Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2007 11:40 - Грях първи: ПОХОТ (всички жени са к***и!)
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6204 Коментари: 28 Гласове:
1

Последна промяна: 22.06.2007 11:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Всичко започна с Лондон и една българка, отишла там да намери едно по-добро настояще... История на компаньонка, балерина, екзотична танцьорка – нали така си помислихте? Почти, но не съм съвсем. Отиде там преди няколко години на селскостопанска бригада, хареса ъ, върна се и реши да отиде някой ден отново. Да работи сериозно за сериозна заплата!

Тези, които очакват в историята да се появят трафиканти на хора, секс и сутеньори, да спрат до тук! Е, и тях ги има, но нямат общо с девойката! Девойката е висококвалифициран специалист по счетоводни продукти и си работи по специалността! Проблемът е, че за нейните приятели в България тя вече не е същата. На нея, както и на всеки успял да отиде и да постигне нещо навън, в рамките на няколко месеца ъ бяха приписани седемте смъртни гряха, повечето по няколко пъти. Почвам с похотта като първи в списъка на греховете и най-често приписван на българските момичета в чужбина. И за да съм честен, ще разгледам и българките тук, наравно с тези в чужбина. И така...

Според българския мъж е немислимо една жена да не е к***а, дори в България. Просто някои са по-високо платени от други! Ако си легне с него на първа среща, работата е ясна и етикетът е залепен, че и приказка тръгва сред приятелчета, че тая е лесна! Ако не стане на първа среща – тая какво, на интересна ли ми се прави, знам я добре какво иска! Пача надута!!! А ‘пачата’ може би щеше да склони и на секс при първа среща, ако се беше изкъпал! Или подарил цвете! Да не говорим за стих... Знаете го онова правило за секса на трета среща. Не че жените дотогава са се решили – те знаят прекрасно дали искат един мъж в леглото си още пет минути след запознанството. Също така знаят обаче, че 80% от мъжете се отказват от по-нататъшни срещи, ако след третата няма секс. Останалите 20% просто трудно броят до три! И щат, не щат, момичетата скъсяват романтичния период до две срещи и половина... И като цяло им се лепва онази красива думичка от заглавието. Със звездичките...

Българката в чужбина, разбира се, е нимфоманка. Поради липсата на български мачо, който да я задоволи едва ли не с едно бирено оригване, тя е принудена да спи под път и над път с разни мъже второ качество! Ама такива са само половината! Другата половина го правят за пари! Хич не се и опитвайте да ме разубедите! Знам я аз наша Пенка, дето уж мие чинии в Италия, на мен ли ще ми разправят, че не била проститутка! А Марийчето била домашна помощница... Не на мен тия! Знам добре с какво им помага на бащата и сина в оная къща! А Габриела бил станала секретарка, нали знае четири езика и има компютърни умения. Ясно ми е кой език най-много ползва – френския!

В чужбина, разбира се, има български проститутки и компаньонки. Факт. Преди време една от съседките ми беше две години по магистралите в Германия. Прибра се, сега е женена с две деца и, струва ми се, щастлива. Не виждам нищо срамно в проституцията. Когато нямаш доходи, това е кажи-речи единственият изход. По-скоро ме притеснява фактът, че често тези момичета са третирани като бели робини и виждат трошици от припечеленото... Не, че в България е различно. В сряда вечерта, прибирайки се по булевард ‘Прага’, попаднах на точно три стоянки и предлаганки от Петте кьошета до ВМА. Какъвто съм тъп, не питах за цената, че да ви осветля как вървят цените напоследък. А, да, аз съм за легализация на този бизнес. По-добре да го вършат легнали и легално, а не по колите и храстите! Това си е професия. Една елитна компаньонка си е чиста проба българска гейша, само дето не се радва на съответно уважение. Е, най-много да я поканят да се напива до смърт цяла седмица в някое риалити и така тотално да срине и без това крехкия имидж на професията.

Като се замисля, похотта е смъртен грях, наблюдаван в действителност у мнозинството български ... мъже. На всеки 7 секунди за това мислят. А през останалите 6? Има още 6 смъртни гряха, забравихте ли? Но за тях - другия път!

П.П. Искам да благодаря за инициирането на този пост на cris55, katrinn и, разбира се, veras



Тагове:   похот,


Гласувай:
1



1. veras - locke
22.06.2007 11:45
Браво!
Очаквам продължението с нетърпение:)
цитирай
2. avrill - е така си е ........
22.06.2007 11:55
всички жени са к***и а какви са тези които ги "употрбяват",защото те правят нешо което явно някой харесва и търси. Много е лесно да обвиниш някой нападението е най-добрата защита...................................
цитирай
3. locke - avrill
22.06.2007 11:57
Мисля, че изобщо не си ме разбрала...
цитирай
4. kassandra - Браво!!! Много правилно :)) За ...
22.06.2007 12:07
Браво!!!
Много правилно :))
За съжаление,много "мъже" лепват подобни етикети
особенно,когато"гроздето е кисело":))))А и по принцип...
За наш късмет обаче като при всяко правило си има изключения!!!
Е явно ти си едно от тях,за което те поздравявам!!:))
Очаквам продължение:)))
цитирай
5. locke - ОО, и аз :)
22.06.2007 12:10
Вторият грях е чревоугодничество, аз там съм много спец ;)
цитирай
6. patilan - Подбирай си приятелите!
22.06.2007 12:13
Не знам от къде и намрил такива отзиви, кой ги е споделил с тебе, дочул ли си от някъде или...

Но ако си подбираш обкръжението, приятели, дори роднини, няма да имаш проблеми от този род.

Всеки познава хора които с били къде ли не, включително и аз, но подобни излияние не съм чувал. Просто средата, колкото и ограничена да е не може а роди такива глупости.

Това е също един от факторите за по-добър живот!! Подбирай си познати и приятели!!
цитирай
7. cris55 - непростимо е
22.06.2007 12:30
една жена да постигне повече от българския мъж-няма значение колко и какво и е струвало...курва е всяка жена, която се е доказала...всяка, която е имала шанс да успее..Лично мен, мнението на тези мъже не ми влие, завистта ме кара да гледам от още по високо...Проститутка не съм, но дори и да бях...малко мъже могат да си позволят да ме купят..
цитирай
8. cris55 - еldorado07,
22.06.2007 12:50
е такова животно нема...Кой ти каза, че мъжете не се вълнуват от секс??????? И къде са тия дето не се вълнуват, прати ми един и до 15мин. ще се е одървил-нищо, че не се вълнува!
цитирай
9. avrill - ........не знам какво не съм разбрала.........
22.06.2007 12:55
.......раждаме се грешни,живеем в грешен свят- убийства, проституция и така нататък са едни от тези неща ........
само не виждам как с легализирането на проституцията ще се разреши проблема,защото това най-малкото не би променило мисленето на повечето хора...
цитирай
10. cris55 - говорим
22.06.2007 12:55
за секса въобще , не за какъв вид...следното ще ти коментирам...днес тръгнах пеша, живея на 15 минути от офиса...Поне 20 пъти(без да преувеличавам) можех да спра и да се изклатя(грубо казано)с индивид от мъжки пол...и казано честно 90% от деня минава в мислене и секс закачки..
цитирай
11. locke - Четох тези дни
22.06.2007 12:56
едно постче за категориите фенове - много хубаво, за съжаление непълно. Аз си имам класически антифен и понеже авторката е права, че с такива на глава не се излиза, аз просто трия волеизлиянията му...
цитирай
12. locke - Avrill
22.06.2007 13:04
Права си, че светът изобщо не е добър...но този пост не призовава към легализация на проституцията, макар лично аз да мисля, че ще направи по-лесна професията за практикуващите я. Темата е за автоматичното лепене на един грешен етикет... на всяка... особено ако е успяла (както каза cris55)
цитирай
13. melsun - Аз пък изобщо съм против категоризирането!
22.06.2007 13:07
Против лепването на етикети!Има к....и както при жените,така и при мъжете!Всички мислят за секс,кои повече,кои по-малко!Това пък сега ако някой го отрече....И както има жени,които с това си изкарват прехраната,така има и такива мъже...Както у нас,така и навън...Хората са различни...
цитирай
14. locke - Разбира се, melsun
22.06.2007 13:12
Точно така е. И доколкото според каноните противоположната добродетел е целомъдрие, не виждам кой не би мислил за секс и не би бил грешен... Иска ми се по-скоро да се насочим към алтернативната на похотта добродетел - любовта!
цитирай
15. melsun - "Иска ми се по-скоро да се н...
22.06.2007 13:17
"Иска ми се по-скоро да се насочим към алтернативната на похотта добродетел - любовта!"

В случая да не би да изключваш секса изобщо?
То става малко сложно....пък е и жега...

А това,че някой е успял със собствени сили няма значение дали у нас или навън,пък друг решил,че нещата са станали по другия начин, то това за завистниците си е нормално.И говори зле за самите тях. Простотията по хората ходи.Лошото е,че се накърняват чисти души....
цитирай
16. locke - Не разбира се, че не изключвам секса...
22.06.2007 13:27
Просто ми се иска сексът да е продължение на любовта, или по скоро част от нея, а не елементарна похот. Платоничната любов не ми е много присърце ;)
цитирай
17. melsun - :))
22.06.2007 14:00
И аз се надявам!!
цитирай
18. pach - Истинските к***и са ...
22.06.2007 14:20
Уважавам другия пол , независимо как печелят парите си - ако имат друга възможност , никоя ни би го правила за пари , само с любов...Истинските к***и са к***и в ума си...Имах случай на проявена толерантност към чужденец с кола (за което още ме е яд) отстъпих му , но идиота ме удари на заден ход , като извиках КАТ преводачката му (пикла на 19 г.) свидетелства , че аз съм карал след тях и аз съм ги ударил (а аз просто спрях и му оставих 5 м да излезе от паркомястото)...Полицайте мигом застанаха между нас щото разбраха , че тя излъга и това я оттърва от шамарите ! Накратко нямах свидетели , акта и глобата за мен !!! А тя ... ТЕ ТОВА Е К***А ХОРА , а не тези дето търпят какви ли не идиоти за парите си...
цитирай
19. zari - Мнение-оспорвам!
22.06.2007 14:24
1. Седемте гряха са-
-Гняв
-Алчност
-Завист
-Лакомия
-Похот
-Високомерие
-Леност
лакомията е четвъртия грях, което не е най-важното за постинга Ви, както и мястото на другия смъртен грях- похотта! Само пояснявам.
2 . Не съм съгласен с написаното: "Когато нямаш доходи, проституцията е кажи-речи единственият изход". Това не е вярно!
цитирай
20. locke - Ре-оспорвам!
22.06.2007 15:32
1. Zari, няма твърд ред на смъртните грехове! Аз съм си харесал този даден в уикипедия и него ще следвам!
Специално за теб публикувам оригинала (папа Грегор I, Коментари върху Йов, книга XXXI, Глава XLV-87)

Radix quippe cuncti mali superbia est,
de qua, scriptura attestante, dicitur: Initium omnis peccati superbia (Eccli. 10,15)
Primae autem eius soboles septem nimirum principalia vitia, de hac virulenta radice proferuntur, scilicet
inanis gloria,
invidia,
ira,
tristitia,
avaritia,
ventris ingluvies,
luxuria.

Мисля, че разликата с твоята версия е достатъчно фрапантна!

2. Написал съм 'кажи-речи', което обезсмисля цялото ти заяждане...
цитирай
21. viovioi - ))
22.06.2007 16:42
Много интересни коментари.Аз мисля че тези пари са лесни и затова много млади момичета се изкушават и се хлъзват по тази плоскост..Просто лесни пари.Като на хазарт например.Ако са затруднени материално, защо не си намерят работа някаква.Но те неискат да работят във хлебопекарна,закусвална,бутик или някъде цял месец, когато могат да припечелят това за 1 нощ.И това е много лошо, това е падение.И не всяка жена може, това е някаква склонност към тези неща по природа.Поздрави за темата))И приятни почивни дни на всички)))
цитирай
22. locke - Като цяло съвсем вярно...
22.06.2007 16:55
Права си - парите са лесни и вероятно е необходима и склонност към тази дейност. Към днешна дата освен в най-малките села и градове работа има, стига човек да иска - преди 10-на години и за сервитьорка трябваха връзки. Може би трябва да се вземе под внимание и фактът, че това е професия с бърза ликвидност - лягаш, ставаш, напред си с 100лева. Ако на някое момиче му трябват спешно 500 лева, какво да направи? Първа заплата ще вземе чак след месец, а и няма да стигне. Както се казва - зависи от ситуацията...
Приятни почивни дни и от мен! Отивам да се пържа на изток :)
Като се върна - втори грях :)
цитирай
23. nakom - след комунизма
22.06.2007 18:24
и сексизма е на дневен ред
добра инерция ;-)
цитирай
24. tessy - интересен пост,
22.06.2007 22:35
прав си за това какво мислят за жените в чужбина, но мисля, че не го мислят само мъже, предполагам, че има и жени, които го мислят, но интелекта им е ясен колко е. Но интересно, къде ги намираш тия мъже, които си дал за пример, явно съществуват, но аз не познавам такива (и слава богу). Наскоро един италианец, който е имал приятелка българка, ми сподели, че тя казвала, че всички мъже в България са свине. Аз не мога да кажа същото, просто защото мъжете, които познавам в България са съвсем различни.
И благодаря на бог, че познавам само такива.
Поздрави...
цитирай
25. tera - Аз пък не мога да разбера,
23.06.2007 02:37
защо тук масово жените нападнаха автора на поста.
На мен ми се струва, че позицията му е по-скоро феминистична и се опитва да защити женското съсловие, принудено да си заработва хляба по оня начин. И освен това не смята, че трябва да се оплюват жените, които си го изкарват по нормалния начин в чужбина, въпреки масово ширещото се мнение.
Прав си! :)
цитирай
26. mikii - Супер!
26.06.2007 01:10
Всичко което прочетох до тук ужасно ми харесва! Искам още!!! ..........Да живее Автора!!!
цитирай
27. locke - Tera, разгадала си замисъла ми :)
26.06.2007 11:25
Tessy, определено жените могат да бъдат много по-жестоки от мъжете в омразата и завистта към други жени. Но съм си запазил този елемент за поста за завистта...
цитирай
28. aleksanderlevit - Определението, това със звезди...
27.06.2007 01:24
Определението , това със звездичките, е оправдано за българските жени. Абсолютно овче стадо-копират манталитета на чалга каналите и техните производни - американските черни гангстери
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1110793
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив