Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2007 12:58 - С малко думи за големи суми...
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6172 Коментари: 36 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2007 13:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

         Писна ми да им слушам политическото бръщолевене. Толкова ми писна, че вече и новини през ден гледам. Буш това, Буш онова. Новината на годината!!! Не и за мен, мерси... Новината на месеца е, че някой изпусна далавера за 6 милиарда лева. Толкова били залежите от ценни метали в района на Челопеч, които ще дадем на концесия за жълти стотинки.

image

 
       Далавера с онзи хубав жълт цвят – на злато!

image
  

        Скараха се Овчаров (посмъртно) и Джевдет Чакъров кой бил виновен, че концесията още не е дадена. А аз питам:
  КОЙ Е ВИНОВЕН, ЧЕ ИЗОБЩО СА ИСКАЛИ ДА Я ДАДАТ?
        Нямало начин държавата да обработва находище, което е вече приватизирано. Било ренационализация. Има начин! Аз веднага се сещам за един – да се направи акционерно дружество, което при пускането на първичния пазар да стане собственост на поне 100 000 българи, и то да разработва находището. Сигурно има още поне десет начина, добри за държавата. Писна ми двама крадци да се карат, кой е по-виновен, че не са откраднали повече! Писна ми това да е за моя сметка! И ще протестирам по всеки начин и при всеки повод, когато се опитват да прецакат мен и още 7 милиона българи! Сега ще си направя значка с надпис ‘Не давам Челопеч!’ и ще си я нося, докато това безумие спре! Нека ме питат, на всеки ще обясня с най-голямо удоволствие. На вас вече обясних, не ви ли е писнало вече? Или искате да продължат да ви наливат в главите за ‘великата’ визита на Буш, който не каза нищо, но мина на малко име с Първанката, понеже не може да му произнесе фамилията! Добре, че се казва Георги, а не Трендафил или Звездолюб...

          СЪБУДЕТЕ СЕ И ИЗОКАЙТЕ!

П.П. Вчера постовете на едно приятелче ме накараха да се ядосам сериозно и да напиша този пост! Вижте!

Не бъдете фикуси!!!



Тагове:   малко,


Гласувай:
0



1. ianchefff - Наопаки
13.06.2007 13:14
Аз пък не мисля, че визитата на Буш е безсмислена. Мисля, че е много важна.

Колкото до Челопеч, ако нещата ставаха толкова лесно, що не се кандидатираш я за министър, я за депутат, я за президент?
Ако искаш, преди да го направиш, попитай чичо ти Волен как става това. Волен знае.
И как изведнъж се оказва, че не е толкова лесно, колкото изглежда. Поради 1 милион причини.
цитирай
2. locke - Там ти е грешката!
13.06.2007 13:19
Според теб един милион причини върши работа, а за мен са по-важни седем милиона живи причини!
А ако някой ме убеди, че от визитата на Буш имаше полза, ще го черпя 'Ескимо'! Аман от американофили!
Българофили и трябват на тази държава!!!
цитирай
3. artanis - трябваше да бъде кратко
13.06.2007 14:14
Аз не харесвам държавата България. Когато някой има проблеми, винаги се говори за някакви права. В България никой не може да има никакви права, защото никъде не пише, че се ражда свободен (съвсем елементарна предпоставка за наличието на каквито и да е права). Възхищавам се на начинът по който американците са създали държавата си: декларацията на независимостта, конституцията и т.н. Всяко сближаване на правителството с американците е добро за мен, защото в Щатите не ме гледат като извънземно.

Ако златната мина е тази предназначена за канадците, то по някаква непонятна за никого причина министърът бави процедурите и се прави на интересен. Не дава нито положителен, нито отрицателен отговор. За предложението за АД-то и българските собственици: колко българи са специалисти в добиването на злато? И понеже трябва да бъдем социални, може би трябва да се приватизира с компенсаторки? Ако не, кой има парите да купи златна мина? Или трябва да се продаде под пазарната цена, а златодобивът да се обяви като приоритетен и да се отпускат субсидии?

Тази мина е държавна, което значи, че тя е ничия. Мен не ме интересува дали тази мина е на държавата или на канадските концесионери - и в двата случая няма да видя нищо от златото (освен ако не стана акционер или не си го купя от магазина). На България, както и на Америка й трябват разумни хора, защото май напоследък те са доста дефицитни.

Искам Делта в кутийка, а не Ескимо. Последното не струва ;)

поздрави:
цитирай
4. locke - В Америка били свободни?
13.06.2007 14:40
Шъ мъ извинявате, както се казваше в оня стар виц! Не трябва да си специалист по добив на злато, за да си купиш една или няколко акции от едно дружество. Аз и от БТК не разбирам, ама имам акции с приличен доход. И определено мисля, че с много елементарен механизъм може 100 000 българи да станем съсобственици на златодобивно дружество. Не искам парите нито в Канада, нито в хазната. Искам ги в хората под формата на акции, не срещу субсидии или компенсаторки, а срещу пари кеш, които да носят дивиденти. И от БТК не купувах с компенсаторки, и сега, ако пуснат такова дружество на пазара, ще си купя максималния разрешен пакет. И има достатъчно хора като мен - разумни! За Делта ходи в Гърция... или най-добре в САЩ, щом толкова ти харесва там!
цитирай
5. aseng - Нищо странно!
13.06.2007 14:41
Не се учудвам, че в Америка ти харесва, защото май познаваш американската Конституция по-добре от българската. Всеки български гражданин се ражда с всички права по Конституцията, ето ти и справка за правото на свобода от глава Втора, основни права и задължения на гражданите.
"Чл. 30. (1) Всеки има право на лична свобода и неприкосновеност.

(2) Никой не може да бъде задържан, подлаган на оглед, обиск или на друго посегателство върху личната му неприкосновеност освен при условията и по реда, определени със закон.

(3) В изрично посочените от закона неотложни спучаи компетентните държавни органи могат да задържат гражданин, за което незабавно уведомяват органите на съдебната власт. В срок от 24 часа от задържането органът на съдебната власт се произнася по неговата законосъобразност."
Иначе си прав, трябват и хора, които си знаят задълженията, освен правата, но в момента обсъждахме правата.

Впрочем, Локе, аз какво получавам за справката:)? Сладоледите и аз ги искам в кутийка:)!
цитирай
6. locke - Ами то сладоледът беше..
13.06.2007 14:48
...обявен като награда за посочена полза от визитата на Буш. Колкото до Конституцията, с удоволствие бих споменал и членовете от 32 до 35 :). И обещавам да напиша специален пост за чл.36, ал.1 :))
А ти получаваш кило сладолед, марка по избор (срам, не срам, този в Макдоналдс най ме кефи)
цитирай
7. ianchefff - Добре де,
13.06.2007 14:49
100 000 ще имат акции.
Ама основният въпрос е обаче, кой ще управлява дружеството? Или по стар комунистически образец ще управляват всички? Т.е. никой.
Това е смисълът на приватизацията (по принцип), дадена фирма да се управлява от хора, които искат, знаят и могат да управляват.

Стига соц. демагогии, пич!
цитирай
8. locke - Янчев, започвам да подозирам,
13.06.2007 14:50
че от фирмено управление нищо не разбираш. Гледай си изкуството, пич!
цитирай
9. artanis - аз се чудех къде е
13.06.2007 14:52
пък то било в глава втора, член 30ти точка първа :) В точка втора, обаче пише нещо съвсем друго.

locke,

Не съм искал да смесвам инвеститорите с предприемачите в примерите. Канадците са предприемачите. Иначе естествено предпочитам да няма ограничения за инвеститорите. Твоите пари и канадските пари ми харесват еднакво много :) Също и на теб трябва да ти харесват моите еднакво с българските, ако наистина си разумен човек.

За това къде да ходя - ще ходя където си искам :)

g'day:
цитирай
10. locke - Хареса ми ...
13.06.2007 14:58
Схванал си идеята за сместа от предприемачи и инвеститори съвсем вярно. Все пак предпочитам в България да се насърчават местни инвеститори, ако има желаещи такива. За ходенето - чл. 35 гарантира именно свобода на придвижването и местожителството. Но за точка втора, моля те, не съм юрист, но дори аз знам, че в този член има само алинеи, при това Асен е изписал първите три, включително и втора :)
цитирай
11. artanis - не ми се спори за глупости
13.06.2007 15:12
(насърчаването на местни инвеститори и най-голямата простотия на света - българската конституция)

за това те оставям с твоите алинеи.

have a nice day!
цитирай
12. ianchefff - Аз не твърдя, че разбирам
13.06.2007 15:20
от фирмено управление.
просто питам, кой от тези 100 000 ще управлява фирмата?
Или ще е някой друг?
И как ще бъде избран?
цитирай
13. locke - Никой от тях, разбира се!
13.06.2007 15:24
Артанис каза по-горе - говорим за инвеститори и предприемачи, идеята е двете групи да не се покрият!
цитирай
14. veras - artanis
13.06.2007 15:28
Would you mind writing in Bulgarian? As far as I remember we are still in Bulgaria.
цитирай
15. locke - Явно се налага да цитирам този прословут чл. 36 (1)
13.06.2007 15:32
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани.
цитирай
16. veras - ianchefff
13.06.2007 15:38
Ако не ме лъжат много беглите ми познания по право, АД се учредява на Учредително събрание, на което се избира надзорен съвет, съответно съвет на директорите.
Но не мисля, че темата на постинга беше за това как се учредява АД...
цитирай
17. locke - Стига, Вера!
13.06.2007 15:45
Не съм почнал поста, за да даваме безплатни уроци по корпоративно право!
цитирай
18. aseng - Това за мен ли е, или за Артанис:)?
13.06.2007 15:45
"А ти получаваш кило сладолед, марка по избор (срам, не срам, този в Макдоналдс най ме кефи)"
Ако е за мен, не се притеснявай, харесвамммного марки, но от никоя не смятам да изям цяло кило сам:)!
цитирай
19. locke - За теб, много ясно, като премиална!
13.06.2007 15:48
Защото ми даде идея за нов пост по чл.36 (1) :)
Отдавна ми се върти в главата нещо подобно и май му е времето да го развия! Аз сладолед на дребно рядко купувам, но ще ти помогна до кило с удоволствие :)
цитирай
20. veras - locke
13.06.2007 15:52
Ок:) Спирам на минутата
А за мен сладолед?
цитирай
21. artanis - adesso
13.06.2007 15:58
Sono nell'Italia, ma se you ask me politely, ще пиша на български, ен. пе. ;)

Аз съм европейски гражданин и ако наложените ми без мое съгласие конституция и закони бъдат приложени в противоречие с европейското право, няма да се поколебая да се обърна към съответния съд, чиито разпореждания българското правителство е длъжно да спазва.

поздрави на всички. Забавлявах се докато отговарям :)
цитирай
22. locke - Приятен следобед
13.06.2007 16:06
Не само ти си сега извън страната, просто приетата норма тук е за писане на български език. Не бих искал да я прилагам насила в блога си...
Ако държавата не ти харесва, продължавай да живееш извън нея. Но не давай съвети на тези, които се борят да я оправят, без да бягат от нея!

Вера, пак ли сладолед... Ако Асен даде от килото, което си е за него, може, иначе само обещаният досега, нов не обещавам :)
цитирай
23. artanis - сега съм извън
13.06.2007 16:25
утре - не. Другиден, кой знае. Можеш да приложиш насила каквото искаш в блога си, стига да има кой да го чете.

Държавата не ми харесва, но ще живея където си искам. Също ще давам съвети на който си искам, стига да има кой да ме слуша. За т.н. 'бягане', каква беше онази алинея за свободата на придвижване?

И аз имам български паспорт и адресна регистрация в България, и точно толкова морално право да определям бъдещето й колкото олигархът, предприемачът, инвеститорът, юристът, работникът, пенсионерът, селянинът и т.н.

За езика - официалните езици в ЕС са 23 и мога да използвам който и да е от тях (стига другите да ме разбират, иначе няма много смисъл). И не ме разбирайте погрешно, аз работя с български език и нямам нищо против него, нито против българите (които не са престъпници и изроди). Това срещу което имам против е политическата система на Република България. Но тя така или иначе ще се промени под натиска на и заради ЕС.

Така че, бъдете щастливи!
цитирай
24. locke - Няма смисъл да се разправяме за глупости!
13.06.2007 16:34
Говори на който си език искаш и живей където искаш -това са привилегиите на демокрацията! Не ми пука обаче дали си регистриран в Пловдив или не; ако не живееш преобладаващо в България, според мен правото ти на глас за бъдещето на страната се ограничава до това на изселниците в Турция - само мнение и нищо повече. Говори, но не гласувай!!!
цитирай
25. artanis - само мнение
13.06.2007 16:51
Да не гласувам и да оставя ти да решаваш какво да стане с моята собственост, която преди това е била на баща ми, преди това на баба ми, а преди това на прадядо ми? Няма да стане (и ти го знаеш много добре). Хайде да се разберем. Аз няма да ти се бъркам в софийските работи (ако наистина си от София), а ти няма да ми се бъркаш в пловдивските. Докато Пловдив е част от България, аз и съседите ми от Турция, Армения, Израел, Македония, Гърция, Русия, Полша, Албания и Ирак ще имаме точно толкова право на глас, колкото и ти.

Спирам да говоря. От тук нататък само ще гласувам.
цитирай
26. locke - Въпрос на гледна точка!
13.06.2007 16:59
За мен избирателното право в България се упражнява прекалено свободно... За теб явно не е така. Да видим какво ще каже законът - имаш ли право или не да гласуваш за кмет на Пловдив!
цитирай
27. viovioi - ))
13.06.2007 17:27
Наскоро имаше коментари по темата, че селищата в района на Челопеч не са съгласни с метода на преработка на залтото.Използва се някаква вредна киселина с която се преработва и остава концентрирана в отпадъчния продукт, който не се извозва далеч от населените места. Даваха и протест на хора от региона.Този метод бил стар и много опасен за околната страна.А това за акциите е добра идея.Поздрави!!
цитирай
28. locke - Права си за метода
13.06.2007 17:58
Наистина е спорен и предлага евтина технология, която обаче вече не се прилага никъде...Накрая ще се окаже, че еко щетите ще бъдат по-големи от приходите за хазната, ако продължат със сегашния прокет за концесия. Според мен всичко трябва да се почне отначало и да не се обират така нагло българите. Само една елементарна сметка - ако планираните приходи вместо в Канада влязат в сребърен фонд за пенсионерите, минималната пенсия ще бъде 120 лева, а срдното увеличение с около 50 лева месечно за най-бедните пенсионери и 30-20 лева за по-богатите
цитирай
29. artanis - по темата
13.06.2007 18:31
министърът според законите на България трябва да даде отговор: положителен или отрицателен. Ако е отрицателен поради някаква причина, канадците могат да преценят следващия си ход (примерно да си сменят технологията, ако това с технологията изобщо е вярно). Но той не дава никакъв отговор, само забавя умишлено всичко. И канадците чакаха доста дълго, а сега съдят България. Ми нищо, няма министърът да плати глобите от неговия джоб.

Това за акциите е една голяма глупост. Какво ви пречи да инвестирате във фонд, който притежава акции на канадците и така да си осигурите участие в проекта? За обирането на българите. Щом златната мина е на българите, значи тя е и моя. Така, че искам моята част. От там нататък ще си я оградя, ще реша дали да я продам, дали да я използвам да добивам злато или просто да я подаря на някой.

Само една елементарна сметка за пенсионерите. След като парите бъдат похарчени, пенсиите отново ще трябва да бъдат намалени. Изходът е в България да бъдат разрешени частните пенсионни фондове като алтернатива на (а не добавка към) държавното осигуряване.

За любопитните - да, имам право да гласувам за кмет на Пловдив.

поздрави:
цитирай
30. locke - И пак по темата...
13.06.2007 18:46
Процедурата зависи от трима министри, очевидно не могат да стигнат до съгласие, по твоя любим милион причини!
Колкото до акциите - не ти ли писна да не говориш за неща, от които не разбираш?
Много ми хареса идеята ти да си оградиш парчето от мината, заради подобни идиотизми сме на тоя хал!
Колкото до сребърния фонд - ясно ми е, че бъкел не разбираш от финанси, предложената от мен калкулация позволява ПЕРМАНЕНТНО увеличение на пенсиите с посочените суми!

И за финал - законът за местните избори предстои да мине през пленарна зала, познай дали ми се иска да ти даде избирателни права?
цитирай
31. locke - Обиди срещу мен преживявам,
13.06.2007 19:10
но налагам перманентен бан на Артанис в моя блог за фразата
'няма как България да не бъде просто най-скапаната държава в ЕС'
цитирай
32. aseng - Сбирка за сладолед на блогерите:)!
13.06.2007 19:10
Разбира се, veras, поканена си! Ако не стигне килото, просто ще вземем още:)!

Артанси, бих поканил и теб, защото опитът ми сочи, че споровете по една седмица в Интернет често се оправят с 15 минути реално общуване лице в лице. Предпоалгам обаче, че колкото и да ни обичаш, няма да пристигнеш от Италия до София само заради нас:). Ако обаче се появиш насам, пиши:)!
цитирай
33. locke - Каниш хора с мания за величие...
13.06.2007 19:15
От мен първото кило, ако не стигне, ще взема още :)
Колкото до артаниС - вече има бан при мен, с него на една маса не бих седнал; мразя хора с мания за величие, само му прочетете ника наопаки и ще се сетите за колко велик се мисли. А и има синдром на тема София...
цитирай
34. locke - И преди да са ме обвинили в цензура...
13.06.2007 19:25
... бих искал да кажа,че длъжността цензор е била от най-уважаваните в Рим и с гордост бих носил таква титла. При това основната задача на цензора е да бди за морала на гражданите, което и именно правя...
цитирай
35. анонимен - А аз ще поканя veras на хубаво уиски и ...
13.06.2007 21:08
А аз ще поканя veras на хубаво уиски и готино ще си прекараме, а вие там по- мъжки си хрупайте сладолед с вафли, да ви е сладко, и си спорете за политика, халал да ви е!
цитирай
36. veras - анонимен
13.06.2007 21:41
Ех, ако само пиех уиски...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119989
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив