Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2011 13:19 - Блог.бг е блато? (или кой колко надписани прочита получи днес)
Автор: locke Категория: Други   
Прочетен: 12878 Коментари: 58 Гласове:
11

Последна промяна: 28.06.2011 13:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

(UPDATED 2) За 2 часа тази сутрин моята програма засече над 1300 надписани прочита. Жалко наистина....

Както се оказа – за малко хора важат правилата...

Най-голямата любимка на блог.бг и най-популярна звезда mikaela19 се оказа всъщност една силно нечетена поетеса. Под мониторинг беше ‘нейното’ ново ‘звездно’ произведение – ‘Коктейлна обич’. Програмата ми установи, че за първите два часа след публикуването си, въпреки видимостта си на първа в последни постове и ‘известността на авторката’, тази ‘импресия’ е имала само 17 прочита. Около 9:30 започна голямото надписване от близо 270 прочита за около 45 минути. Кратка пауза, престой отново на първа в най-популярни (поради неведоми причини) и само 13 прочита за час... Явно недостатъчно за великата цел, поради което за 10 мин последваха нови 100 прочита. Та питам аз:

Как и защо блог.бг допуска признато крадени стихове да се публикуват от чуждо име, да се надписват грубо и очеизвадно прочити, да се обижда блог.бг и читателите му с перманентен таг ‘блог.бг  е блато’?

Най-грубото и нагло надписване регистрирахме при ddiaries -  от 12 прочита за час и половина, ‘Нещо сладко ... От въздуха!’ стигна 105 за следващите 5 минути. Подобен ръст от близо 100 прочита в един момент получи и yotovava с ‘Любопитни’ три часа след публикацията. След още два часа нови 60 прочита за 5 минути...

‘Недра’ на cefulesteven вървеше равномерно нагоре до 147 прочита за близо два часа и изведнъж за следващия час получи само 9 прочита. Случайност? Не вярвам в случайностите! Но все пак не мога да съм категоричен... Още повече, че подобно нещо наблюдвахме при още два поста: ‘Калоферски манастир ІІ’, който обаче след застоя на 160 прочита реши да добави на три кратки тласъка още 120, и ‘Атланти ...’ на taidzi, където пак след един застой бе регистриран скок от 60 прочита за 5 минути

Angpiskova кротко натрупа 65 прочита на поста си ‘За кучетата, каишките и народа’ за 3 часа и в 12:45 към тях започна добавяне на изкуствени прочити – общо 65 за 5 минути. И после пак заспа на 130 прочита...

Само zahariada с новия си пост изглежда редовен от известните... макар и там да имаше един бонус от 20 прочита за 5 минути, което обаче е рамките на статистически допустимото въпреки обичайната за него скорост от 1 прочит на 3 минути.

 

Та блато ли е блог.бг? И какво мислят по въпроса блатните вещици – модератори?

 

И преди всички изброени да ми скочат – не съм казал, че ТЕ сами са надписали прочитите си. По-скоро вярвам в обратното!

 

П.П.  Мониторингът обхваща часовете от 9:30 до 13:00 на 28.06.2011.

UPDATE1:Около 13:20 cefulesteven получи бонус от 60 прочита, а ddiaries - още 90
UPDATE2: 130 надписа за  "Тревога..."  на slavimirgenchev1953
и нови надписи за Пискова и "Калоферския манастир"




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svoboda64 - :) А ти, АА, като будната гражданска съвест
28.06.2011 13:29
анонимен написа:
ЕТО ГО ЧЕНГЕТО В БЛОГА

ли се изживяваш?
?
цитирай
2. borjanmljakov - Тоя лоцке да не е верно кука?
28.06.2011 13:33
.
цитирай
3. locke - Никак не се изживявам...
28.06.2011 13:34
Казвам на глас това, което всички си мислят....
цитирай
4. locke - Може да съм кука...
28.06.2011 13:35
... може и да съм ченгел!
цитирай
5. анонимен - Извинете,
28.06.2011 13:37
но просто ми се струва, че наистина преминавате една определена граница, та ще ви помоля да извадите доказателства за твърденията си. Иначе сигурно знаете как се наричат те, нали?
Впрочем, държа да отбележа, че цитираният мой постинг от вас дори не е излязъл на първа. А вие висите непрекъснато там и количеството прочити за такова висене си е направо жалка работа!
Разбирам ви.
цитирай
6. locke - Имам минута по минута вашите прочити
28.06.2011 13:40
angpiskova написа:
но просто ми се струва, че наистина преминавате една определена граница, та ще ви помоля да извадите доказателства за твърденията си. Иначе сигурно знаете как се наричат те, нали?
Впрочем, държа да отбележа, че цитираният мой постинг от вас дори не е излязъл на първа. А вие висите непрекъснато там и количеството прочити за такова висене си е направо жалка работа!
Разбирам ви.

Ако искате ще ви изпратя числата. Това, че в момента не сте на първа, не значи, че дотам може да се доберете нечестно!
цитирай
7. анонимен - Поздравления!
28.06.2011 13:43
Вие сигурно знаете как. Аз не. Просто си пиша нещата и оттам нататък другото не ме интересува.
Впрочем, при мен коментират истински хора с истинските си лица в повечето случаи. А не фейкове.
Колкото до другите ви твърдения, смятам ги за откровена клевета докато не ги докажете с факти!
Всъщност, не че отдавна не сте ясен на повечето тук!
цитирай
8. borjanmljakov - Ебати ташака - лоцке и пискова се джафкат на кой са му по-полярни постингите.
28.06.2011 13:46
Дрязги в ДС.
цитирай
9. locke - Не съм ви обвинил в нищо. Но цифрите говорят сами!
28.06.2011 13:47
angpiskova написа:
Вие сигурно знаете как. Аз не. Просто си пиша нещата и оттам нататък другото не ме интересува.
Впрочем, при мен коментират истински хора с истинските си лица в повечето случаи. А не фейкове.
Колкото до другите ви твърдения, смятам ги за откровена клевета докато не ги докажете с факти!
Всъщност, не че отдавна не сте ясен на повечето тук!


Имате надписани прочити, особено в последния час. Как и защо са надписани аз не знам - мога единствено да ги регистрирам! Не съм казал, че вие сте ги направили. Имате близо 90 истински прочита. Останалите са изкуствени. Попитайте блог.бг кой и с каква цел ги е направил, ако изобщо са направени реално, а не само като цифра!
цитирай
10. анонимен - Вие сигурно знаете как. Аз не. Пр...
28.06.2011 13:50
locke написа:
angpiskova написа:
Вие сигурно знаете как. Аз не. Просто си пиша нещата и оттам нататък другото не ме интересува.
Впрочем, при мен коментират истински хора с истинските си лица в повечето случаи. А не фейкове.
Колкото до другите ви твърдения, смятам ги за откровена клевета докато не ги докажете с факти!
Всъщност, не че отдавна не сте ясен на повечето тук!


Имате надписани прочити, особено в последния час. Как и защо са надписани аз не знам - мога единствено да ги регистрирам! Не съм казал, че вие сте ги направили. Имате близо 90 истински прочита. Останалите са изкуствени. Попитайте блог.бг кой и с каква цел ги е направил, ако изобщо са направени реално, а не само като цифра!

Аз пък мога да кажа, че вие сте Алф от Мелмак:)
Толкова от мен, мисля, че всеки разумен човек си е направил отдавна извода що за нелепи твърдения тиражирате:)
цитирай
11. reg - не зная как да проверя при мен над...
28.06.2011 13:55
не зная как да проверя при мен надписва ли се...моля за помощ и ако наистина прочититите ми са завишени - ще си направя кардиналните решения, с които отдавна се туткам...
предварително благодаря!!!
цитирай
12. анонимен - Лоцке
28.06.2011 13:55
мен живо ме интересува, как вървят посещенията на Турбото (turb04). Той като пуска 77 поста за 1 минута, посещенията пропорционално ли са или ангро?
Предварително благодаря за отговора.
цитирай
13. turb04 - Май на никой не му изнаася истината!
28.06.2011 13:56
Май на никой не му изнаася истината!
цитирай
14. lisichka - Човече, това е предният двор на Ф...
28.06.2011 13:56
Човече, това е предният двор на Френдса, а френдса беше задният двор на една тайфичка от роднини-приятели, които си парвят сайтчета и форумчета в българското интернет пространство и се забавляват като по цял ден разиграват някакви театри на окито накрая си коронясват цар Трол . Такъв цар трол е някой си Бале Балев, Панто Пантев, Тутан Путан, Хуената, Маймуната, Горилата, Дриска, Писка и Поликур.
Половината са роднини другите са техни проверени бойни другари.
Ние с теб сме пълнежа в техните сайтове, глупаците, които им въртим трафик и събираме нормалните посетители, които между другото са обречени да им четат глупостите , които бълват по цял ден на първа. Минала съм през всички най-известни сборища и където да отида все едни и същи паразити са там. Това им е бизнеса и забавлението.
Така че ако евентуално не си един от тях и не разиграваш театри в момента, спри да се ровиш в статистиката кой на първа и кой не е . Това не е демократично място създадено със сериозна цел , а отдушник за клозетните настроения на тази групичка, а така също и за манипулиране на общественото мнение. Нещата не са никак безобидни както изглеждат на повърхността.
цитирай
15. locke - Сорри, следя само постингите от днес
28.06.2011 13:57
анонимен написа:
мен живо ме интересува, как вървят посещенията на Турбото (turb04). Той като пуска 77 поста за 1 минута, посещенията пропорционално ли са или ангро?
Предварително благодаря за отговора.


Този на турбо от сутринта е редовен...
цитирай
16. анонимен - Този на турбо от сутринта е редовен...
28.06.2011 14:00
locke написа:
анонимен написа:
мен живо ме интересува, как вървят посещенията на Турбото (turb04). Той като пуска 77 поста за 1 минута, посещенията пропорционално ли са или ангро?
Предварително благодаря за отговора.


Този на турбо от сутринта е редовен...



Е, то все един трябва да е редовен! Постът редовен - Турбото нередовен:)

пп А как ги помпат, та и аз да си напомпам моите?
цитирай
17. locke - Кажи ми нормално блог-прострнство!
28.06.2011 14:00
lisichka написа:
Човече, това е предният двор на Френдса, а френдса беше задният двор на една тайфичка от роднини-приятели, които си парвят сайтчета и форумчета в българското интернет пространство и се забавляват като по цял ден разиграват някакви театри на окито накрая си коронясват цар Трол . Такъв цар трол е някой си Бале Балев, Панто Пантев, Тутан Путан, Хуената, Маймуната, Горилата, Дриска, Писка и Поликур.
Половината са роднини другите са техни проверени бойни другари.
Ние с теб сме пълнежа в техните сайтове, глупаците, които им въртим трафик и събираме нормалните посетители, които между другото са обречени да им четат глупостите , които бълват по цял ден на първа. Минала съм през всички най-известни сборища и където да отида все едни и същи паразити са там. Това им е бизнеса и забавлението.
Така че ако евентуално не си един от тях и не разиграваш театри в момента, спри да се ровиш в статистиката кой на първа и кой не е . Това не е демократично място създадено със сериозна цел , а отдушник за клозетните настроения на тази групичка, а така също и за манипулиране на общественото мнение. Нещата не са никак безобидни както изглеждат на повърхността.


С удоволствие бих писал някъде, където има правила, а не интриги!
Колкото до това към коя 'тайфа' съм - в старите ми постове е видно, че съм от група активни и реални блогъри, която отдавна не съществува...
цитирай
18. locke - Има хиляди начини за помпане.
28.06.2011 14:01
анонимен написа:
locke написа:
анонимен написа:
мен живо ме интересува, как вървят посещенията на Турбото (turb04). Той като пуска 77 поста за 1 минута, посещенията пропорционално ли са или ангро?
Предварително благодаря за отговора.


Този на турбо от сутринта е редовен...



Е, то все един трябва да е редовен! Постът редовен - Турбото нередовен:)

пп А как ги помпат, та и аз да си напомпам моите?



В случая според мен се прилага помпа от админите и модераторите. Склонен съм да вярвам на лисичка...
цитирай
19. lisichka - Няма такова място в българското ...
28.06.2011 14:04
Няма такова място в българското интернет пространство. Ако те нарочат , ще се разхождат като у дома си в който си профил решат , ще ти трият личните , ще ти сложат скриптове, за да ти амнипулират посещенията и коментарите от читатели, ще направят всичко възможно , за да те накарат да се чувстваш сам и непотребен. Това не го правят случайни хора и щом киберполиция не взема никакво отношение , можеш да си представиш за какво говорим.
Така че продължавай да си пишеш каквото си си решил и се радвай че поне излизаш в последни четени.
цитирай
20. saury - Всички го знаем, че е така. Това няма ...
28.06.2011 14:05
Всички го знаем, че е така. Това няма да продължи след промените в сайта, които сигурна съм, ще се осъществят скоро.
цитирай
21. locke - Рег, пропорцията ти гласове/прочити изглежда нормална
28.06.2011 14:05
reg написа:
не зная как да проверя при мен надписва ли се...моля за помощ и ако наистина прочититите ми са завишени - ще си направя кардиналните решения, с които отдавна се туткам...
предварително благодаря!!!


Освен това нямаш прочити на първа, а помпите се прилагат за такива постове. Бас ловя, че десетината поста, упоменати от мен ще излязат на първа до довечера.
Иначе, ако не можеш да ползваш програма - записвай си прочитите на последния пост през 5 мин в рамките на 2-3 часа, а после през 20 мин. Изчисли средна посещаемост, която е с 50% по висока през първите 20-30 мин, и ако изведнъж се сдобиеш с 50 нови прочита за 10 мин, а си имал 100 за 2 часа - картинката е ясна - надписват те, за да те качат на първа
цитирай
22. locke - Промените са обещани за есента,
28.06.2011 14:07
saury написа:
Всички го знаем, че е така. Това няма да продължи след промените в сайта, които сигурна съм, ще се осъществят скоро.


но аз лично нямам вяра в чистотата на намеренията, докато не се видя на живо с екипа и главния идеолог. Дотогава за мен основната вина за хаоса тук е в блог.бг
цитирай
23. lisichka - Аз съм носителка на прогреса. Където и да отида сайтовете търпят генерални промени , за да имат причина да ме изхвърлят от там
28.06.2011 14:07
saury написа:
Всички го знаем, че е така. Това няма да продължи след промените в сайта, които сигурна съм, ще се осъществят скоро.

цитирай
24. locke - Пиша достатъчно извън БГ
28.06.2011 14:09
lisichka написа:
Няма такова място в българското интернет пространство. Ако те нарочат , ще се разхождат като у дома си в който си профил решат , ще ти трият личните , ще ти сложат скриптове, за да ти амнипулират посещенията и коментарите от читатели, ще направят всичко възможно , за да те накарат да се чувстваш сам и непотребен. Това не го правят случайни хора и щом киберполиция не взема никакво отношение , можеш да си представиш за какво говорим.
Така че продължавай да си пишеш каквото си си решил и се радвай че поне излизаш в последни четени.


Иска ми се мога да говоря спокойно и по БГ теми, без да се блъскам с напомпани постове. И не ми се иска да правя ново блог пространство, само за да мога да пиша собствените си мисли свободно и достъпно. Макар че видях поне 10 активни потребителя, които биха се преселили на такова място...
цитирай
25. lisichka - Никъде няма да ходя и с никого няма да се виждам и да се срещам. Не ме интересуват никакви промени. Загубя ли интерес към нещо вече не ме търси.
28.06.2011 14:09
locke написа:
saury написа:
Всички го знаем, че е така. Това няма да продължи след промените в сайта, които сигурна съм, ще се осъществят скоро.


но аз лично нямам вяра в чистотата на намеренията, докато не се видя на живо с екипа и главния идеолог. Дотогава за мен основната вина за хаоса тук е в блог.бг

цитирай
26. locke - Отписала си това пространство или блогстването по принцип?
28.06.2011 14:10
lisichka написа:
locke написа:
saury написа:
Всички го знаем, че е така. Това няма да продължи след промените в сайта, които сигурна съм, ще се осъществят скоро.


но аз лично нямам вяра в чистотата на намеренията, докато не се видя на живо с екипа и главния идеолог. Дотогава за мен основната вина за хаоса тук е в блог.бг


цитирай
27. lisichka - Борбата с вятърни мелници е изгубено време и кауза пердута.
28.06.2011 14:14
locke написа:
lisichka написа:
locke написа:
saury написа:
Всички го знаем, че е така. Това няма да продължи след промените в сайта, които сигурна съм, ще се осъществят скоро.


но аз лично нямам вяра в чистотата на намеренията, докато не се видя на живо с екипа и главния идеолог. Дотогава за мен основната вина за хаоса тук е в блог.бг



цитирай
28. locke - Направих току що нова проверка - 80 надписа!
28.06.2011 14:16
анонимен написа:
мен живо ме интересува, как вървят посещенията на Турбото (turb04). Той като пуска 77 поста за 1 минута, посещенията пропорционално ли са или ангро?
Предварително благодаря за отговора.


Сорри, турбо, и на теб наливат...
цитирай
29. lisichka - Като пишеш от чужбина, направи си ...
28.06.2011 14:18
Като пишеш от чужбина , направи си сайт тук
www.webs.com
цитирай
30. анонимен - Ето фалшификацията
28.06.2011 14:19
Любопитни

от: yotovava
На всички слънчев и усмихнат ден от мен. Днес съм в движение и нве знам кога ще се включа. Да ви е спорна работата или сладка почивката :))))))))))))

Прочетен: 292 Коментари: 4 Гласове: 12
Това е с ВСИЧКИТЕ й постове - помпа си четения..
цитирай
31. lisichka - тръс тръс Поликур довтаса. Дългите ...
28.06.2011 14:21
тръс тръс Поликур довтаса. Дългите му пеленгатори веднага му предадоха къде е седянката.
На монитора на мобифона ли видя Поли къде чепкаме вълна?
цитирай
32. locke - Пупи, и при теб преди 2 дни хванах 200 надписа за под час
28.06.2011 14:21
poligor написа:
Любопитни

от: yotovava
На всички слънчев и усмихнат ден от мен. Днес съм в движение и нве знам кога ще се включа. Да ви е спорна работата или сладка почивката :))))))))))))

Прочетен: 292 Коментари: 4 Гласове: 12


Да сте заедно с Валя на първа и да се лаете е дар божи за сайта
цитирай
33. saury - ха! след моят коментар тук, посл...
28.06.2011 14:22
ха! след моят коментар тук, последната ми статия бе посетена над 60 пъти! Как го правят тези хора бе! Дано поне да обичат ягоди :))))
цитирай
34. lisichka - аха мерси издаде се
28.06.2011 14:23
locke написа:
poligor написа:
Любопитни

от: yotovava
На всички слънчев и усмихнат ден от мен. Днес съм в движение и нве знам кога ще се включа. Да ви е спорна работата или сладка почивката :))))))))))))

Прочетен: 292 Коментари: 4 Гласове: 12


Да сте заедно с Валя на първа и да се лаете е дар божи за сайта

ай чао
цитирай
35. анонимен - Да, но аз не си помпам четения, нали?
28.06.2011 14:23
Веднъж си видял нещо случайно - а при тая е ВИНАГИ!
Как може тая поредна тъпа боза, пример за простотия, да добие тия четения?
Всички постинги на Йотова са фалшиви.
цитирай
36. locke - Предния ти пост беше чист от помпане
28.06.2011 14:26
poligor написа:
Веднъж си видял нещо о случайно - а при тая е ВИНАГИ!
Как може тая поредна тъпа боза, пример за простотия, да добие тия четения?


Но за днешния имаше един два съмнителни пика...
цитирай
37. locke - Почна малко преди това и не е заради моя пост
28.06.2011 14:28
saury написа:
ха! след моят коментар тук, последната ми статия бе посетена над 60 пъти! Как го правят тези хора бе! Дано поне да обичат ягоди :))))

Ти си имаше прочити достатъчно да стигнеш популярни в категорията. Явно са решили да побутнат поста до по-големите популярни. А и аз тук имам 70-80 прочита - няма как да се прехвърлят 60 към теб :)
Не мога да кажа със сигурност - спрях програмата за мониторинг преди час
цитирай
38. locke - Не пиша от чужбина, пиша главно по американски политически блогове.
28.06.2011 14:35
lisichka написа:
Като пишеш от чужбина , направи си сайт тук
www.webs.com


Иначе съм си базиран в БГ и ми е тъпо, че е по-лесно да пиша за американците, отколкото за българите...
цитирай
39. анонимен - И аз съм го забелязвал. Но не разбирам от компютри, за да си наливам четения.
28.06.2011 14:49
locke написа:
poligor написа:
Веднъж си видял нещо о случайно - а при тая е ВИНАГИ!
Как може тая поредна тъпа боза, пример за простотия, да добие тия четения?


Но за днешния имаше един два съмнителни пика...


Забележи, че от всички постинги, когато съм на първа, моите са с най-малко четения и гласове.
цитирай
40. locke - Ти си наливаш само коменти :)
28.06.2011 14:52
poligor написа:
locke написа:
poligor написа:
Веднъж си видял нещо о случайно - а при тая е ВИНАГИ!
Как може тая поредна тъпа боза, пример за простотия, да добие тия четения?


Но за днешния имаше един два съмнителни пика...


Забележи, че от всички постинги, когато съм на първа, моите са с най-малко четения и гласове.


Но малко след 13:00 ти наляха 80 прочита на днешния пост
цитирай
41. totkata2 - Така е,
28.06.2011 14:57
когато модераторите не са само простаци, но и психо!
Всичко иде от модерацията на блога и техните приятели- mikaela19, poligor, tutankamon661, valsodar,turb04 и техните никове, които правят блога на клозет заедно с модераторките!!!
цитирай
42. valsodar - Хахахаха, защо хвърли граната в ...
28.06.2011 16:13
Хахахаха, защо хвърли граната в кенефа?
Сега ще има няколко дена да се носи смрад и да се чува кап-кап от към тавана на сайта " най-популярни ".
Това, което си констатирал ( поздравления за труда! ) не е новост за мен.
Констатирах го преди повече от две години, но... всеобщата реакция на будните блогъри бе - Мрънкало. До момента, в който и на тях им припари същата истина на задниците, но... момента за промяна си бе отърван.
Нищо ново под слънцето - на едни си им режат прочитите, подпират си други... тя тая игра в сайта е много стара. В момента подпират един червен маймунски задник ( както каза съблогър ), но.. с подпиране или не - никой насила не може да те накара да четеш глупости, нали?
Просто така ще привикнат читателите на сайта, за нищо на света да не влизат да четат в предлаганите линкове, а сами да си търсят това, което си заслужава за тях, в което няма нищо лошо, дори напротив.
Малко са ми смешни нервозните реакции на изследването което си провел, но... такива са някои хора тук. :)))

Ако имам време ще ти изровя един много стар мой постинг, как точно се гаврят с прочитите - за по-малко от час наляха хиляди :)))
цитирай
43. анонимен - Виж кво
28.06.2011 16:20
момченце нещастно,
я като толкова пискаш кажи ти какво читаво си написал? Тука си от 2005 нали? И си никой оттогава.
Сега си решил да изплуваш като тиражираш плювни по популярните. Не си нито първия, нито последния дето се е сетил.
Вижда се кои ти пригласят - това са най-големите блогови боклуци. Квито сигур са и в живота.
Бе модератори, вие докога ще търпите тоя интригант да ви се подиграва?
цитирай
44. locke - Длъжни са да ме търпят!
28.06.2011 16:27
biasbiasov написа:
момченце нещастно,
я като толкова пискаш кажи ти какво читаво си написал? Тука си от 2005 нали? И си никой оттогава.
Сега си решил да изплуваш като тиражираш плювни по популярните. Не си нито първия, нито последния дето се е сетил.
Вижда се кои ти пригласят - това са най-големите блогови боклуци. Квито сигур са и в живота.
Бе модератори, вие докога ще търпите тоя интригант да ви се подиграва?


Нося им повече реални прочити от половината на първа...
цитирай
45. locke - Днес ми се гърмеше :)
28.06.2011 16:29
valsodar написа:
Хахахаха, защо хвърли граната в кенефа?
Сега ще има няколко дена да се носи смрад и да се чува кап-кап от към тавана на сайта " най-популярни ".
Това, което си констатирал ( поздравления за труда! ) не е новост за мен.
Констатирах го преди повече от две години, но... всеобщата реакция на будните блогъри бе - Мрънкало. До момента, в който и на тях им припари същата истина на задниците, но... момента за промяна си бе отърван.
Нищо ново под слънцето - на едни си им режат прочитите, подпират си други... тя тая игра в сайта е много стара. В момента подпират един червен маймунски задник ( както каза съблогър ), но.. с подпиране или не - никой насила не може да те накара да четеш глупости, нали?
Просто така ще привикнат читателите на сайта, за нищо на света да не влизат да четат в предлаганите линкове, а сами да си търсят това, което си заслужава за тях, в което няма нищо лошо, дори напротив.
Малко са ми смешни нервозните реакции на изследването което си провел, но... такива са някои хора тук. :)))

Ако имам време ще ти изровя един много стар мой постинг, как точно се гаврят с прочитите - за по-малко от час наляха хиляди :)))


Когато се махнах 2009та още го нямаше тоя почин :)
цитирай
46. mt46 - !?
28.06.2011 18:59
А аз се чудех защо някои пРостинги имат по хиляда и кусур четения... :))
Преди дни забелязах как прочитите на 1 постинг от 200-300 нараснаха на 1300 /от сутрин до следобяд/. Моето обяснение е , че някои си имат по 2-3 клонинга, които доста активно ги "четат". Не е ли възможно това да става чрез някоя програмка?...
цитирай
47. locke - Има много начини да се прави и много начини да се спре
28.06.2011 19:15
mt46 написа:
А аз се чудех защо някои пРостинги имат по хиляда и кусур четения... :))
Преди дни забелязах как прочитите на 1 постинг от 200-300 нараснаха на 1300 /от сутрин до следобяд/. Моето обяснение е , че някои си имат по 2-3 клонинга, които доста активно ги "четат". Не е ли възможно това да става чрез някоя програмка?...

В случая според осведомени източници става дума за дописани от блог.бг прочити с цел фалшива посещаемост. Отделно говорими за лансиране на определени потребители!
цитирай
48. elinora - locke,
28.06.2011 20:23
аз направо се почувствах пренебрегната! :)))
Как пък никой доброжелател не се е смилил над постингчето ми и не ми е хвърлил поне стотина прочитчета даром днес, язък :))))
цитирай
49. mt46 - !?
28.06.2011 21:12
Никой ли досега не се е сетил, че е възможно да става въпрос... просто за ПАРИ - ако блоговете са рекламни?!... Едва ли някой ще се напъва да акумулира изкуствени прочити ей тъй, само за "слава"...
цитирай
50. locke - Винаги става въпрос за пари :)
28.06.2011 21:25
mt46 написа:
Никой ли досега не се е сетил, че е възможно да става въпрос... просто за ПАРИ - ако блоговете са рекламни?!... Едва ли някой ще се напъва да акумулира изкуствени прочити ей тъй, само за "слава"...

Всеки сайт има стойност, определяна от броя посетители и обема привлечени реклами. Тук посетителите падат поради лоша редакционна и модераторска политика. Което се компенсира с прочит-помпички. Така сайтът изглежда по-посещаван, привлича повече реклама, прави повече пари и струва повече. И ако се планира промяна, тя ще е поради лошия финасов резултат...
цитирай
51. mt46 - Имам предвид
28.06.2011 22:58
някои блогъри да печелят за себе си...
цитирай
52. locke - Ако провериш - 90% от напомпаните нямат реклами!
28.06.2011 23:06
mt46 написа:
някои блогъри да печелят за себе си...

А и при тези, които имат, се отчита колко от рекламите са активирани от блога им, а не колко прочита имат! Сложно става да се мисли в посока фалшиви прочити, които да ги избутат на първа, от там да има реални прочити, от там реални щракания по рекламките, от там пари. Само cefulesteven може да сподели има ли пари в тая работа :)
цитирай
53. valsodar - Пари няма, но виж "слава&q...
29.06.2011 02:10
Пари няма, но виж "слава" има - неведнъж се е хвалил колко добър автор е, на база на прочитите си. А то... колос на глинени крака. Подпиран здраво, за да се не срути под собственото си бездарие :)
Живот и здраве, излезе ли списъкът с модераторите, настоящи и бивши - много неща ще си излязат наяве и още повече скрити взаимовръзки ще се осветлят :)
Ако не бе така силово натрапван, нямаше да пише толкова зле колкото сега, а щеше да работи още много над стила си, без да се възгордява от едните му напомпани прочити.
Изкуство с Виагра се не прави :)))

ПП Горното важи за абсолютно всички, влияещи се не от критиката,която би им била в полза, а от "броят на прочити" :))
цитирай
54. saadi - През последните два дни има 26 регистрирани потребители посетили моят блог
29.06.2011 03:07
Прочитите на постинга ми са 14 .
Тия глупави модератори като са слагали помпата на блога ми , са я обърнали наобратно , бе .
цитирай
55. valsodar - Възможно е. Вероятно, наместо п...
29.06.2011 04:27
Възможно е.
Вероятно, наместо помпа са ти приложили клизма?
цитирай
56. locke - Това е реално
29.06.2011 09:25
saadi написа:
Прочитите на постинга ми са 14 .
Тия глупави модератори като са слагали помпата на блога ми , са я обърнали наобратно , бе .

Ако ти влязат през потребителското име се отчита прочит на блога, но не и на поста. А много хора минават да видят кой е коментирал, но него четат. Има потребители с 1 пост и 20 прочита на него, но 300 на блога им. И такива без пост, но с 100 прочита на блога...
цитирай
57. locke - За мен е нечовешко един белетрист или поет да пише по 2-3 неща на ден...
29.06.2011 09:29
valsodar написа:
Пари няма, но виж "слава" има - неведнъж се е хвалил колко добър автор е, на база на прочитите си. А то... колос на глинени крака. Подпиран здраво, за да се не срути под собственото си бездарие :)
Живот и здраве, излезе ли списъкът с модераторите, настоящи и бивши - много неща ще си излязат наяве и още повече скрити взаимовръзки ще се осветлят :)
Ако не бе така силово натрапван, нямаше да пише толкова зле колкото сега, а щеше да работи още много над стила си, без да се възгордява от едните му напомпани прочити.
Изкуство с Виагра се не прави :)))

ПП Горното важи за абсолютно всички, влияещи се не от критиката,която би им била в полза, а от "броят на прочити" :))


Само Вазов е правел подобни напъни, но при него има толкова плява, че примерът само доказва колко слаби разултати се получават при насилствено творене!

Колкото до Стефан - огромната част прочити са му реални, бих казал над 80%. Просто понякога му бутат едно малко рамо да стигне до първа.

Дори и публицистика не може човек да твори с килограми на ден. За да е едно перо остро и актуално, трябва да си почива... Плюс, че един качествен публицистичен пост изисква поне 1-2 часа подготовка по материята...
цитирай
58. yotovava - Да почакаме да решат проблема, както са обещали... май.
29.06.2011 09:32
... Преди малко прочетох отново някои основни постулати за блога -

Блог?
Блогът е уебсайт. Блогът е онлайн дневник. Блогът представя последните новини. Блогът е колекция от линкове. Блогът съдържа лични мисли. Или бележки...
Аз?
Всички тези определения нямат значение. Важно е какво мислите вие. Вие определяте правилата. Вие решавате какъв ще е вашият блог.
Онлайн?
Блогът е вашето лично кътче онлайн. В него можете да споделяте интересни за вас неща - коментари на последните събития, лични мисли и разсъждения или линкове към интересни уебсайтове. Всичко това става част от интернет с натискането само на един бутон!
Публика?
Посетителите на вашия блог ще виждат всичко подредено по дата, за по-лесна ориентация. Но те могат да са много повече от пасивни зрители. Ако ги вълнуват нещата във вашия блог те ще могат да публикуват коментари, да ви напишат имейл или да сложат линк към вашата публикация.
Визитка?
В Blog.bg можете да организирате и свой профил. Той е вашата визитка, по която хора със сходни интереси ще могат да намерят вас и вашия блог.
Blog.bg?
Blog.bg ви дава сцената. Blog.bg ви дава публиката. Blog.bg ви дава и микрофона.
Вие сте на ход!
Направи своя безплатен блог в Blog.bg сега!

Интересно четиво, нали :))))))))))))))

Валя

П.С. Класациите са абсолютно излишни и паразитни. Според мен всякакво лично творчество (включая и моето) има място... но за СПОДЕЛЯНЕ.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1110692
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив