Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2011 18:06 - Мрете, другари комунисти!
Автор: locke Категория: Политика   
Прочетен: 24012 Коментари: 75 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вие на това протестен вот и спад на доверието към правителството ли му викате? Щото аз – НЕ! Аз това го наричам СТОЛИЧНА ИЗБОРНА ПОБЕДА! Но всеки с мнението си! И понеже вашето не обича цифри, а само лъжи, – ето статистиката:

 

 

София 2005-та (частични местни избори)

 

Кмет I-ви тур: Бойко Борисов 136 840

Кмет II-ри тур: Бойко Борисов 223 577

 

София 2007-ма

 

Кмет: Бойко Борисов 203 364

Листа съветници: ГЕРБ 173 384

 

София 2009-та (частични местни  избори)

 

Кмет: Йорданка Фандъкова 170 796

 

София 2011-та (неокончателни резултати)

 

Кмет: Йорданка Фандъкова 247 138

Листа съветници: ГЕРБ 223 492

Президент: Росен Плевнелиев 215 280

 

Така, като гледам, на парламентарните избори в София през 2013-та ГЕРБ ще има над 300 000!




Гласувай:
18



1. tutankhamon661 - locke
26.10.2011 19:28
Фандъкова е като танк.
Нищо чудно, че се ползва с пълното доверие на Борисов.
Онова за спад на доверието е пълна лъжа и е нормален предизборен трик. Целта е дезинформация на неориентираните. Още едно доказателство кой играе нечестно.
цитирай
2. locke - Не го казвай на мен, Сашо!
26.10.2011 19:40
Аз си го знам!
цитирай
3. nestinar - Фандъкова е като танк. Нищо чудно, ...
26.10.2011 23:16
tutankhamon661 написа:
Фандъкова е като танк.
Нищо чудно, че се ползва с пълното доверие на Борисов.
Онова за спад на доверието е пълна лъжа и е нормален предизборен трик. Целта е дезинформация на неориентираните. Още едно доказателство кой играе нечестно.

И аз-ът ми го знай!Речи го на другите!:)
цитирай
4. locke - Нали за това са блоговете!
26.10.2011 23:28
Който не знае - да му рекат и да го научи :)))
цитирай
5. rustocks - Не призовавай да мрат, щото пръв ще ...
27.10.2011 08:35
Не призовавай да мрат, щото пръв ще трябва да се гътне комун.онаниста и травестит Бойко Борисов!
цитирай
6. xloranphyl - Хи-хи-хи! Значи искаш др. Бор...
27.10.2011 08:47
Хи-хи-хи!
Значи искаш др.Борисов да умре?
цитирай
7. locke - Не бъди скромен!
27.10.2011 08:47
rustocks написа:
Не призовавай да мрат, щото пръв ще трябва да се гътне комун.онаниста и травестит Бойко Борисов!

Изплюй си цялата злоба - знам, че искаш да го наречеш и содомит, и марсианец, и тиква. Ако случайно си мислиш, че си десен - не си - платен трол си! Мри и ти, и без друго тролите сте митични създания!
цитирай
8. locke - Айде и трол номер две се появи!
27.10.2011 08:48
xloranphyl написа:
Хи-хи-хи!
Значи искаш др.Борисов да умре?

Уважаеми другари троли, слагам ви мантра - всеки, взел пари да плюе, да се разболее тежко преди Коледа!
цитирай
9. morko - По-полека, да не получиш херния от ...
27.10.2011 08:56
По-полека ,да не получиш херния от напъване да ни обясниш ,чашата полупълна ли е или е полупразна.Ето ти и друго тълкование на резултатите-от гласувалите около 50 % на изборите Герб се ползва с доверието на 30% от тях.Останалите 70% не са във овчи възторг от сега управляващите.От гласувалите над 3 милиона за Президент-Плевнелиев получава около 1 300 000 .Другите около 1 700 000 не са за него.И понеже си вещ с числата събери само гласавете за Калфин и гласовете за Кунева и виж какво се получава.И полека с призивите срещу комунистите ,че ще ти се разсърдят поне 80% от най-големите герберасти в момента-Министър Председетеля, Председателя на Нар.събрание,щатния комсомолски секретар Плевнелиев и т.н
цитирай
10. locke - Ооо, трол, събрахте се значи :)
27.10.2011 09:13
От седмици нямах такава сбирка на троли в блога си!
А, ти, не ме учи за цифри - явно ги познавам, щом улучих абсолютно точно и кметовете на БСП и тези на ДПС - любимите ви партии!
Аз съм събрал числата - Плевнелиев ще бие с 500 000!
цитирай
11. morko - Не изнасяй така числата от предишни ...
27.10.2011 09:26
Не изнасяй така числата от предишни години ,че се вижда нещо ,което не е много приятно-май ще излезнат прави ,че и протоколите и чувалите с бюлетините са предварително приготвени.Ето ти и доказателството-Брой гласували за листата на ГЕРБ 2011г-223 492 .Гласували за Борисов на 2-ри тур 2005 год -223 577.Разлика 85 гласа..За мен обяснението е просто.Дай сега твоето.
цитирай
12. bzokova - Мрете....
27.10.2011 09:27
Трябва да си зомбиран,за да си мислиш,че на 30-ти Калфин ще спечели. Загубата му я предреши Доган с 2 култови изказвания - първото в Кърджали,където каза "Ние ще управляваме България", което пък обоснова 2-то му изказване в нощта след 23-ти,че ще подкрепи Калфин. Надявайки се,че ДПС отново ще реши вота, си пожела и целувка. И си задавам въпроса - няма ли най-накрая някои хора да слязат на земята и да се запитат Доган ли трябва да управлява България?
цитирай
13. locke - Моето е лесно - идиот си!
27.10.2011 09:30
morko написа:
Не изнасяй така числата от предишни години ,че се вижда нещо ,което не е много приятно-май ще излезнат прави ,че и протоколите и чувалите с бюлетините са предварително приготвени.Ето ти и доказателството-Брой гласували за листата на ГЕРБ 2011г-223 492 .Гласували за Борисов на 2-ри тур 2005 год -223 577.Разлика 85 гласа..За мен обяснението е просто.Дай сега твоето.

С 85 гласа в Минесота се решиха избори с милиони избиратели! А ти сравняваш избори за кмет отпреди 6 години (при това втори тур, при това извънредни) с избори за общински съветници сега!
Аз по-скоро искам да питам как така ДПС 4 поредни избора има 142 гласа в Малко Търново? Ето това му викам съмнително!
'Бахти идиота!
цитирай
14. nosense - Така като гледам
27.10.2011 09:34
Това което ме съмнява е, че Доган за пореден път си изигра картите като хората! На втори тур ще са изборните екскурзии, защо мисля така:

1. В изборите за кмет има изискване за уседналост - на Доган хората не отговарят на условията, защо да се хабят да идват до Бълагрия.

2. Трябваше да се провери как работи системата за да може да се гласува на втори тур според решението от хората на Сокола.

3. Трябваше да се видят резултатите за да се договори цената.

По тази причина имам съмнения, че Доган ще играе за Калфин, като сложиш известен процент от избирателите на други партии и очакваната по ниска избирателна активност имам съмнения, че играта ще е за 1-2%та.

Колкото до тези избори, такъв хаус не съм виждал от години! Един път съм бил застъпник, два пъти член на РИК но такова нещо като сега не съм виждал! На предните избори за кмет приключихме с броенето в 20.30 и предадохме в 22.00 а сега е егати лудницата!
Не знам дали са манипулирани или не, съдейки по резултатите във Велико Търново, не са, но просто беше пълна липса на организация и за това ако се касират няма да е изненада! Все пак и самите управляващи искат касиране на места!
цитирай
15. locke - И аз това питам!
27.10.2011 09:34
bzokova написа:
Трябва да си зомбиран,за да си мислиш,че на 30-ти Калфин ще спечели. Загубата му я предреши Доган с 2 култови изказвания - първото в Кърджали,където каза "Ние ще управляваме България", което пък обоснова 2-то му изказване в нощта след 23-ти,че ще подкрепи Калфин. Надявайки се,че ДПС отново ще реши вота, си пожела и целувка. И си задавам въпроса - няма ли най-накрая някои хора да слязат на земята и да се запитат Доган ли трябва да управлява България?

Как хора, които претендират да са демократи, могат да връчват властта на Доган!?!

ЛАМБО И КАМБО КАЗАХА, ЧЕ ГОЦЕ Е НАЙ-ДОБРИЯТ ПРЕЗИДЕНТ ДОСЕГА! СИГУРНО ЩОТО ДАДЕ МАНДАТ НА ДОГАН! НЕ ДАЙ БОЖЕ, ДА ДОЙДАТ ТЕ НА ВЛАСТ И ДА ПОВТОРЯТ ТОЯ ИДИОТИЗЪМ! И ПОСЛЕ ДА РАЗПРАВЯТ, ЧЕ БРАНЯТ ДЕМОКРАЦИЯТА И СА СОЦИАЛНИ ПРЕЗИДЕНТИ!
цитирай
16. nosense - И в двата случая ще имаме комунизъм:)
27.10.2011 09:37
Дали ще е Калфин или Плевнелиев все ще е комунизъм, в единият руски в другият мутренски:)
цитирай
17. locke - Абсолютно съм съгласен за хаоса!
27.10.2011 09:38
nosense написа:
Това което ме съмнява е, че Доган за пореден път си изигра картите като хората! На втори тур ще са изборните екскурзии, защо мисля така:

1. В изборите за кмет има изискване за уседналост - на Доган хората не отговарят на условията, защо да се хабят да идват до Бълагрия.

2. Трябваше да се провери как работи системата за да може да се гласува на втори тур според решението от хората на Сокола.

3. Трябваше да се видят резултатите за да се договори цената.

По тази причина имам съмнения, че Доган ще играе за Калфин, като сложиш известен процент от избирателите на други партии и очакваната по ниска избирателна активност имам съмнения, че играта ще е за 1-2%та.

Колкото до тези избори, такъв хаус не съм виждал от години! Един път съм бил застъпник, два пъти член на РИК но такова нещо като сега не съм виждал! На предните избори за кмет приключихме с броенето в 20.30 и предадохме в 22.00 а сега е егати лудницата!
Не знам дали са манипулирани или не, съдейки по резултатите във Велико Търново, не са, но просто беше пълна липса на организация и за това ако се касират няма да е изненада! Все пак и самите управляващи искат касиране на места!

Дезорганизиран хаос! И манипулации, ако имаше, не бяха от ГЕРБ. Повече ми се иска да видя някои чували от смесените райони.
А за разликата - може да падне, само ако активността падне с 10 пункта, което не трябва да се случва. И без друго 3-4% от хората не гласуваха зарди опашките!
Все пак очаквам разлика 500 000, поне така казват изчисленията
цитирай
18. locke - По-скоро ще имаме авторитаризъм!
27.10.2011 09:41
nosense написа:
Дали ще е Калфин или Плевнелиев все ще е комунизъм, в единият руски в другият мутренски:)

Което не е безпределно лошо - България е била авторитарна държава през огромната част от историята си и се е справяла отлично!
Ако дойдат Ламбо и Камбо - ще имаме криза и блокиране на държавата!
цитирай
19. nosense - Ами едва ли
27.10.2011 09:43
След първи тур, едва ли. По скоро очаквам да падне с 15%
1,5 губиш директно от хората на Витков, защото те отидоха за протестен вот.
Голяма част от хората които чакаха по час и половина няма да отидат. За много хора местният вот беше далеч по-важен, а и бяха стимулирани да отида да гласуват за определен кандидат, сега ще се загубият и част от тези гласове. Служи и факта, че на пример доста хора трябва да пътуват до родните си места за да гласуват втори път - пак губиш.
Ще видим. Имам съмнения, че с гласовете на ДПС калфин ще събере около 53% а Плевнелиев около 47% но да видим.
цитирай
20. tota - Момче,
27.10.2011 09:54
не можа ли да прозреш една проста истина, че антикомунистите са деца на комунистите. Как ще отправяш такива призиви "Мрете, другари комунисти!". Все едно че им казваш: да мрат бащите Ви.
Ех, тази политика ....каква страшна е игра е само ...защото всичко е за кокала ...Защото има една мисъл, няма да соча автора й: "Не е важно кой как гласува, а кой брои бюлетините!!"
Та цифри - да се опиваме ли от тях, когато си знаем хала...
И още нещо, докато не прозрем, че партията ни се нарича БЪЛГАРИЯ, а не с други имена, може и да я няма на картата вече...
Иска се по - голяма дълбочина на мисълта и прозрение.
Хубав ден!!
цитирай
21. locke - Прав си - ще поживеем, ще видим :)
27.10.2011 09:59
nosense написа:
След първи тур, едва ли. По скоро очаквам да падне с 15%
1,5 губиш директно от хората на Витков, защото те отидоха за протестен вот.
Голяма част от хората които чакаха по час и половина няма да отидат. За много хора местният вот беше далеч по-важен, а и бяха стимулирани да отида да гласуват за определен кандидат, сега ще се загубият и част от тези гласове. Служи и факта, че на пример доста хора трябва да пътуват до родните си места за да гласуват втори път - пак губиш.
Ще видим. Имам съмнения, че с гласовете на ДПС калфин ще събере около 53% а Плевнелиев около 47% но да видим.

Но освен да гледам, аз и ще гласувам!
цитирай
22. nosense - Аз ще пропусна
27.10.2011 10:08
Нито Калфин ми харесва - най-малкото искам комунист за президент, но и възможността Борисов да си слага който иска в съдебната система не ме радва!
По скоро както се очертава на пролет ще гласувам за Терминал 1 или Терминал 2:)
цитирай
23. varg1 - Ако
27.10.2011 10:13
плешив герб са най-долните комунисти.А тия модератори що за путки са да слагат постинг на главна страница в директна заплаха за живота и здравето на граждани на България.Ще сигнализирам в ГДБОП.
цитирай
24. morko - Идиот е човек който сравнява Мин...
27.10.2011 10:16
Идиот е човек който сравнява Минесота с Малко Търново.Избори се решават и от един глас-имаш специален пост по въпроса.Интересното ще е ако пак в Минесота на тия избори разликата пак е 70-80 гласа.А иначе не раздавай квалификации-пожелавам ти да станеш същия идиот като мен-да си реализиран прафесионално(не партийно)да поназнайваш толкова езика колкото аз ,да имаш две образовани и успели деца като мен и да си жив и здрав като мен-и нека пожеланието за платините да засегне и пишещите ,които се надяват за заемат някакви длъжности по партийна линия ,а не защото са знаещи и мажещи.
цитирай
25. locke - Лелче,
27.10.2011 10:20
tota написа:
не можа ли да прозреш една проста истина, че антикомунистите са деца на комунистите. Как ще отправяш такива призиви "Мрете, другари комунисти!". Все едно че им казваш: да мрат бащите Ви.
Ех, тази политика ....каква страшна е игра е само ...защото всичко е за кокала ...Защото има една мисъл, няма да соча автора й: "Не е важно кой как гласува, а кой брои бюлетините!!"
Та цифри - да се опиваме ли от тях, когато си знаем хала...
И още нещо, докато не прозрем, че партията ни се нарича БЪЛГАРИЯ, а не с други имена, може и да я няма на картата вече...
Иска се по - голяма дълбочина на мисълта и прозрение.
Хубав ден!!

дядо ми беше комунист, баба ми - антикомунистка. След събитията 89-та щяха да се изпотрепят! Аз по твоята логика какво съм - рак или риба? Айде стига с изтърканите шаблони!
ВСЕКИ СИ ИМА ГЛАВА НА РАМЕНЕТЕ И РЕШАВА ЗА СЕБЕ СИ!
А простотията за броенето и гласуването ми писна да я слушам! Само човек, който слуша, но не чува, може да говори такива тъпотии! Вие имате ли си идея как тече изборния процес в България?
Аз като застъпник в секция Х имам право на препис от протокола, според преброяването НА МЯСТО в изборната секция. Ако това, което имам, не съвпадне с протокола от моята секция, качен на сайта на ЦИК, край - има измама! Досега никой не е изпищял! За какви измами с броенето говорим!
Лелче, обикаляй другите пуетеси и се хвалете взаимно, не си пъни двете клетки да коментираш политика!
Лек ден ти желая!
цитирай
26. locke - Воля твоя!
27.10.2011 10:23
nosense написа:
Нито Калфин ми харесва - най-малкото искам комунист за президент, но и възможността Борисов да си слага който иска в съдебната система не ме радва!
По скоро както се очертава на пролет ще гласувам за Терминал 1 или Терминал 2:)

Решил си да не решаваш нищо!
Терминалите са правилното място за хора като теб!
цитирай
27. locke - Сигнализирай, демократче червиво, пардон - червено!
27.10.2011 10:24
varg1 написа:
плешив герб са най-долните комунисти.А тия модератори що за путки са да слагат постинг на главна страница в директна заплаха за живота и здравето на граждани на България.Ще сигнализирам в ГДБОП.

И поискай да касират изборите заради моя пост!
цитирай
28. locke - Сравнявам Минесота със София
27.10.2011 10:29
morko написа:
Идиот е човек който сравнява Минесота с Малко Търново.Избори се решават и от един глас-имаш специален пост по въпроса.Интересното ще е ако пак в Минесота на тия избори разликата пак е 70-80 гласа.А иначе не раздавай квалификации-пожелавам ти да станеш същия идиот като мен-да си реализиран прафесионално(не партийно)да поназнайваш толкова езика колкото аз ,да имаш две образовани и успели деца като мен и да си жив и здрав като мен-и нека пожеланието за платините да засегне и пишещите ,които се надяват за заемат някакви длъжности по партийна линия ,а не защото са знаещи и мажещи.

Но май ти се е изгубило сравнението! Все пак май си съгласен, че числата случайно са близки. Отделно ЦИК още никъде не е пуснала окончателните данни - изчислил съм ги косвено по техни полупризнания!
Иначе благодаря за част от пожеланието!
А на платените, независимо от боя и мотиви - добро не им желая! Тук сме, за да си кажем личното мнение, а не да промиваме мозъци заради кеш!
цитирай
29. nosense - Мда
27.10.2011 10:33
Странното е, че Терминалите наистина са най-правилното място за хора които вършат някаква работа в тази държава:) Ако не беше така, повечето ми приятели щяха да са в България а не в САЩ, Англия и Канада.

И само не ми излизайте с тезата, че там мият чинии, защото мога да покажа какви точно чинии мият в Станфорд, Харвард и университета в Бостън.
А аз понеже съм по глупавичък останах в България, помогнах в създаването на ГЕРБ за да има Европейско бъдеще, дарих една камара пари градът ни да стане по хубав, от 2002ра на татък плащам една торба данаци и пак не виждам защо да гласувам за ГЕРБ при положение, че читавите хора който бяха в началото ги подмениха с бивши кадри на НДСВ, СДС и от части БСП(к).

цитирай
30. locke - Има резон!
27.10.2011 10:39
nosense написа:
Странното е, че Терминалите наистина са най-правилното място за хора които вършат някаква работа в тази държава:) Ако не беше така, повечето ми приятели щяха да са в България а не в САЩ, Англия и Канада.

И само не ми излизайте с тезата, че там мият чинии, защото мога да покажа какви точно чинии мият в Станфорд, Харвард и университета в Бостън.
А аз понеже съм по глупавичък останах в България, помогнах в създаването на ГЕРБ за да има Европейско бъдеще, дарих една камара пари градът ни да стане по хубав, от 2002ра на татък плащам една торба данаци и пак не виждам защо да гласувам за ГЕРБ при положение, че читавите хора който бяха в началото ги подмениха с бивши кадри на НДСВ, СДС и от части БСП(к).


Да поживееш и поработиш в чужбина си е ок, жалко е да не се върнеш никога...
А за кадровите проблеми на ГЕРБ - партията още е на възраст за детска градина - какво очакваш! Всички кадри се взимат отнякъде, повечето имат минало и с други партии, някои са тотално за изхвърляне!
И все пак ГЕРБ на власт е 100 пъти по -добре за България от нова Тройна коалиция...
Поради което ще гласувам пак за Плевнелиев!
цитирай
31. gadfly - Смешна история
27.10.2011 10:56
За да не изберем "комунистите", дай да направим държавата баш комунистическа - с еднопартийна номенклатура на ГЕРБ, с пропаганден медиен апарат и с велик вожд, който се появява всяка сутрин във сутрешния блок и ни осветлява със своите мъдрости. Винаги съм гласувал за СДС, но точно заради тази герберска хунвейбинщина, присъща по-скоро за Китай през 60-те години, този път ще гласувам за Калфин. И може да направиш услуга на човечеството, като се обесиш, защото вие от ГЕРБ сте най-големите комунисти, барабар с великия ви ръководител - член на БКП до 1992 година.
цитирай
32. анонимен - Леле,леле.... Мразят комунисти, а ще гласуват за Камбо
27.10.2011 11:16
Това не го разбрах. Камбо е номенклатурно чадо, учило в Техникума за министри и генерални директори /8-мо училище/. С Менте кампания /Ламбо се срамуваше/ и сега иска "Светло бъдеще". Лявата ръка на мрака е. Протеже на Гоце. Не ги разбирам тези работи. Всеки нормален българин би гласувал и за магаре, стига да е срещу Ламбо,Камбо, Сергей и Гоце.
Малко ли ви беше Серго и Гоце? Не съм чел особени протести срещу преяждането с власт от страна на БСП. Хем всичко беше тяхно. От президента до всякакви комисии за контрол. И какво? Доган се напъна и рече, че той командвал парада и парите.
Вярно, българите са калпаво племе и с много,много къса памет.
цитирай
33. tota - не можа ли да прозреш една проста ...
27.10.2011 11:19
locke написа:
tota написа:
не можа ли да прозреш една проста истина, че антикомунистите са деца на комунистите. Как ще отправяш такива призиви "Мрете, другари комунисти!". Все едно че им казваш: да мрат бащите Ви.
Ех, тази политика ....каква страшна е игра е само ...защото всичко е за кокала ...Защото има една мисъл, няма да соча автора й: "Не е важно кой как гласува, а кой брои бюлетините!!"
Та цифри - да се опиваме ли от тях, когато си знаем хала...
И още нещо, докато не прозрем, че партията ни се нарича БЪЛГАРИЯ, а не с други имена, може и да я няма на картата вече...
Иска се по - голяма дълбочина на мисълта и прозрение.
Хубав ден!!

дядо ми беше комунист, баба ми - антикомунистка. След събитията 89-та щяха да се изпотрепят! Аз по твоята логика какво съм - рак или риба? Айде стига с изтърканите шаблони!
ВСЕКИ СИ ИМА ГЛАВА НА РАМЕНЕТЕ И РЕШАВА ЗА СЕБЕ СИ!
А простотията за броенето и гласуването ми писна да я слушам! Само човек, който слуша, но не чува, може да говори такива тъпотии! Вие имате ли си идея как тече изборния процес в България?
Аз като застъпник в секция Х имам право на препис от протокола, според преброяването НА МЯСТО в изборната секция. Ако това, което имам, не съвпадне с протокола от моята секция, качен на сайта на ЦИК, край - има измама! Досега никой не е изпищял! За какви измами с броенето говорим!
Лелче, обикаляй другите пуетеси и се хвалете взаимно, не си пъни двете клетки да коментираш политика!
Лек ден ти желая!


Моля да бъда извинена. Разбрах, че сте много знаещ млад човек. Радвам се за Вас. Ще Ви напиша само това." Аз бягам от успеха не заради него, а заради ония, които го имат: срамувам се да приличам на тях" - това е мисъл на един голям наш поет - Атанас Далчев. Та и аз мисля като него.

Поздрави от "лелчето" ти!!
цитирай
34. gadfly - Това не го разбрах. Камбо е номен...
27.10.2011 11:21
katana написа:
Това не го разбрах. Камбо е номенклатурно чадо, учило в Техникума за министри и генерални директори /8-мо училище/. С Менте кампания /Ламбо се срамуваше/ и сега иска "Светло бъдеще". Лявата ръка на мрака е. Протеже на Гоце. Не ги разбирам тези работи. Всеки нормален българин би гласувал и за магаре, стига да е срещу Ламбо,Камбо, Сергей и Гоце.
Малко ли ви беше Серго и Гоце? Не съм чел особени протести срещу преяждането с власт от страна на БСП. Хем всичко беше тяхно. От президента до всякакви комисии за контрол. И какво? Доган се напъна и рече, че той командвал парада и парите.
Вярно, българите са калпаво племе и с много,много къса памет.


Да, вярно е, че българите имат къса памет. Може би затова искат еднопартийна държава с велик народен вожд ала бай Тошо. Аз не помня преди 3 години да съм гледал Станишев едновременно по 4 канала в изборната нощ, да са привиквали хора в МВР-то, защото правят групи по фейсбук или да са ме наричали "куче, което трябва здраво да се държи на каишка". Ако трябва дори да вярваме на елементарните статистики - през 2008 година България беше на 50-то място по свобода на медиите. През 2010 се срина до 70-то. Няма какво друго да обсъждаме, всичко друго е парлама, лицемерие и скудоумие.
цитирай
35. sland - Ще мрат комунистите :) :) :) В Русе ...
27.10.2011 11:26
Ще мрат комунистите :) :) :) В Русе където градът беше червена крепост дълги години, в момента на балотаж са ГЕРБ и Синята Коалиция :) :) :) а комуниста тук има едва 15 % :) :) :) Колко е красиво да ги гледаш как изчезват малко по-малко :) :) :) И ПРОДЪЛЖА НИКОЙ ТЪП КОМУНИСТ ДА НЕ МОЖЕ ДА МИ ОТГОВОРИ НА ВЪПРОСА, ЗАЩО НЕКАДЪРНИЦИ КАТО СТАНИШЕВ, ПЪРВАНОВ И МАНАФА КАЛФИН НИКОГА ПРЕЗ ЖИВОТА СИ НЕ СА РАБОТИЛИ И НЕ СА БИЛИ ЧАСТ ОТ РАБОТНИЧЕСКОТО ОБЩЕСТВО И ТЕЗИ СЪЩИТЕ НЕКАДЪРНИЦИ ПРОВЕЖДАТ СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА КАК СТАВА ТОВА ???????????????????
цитирай
36. анонимен - За свободата на медиите бих проверил чия собственост са.
27.10.2011 11:32
gadfly написа:
katana написа:
Това не го разбрах. Камбо е номенклатурно чадо, учило в Техникума за министри и генерални директори /8-мо училище/. С Менте кампания /Ламбо се срамуваше/ и сега иска "Светло бъдеще". Лявата ръка на мрака е. Протеже на Гоце. Не ги разбирам тези работи. Всеки нормален българин би гласувал и за магаре, стига да е срещу Ламбо,Камбо, Сергей и Гоце.
Малко ли ви беше Серго и Гоце? Не съм чел особени протести срещу преяждането с власт от страна на БСП. Хем всичко беше тяхно. От президента до всякакви комисии за контрол. И какво? Доган се напъна и рече, че той командвал парада и парите.
Вярно, българите са калпаво племе и с много,много къса памет.


Да, вярно е, че българите имат къса памет. Може би затова искат еднопартийна държава с велик народен вожд ала бай Тошо. Аз не помня преди 3 години да съм гледал Станишев едновременно по 4 канала в изборната нощ, да са привиквали хора в МВР-то, защото правят групи по фейсбук или да са ме наричали "куче, което трябва здраво да се държи на каишка". Ако трябва дори да вярваме на елементарните статистики - през 2008 година България беше на 50-то място по свобода на медиите. През 2010 се срина до 70-то. Няма какво друго да обсъждаме, всичко друго е парлама, лицемерие и скудоумие.

1000 пъти казах, че имам 1000 забележки към ГЕРБ. Но в никакъв случай не искам да се връщат на власт, защото след тях идва криза. Винаги.
Подсещав те за разработката " Галерия". По времето на Станишев.
цитирай
37. locke - Костов докога беше член на БКП?
27.10.2011 11:32
gadfly написа:
За да не изберем "комунистите", дай да направим държавата баш комунистическа - с еднопартийна номенклатура на ГЕРБ, с пропаганден медиен апарат и с велик вожд, който се появява всяка сутрин във сутрешния блок и ни осветлява със своите мъдрости. Винаги съм гласувал за СДС, но точно заради тази герберска хунвейбинщина, присъща по-скоро за Китай през 60-те години, този път ще гласувам за Калфин. И може да направиш услуга на човечеството, като се обесиш, защото вие от ГЕРБ сте най-големите комунисти, барабар с великия ви ръководител - член на БКП до 1992 година.

И партиен секретар?
Син си, колкото аз съм космонавт!
цитирай
38. locke - Русе ме кефи :)
27.10.2011 11:34
sland написа:
Ще мрат комунистите :) :) :) В Русе където градът беше червена крепост дълги години, в момента на балотаж са ГЕРБ и Синята Коалиция :) :) :) а комуниста тук има едва 15 % :) :) :) Колко е красиво да ги гледаш как изчезват малко по-малко :) :) :) И ПРОДЪЛЖА НИКОЙ ТЪП КОМУНИСТ ДА НЕ МОЖЕ ДА МИ ОТГОВОРИ НА ВЪПРОСА, ЗАЩО НЕКАДЪРНИЦИ КАТО СТАНИШЕВ, ПЪРВАНОВ И МАНАФА КАЛФИН НИКОГА ПРЕЗ ЖИВОТА СИ НЕ СА РАБОТИЛИ И НЕ СА БИЛИ ЧАСТ ОТ РАБОТНИЧЕСКОТО ОБЩЕСТВО И ТЕЗИ СЪЩИТЕ НЕКАДЪРНИЦИ ПРОВЕЖДАТ СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА КАК СТАВА ТОВА ???????????????????

Ако съм от Русе - отивам на балотажа и гласувам на сляпо - все е за добро :)
цитирай
39. samvoin - Е да, ама ние отдавна знаем, че София ...
27.10.2011 12:20
Е да, ама ние отдавна знаем, че София не е България, а точно обратното - от 1997 - а,а особено сега и увеличи този процес, паразитира именно на гърба на "провинцията" и за това там ги няма тези сметки за парно, вода, в градския транспорт билети не се плащат, а искате да приемаме и боклуците ви!
Нямаше ликвидация и такъв тип самоубийствена приватизация...
Повишаваха се изкуствено доходите там, за да се концентрират всички българи в тоя масов концлагер, който незнайно кой и защо реши след Освобождението ни да ни бъде столица?
Е как няма да избирате ГЕРБ - ГРОБ?
Само че сте си внушили, че на гърба на общонационалния колапс, вие дълго ще благоденствате, ама сте сбъркали.
Идва и вашето време, а при последната криза която се задълбочава при сегашния комуно-капитало-глобализаторски и милиционерско - РАБФАГ - овски режим - протектиран от Сорос и лабораториите на Ран и Ът, София просто се пренаселва, поради пълна невъзможност заради бюджета който лапате на "провинцията" да оцелее и нема начин да не издъхне икономически и откъм работни места и доходи. ;)
А що се отнася до "комунисти и некомунисти", по логиката на автора е трудно да разберем от коя страна на втория тур са "некомунистите", когато Боко Тиквата през 1991 - а година отказва да се ДЕПОЛИТИЗИРА и остава член не вече на тоталитарната БКП, а именно на сега уж силно мразената от него БСП, като предпочита да напусне МВР, а другаря Цецко Цачев, знаем, че е бивш партиен секретар на БКП в град Плевен - с РАБФАГ и съветска партийна школа, така че я "другарю антикомунист" ме светни за кои "комунисти и антикомунисти" точно става дума?
Да изреждам ли още от какъв "антикомунизъм" е изтрещял вашия мутант ГРОБ?
Кой беше гавазина на "Тато" и част от бойния орган на БКП - МВР?
Само за справка: в град Плевен, кандидат - кмета на ГЕРБ сам си призна, че ГЕРБ му е втората партия след БКП, а на втори тур за него се очаква подкрепата на БСП и хард - комунистически организации, като "Единен народен фронт", БАС и прочие...;)
цитирай
40. locke - Леле, ужас!
27.10.2011 12:32
Посипвам си главата с пепел!
Опс, първо ще повърна, че като слушам простотии, ми призлява!
Сигурно пак заради деленето на столица и провинция ГЕРБ размаза опонентите в Бургас, Добрич, Гарброво, Аксаково, Бяла, Царево, Разлог и още 20 общини? Как пък там идиотите провинциалисти не се усетиха, че ГЕРБ им краде данъците и ги праща в София и не им биха шута!
ГРОБ - да! За БСП и нейните 'сини' деца!
цитирай
41. sland - "А що се отнася до "ко...
27.10.2011 12:36
"А що се отнася до "комунисти и некомунисти", по логиката на автора е трудно да разберем от коя страна на втория тур са "некомунистите", когато Боко Тиквата през 1991 - а година отказва да се ДЕПОЛИТИЗИРА и остава член не вече на тоталитарната БКП, а именно на сега уж силно мразената от него БСП, като предпочита да напусне МВР, а другаря Цецко Цачев, знаем, че е бивш партиен секретар на БКП в град Плевен - с РАБФАГ и съветска партийна школа, така че я "другарю антикомунист" ме светни за кои "комунисти и антикомунисти" точно става дума?
Да изреждам ли още от какъв "антикомунизъм" е изтрещял вашия мутант ГРОБ?
Кой беше гавазина на "Тато" и част от бойния орган на БКП - МВР?
Само за справка: в град Плевен, кандидат - кмета на ГЕРБ сам си призна, че ГЕРБ му е втората партия след БКП, а на втори тур за него се очаква подкрепата на БСП и хард - комунистически организации, като "Единен народен фронт", БАС и прочие.."

Е ти сериозно ли ??? Един интересен въпрос, на който никой не ми отговаря... Защо бойко като е комунист "все още" е подкрепян от американците, защо Уорлик има глас в България ??? Моля ти се не се излагай с това комунист е Бойко...
цитирай
42. sland - Lpcke :) нещо не мога да ти разбера ...
27.10.2011 12:55
Lоcke :) нещо не мога да ти разбера какво искаш да кажеш, две глави един мозък, ето я и втората глава... нещо ... я вземи поясни, явно само в твоя свят се разбират тези високо интелектуални изказвания :) :) :)
цитирай
43. josarian - Поздрави за постинга, Локе!
27.10.2011 13:01
Ще мърдат другарите комунисти още петилетка-две, след това ще ги гледаме само в музея:)
цитирай
44. locke - 'Звинявай, грешка!
27.10.2011 13:22
sland написа:
Lоcke :) нещо не мога да ти разбера какво искаш да кажеш, две глави един мозък, ето я и втората глава... нещо ... я вземи поясни, явно само в твоя свят се разбират тези високо интелектуални изказвания :) :) :)

цитирай
45. samvoin - "А що се отнася до "ко...
27.10.2011 13:22
sland написа:
"А що се отнася до "комунисти и некомунисти", по логиката на автора е трудно да разберем от коя страна на втория тур са "некомунистите", когато Боко Тиквата през 1991 - а година отказва да се ДЕПОЛИТИЗИРА и остава член не вече на тоталитарната БКП, а именно на сега уж силно мразената от него БСП, като предпочита да напусне МВР, а другаря Цецко Цачев, знаем, че е бивш партиен секретар на БКП в град Плевен - с РАБФАГ и съветска партийна школа, така че я "другарю антикомунист" ме светни за кои "комунисти и антикомунисти" точно става дума?
Да изреждам ли още от какъв "антикомунизъм" е изтрещял вашия мутант ГРОБ?
Кой беше гавазина на "Тато" и част от бойния орган на БКП - МВР?
Само за справка: в град Плевен, кандидат - кмета на ГЕРБ сам си призна, че ГЕРБ му е втората партия след БКП, а на втори тур за него се очаква подкрепата на БСП и хард - комунистически организации, като "Единен народен фронт", БАС и прочие.."

Е ти сериозно ли ??? Един интересен въпрос, на който никой не ми отговаря... Защо бойко като е комунист "все още" е подкрепян от американците, защо Уорлик има глас в България ??? Моля ти се не се излагай с това комунист е Бойко...
Това ли било признак на "антикомунизъм"? Да замениш един външен чатал - с друг и един чужд господар и "голям брат" с неговия съюзник от ВСВ?
Хахаха...
Аз си мсилех, че алтернативата на комунизма е коренната противоположност - национализма, който отрича основата на комунизма - интернационализма, каквото представлява глобализацията и космополитизма.
А доколкото си спомням, твоите любими САЩ бяха съюзник на СССР през ВСВ срещу национализма, а 45 години си живеха заедно в мир, любов и хармония, пък "студената война" така и не прерастна в "гореща"...
То по твоята логика и приемания нон - стоп от Буш - "Гоце" требва да е антикомунист...
Само да припомним от кои и от чии банки се финансира и подпомогна Октомврийската болшевишка "революция" и къде беше изнесено златото на Царска Русия от Ленин - Бланк и Бромщайн -
цитирай
46. locke - И аз толкоз живот им давам!
27.10.2011 13:23
josarian написа:
Ще мърдат другарите комунисти още петилетка-две, след това ще ги гледаме само в музея:)

И без друго се видя, че имат кратък период на полуразпад :)
цитирай
47. samvoin - Троцки. . . Много "руски&q...
27.10.2011 13:23
Троцки...
Много "руски" имена, нали?
А коминтерна в чия столица заседаваше, преди СССР да го има, знаеш ли, както и Маркс какъв беше по произход, а Енгелс? ;)
цитирай
48. vmir - А, стига плаши народа, бе!
27.10.2011 13:24
Току -виж спреднали някое антифашистко въстание вместо изборите в неделя. Колко му е.
цитирай
49. samvoin - И не ми се отговори на конкретния ...
27.10.2011 13:29
И не ми се отговори на конкретния въпрос:

Как един заклет антиокомунист е БЕЗПЛАТНА и доброволна охрана на "Тато", участва в разкриване на негови паметници, а също така и как отказва да се деполитизира и да напусне вече БСП през 1991 - а година, а предпочита да напусне местоработата си?
Как така един "заклет антикомунист" е подкрепян за кмет в град Плевен от комунисти и либерал - марксисти?
А методите на управление на ГРОБ, са много наподобяващи тия на БКП от след 9 - и септември, щом лица от една опозиционна партия, преминават масово в управляващата.
Това на нещо да ви мирише и напомня? ;)
Сблъсъка си е между две алчночервени клики на бившата номенклатура, но просто тая на ГЕРБ е малко по - неназобаната, малко по - ненакралата се и респективно още по - продажна, примитивна и първосигнална и от върхушките на БСП и ДПС, за жалост.
А син не съм бил никога, не съм и няма да бъда.
За сини кандидати съм гласувал от 18 - ата си годиншнина, точно толкова, колкото и за ГЕРБ - ерски, такива на БСП или на ДПС.
И не гадайте за кого съм гласувал, защото ако си мислете, че е за "Атака" или "ВМРО", също дълбоко се лъжете.
Който иска да поразрови блога ми, ще види моите политически убеждения...;)
цитирай
50. sland - Аз ще се радвам България да прилича ...
27.10.2011 13:30
Аз ще се радвам България да прилича на САЩ, вместо на Русия :) :) :) и да, мисля че това е голям признак за "антикомунизъм" :) виждам че си голям историк :) ако искаш да се върнем преди Христа да видим какво е било положението с комунизма :) :) :)

"То по твоята логика и приемания нон - стоп от Буш - "Гоце" требва да е антикомунист" това ще го оставя без коментар :) когато вземеш да мислиш повече може да разбереш защо :) и защо е толкова смешно :)
цитирай
51. samvoin - Когато говорите за комунизъм, п...
27.10.2011 13:34
Когато говорите за комунизъм, първо научете кой е неговия създател и какъв е произхода му, а после и кой проведе и подкрепи Октомврийския метеж, с каква цел...;)
Можете да поразровите блога ми и ще разберете.
И едва тогава приемайте или отричайте нещо, тъй като сте много "боси" на тема комунизъм, а съответно и антикомунизъм, а още по - малко кои бяха истинските антикомунисти в България и къде се намираха те, докато Боко е бил в лъскавите кабинети на МВР едно комунистическо домочадие и мамино синче, бил е в БКП и е отдавал чест на "величията" на "Партията - майка", а наверно е биел и убивал за нея, ама сега заповедта на по - високите световни кукловоди е да надяне друга маска. ;)
Запитайте се къде е бил другаря Цецко Цачев тогава в Плевен и какъв е бил неговия пост в държавата.
Ама то щом Боко и ГЕРБ за вас са еталон за "антикомунисти", то нема смисъл повече да говорим и да ви се обяснявам...
В Русе ГРОБ "спечели" изборите с благоволение на местното БСП и отстъпление на досегашния кмет от кандидатура, а в Бургас можем да видим ГЕРБ как "печели", ми както и в София - с пускане на техни депутати да изнасят чували, да ровяр бюлетини и прочие...;)
Дори германски наблюдатели казват, че тези избори са нелегитимни!
цитирай
52. sland - "Бойко Борисов завършва с...
27.10.2011 13:35
"Бойко Борисов завършва средно образование в Банкя. Редовната си военна служба отбива в ШЗО-Плевен през периода 1977-1978 година[2]. През 1977 година кандидатства във Висшата специална школа на МВР в Симеоново, факултет „Държавна сигурност“, но e пренасочен и приет в трети факултет „Противопожарна охрана“ с оглед миналото на дядо му, който е разстрелян от комунистите през 1944 година. Според Бойко Борисов по силата на вътрешните правила на МВР тогава той, както и всички останали курсанти в Симеоново, е приет в БКП. През 1982 година Борисов се дипломира като инженер по специалността „Противопожарна техника и безопасност“ с чин лейтенант."

"На 13 септември 1991 година Бойко Борисов основава фирмата „Ипон-1“ ООД, която осигурява охраната на видни личности като Тодор Живков, Симеон Сакскобургготски и президента на Международния Олимпийски комитет Хуан Антонио Самаранч. „Ипон-1“ е сред най-големите охранителни фирми в страната, членува в Световната организация на охранителите IAPPA, а Бойко Борисов е персонален член на организацията. През 1992 година Борисов създава „Ипон-2“ ООД и след това „ИПОН – Агенция за сигурност и охрана“ ООД."

Мисля че това ти стига като отговор :) :) :) мисля че е напълно нормално
във време на преразпределение, когато имаш връзки и контакти и възможността да вземеш пари като охраняваш видни личности да се възползваш от това :) не мисля че това те прави комунист :)
цитирай
53. nakom - Нещо те радва че някой ще умира ли лоцке?
27.10.2011 13:36
И аз се радвам че спечели Фандъкова, но за друго.20 години гледам "дясна" София, и не искам да става по-хубава.Почитателите на "дясното" не заслужават да живеят другаде освен в тоя кенеф.За почитателите на езотерики различни от "дясно" има и по-хубави места, но там на входа пише "но свини алауд"
цитирай
54. sland - Хахахаха в Русе БСП си имаше канд...
27.10.2011 13:39
Хахахаха в Русе БСП си имаше кандидат :) но явно ти не си наясно с това :) за комунизма :) той е много интересен строй и много полезен :) стига да бъде осъществен по нормите :) В България се опитаха да го прокарат некадърни хора :) хора неспособни да управляват, хората чийто лично благо стои над благото на народа :) Ако бяха кадърни хора, след 89 година България нямаше да бъде толкова бедна :) комунистите можеха да управляват дълги години под формата на демокрация, както иска обществото, те уж се опитаха, но са некадърни и до никъде не стигнаха :) А ти ми отговори на въпроса който много ме вълнува последните дни КАК СТАНИШЕВ, ПЪРВАНОВ И КАЛФИН ЩЕ ПРОВЕЖДАТ СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА, СЛЕД КАТО НИКОГА ПРЕЗ ЖИВОТА СИ НЕ СА РАБОТИЛИ, НЕ СА БИЛИ ЧАСТ ОТ РАБОТНИЧЕСКОТО ОБЩЕСТВТО ????
цитирай
55. samvoin - Аз ще се радвам България да прилича ...
27.10.2011 13:42
sland написа:
Аз ще се радвам България да прилича на САЩ, вместо на Русия :) :) :) и да, мисля че това е голям признак за "антикомунизъм" :) виждам че си голям историк :) ако искаш да се върнем преди Христа да видим какво е било положението с комунизма :) :) :)

"То по твоята логика и приемания нон - стоп от Буш - "Гоце" требва да е антикомунист" това ще го оставя без коментар :) когато вземеш да мислиш повече може да разбереш защо :) и защо е толкова смешно :)
И аз искам България да прилича на САЩ, например по режима за носене на огнестрелно оръжие, според който в редица щати всеки некриминалнопроявен може да си закупи такова и да го използва при самоотбрана, при каквато ако убие престъпник, ще бъде напълно оправдан, ама именно Боко не дава и не ще да приличаме по това на САЩ, а ни отнема и газовите оръжия и ножовете, за да могат неговите слуги от криминалния мутренски контингент да ни трепят по - лесно...
И аз искам делата у нас да се провеждат като в САЩ спрямо граждани, ама Боко ни връща "народния съд", прочие подкрепен и от САЩ след 9 - и в СКК...
И аз искам да имаме същите емиграционни режими и да се държим с вилнеещите чужденци особено от запад, тоест нашите служби и правоохранители като тези в САЩ, ама у нас чужденци от определени страни дори не са престърсвани и проверявани за документи никога, за сметка на българите.
Така че, недейте вие глобализираните домочадия да ми говорите за приличане на Америка, щото точно вие правите всичко възможно да не приличаме на там, или поне да вземем всичко най - лошо и уродливо само от там като папагали, отричайки своето си постигнато...
За съжаление, на Русия също приличаме само по най - лошите и страни, особено при властта на Боко.
Дали САЩ и Русия разбиват своята ядрена енергетика?
А своите армии и наборна служба?
Поведението на Боко пред Уорлик, Брюксел и още няколко чужди посланика у нас, не е антикомунизъм, а за него има една друга дума - неоколониализъм и проституция от която обаче България нищо не печели,
цитирай
56. samvoin - ама нали така точно комунистиче...
27.10.2011 13:43
ама нали така точно комунистическите школи и другари го възпитаха?
Само дето той леко задмина и своя "Тато" - Тодор Живков, по слагане на "силния на деня", тъй като онзи поне извличаше и некви дивиденти като евтини цени на горивото, от това слагане...
Нали Боко се похвали, че щел да е горд ако поне малко заприличал по управление на Тодор Живков?!...
цитирай
57. sland - Samvion я си кажи кой искаш да ни у...
27.10.2011 13:47
Samvion я си кажи кой искаш да ни управлява :) и смяташ че ще е по-способен от сегашното правителство и ми отговори на въпроса, за пореден път го задавам: КАК СТАНИШЕВ, ПЪРВАНОВ И КАЛФИН ЩЕ ПРОВЕЖДАТ СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА, СЛЕД КАТО НИКОГА ПРЕЗ ЖИВОТА СИ НЕ СА РАБОТИЛИ, НЕ СА БИЛИ ЧАСТ ОТ РАБОТНИЧЕСКОТО ОБЩЕСТВТО ????
Моля те прати ми линк къде Бойко е казал това, че иска да е като Тато :) аз не съм го чувал, но се съмнявам да е било точно така казано, има много тапанари, които изваждат думи от контекст и още повече тапанари, които да го приемат за вярно
цитирай
58. samvoin - Хахахаха в Русе БСП си имаше канд...
27.10.2011 13:50
sland написа:
Хахахаха в Русе БСП си имаше кандидат :) но явно ти не си наясно с това :) за комунизма :) той е много интересен строй и много полезен :) стига да бъде осъществен по нормите :) В България се опитаха да го прокарат некадърни хора :) хора неспособни да управляват, хората чийто лично благо стои над благото на народа :) Ако бяха кадърни хора, след 89 година България нямаше да бъде толкова бедна :) комунистите можеха да управляват дълги години под формата на демокрация, както иска обществото, те уж се опитаха, но са некадърни и до никъде не стигнаха :) А ти ми отговори на въпроса който много ме вълнува последните дни КАК СТАНИШЕВ, ПЪРВАНОВ И КАЛФИН ЩЕ ПРОВЕЖДАТ СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА, СЛЕД КАТО НИКОГА ПРЕЗ ЖИВОТА СИ НЕ СА РАБОТИЛИ, НЕ СА БИЛИ ЧАСТ ОТ РАБОТНИЧЕСКОТО ОБЩЕСТВТО ????
Кога и къде казах, че Станишев и Първанов трябва да управляват България?
Точно аз лично, който съм бил на площада пред парламента, срещу тях?
Кога и къде съм казал, че БСП е социална или социалистическа партия?
Моята позиция за БСП и всички парламентарно представени, управлявали и управляващи ни партии е ясно изразена на блога ми, че те за мен са една партия по същност, цели и генезис.
Просто конфликта им е в "кокала", ама срещу народа ни и неговото пробуждане са единни, ако видат обща заплаха.
Просто ако на втори тур изобщо отида да гласувам и е за Калфин, то ще е само за да не придобива сега управляващата конкретно банда и върхушка, поне формално цялата власт и това наверно ще е първото ми гласуване за кандидати от тая партия, която през целия си съзнателен живот съм доказал, че ненавиждам не по - малко от ГЕРБ, СДС и ДПС...
Да, по НДСВ и Симеон, като престолонаследник и от там мислейки, че ще ограничи сегашния порочен парламентаризъм, се бях подлъгал 2001-а, а за много кратко и по Сидеров.
Ако Калфин стане президент, то поне тогава или БСП и ГЕРБ трябва да докажат на своите електорати, че са една партия, или поне формално и демагогски, докато БСП е "опозиция", Калфин ще трябва
цитирай
59. sland - Аз не мога да разбера какъв е този ...
27.10.2011 13:55
Аз не мога да разбера какъв е този страх :) че Бойко ще вземе цялата власт :) след 2 години има избори :) като не се справи ще го свалим :) Алооо не живеем в други времена :) света сега е много по-различен от преди 30 години :) моля ви толкова страх толкова нещо и то за нищо :) толкова са ви промити мозъците, че не е истина :) и толкова бързо забравяте деянията на предишните правителства...
цитирай
60. samvoin - някъде все да се противопостави ...
27.10.2011 13:59
някъде все да се противопостави колкото може на някое безобразие на правителството и да алармира за него, да е някакъв вид коректив, не защото не е идейно същия по цели и генезис, а от чисто временна конюактура...
Ако БСП държеше мнозинството и изпълнителната власт, бих гласувал на втори тур срещу кандидата стоящ срещу БСП.
На първи тур аз гласувах за независимия кандидат - президент Алексей Петров.
Не защото Петров е "Ангел Небесен", не защото изповядва идеологията която и аз, не защото нямам редица "критични бележки" меко казано към него, но защото е малко или много мотивиран и лично да потърси отговорност на сегашните и да заложи "прът в колелото им" като президент, а истеричната кмпания която Уорлик води срещу него, говори, че некъде е настъпал "държавата в държавата" управляваща САЩ и света в момента, когато е бил в службите, а наверно е настъпал и кукловодите на прехода, от които нито един ГЕРБ не закачи, както и министър на предходната тройна коалиция или Иван Костов...
За това аз избрах Алексей Петров, не като нещо много добро, а по - скоро като "най - малко зло", така да се каже.
В град Плевен аз гласувах с листата за общински съветници на "Достойни за България" и за кандидата им за кмет, тъй като там имаше личност, с доказано отстоявани последователно патриотични позиции в общинския съвет, макар и влезнала преди с листата на "Атака", но именно напуснала я заради тези позиции.
На втори тур обаче, ще бъда принуден да гласувам за досегашния дълго време дълбоконенавиждан от мен кмет на града - Найден Зеленогорски, който като гледам и слушам какво става на местно ниво, наверно ще е въпреки всичко "малко по - малкото зло" от ГЕРБ-ерския кандидат - кмет...
Поне доколкото знам и познавам лично тия дето са в листата на ГЕРБ и ще са бъдещата администрация, бих казал, че при досегашния кмет е по - малко вероятно да има сеч на лична основа в града, а и е вече предвидим до къде може да стигне...
цитирай
61. idealist - Колко ли
27.10.2011 14:00
гнусна душица трябва да си, за да сложиш пост с такова заглавие? "Мрете, другари комунисти!" - може ли така де се призовава за смъртта на премиера ни? За смъртта на председателя на парламента ни? За смъртта на сума ти министри, зам.-министри?
цитирай
62. samvoin - "Бойко Борисов завършва с...
27.10.2011 14:05
sland написа:
"Бойко Борисов завършва средно образование в Банкя. Редовната си военна служба отбива в ШЗО-Плевен през периода 1977-1978 година[2]. През 1977 година кандидатства във Висшата специална школа на МВР в Симеоново, факултет „Държавна сигурност“, но e пренасочен и приет в трети факултет „Противопожарна охрана“ с оглед миналото на дядо му, който е разстрелян от комунистите през 1944 година. Според Бойко Борисов по силата на вътрешните правила на МВР тогава той, както и всички останали курсанти в Симеоново, е приет в БКП. През 1982 година Борисов се дипломира като инженер по специалността „Противопожарна техника и безопасност“ с чин лейтенант."

"На 13 септември 1991 година Бойко Борисов основава фирмата „Ипон-1“ ООД, която осигурява охраната на видни личности като Тодор Живков, Симеон Сакскобургготски и президента на Международния Олимпийски комитет Хуан Антонио Самаранч. „Ипон-1“ е сред най-големите охранителни фирми в страната, членува в Световната организация на охранителите IAPPA, а Бойко Борисов е персонален член на организацията. През 1992 година Борисов създава „Ипон-2“ ООД и след това „ИПОН – Агенция за сигурност и охрана“ ООД."

Мисля че това ти стига като отговор :) :) :) мисля че е напълно нормално
във време на преразпределение, когато имаш връзки и контакти и възможността да вземеш пари като охраняваш видни личности да се възползваш от това :) не мисля че това те прави комунист :)
Кой антикомунист би отишъл да учи в Симеоново, където да е принуден да влезе в партията на режима, който уж ненавижда и къде бяха непримиримите антикомунисти по онова време, като Илия Минев, Николай Галев, Григор Симов...?..
Кои имаха "охранителни" - мутренски фирми, веднага след 1989 - а година и последните от кого бяха създадени, а после повечето им главатари отстреляни като зайци, но този явно е със "специални заслуги" към кукловодите си?

цитирай
63. mscservices - Хайдееее
27.10.2011 15:40
Хайдее, и този сайт ли стана място за чалга политика? Аман, няма отърване от простотията
цитирай
64. kikowsky - Не мислиш ли, че е време за някакъв
27.10.2011 15:49
следкомунистически тип мислене?
цитирай
65. tomov8 - Сакън недей!
27.10.2011 16:03
ББ партиец, зарязал кариерата, за да остане в Партията
Ц.Цачева - партиен секретар в Плевен
Фидосова - партиен секретар
Изобщо цялото ръководство на ГЕРБ са минали през Партията-майка и то на високи постове. Така, че не кълни комунистите, че не се знае по кого ще удари клетвата:)
цитирай
66. borjanmljakov - Сега вече, предполагам, никой няма да спори, че блогерът лоцке е глупак.
27.10.2011 16:13
.
цитирай
67. nakom - . Просто е. Никой не спори, всички го ...
27.10.2011 16:17
borjanmljakov написа:
.


Просто е.Никой не спори, всички го знаем.Но го изследваме.Както деца изследват жаба - гледат я в имитация на средата и и я бутат с клечки да видят дали мърда
цитирай
68. forkata - герб=глупав елементарен разноглед боклук
27.10.2011 16:19
borjanmljakov написа:
.


напълно си прав,аз отскоро съм тук,и вече го разбрах какъв е......
цитирай
69. locke - Ех, пак се събра тролската дружинка :)
27.10.2011 17:04
Да излезе човек на кафе и като се върне - какво да види, тролчета!
Я бегом в хралупите, че да не пусна баданарката! Писатели ниедни! Упс, сорри , вие май пост заедно нямате ни един?
Сорри, но от червени зомбита никоя държава няма полза - закопаха Гърция, закопаха Португалия, съсипаха Испания. В БГ следващите 20 години власт няма да видят. Хау!
цитирай
70. vencivaleri1951 - Боце, че никога не е бил комунист е ясно и на слепите. Използвал е членството си в БКП
27.10.2011 17:22
samvoin написа:
sland написа:
"Бойко Борисов завършва средно образование в Банкя. Редовната си военна служба отбива в ШЗО-Плевен през периода 1977-1978 година[2]. През 1977 година кандидатства във Висшата специална школа на МВР в Симеоново, факултет „Държавна сигурност“, но e пренасочен и приет в трети факултет „Противопожарна охрана“ с оглед миналото на дядо му, който е разстрелян от комунистите през 1944 година. Според Бойко Борисов по силата на вътрешните правила на МВР тогава той, както и всички останали курсанти в Симеоново, е приет в БКП. През 1982 година Борисов се дипломира като инженер по специалността „Противопожарна техника и безопасност“ с чин лейтенант."

"На 13 септември 1991 година Бойко Борисов основава фирмата „Ипон-1“ ООД, която осигурява охраната на видни личности като Тодор ЖивкМисля че това ти стига като отговор :) :) :) мисля че е напълно нормално
във време на преразпределение, когато имаш връзки и контакти и възможността да вземеш пари като охраняваш видни личности да се възползваш от това :) не мисля че това те прави комунист :)
Кой антикомунист би отишъл да учи в Симеоново, където да е принуден да влезе в партията на режима, който уж ненавижда и къде бяха непримиримите антикомунисти по онова време, като Илия Минев, Николай Галев, ...?..




за кариерно израстване. Малко е непълна биографиата. Баща му също е офицер/полковник/ от МВР. Ипон е фактически на Стоилов/охранявал Живков преди 10ти/ който бе взривен в бизнесцентъра на Баучър. Също и основател на СИК. Пропускаш и жената до Бойко-Бориславова. Дъщеря на генерал от службите и снаха на чл на ПБ. В десятката бе и последното му назначение за министър на строежите. Лиляна павлова-внучка на партизанин близак на Живков и чл на ЦК и министър. Нищо лошо, но смешно малко е заглавието на постинга. На маймуни станахте само и само лявото да кълнете. Кълнете, то сърпът/а на някои и чукът/ така е забит в задниците в очакване на Месията, че сте изпаднали в шизофренно раздвоение
цитирай
71. vencivaleri1951 - Прав си приятел
27.10.2011 17:27
locke написа:
Да излезе човек на кафе и като се върне - какво да види, тролчета!
Я бегом в хралупите, че да не пусна баданарката! Писатели ниедни! Упс, сорри , вие май пост заедно нямате ни един?
Сорри, но от червени зомбита никоя държава няма полза - закопаха Гърция, закопаха Португалия, съсипаха Испания. В БГ следващите 20 години власт няма да видят. Хау!


И Ирландия, и Прибалтика, и Италия...Да не говорим в щатите комунетата каво направиха...тези маскирали се чифути от Уолстрийт. То и тази чернилка Обама е съмнителен. Къде е интелегентното БУШ/менче/ да ни спаси:((((
цитирай
72. locke - Буш закопа САЩ
27.10.2011 17:33
Не всички идиоти са червени, но доста червени сте идиоти!
А аз мога да пожелавам на червените каквото си искам - не съм бил член на БСП, БКП, Комсомола, Ремса или Социнтерна. И родителите ми не са били. И на ГЕРБ член не съм!
Така че ще си плюя самосиндикално и от първо лице на воля! А вие, не се дърпайте, мрете, моля ви! Докога да чакам!?!
цитирай
73. wasteland - По какво ще познаете един човек дали ...
28.10.2011 16:39
По какво ще познаете един човек дали е идиот? По номера зачеркнат в бюлетината :)

Визирам "другарите" - да не си помислите друго :)
цитирай
74. xloranphyl - Трол ще ме наричаш, а? Ха-ха-х...
28.10.2011 22:31
Трол ще ме наричаш, а?
Ха-ха-ха!
Ти ли, бе?
Ти, който крещи "Смърт на комунизЪма!"?
Едно време едни промити мозъци крещяха "Хайл Хитла!" и "Смърт на фашизЪма"...
Виж се, на кореспондент на "Работническо дело" приличаш!
Само си разменил някои думички.
Иначе патосът и идеите са ти същите, таласъмче!
Аре, и по-полека с пропагандата, че ставате смешни вече.
цитирай
75. locke - Сорри, не си трол, тролско лайно си ....
28.10.2011 23:21
xloranphyl написа:
Трол ще ме наричаш, а?
Ха-ха-ха!
Ти ли, бе?
Ти, който крещи "Смърт на комунизЪма!"?
Едно време едни промити мозъци крещяха "Хайл Хитла!" и "Смърт на фашизЪма"...
Виж се, на кореспондент на "Работническо дело" приличаш!
Само си разменил някои думички.
Иначе патосът и идеите са ти същите, таласъмче!
Аре, и по-полека с пропагандата, че ставате смешни вече.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1110671
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив