Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2007 10:58 - BRAVO ET MERCI MADAME SARKOZY!
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2050 Коментари: 6 Гласове:
0



Накрая две крехки жени свършиха работата на мъжете. Макар че едва ли могат да се окачествят като крехки две толкова силни и смели жени. И ако Бенита Фереро-Валднер е еврокомисар по външните отношения на ЕС, и това ъ е работата, то мадам Сесилия Саркози, съпругата на френския президент, го направи заради голямото си сърце.

Знам, че веднага големите специалисти ще се изкажат в защита на тезата, че Франция има файда от тази си дейност, че искат да се облажат от предстоящите големи либийски проекти, и прочее, и прочее... Така е, но нека не опорочават мига. Франция имаше и икономически интереси и когато Никола Саркози не беше президент. Но почти не си мръдна пръста на ниво президент, въпреки че неправителствената подкрепа за България беше особено силна. Е, сега знам защо не исках Сеголен Роаял да спечели! Усещал съм, че съпругата на този усмихнат миньон Саркози ще направи нещо важно за България.

Няма да крия, че Франция ми е една от любимите европейски страни. И особено обичам Париж! Казвал съм и пак казвам, че това е един от малкото градове извън България, където бих живял с удоволствие. Не съм франкофон! И не бих тръгнал да разправям наляво и надясно колко е велика Франция. Просто съм възхитен и признателен на френския народ и неговата президентша!

Нека не се лъжем! Без двете крехки жени драмата с нашите момичета можеше да се проточи още дълго! Много дълго...

И затова отново казвам:

 

BRAVO ET MERCI MADAME SARKOZY!

 

Ако някой желае да изкаже писмено благодарности на тази жена, ето нейният адрес:

 

Madame Cйcilia Sarkozy, Prйsidence de la Rйpublique

Palais de l"Elysйe

55, rue du faubourg Saint-Honorй

75008 Paris



Тагове:   Madame,   MERCI,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roksolana - :)
24.07.2007 11:20
Абе аз отдавна при всеки удобен случай казвам, че светът ще се оправи, когато жените вземат нещата в свои ръце...:)
цитирай
2. locke - Е нека нещо остане и за мъжете :)
24.07.2007 11:22
Минното дело например :)))))))
цитирай
3. chochy - Най-хубавото е, че нашите сестри се ...
24.07.2007 12:33
Най-хубавото е,че нашите сестри се прибраха.
цитирай
4. sluncevyzduhvoda - Знаеш ли кое ме боли най-много?
25.07.2007 22:53
Следя почти всички новини от вчера и особено вечерните ЦЕНТРАЛНИ новини. Тези две имена на наистина изключителни жени се спомена 1:40 в полза на българското правителство, министър- председател и президент.
Само за сравнение - днешният Indеpendеnt в UK - статията се казваше - Кадафи освободи българските медици, ЕС се ангажира с финансова помощ.
Какво да коментирам ...
цитирай
5. majkata - Браво наистина,
27.07.2007 12:00
има един друг аспект в събитията след освобождаването, който е тъжен и грозен. Ето тук съм споделила мнение: http://majkata.blog.bg/viewpost.php?id=94721
цитирай
6. viovioi - да,
31.07.2007 12:53
бъдещето ще покаже.Но не съм оптимист.Поздрави за темата тези дни вечно зелената...)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119694
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив