Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2007 14:00 - Шефски неволи...
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1620 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 12.07.2011 16:06


Уж е петък – ден на майстора, пък гледай какво ми дойде на главата. От кой зор им хрумна да дигат заплатите насред лято... Не е лошо, ама да бяха ги дигнали с 30-40%, а те с 10-14%. Че и един сложен начин измислили! Атестации... мръсна дума...

Кажи ми как сега да ги оценявам моичките!?! Ако им дам висока оценка, ще ги броят отличници, ще вземат по 14% отгоре, ще кажат ‘Благодарско, шефе!’, ще почерпят... Ако им дам ниска оценка, ще спестим пари и може да дигна моята заплата! Дилема, и то от неприятните (ей, откакто малката ми я каза тая дума ‘дилема’, много ъ се кефя и като стане нещо все викам ‘дилема’)! ‘Начи, аз съм го измислил т"ва с оценяването!

Сега, в нашия отдел сме 8 човека. Без да броим мен... Трима са от нашата партия, тях ясно няма да ги закачам, пиша им 1 от горе до долу (егати тия тъпанари що се опитват да ме забълбукат с тия оценки от 1 до 5, при това 1 било за ‘отличен’).

След това е баджанакът! На него му пиша най-добрата оценка, иначе жена ми и сестра ъ ще ми отровят живота поне за три месеца!!!

След това Спиро... Спиро е стара пушка има много яки връзки по другите министерства. Урежда карти за почивка, дъбови бюра домъкна отнякъде миналия месец, кафе машината измъкна от другото крило и я сложиха при нас. Вярно, не знае как се пуска компютъра, дето му е на бюрото, ама то пък аз все едно знам много повече.

После идва Иван... Той е младо момче, докараха го по някаква програма за млади кадри. Разбира от компютри момчето, ако знаете к’ви яки тетриси ни сложи, супер! И знае три езика. Ще му дам шанс, ама не е за повече от среден. Не може всички да са отличници, я!

Останах Крум и Ленчето. Крум, т’ва е ония тъп бачкатор, дето не смеем да го сменим, щото някой трябва и да работи. Какъв отличник е той!? Че той даже не е от нашите! Мръсен двойкаджия!!! Вчера 11 документа ми донесе за подпис и в цели три имаше грешна запетая! А Ленчето за цял месец само една грешка в документ е направила – в молбата за отпуск, тя друго не е писала тоя месец... 14% за Ленчето, а оня мухльо Крум – без увеличение. Какво му пречеше да се запише в наш’та партия?!? Тъпанар и заплес, няма да прокопса! Ленчето, тя там не помня какво точно прави, но нали е от нашата партия, няма начин да не е отличник! А и какви комуникативни умения има, малиииииииии! Като донесе онова ми ти кафе, като каже едно сладко ‘Заповядай, шефе!’, като се надвеси  над мен с ония големи... очи! Супер си е Ленчето!!! Радва окото и разни други части на тялото...

И к’ва стана тя сега? 6-ма отличници, един със среден и един двойкаджия! И никой не уволних... А така ми се искаше! Хмм, ще уволня някой – и аз съм човек, и аз заслужавам повече от 14%. Сега, мога да махна или Ленчето, или Иван... Ех, Ленче, Ленче, пак те отърва тоя твой чар! А и той Иван младо момче, кадърно, ще се уреди в друго министерство, ще се усети да влезе в партията и ще стане човек! Хич няма да го мисля! Махам го, реализираме икономии и дигам заплатите с още 15 %. Малиии, жената и балдъзата как ще се зарадват! С баджо ще има да ядем и пием поне три дена без забележки!

Ех, готино си е в деня на майстора J



Тагове:   неволи,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katrinn - хахаха
20.07.2007 16:46
единица никой не получава, трябва да си надминал себе си и още един отдел хора, за да си я докараш и пак не е сигурно.
среден е една от най-високите възможни оценки.
...но който не е минал атестация кат мен, спеч и гърч и да се чуди какво аджеба прави тука
цитирай
2. marty - Сложна е мисълта на Шефа...
21.07.2007 09:42
Сложна и далновидна.
И справедлива и...
Мисъл.....
"Кажи му шеф..."
а останалото той си знае.
Намиг.
цитирай
3. shaffi - готин шеф си
27.07.2007 10:00
мечтая си ..за такъв шеф...каня те да се срещнеш с моята шефка..мисли се за богоизбрана...не знае как да си излезе от пощата..пълна параноичка. .ужас..но..такъв е живота..Дай малк о повече на секретарката..заслужаваме си усилията да ви угаждаме..хаха..усмивки
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119444
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив