белким ги чуят онези от плакатите и от предизборните щабове, ама едва ли - вятър и мъгла :(

Нито ще родя гениални идеи, нито ще се намери кой да ги реализира! Нямам нито гласност, нито власт, за да постигна нещо! А и 15 години се работеше само в посока уреждане на циганките! Изключая една година от жълтото управление и последните две, през които е на власт ГЕРБ! А говоря толкова за ГЕРБ, защото виждам стабилност при това управление и не искам да свършва. Просто си казвам мнението, дори не агитирам за тях, ако си забелязала...
Но утре пост ще има, отново обещавам, пък ти удари едно рамо да види повече бял свят!
цитирай
11. locke - Мисля, че в случая просто не се е замислила за страничните ефекти!
07.09.2011 18:21
blogena написа:
Познавам я лично и не го заслужава.
Наистина - емоцията и може би майчиното чувство да се направи нещо ...
Тъй ми се ще поне. Дано не го пиеме като противопаставяне но и това
се очаква ...още повече, че аз не мисля успешно да е било предното жужене
за Гери. Дори не разбрах дали петицията стигна до там, където трябваше...

Надявам се, когато прочете поста ми (обеща да го направи), ще помисли и ще й дойдат други, по-добри идеи!
цитирай
12. locke - Демоне, трудът е едно, трудовите лагери - друго!
07.09.2011 18:23
А за кастрация хич и да не чувам - който има пари да си храни децата - нека има десет, ако ще!
Просто не пускай фашистки идеи, ок?
цитирай
13. yotovava - Има и друго
07.09.2011 19:10
твърде първосигнално е - да увеличим детските.
Аз не получавам детски. А хората, които ги получават - това озачава, че те са с толкова ниски доходи, при които детските едва ли са някаква помощ.
Но защо, питам, душевноболен е оставен да кръстосва града свободно.
Миналата година един студент в Габрово уби учителката си по английски.
Къде са училищните психолози, как никой не е забелязал поведенческите промени и не е реагирал със съответната реакция.
Едни детски не решават проблема. Ако си в семейство на алкохолици - детските само ще увеличат дозата алкохол. Няма да отидат по предназначение.
Хора, мислете и не бъдете първосигнални!!!!

Валя
цитирай
14. locke - Валя, как се харчат парите в семейството е друга тема!
07.09.2011 19:24
В случая майката на Присиян едва ли е харчила пари за глупости.
А ти започваш темата за социалния надзор над грижата за децата в семейството и последващите действия при констатирано неглижиране! Нека за момент допуснем, че парите се харчат по предназначение и да помислим какви механизми могат да се намерят, които да действат!
Другата тема - защо психично болно момче е на свобода - в лудница ли да е? Явно не е толкова луд, щом съзнава какво е направил и е разказал всичко...
цитирай
15. valsodar - Всяко стадо си има мърша, но почне ли ...
07.09.2011 19:36
Всяко стадо си има мърша, но почне ли мършата да води стадото, става вече страшно за него.
И аз като тебе имам позитивни впечатления в/у някои цигани и крайно негативни от други. В случая, численият превес на последните над първите, прави едно общо негативно впечатление от циганите, като изцяло паразитиращ над държавата ни етнос.
За това и си прав за написаното.
Трябва така да се замисли закона, че да подпомага, а не да стимулира.
Да подпомага бедните, без да ги стимулира да се издържат от помощи.
А това става само по един начин - работа срещу помощи.
В случая същото може да се приложи и за майчинските - едно дете да не ходи на училище, да не посещава лекар, да го карат да проси и прочие неща, които пречат от него да се превърне един здрав и нормален член на държавата ни - за него майчинските не само да се спират, а просто родителите му да се лишават от родителските си права. Детето да се даде в семейство, което наистина ще иска да му осигури нормално детство, възпитание и най-вече здравословна за подражание социална среда.
цитирай
16. locke - Абсолютно си прав!
07.09.2011 19:38
И аз мисля така...
цитирай
17. csr - Поредната емоционална реакция
07.09.2011 20:38
biasbiasov написа:
Каква още глупост смяташ да напишеш санким те забележат глупако?


Аз пък не мисля, че е глупост - а е напълно прав по тази тема.
И аз мисля, че циганите(с някои изключения естествено) паразитират на наш гръб, а сега ако им отворят и още повече кранчето с детските - съвсем...
Но всичко ще си дойде на мястото - дори и без принудителен труд(което отчасти не е чак пък толкова лоша идея ако се преработи добре)
цитирай
18. locke - Няколко думи за труда...
07.09.2011 20:50
През май 2010 правителството на ГЕРб прокара закон, с който се задължават социално слабите да полагат минимум 14 дни обществено полезен труд месечно, ако искат да си получават помощите! Ако откажат - два месеца без помощи, повторен отказ - две години без помощи! При Тройната коалиция този изискуем работен минимум беше само 5 дни!!! И следва едно голямо НО!

Но ... самотни майки, инвалиди или хора, грижещи се за възрастни, болни или малки деца са освободени от това изискване. И, ако щете вярвайте, изведнъж през угрозата да бачкат, половината пазарджишки цигани се оказаха ЕПИЛЕПТИЦИ, а другата половина се грижи за тях и така всички дружно се освободиха от клаузата за труд!
Само със сръбска музика няма да се оправят нещата, съгласен съм, че и малко бой трябва! Но затворите ни са пълни, а циганите - малцинство, което е мило и драго на Европа (поради което го екстрадира от Франция)! Посмей ли някой да вкара циганин в затвора, понеже е излъгал, че е болен, ще се вдигне шум до бога и ще се прочуем в цял свят!
Криворазбрана толерантност....
цитирай
19. demonwind - 12. locke
07.09.2011 22:37
Прав си, който има пари, нека има и двайсет деца. Ако ще Хасан да се казва. Кастрацията е за тези, за които децата имат по-ниска стойност от коня в хола на панелката. И пак ти казвам, не проповядвам фашизъм. Фашизмът умря с Мусолини ;)
цитирай
20. locke - Добре - нацизъм, националсоциализъм или друго подобно!
07.09.2011 22:46
Кастрацията е престъпление срещу личността и човечеството! Ако не става дума за сексуален престъпник, не виждам как изобщо може да се коментира!
А ако за някой детето има ниска стойност - не бива да е родител! Отнемат му се родителските права и толкоз! А детето/децата се дават за осиновяване или за фостър грижа!
Както няколко пъти съм казвал - не ни работи системата за социални грижи! Представи си как на циганите им взимат децата, спират им детските и социалните помощи като наказание. Ама има ли действаща разпоредба, според която да го направят и смее ли някой да я приложи?
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - И аз съм съгласна. Въпросът не е в ...
08.09.2011 01:19
И аз съм съгласна. Въпросът не е в детските или поне в случая проблемът е свързан с правораздаването, което оставя престъпността ненаказана, и психиатричната помощ, която е оставила луди хора да се скитат свободно. Батакът с правораздаването е сложен, минава през Велико НС и аз вече нямам вяра, че ще бъде решен, но ние трябва да настояваме да се затегнат психиатричните грижи и работата на службите за закрила на децата. Защото последните хем нямат пари да се усмихнат, хем не се и напъват.
И моля, не нападайте Надежда! По добре е някой да бие камбаната, отколкото никой нищо да не прави.
цитирай
22. demonwind - 22. locke
08.09.2011 01:21
Идеалист си. И аз бях такъв и съм в голяма степен. Но не мога вече, особено когато имам деца. Бяхме в Испания миналата година. Един познат го обраха крадци (не цигани). Наш приятел испанец знаеш ли какво ми каза? " При Франко такива неща нямаше" ... ;)
Поздрав с тази песен: http://www.youtube.com/watch?v=QXDRPtufEbA&ob=av2n
цитирай
23. locke - Чайче, прекалено многоаспектен е проблемът!
08.09.2011 06:40
Но мисля, че Надежда и приятелите й е трябвало да проучат малко хем конкретния казус, хем вариантите за помощ. Доколкото разбрах, в случая всъщност малкото момче е било това, което се е опитвало да помогне на голямото, нищо че е било бедно колкото него. Аз така и не разбрах какъв е мотивът Присиян да бъде убит! Но докато се ровех, разбрах, че има баща-пияница, който е жив и живее в Перник, както и по-голям брат (а вероятно и други братя и/или сестри), които също не живеят в Шумен! Иска ми се малко да се изясни цялата история и откъм семейството на Присиян, и откъм самото убийство!
Относно инициативте - всякакви промен в социлното законодателство водят до увеличение на разходите. Разходи, които няма да платят партиите и депутатите, колкото й да желае Надежда подобно развитие. Ние ще ги платим от данъците! И понеже ние ще ги платим, трябва да сме сигурни, че ще стигнат, където трябва!
цитирай
24. locke - Демоне, крадци и убийци имаше и при тоталитарните режими!
08.09.2011 06:44
Просто истината за размера на престъпността се криеше умело! Та не ми се вярва и при Франко да е било по-различно и да е нямало грам престъпност в Испания!
цитирай
25. vmir - Не си прав, че няма полза от "предай нататък" - без тази инициатива, нямаше да има повод за постинга ти.
08.09.2011 08:39
Не ти се сърдя никак, че я наричаш "високопарна глупост", защото тя е стъпалцето, от което ти тръгваш нагоре, и както следва да направи всеки почтен критик, даваш своето алтернативно предложение в следващия си постинг.
Поздравления, кефиш!
цитирай
26. locke - Не съм против предай нататъка!
08.09.2011 09:08
Надежда е написала един парграф, който призовава най-общо да се подобри положението на сираците, самотните майки и социално слабите семейства, който изцяло одобрявам и подкрепям. Въз основа на него и разписвам тези идеи, които видях, че си линкнал в поста си. Не ми допада идеята на основния параграф в петицията, който зове за сериозно увеличение на детските. Той е недоглеждане, и то сериозно. Ако парагарафите бяха в обратна сила, щях да подкрепя със забележка и особено мнение, но при сегашната ситуация няма как да подкрепя, при положение, че основното предложение (не замисълът, а предложението) е кардинално погрешно!
Ако Надежда напише нова петиция, с конкретни и обмислени мерки, разбира се, че ще застана зад нея. Но с емоционалните изблици трябва да се внимава. Когато някой разумен човек първо предложи 10 бомбастични идеи, единадесетата, дори да е прекрасна, ще бъде погледната с пренебрежение!
Просто желанието ми е да мислим повечко и, ако може, да предлагаме направо единадесетите идеи!
цитирай
27. vmir - 28. locke
08.09.2011 09:16
locke написа:
Надежда е написала един парграф, който призовава най-общо да се подобри положението на сираците, самотните майки и социално слабите семейства, който изцяло одобрявам и подкрепям. Въз основа на него и разписвам тези идеи, които видях, че си линкнал в поста си. Не ми допада идеята на основния параграф в петицията, който зове за сериозно увеличение на детските. Той е недоглеждане, и то сериозно. Ако парагарафите бяха в обратна сила, щях да подкрепя със забележка и особено мнение, но при сегашната ситуация няма как да подкрепя, при положение, че основното предложение (не замисълът, а предложението) е кардинално погрешно!
Ако Надежда напише нова петиция, с конкретни и обмислени мерки, разбира се, че ще застана зад нея. Но с емоционалните изблици трябва да се внимава. Когато някой разумен човек първо предложи 10 бомбастични идеи, единадесетата, дори да е прекрасна, ще бъде погледната с пренебрежение!
Просто желанието ми е да мислим повечко и, ако може, да предлагаме направо единадесетите идеи!


Добре, помогни тогава да обединим твоето с това на Надежда в едно и петицията да стане по-реалистична. И без това, вече си свършил по-голямата полезна работа по предложението във връзка със злополучния случай.
цитирай
28. locke - Нека изчакаме седмица!
08.09.2011 09:23
Първо да се изясни още повече случаят Присиян. Второ, към социалните промени, да се добавят и промените в областта на психично-здравната грижа (от която си нямам грам понятие). Трето, нека днес или утре си пусна и другия пост по темата, за да видим дали ще има действия и по идеята там! 20-ти септември ще е още по-подходящ като дата за действие...
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Locke!
08.09.2011 11:26
Благодаря за корекцията на допуснатата от мен граматична грешка в текста ми - "рожденни синове и дъщери". Бях преуморена. Вярно, няма "рожденен" Той, Лилиев, нали казва - "Моята родина не познава своите рожденни синове". Ти и в един друг постинг це`леше изказните и образните ми средства.:) Възправи се срещу една метафора. Виж, не закачай ротарианците - те винаги помагат и са помагали, а и сред тези, към които отправяме искането, има и членове на "ложи", повервай ми, и членове на уважавания от мен Ротъри клъб. Защо да "ги търся отделно" и да им пиша отделно? Защото се намерил един Locke и така решил.

Благодаря на Блогена за това, че "не е погледнала какво си предаваме", но пък е убедена, че всички самотни майки са "самотни фльорци" или циганки. А по мой адрес при Вмир без "да е погледнала", вече подхвърли, че не знам, какво приказвам, тук - че не знам, какво яхам. Бени, уверявам те, че имам достатъчно енергия, да се занимая и с подобна некоректност, от страна на когото и да е не само у Блог. бг - а където и да е. Благодаря ти за подкрепата. Ти за случая Гери, всъщност защо беше в София? За да яхнеш нещо ли? Е, пийнахме бира.

Ами, могат го ромите, взимат помощи. Не ги мързи да минат през формуляри и опашки и вместо като бели богове и богини да си бъркат, с извинение, в носовете и да лапат мухи или "да яхат" по блогове - кандидатстват методично за помощи и отглеждат по-добре децата си.:) Това е. А нашите бели богове - държавни служители и служителки, ги мързи да гледат, мързи ги да спретнат и попълнят формуляри за отпуснати средства от Европейската общност - ПОМОЩИ - и какво мислите става -:) - Върнаха ги помощите обратно. В писмото не писах да посъкратят бюрократичния апарат - който е един брашнян чувал в бюджета. Ами не го отправям до дебили, а до народни представители!

Други претенции към мен - Айде, давайте! Щото вместо да се успокоя да видя, коя точно електронна петиция е по-добра да попълним, вместо да подадете на лични текст - "Ехо, Ало, Бе Наде Бе, оправи това прилагателно, това не ти е стих, бе" - Вие си дърдорите. Ами дърдорете си. Затова сме на този хал. Приятна раздумка!
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - ps ----- > Locke,
08.09.2011 11:28
Толко и толкова - дублетна форма. И, благодаря за помоща за писмото! Аре!
цитирай
31. locke - Надя, пак си емоционална!
08.09.2011 11:41
Прочети следващия ми пост и си харесай реализуеми идеи оттам!
Колкото до формулярите и прочее - първо, организирайте едно НПО или друг подобен формат, следете европрограмите и ходете на срещи с министъра, за да го натискате да се кандидатства и взимат пари по тях!. Твърдя и изцяло заставам зад думите си, че сегашната социална система облагодетелства именно циганите и е създадена и развита именно за тях като най-верен червено-лилав електорат. Твърдя, че сегашната система с опашки и тонове хартиени формуляри е срамна и обидна за българите, които имат гордост и предпочитат да страдат тихо, а не да вдигат гюрултия до Бога и да псуват държавата, че не ги обгрижва достатъчно!
Не разбрах защо реши, че нападам ротарианците? Напротив - посочих, че от тях и подобните организации по-лесно може да получите помощ за идеята!
Колкото до правописната грешка - написала си писмо, което искаш да се разлети из целия нет. Недопустимо е да правиш елементарна грешка. И не върви да се оправдаваш с Лилиев! Баба ми така веднъж, като загори една манджа, се оправда с Ути Бъчваров, щото той бил казал да стои толкова на огъня!
Спри да си емоционална и преструктурирай идеята си - правя ти градивна критика и всички, освен теб, го разбраха!
цитирай
32. locke - Това с дублетната форма не го разбрах!
08.09.2011 11:43
malchaniaotnadejda7 написа:
Толко и толкова - дублетна форма. И, благодаря за помоща за писмото! Аре!

Но знам, че 'помоща' се пише с едно 'т' в повече - 'помощта'! Явно имаш проблем с наставките...
цитирай
33. malchaniaotnadejda7 - 32. locke - Това с дублетната форма не го разбрах!
08.09.2011 11:53
locke написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Толко и толкова - дублетна форма. И, благодаря за помоща за писмото! Аре!

Но знам, че 'помоща' се пише с едно 'т' в повече - 'помощта'! Явно имаш проблем с наставките...

:) В множествено число, драги, го губи "ТъТо" - ПОМОЩ - ПОМОЩТА - ПОМОЩИ :)
Това, с дублетната форма, никога няма да го разбереш, затова ти го казах. Не си чел достатъчно. Аз пиша на компютър с особена клавиатура - извънземна!:) Я, погледни там, още граматиката на Надето. Но няма да мога да ти отговарям, нали? Работя над петицията. Успешен ден и... наслука - с граматиката!
цитирай
34. blogena - Наде, Наде :)))
08.09.2011 11:56
Мълчанието беше за предпочитане ...
С това си падаш от нивото за което претендираш.
Бях в случая с Гери, защото така трябваше!
Бира аз не пих и не това ми беше целта, но не ми беше удобно да се дръпна и да си тръгна, а види се е трябвало...Не ти прави чест да пишеш подобни работи, пък уж си тръгнала важни неща да вършиш ...
Нищо не направихте и с Гери - както бях писала тогава в един протестен постинг
с който приключих всичко - ПУСКАТЕ ПИРАТКИ В ТЕНДЖЕРА ;)
Това правите.Гражданско общество в ГЛОБАЛНОТО СЕЛО - няма как!!!
Пък в реала по на бира - ха ха ...но е тъжно.Много тъжно!
И това дето дадох за пример фльорците не значи, че трябва да ме вкарваш някъде, където не съм.Но ти си знаеш. Аз вече не се занимавам с подобни неща - няма как.
После вкарването във филми е неизбежно, види се ...
цитирай
35. locke - Надежда, има ти нещо!
08.09.2011 12:03
И не е старопрестолно! А е чиста проба непоносимост към критика! Което значи, че спирам дори да се опитвам да помагам за идеята, която и без друго си решила да усмъртиш с подхода си! Сорри!
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - Бени, Бени, порадвай се, посмей се. Но за мен, това е цинизъм.
08.09.2011 12:15
blogena написа:
Мълчанието беше за предпочитане ...
С това си падаш от нивото за което претендираш.
Бях в случая с Гери, защото така трябваше!
Бира аз не пих и не това ми беше целта, но не ми беше удобно да се дръпна и да си тръгна, а види се е трябвало...Не ти прави чест да пишеш подобни работи, пък уж си тръгнала важни неща да вършиш ...
Нищо не направихте и с Гери - както бях писала тогава в един протестен постинг
с който приключих всичко - ПУСКАТЕ ПИРАТКИ В ТЕНДЖЕРА ;)
Това правите.Гражданско общество в ГЛОБАЛНОТО СЕЛО - няма как!!!
Пък в реала по на бира - ха ха ...но е тъжно.Много тъжно!
И това дето дадох за пример фльорците не значи, че трябва да ме вкарваш някъде, където не съм.Но ти си знаеш. Аз вече не се занимавам с подобни неща - няма как.
После вкарването във филми е неизбежно, види се ...

"Дори не съм погледнала какво си предават...
Много е точно това с блог-героите ( сърбала съм им попарата)
Герои та дрънкат - дрънката ама тук да цвъкат постинги щото ...търсят
все нещо да яхнат друго не може да ги вдъхнови..."

Как да не успяхме с Гери! Ти и тогава бойкотира. Маджунов не практикува, изправен е на съд!?
Vmir пуска петицията снощи, а коментарът ти под нея Е това!? Дословно, буква по буква. Това, аз наричам цинизъм. Падам си от нивото, защото го имам. И друго, внимавайте с думите! Ама много. От текста ти горе излиза, че "самотните майки" са фльорци. Как може, майката на Присиян е самотна майка, след такова трагично събитие - ти говориш за "САМОТНИ ФЛЬОРЦИ"!? А ето, как подкрепи петицията снощи. И мнението ти за мен. Отново - без да си прочела, дори, за какво иде реч!? Не вярвах на очите си. мислих те за приятел..

2. blogena - Чакай да те питам теб :)
07.09 23:44 От Надето може мълчание да получа или не знам какво...
Та :
Какъв е смисъла на това предаване нататък ?
Накъде и докъде са ви целите?

Мислех да си трая но поне да зная"
цитирай
37. malchaniaotnadejda7 - 35. locke - Надежда, има ти нещо!
08.09.2011 12:26
locke написа:
И не е старопрестолно! А е чиста проба непоносимост към критика! Което значи, че спирам дори да се опитвам да помагам за идеята, която и без друго си решила да усмъртиш с подхода си! Сорри!

Да помагаш?! Че ти я бойкотира още вчера при мен.:) Документирано е.
Какъв ден е днес - Рождество Богородично. Брат й и е казал, че й има нещо. Ти не си ми брат, нито сестра. (Държа се като луд поет, да видиш, какво Е лудост и хепънинг). Как е в множествено число? - Хепънинзи? Предай нататък граматиката.
Какъв ден е днес? - Ден на грамотността, разбира се. Международен при това. В Народното събрание казват има 5 членове - за одушевени предмети - дублетна форма - човеци, хора. И... 5 члена - за неодушевени предмети - дублетна форма - безчуВстВени. Грешка! Безчуствени.
С рекушети не можеш да ме рикушираш. Научи, как се пише "помощи" - и тогава оценявай има ли ми нещо. Че съм и канадка, да не се видим в съда?:) МНОЖЕСТВЕНО ЧИСЛО! - НЕМА "Т" -----> ПОМОЩ = ПОМОЩИ -----> без "Т" -то.
Благодаря за граматиката на подкрепата и за подкрепата на граматиката.
цитирай
38. locke - Сорри, идиотка си, няма как да не ти го кажа!
08.09.2011 12:31
Погледни си комент 30 - написала си ясно 'благодаря за помоща'. Никакво множествено число, само един болен мозък - твоя!
И ако зависи от мен да подкрепя откачената ти идея в този й вид - с 4 ръце съм против (аз пък съм мутант)!
А и без друго ми се отщя да помогам за идеята - щом ти си замесена, ще е мега провал!
цитирай
39. blogena - Точно тъй в момента си геройка та дрънка :))
08.09.2011 12:33
Имах предчувствието, че ще ти сърбам попарата и си излезе наяве ...
А нивото на нещастната майка как се види от твоето ниво? - не ми отговаряй, ясно ми е ...Пак ме вкарваш за самотните майки, където не трябва! Спри се, излагаш се!
Тази майка умишлено не я споменах. Мога само мълчешком да запаля свещичка за нея и детето, както направих за Гери и да се помоля по моя си прост начин ...от моята си камбанария ...Щом за теб е цинизъм - тъй да бъде ...Мир да има ...
Нищо не е ясно от манипулирания ти постинг и ако не беше този блог нямаше и да се изясни ...
Успех с петицията и не съм длъжна да я подкрепя.
цитирай
40. elinora - Браво бе, хора! Карайте се :(
08.09.2011 12:53
Надето поне иска да помогне. Много е лесно да демагогствате тук и да си разтягате виртуални локуми. А помогнете някак нещо да се промени! Харесва ли ви в тази държава всички да са бедни? Защото каквото и да си говорим, както и да го извъртаме, всички проблеми идват от бедността, от липсите, от безнадеждност. И убийствата са оттам, и психичните проблеми, които налегнаха всеки втори в тази държава. Ще ми говорите за политика и за избори, когато наистина на хората ще им пука за това. Сега им пука само за хляба...
цитирай
41. malchaniaotnadejda7 - Не си длъжна да я подкрепиш, разбира се, Бени!
08.09.2011 12:58
Но, коректността, а донейде и човещината, искат, без да си прочел нещо, да не го иронизираш и отхвърляш или бойкотираш с лека ръка. Важно е, че ти не "се излагаш" и си достойна. Не, няма да има "мир". Когато тази петиция успее, а тя ще успее, аз ще ти отговоря по "моя си начин" и каква майка съм, и какво съм работила и работя - ей така, поетично, или както ти казваш, преди да си ме прочела -

"2. blogena - Чакай да те питам теб :)
07.09 23:44 От Надето може мълчание да получа или не знам какво...
Та :
Какъв е смисъла на това предаване нататък ?
Накъде и докъде са ви целите?"

Благодаря за откровението, Бени! Било е, значи, защото си имала "предчувствието" при срещата ни. Разбирам, дълго си го таила, за да го споделиш по повод петицията. Аз имах друго. До вчера. Жалко.

"Имах предчувствието, че ще ти сърбам попарата и си излезе наяве..."

Желая ти всичко добро! Никой не е "длъжен" да подкрепя нищо. Но и да ме квалифицира и да подмята по мой адрес неща, не би ме засегнало, нито учудило, ако не дискредитира това, с което се захванахме шепа хора тук, и страшно много други българи - и тук, и другаде, подкрепиха и продължават да подкрепят.

цитирай
42. blogena - locke,
08.09.2011 12:58
Ще си позволя да ти дам един съвет.
Гледайки накъде отиват нещата мисля, че идеята ти да помогнеш се прецака тотално :)
Сега ще ни зачислят към пречещите на каузата.
Аз с простотата и цинизма си ...Ти с това, че си наясно с някои неща ...обаче пък като ти куца граматиката - няма как :)))

Кой не е с няс е против нас! - основен блог принцип
Аз си бягам соло да наблюдавам камбанарийно :)
цитирай
43. locke - Елинорке, прочети новия ми пост - там има СМИСЛЕНИ ИДЕИ!
08.09.2011 12:58
elinora написа:
Надето поне иска да помогне. Много е лесно да демагогствате тук и да си разтягате виртуални локуми. А помогнете някак нещо да се промени! Харесва ли ви в тази държава всички да са бедни? Защото каквото и да си говорим, както и да го извъртаме, всички проблеми идват от бедността, от липсите, от безнадеждност. И убийствата са оттам, и психичните проблеми, които налегнаха всеки втори в тази държава. Ще ми говорите за политика и за избори, когато наистина на хората ще им пука за това. Сега им пука само за хляба...

Ако искаш ТИ да помогнеш - популяризирай го!
А 'Надето' иска нещо глупаво, което ще помогне на 100 българи и на 100 000 цигани. Само дето от пуста гордост не признава, че е направила грешка!

Тези, които говорят за трудови лагери, също искат да помогнат! И тях ли да подкрепя?

Аз каквото мога, правя - давам СМИСЛЕНИ идеи! Като гледам желанието за действие и пълната липсва на идея какво и как да се действа - май помагам най-много!
цитирай
44. locke - Като гледам, не моята граматика куца, ама нейсе!
08.09.2011 13:01
blogena написа:
Ще си позволя да ти дам един съвет.
Гледайки накъде отиват нещата мисля, че идеята ти да помогнеш се прецака тотално :)
Сега ще ни зачислят към пречещите на каузата.
Аз с простотата и цинизма си ...Ти с това, че си наясно с някои неща ...обаче пък като ти куца граматиката - няма как :)))

Кой не е с няс е против нас! - основен блог принцип
Аз си бягам соло да наблюдавам камбанарийно :)

А тъпото упорство срещу чуждите идеи явно води към прогрес! И нищоправене!
цитирай
45. blogena - Наде,
08.09.2011 13:01
честно може и щото съм проста но колкото и да четох не можах да мина на твоя бряг, сори...толкоз си го мога - съжалявам за което .
Не съм против теб! Напратив, но и да те подкрепя - няма как ...
цитирай
46. malchaniaotnadejda7 - 38. locke - Сорри, идиотка си, няма как да не ти го кажа!
08.09.2011 13:02
locke написа:
Погледни си комент 30 - написала си ясно 'благодаря за помоща'. Никакво множествено число, само един болен мозък - твоя!
И ако зависи от мен да подкрепя откачената ти идея в този й вид - с 4 ръце съм против (аз пък съм мутант)!
А и без друго ми се отщя да помогам за идеята - щом ти си замесена, ще е мега провал!

Така е!:) Важно е, че ти не си. ИдиотЪт е винаги в първо лице, единствено число. Там няма дублетни форми. Но има родове. Грешката е печатна. Чак сега я видях. Дар от мен! Оставям ти я, да те топли и радва. Бъди здрав!
цитирай
47. malchaniaotnadejda7 - А, не така, както казват, "не нам"!
08.09.2011 13:26
1. Бени, никъде не употребявам по твой адрес думичката "проста"? Простотата за мен е чистосърдечност, искреност, а ти дълго, както споделяш тук, си таила и отхранвала своето предчувство към мен. Хубаво, че ти "е ясно" всичко за мен като майка, ниво, човек и въобще.

"39. blogena - Точно тъй в момента си геройка та дрънка :))
12:33 Имах предчувствието, че ще ти сърбам попарата и си излезе наяве ...
А нивото на нещастната майка как се види от твоето ниво? - не ми отговаряй, ясно ми е ...Пак ме вкарваш за самотните майки, където не трябва! Спри се, излагаш се!"

Учудваш ме, за първи път ми се случва човек, толкова да е чакал от мен. Но това обяснява снощната ти реакция при Vmir:

"2. blogena - Чакай да те питам теб :)
07.09 23:44 От Надето може мълчание да получа или не знам какво...
Та :
Какъв е смисъла на това предаване нататък ?
Накъде и докъде са ви целите?"

И това:

"Дори не съм погледнала какво си предават...
Много е точно това с блог-героите ( сърбала съм им попарата)
Герои та дрънкат - дрънката ама тук да цвъкат постинги щото ...търсят
все нещо да яхнат друго не може да ги вдъхнови..."

Как успя да ме намразиш?:) Седяхме на една маса след като запалихме свещ за Гери. А ти си придобила своето предчувствие, когато те целунах и си подадохме ръце на раздяла. Писах ти на лични, как си пристигнала? Взех те в любими блогове - ти не, нито веднъж не гласува за мен. Не че това е важно, но издава "предчувствието". Ами, рано или късно, идиотката се разкрива. Предчувствията се потвърждават. Бъди здрава!

цитирай
48. kassad - Разочарован съм
08.09.2011 13:40
Не искам да излизам от рамките на добрия тон.Само един въпрос-ти колко деца имаш.Тръгнал нашия да спира помощи за майки.Срам.
цитирай
49. locke - Стой си разочарован!
08.09.2011 13:49
kassad написа:
Не искам да излизам от рамките на добрия тон.Само един въпрос-ти колко деца имаш.Тръгнал нашия да спира помощи за майки.Срам.

Аз съм разчитал на такива помощи като дете, аз знам за какво иде реч!
И да - тръгнал съм да спирам помощи - няма да подкрепя комунистите в желанието им да направят циганите зайци, живеещи от размножаване!
цитирай
50. анонимен - Стига сте се скубали!!!
08.09.2011 14:47
И Надето е права и Лок! В схватка се влиза за да се победи! Запомнете го най-сетне!
Колко пъти ще казвам, че битките се печелат с дисциплина и планиране, а не с ентусиазъм!!!!
цитирай
51. locke - Споко де, споразумяхме се!
08.09.2011 15:02
Ще помогна! И ще оставя Надето да напише петиция, стига да я даде за коректури, преди да я пусне из нета :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119243
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив