Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2011 11:06 - Шъ мъ извинявате!
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5275 Коментари: 35 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес е 30-ия ден от завръщането ми в блог.бг. И равносметката е ужасна. Тук е станало отвратително място. И ако навремето имаше блог войни и кавги, сега няма друго. Даже като гледам, умишлено или по-скоро да, дори и ‘историците’ и псевдо-историците се изпокараха. Шъ мъ извинявате! Хубави постове затъват в блато от спам, бот-спам и ‘великолепни’ постове от един виц или видео линк. На първа стигат авторите, толерирани от модераторите чрез  препратки от днес.бг, а в най-коментирани се попада след очеизвадно самокоментиране или безсмилени похвали от група фенове. Или, разбира се, след поредния скандал между блогъри. Шъ мъ извинявате! И тези прочити, които всеки брои... Интересно дали може да се извади времето за престой на читателите. Тогава ще видим, че повечето прочитат максимум ред-два и зачезват. Защото публикуваме такива бози, че чак ми се плаче. Основните читатели на блог .бг в момента идват от днес.бг и другите линкове в майчинските сайтове. А там фигурира само заглавие, Никой не знае какво и кого тръгва да чете... И едва ли остава доволен като попадне на поредната творба от същия автор със същите възторзи от същите хора под нея... И повече не клика по линковете към блогове. Шъ мъ извинявате!

От блог.бг официално признаха, че има проблем с броя читатели. Нарекоха го проблем с рекламата и едва ли не ни се молят да си сложим по блоговете техните реклами, за да позакърпим бюджета на блог.бг. С който бюджет ще се стремят да оправят визията на сайта. Все едно визията е големият проблем. Голямата героична промяна от последните дни е затрудненото пускане на анонимни коменти. След нея се очаква да потекат реки от мед, масло и пържена цаца към сайта. Шъ мъ извинявате!

При така създалата се ситуация ми остава едно разумно решение! Сорри, не си тръгвам, Пупи, Глупи, Панти, кранти и сие!  Просто защото няма да си простя да оставя сайта във вашите ръце, без да съм оказал максималната възможна съпротива! А тя минава през окончателното ми излизане от всякакви военни деиствия спрямо други блогъри и писането единствено на сериозни и съдържателни постове. Или поне достатъчно занимателни и приятни за читателя. Моята битка минава през обединението ми с другите истински блогъри в това пространство. Защото заедно сме много повече и по-силни от тъмните сили. Изглежда битката е на живот и смърт. И изглежда ръководството на сайта към момента не е на наша страна. Но който го е страх от мечки, не ходи в гората! Шъ мъ извинявате!

Нямам намерение да си слагам реклами в блога! Не и докато не видя, че тези, които го управляват, работят в една посока с мен1 Това вероятно значи, че на първа няма да ме виждате често – там ще са хората, сложили реклами и правещи пари за сайта. Шъ мъ извинявате!

Нямам намерение и да толерирам постове, които само заемат място и не допринасят с нищо за качеството на сайта. Всеки пост, излъгал ме със заглавието си да го прочета и оказал се пълно нищо, ще си получи тлъстия минус. Обратно – постове, които според мен са ценни и заслужаващи прочит, ще продължат да бъдат промотирани от мен. Не се мисля за велик, просто имам визия и смятам да ви я натрапя. Ако това, че не обръщам внимание на блоговете и постовете ви, че ви слагам минуси, че никога не ви препоръчвам, ви дразни, просто не ме четете и не ме коментирайте. Когато пишете постове срещу мен, моля пишете правилно ника ми и давайте щедро линкове към мен. Ако сте толкова тъпи, че не разбирате, че така ми правите реклама – сорри! Шъ мъ извинявате!

Преди да хвърлите камък – погледнете блоговете и постовете си и честно преценете колко е бозата в тях и колко от тези постове изобщо не биха липсвали на това блог пространство...

 

Аз съм Лок и ви желая приятна неделя!

 

П.П. Тези, които се страхуват да коментират при мен, за да не ги видят чудовищата и страшилищата, трябва най-накрая да съберат смелост! Не сте сами и не сте слаби! Всъщност сте много много силни!!!





Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Дерзай, Лок.
10.07.2011 11:11
Валя
цитирай
2. alexalexalex - хъм
10.07.2011 11:12
извинен си))))
цитирай
3. locke - Извинен съм първи път!
10.07.2011 11:13
alexalexalex написа:
извинен си))))

Чувам ли друго извинение?
И мерси, Алекс!
цитирай
4. cecka1504 - Извинен си втори път :)! И абсо...
10.07.2011 11:24
Извинен си втори път :)!
И абсолютно прав!
цитирай
5. locke - Извинен съм втори път!
10.07.2011 11:28
cecka1504 написа:
Извинен си втори път :)!
И абсолютно прав!

Айде трети път и продадено :)

Мерси, Цецке!
цитирай
6. djuliano3 - Прочети постингите на Катана и камосутров.
10.07.2011 11:39
Чудесно е решението ти да пишеш само съдържателни постове, но оня потребител системно трови въздуха.
цитирай
7. cecka1504 - Их начи, ако не бех избързала, можех ...
10.07.2011 11:40
Их начи, ако не бех избързала, можех и да купя :)! Става ли да те извиня още веднъж?
цитирай
8. locke - Давай бързо, че ако ме купи Валя, ще тръгнат едни приказки ;)))
10.07.2011 11:41
cecka1504 написа:
Их начи, ако не бех избързала, можех и да купя :)! Става ли да те извиня още веднъж?

цитирай
9. locke - Ако им пригласям - тровя го и аз!
10.07.2011 11:43
djuliano3 написа:
Чудесно е решението ти да пишеш само съдържателни постове, но оня потребител системно трови въздуха.

Все си мисля, че ако тук почнат да се създават по 200 качествени поста на ден както беше някога, тези глупотевини ще потънат в морето от качествени постове! Трябва да пишем и да бришем (коментарите на идиотите в нашите постове)! Нищо друго! Повече сме!!! Ама много повече!!!
цитирай
10. cecka1504 - Айде, извинен си трети път :))) ...
10.07.2011 11:44
Айде, извинен си трети път :)))
Сори, че не съм съвсем по темата. Обещавам, нема спамя повече!
цитирай
11. locke - Айде, имаме сделка!
10.07.2011 11:47
cecka1504 написа:
Айде, извинен си трети път :)))
Сори, че не съм съвсем по темата. Обещавам, нема спамя повече!

Малко си ми кака, така че само за учебни цели може да ме ползваш!
цитирай
12. elinora - locke,
10.07.2011 11:51
аз си мисля, че подценяваш фактора Слънце и последвалото от него слънчасване на блогърите! :)))
А за качеството на сайта - грижата за давещите се си е грижа на давещите се! :)))
цитирай
13. mamas - Поздрави!
10.07.2011 11:54
Подкрепям позицията ти.
цитирай
14. locke - На сянка съм, Елинор! :))
10.07.2011 11:55
Иначе ние се давим и е време да спрем а се давим поединично! Ще правя май ново творческо обединение ;)
цитирай
15. cecka1504 - Стига, че направо приказките са готови да тръгнат...
10.07.2011 11:57
locke написа:
cecka1504 написа:
Айде, извинен си трети път :)))
Сори, че не съм съвсем по темата. Обещавам, нема спамя повече!

Малко си ми кака, така че само за учебни цели може да ме ползваш!


Нищо, кака, нищо! И за учебни цели може.
И ся малко по темата - и аз съм публикувала бози, че чак ми се е ревало после като съм си ги чела. Ма не ги трия, та да ми е за урок.
Лошото е, че бозата тук стана ужасно много. Трябва доста да се поплува из нея, за да откриеш нещо смислено.
цитирай
16. locke - Мерси, Славке!
10.07.2011 11:58
mamas написа:
Подкрепям позицията ти.

Бях сигурен, че от блогър като теб ще получа подкрепа! Хубав последен пост :))
Напомни ми за един мой стар пост, за който може би ще ми помогнеш да разбера края - стига да имаш познати в Ловеч.
цитирай
17. locke - Цецке, аз съм архивирал няколко поста,
10.07.2011 12:01
които или не са вече актуални, или са били някаква моментна приумица. Вчера по случай юбилея си разглеждах старите неща - и сега да четеш, пак си е готино!
цитирай
18. valsodar - Все още откривам смислени постинги ...
10.07.2011 12:10
Все още откривам смислени постинги тук, но наистина си прав - те са в пъти по-малко от преди 3-4 години. Следя редовно какво пишат тези, които имат какво да кажат, а за плявата... ровя се в нея за бисери, но бисери вече няма.
цитирай
19. locke - И то главно на тема политика има свестни...
10.07.2011 12:16
Аз пиша по-скоро в раздел Общество - свестни постове има по 1-2 на ден максимум. Колкото до ровенето - нали се правих на модератор два пъти - първият път едва намерих 5 свестни поста за цял ден. От 300. Дотук съм добавил в любими има няма 10 блогъри... То е ясно, че не всичко е за четене, ама поне 20% от постовете да стават... Старите блогъри виждат добре разликата. Вярно, сега се пишат тонове постове история, ама тя за ден-два писва!
цитирай
20. valsodar - Около раздел "История" ...
10.07.2011 12:23
Около раздел "История" настана дандания, поради опитите на някои фантазьори да пренапишат историята на траките според сънищата си. Нормално е, хора запознати с нея да реагират остро на подобни нескопосани опити за криворазбран патриотизъм.
цитирай
21. locke - Е, подобни сънища имаше и за други народности...
10.07.2011 12:26
Сега чакам някой да докаже, че сме японци или най-малкото марсианци!
цитирай
22. valsodar - Може и да ти се вижда смешно, но сп...
10.07.2011 12:31
Може и да ти се вижда смешно, но според някои автори, началото на японската аристокрация е поставена от едно от прото-българските племена, мигрирало там от Китай през Корейският полуостров.
Авторът е Съсълов - има какво да се прочете от него, но трябва да се вземат под внимание времето, в което е писал и източниците, които е ползвал.
цитирай
23. locke - За мен проблемът с българската история е руското влияние...
10.07.2011 12:33
Заради простотията с панславизма всичко е преиначено...Беше ми много интересна етнографската експедиция в Иран тази пролет! Но май тук е слабо споменавана...
Айде стига история - не съм достатъчно компетентен, че да коментирам адекватно!
цитирай
24. mamas - Жалко, нямам познати в Ловеч...
10.07.2011 15:20
locke написа:
mamas написа:
Подкрепям позицията ти.

Бях сигурен, че от блогър като теб ще получа подкрепа! Хубав последен пост :))
Напомни ми за един мой стар пост, за който може би ще ми помогнеш да разбера края - стига да имаш познати в Ловеч.


Мисля, че имаме една съблогърка от този град. Тъй като не съм много сигурна, няма да пиша ника публично, ще ти го пратя на лични.
Хубав ден!
цитирай
25. darcy - Добре започваш
10.07.2011 17:21
locke написа:
Hяма да си простя да оставя сайта във вашите ръце, без да съм оказал максималната възможна съпротива! А тя минава през окончателното ми излизане от всякакви военни деиствия спрямо други блогъри и писането единствено на сериозни и съдържателни постове.



Поддържай линията :-D
цитирай
26. net4eto - Интересна тема.
10.07.2011 17:56
А аз писах за етнографската експедиция в Иран. Не знам дали някой се интересува от тези неща.
цитирай
27. raders - Няма да успееш. Защото мушмороците ...
10.07.2011 18:13
Няма да успееш. Защото мушмороците ще се натъпчат и на това място, което ти наричаш чисто. Те точно това търсят, за да го окензат. Трябва непрекъснато да ги триеш, което е непосилна работа и да се снабдиш с повече памперси. И е вярно, че се толерират боклуци от администрацията, за да се оформят скандали. Това е някаква перверзна политика на собствениците може би по чисто комерсиални съображения. Там, където смърди лустрото не помага. Така че мисията ти е обречена.
цитирай
28. locke - Влизам да намеря поста :)
10.07.2011 18:24
net4eto написа:
А аз писах за етнографската експедиция в Иран. Не знам дали някой се интересува от тези неща.

Определено ми е по-интересно от десетократно преведени и двадесетократно изопачени текстове на мъртви от 1500 години историци
цитирай
29. locke - Днес чух една подходяща реплика към тези собственици...
10.07.2011 18:28
raders написа:
Няма да успееш. Защото мушмороците ще се натъпчат и на това място, което ти наричаш чисто. Те точно това търсят, за да го окензат. Трябва непрекъснато да ги триеш, което е непосилна работа и да се снабдиш с повече памперси. И е вярно, че се толерират боклуци от администрацията, за да се оформят скандали. Това е някаква перверзна политика на собствениците може би по чисто комерсиални съображения. Там, където смърди лустрото не помага. Така че мисията ти е обречена.

Перефразирам:
Почти всеки би предпочел в началото 'Бай Брадър' пред 'Панорама'. След 5 сезона на зрителите ще им писне от простотия и пиянство пред камера и пак по-гледана ще е 'Панорама'. Неслучайно 'Бай Брадър' умря! Знаете, че и блог.бг това го чака, ако запази сегашната политика!
цитирай
30. photon - тук е баси и детинщината. Не визирам ...
10.07.2011 20:29
тук е баси и детинщината.
Не визирам автора на поста, а целия блог.бг
цитирай
31. locke - Доста хора напоследък казват, че е като детски лагер...
10.07.2011 20:47
photon написа:
тук е баси и детинщината.
Не визирам автора на поста, а целия блог.бг

А аз хич не искам да съм възпитател, той и укротител :)
Айде, че ме чакат на катерушките (ама за тях утре)
цитирай
32. muerte - Kauza perduta
10.07.2011 22:08
Наистина човече, каузата ти е обречена.
http://muerte.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/06/03/mantalitet.759097
Това е първият ми пост тук. Дотогава само четях, защото имаше какво да се чете.
А дори и без да го прокламирам и аз си мислех, като теб, че ако пиша смислени неща, които може би вълнуват повече хора, ще "повлека крак". Да, да, ама не. Затова и спрях да пиша. А отскоро и почти не чета. Май наистина няма смисъл.
цитирай
33. locke - Шъ мъ извиняваш!
10.07.2011 22:52
muerte написа:
Наистина човече, каузата ти е обречена.
http://muerte.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/06/03/mantalitet.759097
Това е първият ми пост тук. Дотогава само четях, защото имаше какво да се чете.
А дори и без да го прокламирам и аз си мислех, като теб, че ако пиша смислени неща, които може би вълнуват повече хора, ще "повлека крак". Да, да, ама не. Затова и спрях да пиша. А отскоро и почти не чета. Май наистина няма смисъл.

Но съм стар блогър и си знам силите :)
Не е баш Давид срещу Голиат ситуацията!
цитирай
34. kandito - шъ мъ извиняваш
12.07.2011 10:15
ама що се вживяваш като си стар в блога?
цитирай
35. locke - Щото е станал гадост!
12.07.2011 10:51
kandito написа:
ама що се вживяваш като си стар в блога?

И в България живея отдавна, но още ми пука за всичко!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119494
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив