Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2007 09:37 - Да говориш насън с министъра...
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2356 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И това доживях... да сънувам министър. Незнайно защо този на вътрешните работи. Беше арестувал 3 влака с народ по някаква измислена причина. Като казвам три влака наистина имам това предвид – буквално в съня ми министърът беше затворил една гара и арестувал хората от един бърз и два пътнически влака. Сигурно са нямали писмено разрешение да пътуват с влак! То с този министър всичко е възможно!

Какво ми стана, не знам, и откъде съм взел номера пак не знам, но набрах министъра по GSM-с и най-провокативно го разпитвах сигурно половин час. Знаете как е с министрите, вие питате ‘Защо ги ручааме жабетата?’, а ви отговарят ‘Я виж каква жега е днес!’ Явно нещо съм му набрал на този министър, че така да го тормозя насън... То аз на повечето министри съм им набрал, обаче с този си хванах белята.

Явно даже насън съм усетил, че прекрачвам допустимата граница. Сънят ми стана леко кошмарен след разговора с министъра. Явно под давлението на последните преследвания на блогъри, разпити и натиск, в комбинация с безумните изяви на НСБОП по отношение на Интернет, в съня ми се появиха разни странности. Ден-два след разговора с министъра установих, че някой ми е хакнал сайта. И не го е изтрил, а пуснал 5-6 поста от мое име за най-различни глупости. То бива сън, бива, ама това вече прекалено! На всичко отгоре сънувах, че домейна на любимия ми блог сайт се е променил и вече не завършва на bg, а на ru. Някак логично, като се замислиш, че Русия си е чисто полицейска държава от най-лошите. Сигурно мозъкът ми е искал да подскаже, че с този министър нищо чудно скоро на Русия да заприличаме. А, забравих, – насън намерих и подслушвателно устройство в полилея. Сигурно са искали да разбера как синхронизирам протестите на еколозите за парк ‘Странджа’! Пък то аз си синхронизирам само лявата и дясната ръка, докато си закопчавам сутрин копчетата на ризата J

Като се събудих и видях, че всичко е било лош сън, ми стана кофти! Айде, ако може, да си поговоря следващия път с някой друг министър. На първо време с Масларова или с Орешарски. Поне на сън да ги направя дар перан!!! Само не знам колко време ще трябва да спя, щото пък на тях колко съм им насъбрал....



Тагове:   министъра,   Насън,


Гласувай:
0



1. velvet - хехехехехехех
19.07.2007 10:12
Готин поглед към нещата ;)))))))
цитирай
2. viovioi - Колко ги обичам>>>>
19.07.2007 10:18
Ако взема и да ги сънувам, съвсем ще лудна>>>>>А твоя сън показва, че ще станеш министър...някой ден.Ше даваш ли 5 лева???)))))
цитирай
3. locke - Viovioi
19.07.2007 10:21
Недей кради на ромките занаята :) Ама ако познаеш, ще давам 50 :)
цитирай
4. locke - Velvet
19.07.2007 10:23
Аз съвсем сериозно сънувах това тази сутрин... жалко, че не помня всички подробности...
цитирай
5. pach - Става става !!!
19.07.2007 10:25
Аз пък с нетърпение чакам да се появят в оня виртуален свят (в мрежата) втори живот ли се казваше? - щото и там ще ги позная и тогава да видите какво ще стане !!! Само че има проблем - чувам че канадската ли , австралийската ли полиции също се заселили там , с рекламна цел , ама то така се почва !!!Така почнаха и имотните агенций , пък печелят вече истински пари а не виртуални!!!
цитирай
6. velvet - Ми то хубаво,
19.07.2007 10:37
ама ако сънувам министри, няма да го нарека сън, а кошмар ;))))

П.П. Егати сънищата... Следващия път гледай комедия преди да си легнеш, не новините ;)
цитирай
7. анонимен - Аз съм говорил на яве
19.07.2007 10:51
с Евгени Дайнов. Това хубаво ли е?
цитирай
8. venercheto - леле locke,
19.07.2007 12:25

недей така, не ги взимай толкова навътре нещата...ше вземе нещо да ти стане- и после как ше гласувам за тебе, ако се кандидатираш??

:)
цитирай
9. majkata - locke,
19.07.2007 16:03
а бъдещия премиер сънуваш ли го?!

Щото аз царя го бях сънувала малко преди да спечели изборите!!! И освен това човека си разговаря лично с мен! :)))))
цитирай
10. locke - Бате Бойко още не съм сънувал :)
19.07.2007 18:46
Ама не знам защо симислите, че сънувам, когото си поискам... Този ми се натресе в съня... Аз исках мирно и тихо да си сънувам местните избори :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1110656
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив