Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2011 18:28 - Да бъдем модератори за 5 мин (24.06.2011)
Автор: locke Категория: Други   
Прочетен: 13817 Коментари: 51 Гласове:
7

Последна промяна: 25.06.2011 16:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз съм Лок! Днес ме мързи да пиша. Но не ме мързи да чета и ще ви предложа няколко интересни поста, прочетени от мен, които  иначе едва ли биха стигнали до вас.

След като постоянно разправям, че трябва да се върне категорията "Избрано от модераторите", която навремето съвсем субективно и все пак с пъти по-ефективно от сегашния хал ни предлагаше по 5 поста на първа, реших да се пробвам и да я свърша аз тази работа. Отне ми 30-на минути да прегледам около 300-те поста пуснати днес. 250 от тях дори не си струват отварянето, камо ли престоя на първа... Успях да избера 5, които според мен са едно приятно четиво:

daisynka
Моят ден без избори - не особено претенциозен пост, но определено даващ храна за размисъл и терен за обемни дискусии

hrankov
Вододел - едно изборно-екзистенциално есе

vandim70
Докога ще са безнаказани лекарите? актуално, остро, лично

gogi6666
Петък - ден на добрия майстор - един разностранен поглед върху петъчния ден

qbylkovsvqt
Топло ли ви е? - вече бях решил, че няма да открия 5-ти пост, когато открих този бисер, пуснат малко след полунощ

Постовете за подредени в обратен хронологичен ред.

Мисля и утре да ви подбера една китка...

Updated - избрани за 25.06.2011




Гласувай:
25



1. kaktuscho - ААааа, значи за това цъкаше минуси ...
24.06.2011 18:37
ААааа, значи за това цъкаше минуси че и на мен сложи, а?
:)))))
цитирай
2. locke - Извинявай ама на твоя 'пост' потоп...
24.06.2011 18:46
...как да не му даде минус човек?
цитирай
3. klaraboata - ААааа, значи за това цъкаше минуси ...
24.06.2011 18:55
kaktuscho написа:
ААааа, значи за това цъкаше минуси че и на мен сложи, а?
:)))))

И на мен сложи минус. Явно с това се занимава по цял ден.
цитирай
4. locke - Слагам щедро!
24.06.2011 18:58
klaraboata написа:
kaktuscho написа:
ААааа, значи за това цъкаше минуси че и на мен сложи, а?
:)))))

И на мен сложи минус. Явно с това се занимава по цял ден.


Ако мислиш, че пост от 5 думи и 1 снимка заслужава +, камо ли да е на първа, сложи си сама плюс, за да компенсираш моя минус
цитирай
5. locke - Да поясня:
24.06.2011 18:59
- тук има само авторски постове
- всички са достатъчно дълги, за да се нарекат постове
- пренебрегнати са, въпреки качествата си
цитирай
6. kaktuscho - Това си е живо блогерско самоубийство - един преди теб го направи вече!
24.06.2011 19:13
Прегледах постовете от "първа", малко са тези които нямат "-1",
Говориш за субективна оценка!!! Би ли ми казал какви са критерийте по които шляпаше наказания докато безделничиш цял ден и няма ли елемент на лично отношение към категоризираните от теб??? ... в частност и към мен!
Какъв ти е проблема, комплекси ли избиваш?
===================================================
Как ще гласуваш в моя блог ми е все тая, това което правя в блога си не е за реклама или каквото и да било - нито пък за такива като теб. ОК?
:)))))))
цитирай
7. locke - За да избера и прочета 5 свестни поста
24.06.2011 19:17
Прочетох над 50 бози и подминах още 250 явни бози.
Щом си пльоснал боза в блога си - не се ядосвай на минус!
Освен това съм дал и доста плюспве, но тях няма как да ги видиш нали?
Ако само ще се мазним и ще си плачем за всеки минус, по-добре да оставим само плюсовете и всички само да се харесваме!
Аз да съм се оплакал, че ми лепна 6 минуса без дори да си чел постовете?
цитирай
8. locke - А критериите са ми ясни
24.06.2011 19:20
и вече ги казах:
- поста да е авторски (всяка вселенска мъдрост от нета получава - от мен)
- да е достатъчно дълъг (всеки виц или пост без думи също си отнася минуса)

Стремя се да поощря постове с по 10-20 прочита, които си струват!
Това, която ябълков цвят е пуснала, щеше хиляди пъти да е на първа, ако тя не беше от моето поколение блогъри, които не разчитахме приятелите да ни добутат с плюсове и коменти там

Досега поста са прочели 25 неблогъри. Дори на 5-ма да съм помогнал в ориентирането - все кяр!
цитирай
9. blogena - ужас :)))
24.06.2011 19:25
поредния МЕСИЯ ;)

имам законно право да ти туря 3 плюса
искаш ли го ???
цитирай
10. locke - Сложи 5 - на петте поста!
24.06.2011 19:30
blogena написа:
поредния МЕСИЯ ;)

имам законно право да ти туря 3 плюса
искаш ли го ???

цитирай
11. blogena - не мога :)
24.06.2011 19:32
мога на 5-те х 3 :)))

почвам !
цитирай
12. locke - Ако ти харесват :) слагай!
24.06.2011 19:34
blogena написа:
мога на 5-те х 3 :)))

почвам !


Това на ябълков цвят обаче определено е много добро, чак ми е жал, че го е пуснала в час, в който никой не чете
цитирай
13. kaktuscho - и вече ги казах: - поста да е авт...
24.06.2011 19:34
locke написа:
и вече ги казах:
- поста да е авторски (всяка вселенска мъдрост от нета получава - от мен)
- да е достатъчно дълъг (всеки виц или пост без думи също си отнася минуса)


Уважаеми, това са твои критерий, а не на блога!!! Имаше възможност да напишеш каквото искаш да се промени в блога - ПРИЕТО ЛИ Е ВЕЧЕ???

Нещо не се ли престараваш. Амбиции - добре, но ...... а бе я и аз ще ти люсна една "-1" с кеф
===============================================
Нали знаеш - нищо лично. ПОСТА ТИ НЕ МИ ХАРЕСВА :)))))))))))
цитирай
14. blogena - и ти
24.06.2011 19:36
нямаше как да ме харесаш...
щото не си в час ;)
цитирай
15. locke - Не ме четете, като не ви кефя!
24.06.2011 19:40
А колкото до минусите - не ми пука за тях! За мен са важни прочитите от неблогъри!
цитирай
16. blogena - ми
24.06.2011 19:43
щото си НЕмодератор :)))
5 минути изтекоха ...

ще те спукам от плюсове ;)
цитирай
17. kaktuscho - А колкото до минусите - не ми пука за ...
24.06.2011 19:43
locke написа:
А колкото до минусите - не ми пука за тях! За мен са важни прочитите от неблогъри!


Защото няма как да си приложат субективната оценка за теб - може би?
цитирай
18. darcy - о, моля те
24.06.2011 19:45
пощади ме...
цитирай
19. allbi - айде
24.06.2011 19:50
после ще ти туря още един плюс ;)
повече не може ...
като гледам обаче минусите - няма да прихванат моите :)))

после и една притча ще ти метна за това кой какво си има това дава...
цитирай
20. locke - утре пак ще си пусна избора
24.06.2011 19:52
Който не го харесва - да чете топ попаденията на първа в момента...
цитирай
21. locke - Интересно как оплюхте избраните от мен постове...
24.06.2011 19:55
...без дори да ги погледнете!
Мразите някой да ибира вместо вас? Първият предложен пост от мен е точно по тази тема - идете там и ме наплюйте - обещавам, няма да се защитавам!
цитирай
22. locke - Клара, чете се ЛОК!
24.06.2011 19:59
Ама кой да има нужната обща култура...
цитирай
23. elinora - locke,
24.06.2011 20:02
нищо лично, но ми се струва, че някак подценяваш вкусът на целокупното блогерско общество. нали не смяташ сериозно, че това, което на теб ти допада като тематика, съответно ще се хареса и на всички други?
цитирай
24. locke - аз съм дал моя избор...
24.06.2011 20:07
дай и ти твоя!
а съм дал моя, защото не ми допада автоматизирания алгоритъм!
цитирай
25. kaktuscho - Който не го харесва - да чете топ п...
24.06.2011 20:09
locke написа:
Който не го харесва - да чете топ попаденията на първа в момента...


..... Знаеш ли, готин си! Пиша тук сега за да отидеш на "първа страница" :))))))))))))))
--------------------------------------------------------------------------------------------
Като си нямаш друга работа - гласувай.
Само кажи тук пред всички - ВЧЕРАШНИ ПОСТОВЕ ГЛАСУВАШ ЛИ??? .... защото май определено вече си го направил и дневната ти класация не е актуална, нали?

locke написа:
Отне ми 30-на минути да прегледам около 300-те поста пуснати днес.

цитирай
26. анонимен - Прав си.
24.06.2011 20:19
Постинги като сто и първата тъпотия " Най-смешните реклами" или " Светът е оцелял, защото се е смял" са антиестетически и замърсяват сайта.
Постинги с копи пейст е ненормално да са на първа, както и честитки за това или онова.

Само постинги, в които се казва нещо и навеждат на размисъл, са нормални, другите са пълна глупост.
цитирай
27. borjanmljakov - лоцке, ти май верно си идиот.
24.06.2011 20:24
.
цитирай
28. locke - Кактус,
24.06.2011 20:36
четох и вчерашните постове, и от тях си харесах няколко.
Ако не си забелязах - възнамерявам всеки ден да давам 5 поста, които да погледне човек! Ако иска!! След 5-6 дни ще се види дали им е интересно на хората да видят и друг 'избран' пакет постове.
Мога да направя и анализ на постовете на първа - видял съм кое е тъпотия, видял съм кой и откъде си е крал материалите, видял съм и кой има рожден ден (както се казва в 'Старые клячи' 'НАДО петь для мамы!!!'); прочел съм малко поезия (Валя правилно каза, че раздел изкуство не трябва да е на първа - аз мисля че просто трябва да има опция - с и без изкуство за всеки)

Знам че пост-критика ще иде на първа, но каква е ползата? Но ако този пост иде на първа, петима блогъри имат шанс бъдат прочетени! А те са писали, ако не брилянтни, то поне собствени и добри постове, и заслужават да ги прочете човек, поне от уважение към труда им!
цитирай
29. locke - Благодаря!
24.06.2011 20:38
poligor написа:
Постинги като сто и първата тъпотия " Най-смешните реклами" или " Светът е оцелял, защото се е смял" са антиестетически и замърсяват сайта.
Постинги с копи пейст е ненормално да са на първа, както и честитки за това или онова.

Само постинги, в които се казва нещо и навеждат на размисъл, са нормални, другите са пълна глупост.


Само за честитката бих възразил - в Скайпе половината ми познати си казват килата на бебетата и кое колко зъба има. Но тази честитка е за една майка...
цитирай
30. valsodar - Хахаха тоя вой, който са надали при ...
24.06.2011 21:08
Хахаха тоя вой, който са надали при теб ми е познат - А бе, кой си ти, че ще определяш кое става и кое е боза? - първи го нададоха пУетесите в сайта, а след тях и останалите некадърници, дето не могат да вържат две думи на кръст, но за сметка на това бързат да оставят "компетентното" си мнение, отностно твоята некомпетентност.

Това, което си започнал да правиш, според мен е добро.
След като няма естетически критерий за постингите в челна страница на сайта, е добре поне хората да си казват, какво интересно са прочели, от това което не е там. Така наистина интересните автори, тези които имат какво да кажат и умеят да го направят ще намерят своите заслужени читатели, за сметка на глупаците де ни ги натрапват постоянно.

Не искам и аз да коментирам какви глупости се лансират в момента от програмата за "автоматичен" подбор на постинги - то се вижда. :)))
цитирай
31. locke - Ами видях няколко блогъра да лансират един или друг пост...
24.06.2011 21:14
valsodar написа:
Хахаха тоя вой, който са надали при теб ми е познат - А бе, кой си ти, че ще определяш кое става и кое е боза? - първи го нададоха пУетесите в сайта, а след тях и останалите некадърници, дето не могат да вържат две думи на кръст, но за сметка на това бързат да оставят "компетентното" си мнение, отностно твоята некомпетентност.

Това, което си започнал да правиш, според мен е добро.
След като няма естетически критерий за постингите в челна страница на сайта, е добре поне хората да си казват, какво интересно са прочели, от това което не е там. Така наистина интересните автори, тези които имат какво да кажат и умеят да го направят ще намерят своите заслужени читатели, за сметка на глупаците де ни ги натрапват постоянно.

Не искам и аз да коментирам какви глупости се лансират в момента от програмата за "автоматичен" подбор на постинги - то се вижда. :)))


... и реших, че, след като настоявам да има и човешки подбрани постове, мога да покажа как биха изглеждали те според мен. Дотук 5-те поста са прочетени над 100 пъти - аз съм щастлив.

А за пуетесите - прочетох поне една дузина стихове днес - определено имаше поне 4-5 стойностни. Поезията си има място тук - просто не е мястото на стиховете в най-коментирано. Може би ако има категория най-хвалено :))

А иначе днес сме добре - има свестен пост в най-популярните - този на vmir
цитирай
32. locke - Не знам, ама трябва да е станало скоро!
24.06.2011 21:16
hamsterov написа:
я разкажи как стана такъв глупак?


Защото като ме взеха в МЕНСА ми казаха, че не съм глупак...
цитирай
33. panazea - Локе ,
24.06.2011 21:19
разбуни духовете !
Ти що не си ми лепнал минусче ! Аз съм взела материала си от интернет. Като бях в Падуа само ми беше за снимки . Сега по памет си намирам и нищо не е авторско. Не съм била родена по времето на Джото и нЕмам лични спомени . Стихове не пиша . Не съм снимала Данте Алигиери, докато е бил жив . Вай !
Ябълков цвят си я познаваме и обичаме. Имаме си я в любими . Позволяват само 300 . Като си ги запълниш , не можеш да добавиш новите . Трябва да се откажеш от стар приятел , за да включиш нов . Като те няма няколко дни , изчезват хората , които са били при теб . Тези ограничения само до 20 души много пречат . Ами другите , къде да ги търся. И почва едно търсене , докато си ги събрах тук :
http://panazea.blog.bg/technology/2010/08/27/kyde-ste.597018
Новите обаче не съм ги включила . много е изтощително .
Хайде привет !
цитирай
34. locke - Не го четох, признавам си!
24.06.2011 21:23
panazea написа:
разбуни духовете !
Ти що не си ми лепнал минусче ! Аз съм взела материала си от интернет. Като бях в Падуа само ми беше за снимки . Сега по памет си намирам и нищо не е авторско. Не съм била родена по времето на Джото и нЕмам лични спомени . Стихове не пиша . Не съм снимала Данте Алигиери, докато е бил жив . Вай !
Хайде привет !

Разбрах, че е копнат и просто го пропуснах. Но пак не бих му дал минус - образователен е най-малкото. Не слагам минус на всичко :)
А ти жалко, че не си сложила свои снимки от Падуа. И не си спретнала един фото разказ :)
цитирай
35. locke - hamsterov,
24.06.2011 21:25
не на мен ми тече кръв от ушите от ярост... с боата сте такъв тандем, че чак се чудя кой кой ще изяде накрая :) Мед ми капе от сърцето като гледам как злобеете по мой адрес!
цитирай
36. panazea - Лок,
24.06.2011 21:29
Ябълков цвят си я познаваме и обичаме. Имаме си я в любими . Позволяват само 300 . Като си ги запълниш , не можеш да добавиш новите . Трябва да се откажеш от стар приятел , за да включиш нов . Като те няма няколко дни , изчезват хората , които са били при теб . Тези ограничения само до 20 души много пречат . Ами другите , къде да ги търся. И почва едно търсене , докато си ги събрах тук :
http://panazea.blog.bg/technology/2010/08/27/kyde-ste.597018
Новите обаче не съм ги включила . много е изтощително .
цитирай
37. blabla789 - представяш ли си всеки тук да зап...
24.06.2011 21:29
представяш ли си всеки тук да започне да налага мнението си , и толкова наивно като теб да се опитва да бъде "полезен" ? Как въобще ти хрумна , че някой би се трогнал от "помощта" ти ??
цитирай
38. locke - Когато излязох в пенсия...
24.06.2011 21:33
panazea написа:
Ябълков цвят си я познаваме и обичаме. Имаме си я в любими . Позволяват само 300 . Като си ги запълниш , не можеш да добавиш новите . Трябва да се откажеш от стар приятел , за да включиш нов . Като те няма няколко дни , изчезват хората , които са били при теб . Тези ограничения само до 20 души много пречат . Ами другите , къде да ги търся. И почва едно търсене , докато си ги събрах тук :
http://panazea.blog.bg/technology/2010/08/27/kyde-ste.597018
Новите обаче не съм ги включила . много е изтощително .

Още нямаше любими :)
Знаеш ли какъв зор е да издиря свестните блогъри :)
Разгеле, някои са ме добавили в любими, други преоткривам по стари коменти...
Но най-вече чета и си харесвам и стари и нови :)) Аз поне имам много свободни бройки!
цитирай
39. locke - !2 блогъри и не знайно колко неблогъри са харесали идеята!
24.06.2011 21:35
blabla789 написа:
представяш ли си всеки тук да започне да налага мнението си , и толкова наивно като теб да се опитва да бъде "полезен" ? Как въобще ти хрумна , че някой би се трогнал от "помощта" ти ??


А иначе - представям си. 20 блогъри да предлагат пак е по-добре от 0, пък тия, които предлагат добри постове, ще станат редовно посещавани...
цитирай
40. blabla789 - И всичко това за какво ??
24.06.2011 21:39
locke написа:
blabla789 написа:
представяш ли си всеки тук да започне да налага мнението си , и толкова наивно като теб да се опитва да бъде "полезен" ? Как въобще ти хрумна , че някой би се трогнал от "помощта" ти ??


А иначе - представям си. 20 блогъри да предлагат пак е по-добре от 0, пък тия, които предлагат добри постове, ще станат редовно посещавани...

Нали всички си имамте глави на раменете , всеки може сам да прецени кое му харесва никой няма нужда от "компетентното" ти мнение
цитирай
41. locke - Без коментар, просто запазвам анонимните позитивни отзиви
24.06.2011 21:43
анонимен написа:
лок, уок или просто тиган,
престани с непрекъснатото предъвкване, мърморене, ропота, негодуванието от нас "посредствените", които се осмеляваме да пишем неща, недостойни за твоя прочит.
и ще ти пиша кратко, а ти чети бавно - тук олигофрени няма! ако продължаваш да подскачаш - ще си първият с това определение.
хората искат да пишат каквото им хрумне и как пишат си е само тяхна работа. ОК?
какво предлагаш ти, какъв ти е продукта, че да се правиш на член на камарата на блогърите?! ти си поредното доказателство че има тъпаци, само това направи с този си велик маТрЯл.
Аре махай се да четеш другата си звездна петица.
дано спиш добре, окъпан в собствените си плюнки

цитирай
42. dushevno - ти наистина ли си
24.06.2011 21:45
от 22.05.2007 21:52
тук?
не си ли някой модератор ;)
цитирай
43. locke - Да, от над 4 години съм тук.
24.06.2011 21:47
dushevno написа:
от 22.05.2007 21:52
тук?
не си ли някой модератор ;)


И не, не съм модератор. Нито сис-админ, нито нещо си, свързано със сайта.
цитирай
44. blogena - айде еее
24.06.2011 22:06
оставете му на човека
да си изживее минутките слава :)
за всеки има място ...
цитирай
45. blogena - ето обещаното - пуснах го при опонентката ти
25.06.2011 01:04
обаче - яка модерация там :)))

Кой с каквото е богат

Купил си човек нова къща и градина с плодови дървета около нея. А до него живел завистлив съсед, който непрекъснато се опитвал да му развали настроението.
Ту подхвърлял боклук в двора му, ту още някаква гадост ще свърши.
Веднъж човекът се събудил в добро настроение, излязъл на верандата, а там - ведро с помия. Той взел ведрото, излял помията, измил го и го напълнил с най-хубавите, зрели ябълки от градината си и тръгнал към съседа. Почукал на вратата, а онзи отвътре започнал да злорадства: "Най-накрая успях да го предизвикам!" Отворил вратата с надеждата за скандал, но човекът му подал ведрото с думите:
-Кой с каквото е богат, това и дели с другите!

от:
http://www.sharebg.org/view/2350-Koy_s_kakvoto_e.html
цитирай
46. locke - Ей, това ми хареса :)
25.06.2011 09:58
Само дето ябълките за един са помия за друг :)
Тука модерация няма - и анонимните имат право на глас :) Все пак аз поствам за неблогърите...
цитирай
47. reg - имах времето да прочета само пос...
25.06.2011 13:24
имах времето да прочета само последния пост...чудесен е!
но за, жалост, е толкова дълъг, че нямах време за другото...
цитирай
48. locke - И един стига - значи поста ми е бил полезен!
25.06.2011 14:54
reg написа:
имах времето да прочета само последния пост...чудесен е!
но за, жалост, е толкова дълъг, че нямах време за другото...

А аз ще анотирам малко по-подробно отсега нататък, че да е по-лесно да си избереш кои да прочетеш...
цитирай
49. yotovava - На мен и други постинги ми допаднаха,
25.06.2011 16:32
тези също. Според мен всеки има различни интереси, с което се определя разнообразието от теми в блога. Подобен опит за класация е леко едностранчив, не мислиш ли :)))). Аз харесвам публикуциите и на savremennik, bven, parasol, zahariada, daliada и други. Само да те попитам -ти успяваш ли да прочетеш всичко. Защото аз - не всичко успявам.

Поздрави
цитирай
50. locke - Валя, успявам!
25.06.2011 16:49
Хич не е трудно, реално чета около 20 поста - тоест 20 мин, на другите отделям по 10 сек. Серийните постъри не ги чета, нито тези, които така или иначе ще излязат на първа - твоите например. Не мога да кажа, че харесвам публикациите на някого - харесвам отделни публикации на отделни хора. Всички постове, които предлагам имат много малко прочити - някои дори само по 2-3. Подбраните вчера са направили над 400 прочита за един ден, коетос и е много задоволителен резултат. А тези от събота са още по-хубави.
цитирай
51. yotovava - Има постинги, които са доста дълги,
25.06.2011 17:36
аз например ги слагам в любими и се връщам пак. Според мен трябва да се премахне класацията на първа или там да влизат постинги от определени категории - политика, регионални, новини, нещо такова. Защото, ако си забелязал, всеки рита срещу поетите, но по моите скромни наблюдения 60-70% от новите постинги са поезия. Отделно наблюдавам преповтаряне на теми - би трябвало да има начин една новина да се вижда - че е писан постинг по нея вече - а не да има пет-шест различни постинга - като се почне от сутринта та до вечерта, когато вече се е изчерпала.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119221
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив