Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2011 10:04 - Ало, комунистите, световната криза приключи!???
Автор: locke Категория: Политика   
Прочетен: 9029 Коментари: 45 Гласове:
13

Последна промяна: 05.08.2011 10:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Дойде куково лято и комунистите изкукаха! Само болен мозък може да каже, че световната криза е приключила. Но в БСП болни мозъци има бол! Даже два бола... Същите болни мозъци отричаха чак до лятото на 2009-та, че има световна криза! Справка – мой пост от тогава!

Какво да иска човек от един комунист – лозунги и празно бръщолевене! На друго не са способни! Но нали са верни на почина – ‘Петилетката за четири години’, сега искат и кризата да я минем на тъгъдък. Другите държави почнаха през 2008-ма и смятат 2013-та да са горе-долу излезли, ако няма нови сътресения. Ние я открихме, като дойде Бойко, а сега я закрихме! Евала, браточки-сволочки! Ми вий тая криза я преодоляхте в болните си мозъци не за пет години, а за две. Два пъти по-успешно от комунистическите петилетни планове!!! Да живей, живей труда! Само дето по вашите думи кризата дойде и си отиде, докато не бяхте вие на власт! И сега какво излиза – тоя, дето я е преодолял в рекордно къси срокове, не сте вие, а е Бойко! Ми значи е герой! Момент, момент, нещо се пенявите, не ви чувам добре! Казвате, че вие всъщност не сте казали, че кризата е свършила в Българя, а по света, и упреквате Бойко, че у нас още е криза? Ааааа, това е друго нещо! Прави сте, другари, прави сте! Толкова сте прави, че направо сте седнали! И се чудя, като плещите такива щуротии,  дали сте червени другари, или червени дрогари? То с комунист и с чамова мебел не се спори, ама да ви дам все пак малко данни!

Глобалната криза, започнала 2008-ма година, се проявява по три начина – финансова, икономическа и политическа. Кризата почна като финансова с фалита на банката ‘Лемън Брадърс’. После удари яко ипотеките и плъзна по цял свят. БВП-то на развитите страни падна къде с 5%, къде с цели 10% и кризата стана икономическа. После стана и политическа – разногласия в ЕС, конфронтация развити - развиващи се страни, яка вътрешна политическа криза в САЩ, Португалия, Белгия, Гърция... У нас има само икономически аспект. Ама това не се дължи на вас, другари-дрогари! Хич даже! От вас ако зависеше, политическа криза у нас щеше да има! Ама пусто, не ви се получиха пъклените планове да скалъпите нова коалиция с Ковачки, Костов и Яне, притурени към старата тройка, или барем да сте достатъчно силни, че Бойко да няма мнозинство! Ако всеки път, като предричахте предсрочни избори, падане на правителството или спечелване на нещо от вас, ми давахте по левче, досега да съм събрал за почивка на Бахамите... И финансова криза не можахте да докарате на страната. Дянков и на дартс да го изтипосате и всеки ден със стрелички да му избождате очите, пак не можете де му отмъстите достатъчно, че ви прецака номерата със скритите анекси, неусвоените еврофондове и фалшивия бюджетен излишък. Сега, слава богу, и Гърция я спасиха, та няма как гръцките банки у нас да създадат проблеми... Не ви върви, другари-дрогари! Правителството нито свали заплатите, нито пенсиите, нито данъците дигна! Язък! Как не можахме да сме нормална европейска държава, че да ги направим тия неща! Или барем да теглим 10-20 милиарда заем, като Румъния например. Сега като дигат и минималната заплата и пенсиите хептен малко аргументи ви остават! Гад е тоя Дянков, или год, не знам! Може и само да е гот човека! Знам само, че го мразите и в червата, затова и вот срещу финансовата политика на правителството не смеете да инициирате, щото той ще вземе да дойде и да ви направи на качамак в парламента пред очите на цяла България. Пък на всичко отгоре сте прави – икономическата криза аха-аха да свърши! Само че у нас, другари-дрогари, не по света!

По света днес борсите паднаха с 5%! По света днес петрола падна с 5%! По света златото чупи рекорд след рекорд! По света САЩ трябваше да приемат специален закон, за да трупат още дългове, свалиха им кредитния рейтинг, а Обама тъгува на юбилея си! По света Гърция е във фактически фалит, спасени от германските данъкоплатци! По света Ирландия и Португалия взеха огромни заеми, за да се спасят от фалит. По света Италия и Испания са на ръба на фалита. По света младежите в южноевропейските страни са над 50% безработни! По света Китай тази година няма пари да купи храни и си яде запасите! По света, ама не и у нас...

У нас тази година почнаха да се отварят нови работни места. У нас бюджетният дефицит е под 2%. У нас се вдигат минималната работна заплата и 1/3 от пенсиите. С малко, но от сърце! У нас безработица е много под средната за Южна Европа! У нас е налице безпрецедентна фискална и финансова стабилност и ни вдигнаха 10 пъти рейтинга от трите големи рейтингови агенции! У нас подгониха най-голямата фирма за неспазен закон и за монополно положение! У нас вместо Батко и Братко се строят седем магистрали. У нас усвояването на еврофондовете от 0,4% през първите две години и половина гони 15% за следващите две. У нас вече не строят турски фирми за милиарди и не се взимат милиони от философи за хидроенергийни консултации. На кратко – у нас вече не сте вие на власт! И си личи!!!

Другари-дрогари, това, че Германия се е стабилизирала и че някакъв завод в Куала Лумпур този месец е произвел два чугунени тигана повече от предходния, не значи, че кризата е свършила! Нито ще свърши скоро! Това е най-голямата световна криза от 80 години насам и най-мащабната рецесия! Ама и с чугунен тиган да ви хласна, пак няма да ви светне на петолъчката! Не си мислете, че този пост е за вас – с вас не може да се води диалог – твърде много плюнка хвърчи и не е хигиенично! Този пост е за всички обикновени хора, които ви слушат и чат-пат ви се връзват на простотиите. Нека знаят, че сте клинично луди! Но нали имаме свобода на словото (която вие също отричате), та и на лудите се дава форум за изява! Стойте си на Бузлуджа и си правете митинги! Ама без телевизии! Само вие! И си носете чадъри, че скоро пак ще има гръмотевични бури, белким ви удари някоя светкавици, та да ви просветне! Ако не – и на изпепеляване ще сме доволни!



Тагове:   БСП,   криза,   бойко,   куково лято,


Гласувай:
14



1. ploudinperper - Нещо не съм на ясно - ще обясниш ли?
05.08.2011 10:07
А за кому от политиците е удобно оправданието - световна криза?
цитирай
2. locke - Не е оправдание! Кризата е факт!
05.08.2011 10:13
ploudinperper написа:
Нещо не съм на ясно - ще обясниш ли? А за кому от политиците е удобно оправданието - световна криза?

Има си определени критерии, по които се казва кога има криза, рецесия и прочее... Според тях - голяма криза ни е треснала, а да се отрича е най-тъпото решение! Не можем да се правим на щрауси! Последният път като се снишихме, докато ни подмине перестройката, и после 20 години сме най-бедни в Европа!

Никой политик не би искал да се оправдава със световна криза, защото тя е лоша както за държавата, така и за управляващите. Всъщност обикновено кризата се използва не като оправдание, а като атакуващ аргумент - 'еди кои си докараха кризата'! Чест прави на това правителство, че не се оправдава за всичко с кризата...
цитирай
3. анонимен - Ние сме островът на блаженните
05.08.2011 12:48
Тука нема криза, там има криза. И като такава буржуазнокапиталистическоглобалистична измишльотина, ще ни заобиколи, подмине и няма да окаже никакво влияние върху нас. Нъл тъй? :-)))))))))))))))))
цитирай
4. locke - Катана, мисля, че Бузлуджа е виновна!
05.08.2011 12:57
Трябва да питаме Спароток дали няма там някакви археологически находки с извънземен произход, които да влияят пихтиеразмекващо на червените мозъци! Много ми е интересно, като е гледал дрогаря Станишв новините тази сутрин, дали е чул това, което чух и аз? И дали все още Буш е враг номер 1 на Тръстенишката селищна система, или са се преориентрали към Бойко? Само дето Тръстеник вече не е червено кметство...
Криза няма само в комунистическите мозъци, но аз и преди съм чувал, че едноклетъчни образувания не могат да осмислят такава сложна идея...
цитирай
5. cecka1504 - Аз не знам да има криза или да е имало. ...
05.08.2011 13:18
Аз не знам да има криза или да е имало. Виж кво хубаво си живейм :)!
цитирай
6. locke - Цецке, да не си била на Бузлуджа :)
05.08.2011 13:24
Там не само криза няма, ми и демокрацията още не е дошла. Тревата зелена, петолъчката червена, в главите бели петна - 'бсолютен трикольор :)
цитирай
7. cecka1504 - Аз съм си все на Бузлуджа :)))))
05.08.2011 13:41
Аз съм си все на Бузлуджа :)))))
цитирай
8. locke - Слезни от там, кака, ша хванеш много тен!
05.08.2011 13:57
После такава мургавка иди отричай, че си от контингета на БСП-то :)))
цитирай
9. cecka1504 - Нема страшно, мен много тен не ме ...
05.08.2011 14:04
Нема страшно, мен много тен не ме лови. Бела съм, бела, юначе :))))
цитирай
10. locke - Я не ми се прави на родопчанка ;)
05.08.2011 14:08
Всички знаем какви моми се харесват по вашия край: 'Цървена, бела, и колко сака дебела!' Хич те няма по последния критерий :))))
цитирай
11. cecka1504 - А, аз отде да знам? Аз моми не харе...
05.08.2011 14:21
А, аз отде да знам? Аз моми не харесвам :)))
цитирай
12. locke - Ти качи 20-30 кила да видиш как с друго око ще те гледат мъжете...
05.08.2011 14:24
cecka1504 написа:
А, аз отде да знам? Аз моми не харесвам :)))

Ще им се набиваш в очите :)) и ще изпъкваш на преден план :)))
цитирай
13. cecka1504 - Какво лошо съм ти направила, че и...
05.08.2011 14:29
Какво лошо съм ти направила, че искаш да кача 20-30 кила, м? Да, с друго око ще ме гледат - виждат ме и им падат очите от ужас :)))!
цитирай
14. nakom - душичка
05.08.2011 14:37
още едно лудо чааве.Комунистите криви, Дянков ги прецакал.Гулиама тръгидия
цитирай
15. yotovava - ... тъй де...
05.08.2011 14:41
само дето вчера четох, че лошото тепърва предстои - отивам да консервирам тиквичките, Лок, оказа се, че детенце страшно харесва тиквички с ориз :)))))))))))))))))))
Валя
цитирай
16. locke - Душичката е доволен :)
05.08.2011 14:41
nakom написа:
още едно лудо чааве.Комунистите криви, Дянков ги прецакал.Гулиама тръгидия

Щото баш днеска, ако ми рече комунист, че кризата е свършила, записвам го и го пускам реклама по БТВ-то, да им умре зрителската аудитория от смех...
цитирай
17. locke - Нищо лошо, кака, аз и кльощава си те харесвам :))
05.08.2011 14:42
cecka1504 написа:
Какво лошо съм ти направила, че искаш да кача 20-30 кила, м? Да, с друго око ще ме гледат - виждат ме и им падат очите от ужас :)))!

Ма ако ми дойдеш на гости за седмица - ша ти трябва нов гардероб :))
цитирай
18. locke - Валке, да беше казала - вчера правих ...
05.08.2011 14:44
yotovava написа:
само дето вчера четох, че лошото тепърва предстои - отивам да консервирам тиквичките, Лок, оказа се, че детенце страшно харесва тиквички с ориз :)))))))))))))))))))
Валя

Ама не като онова ризото, а с кайма и ориз, малко по-тлъсто и люто - по арабски модел :)
А иначе за кризата - скептичен съм, че света ще се оправи преди 2020 г. Ние сме стабилни, ама ако станат големи проблеми около нас няма как сами да издеяним...
цитирай
19. rossi9 - nakom, прав си.
05.08.2011 14:44
Да плеснем с ръце и да се прегърнем, после дружно да заровим глави в пясъка :)))
цитирай
20. cecka1504 - Какво, ще ме угояваш ли? И после за Коледа - ножа?
05.08.2011 14:50
locke написа:
cecka1504 написа:
Какво лошо съм ти направила, че искаш да кача 20-30 кила, м? Да, с друго око ще ме гледат - виждат ме и им падат очите от ужас :)))!

Ма ако ми дойдеш на гости за седмица - ша ти трябва нов гардероб :))


То за тва гардероб не ми требва :))))) А кочина :))))))!!!
цитирай
21. locke - Роси, това трябваше да го предложиш на Бузлуджа!
05.08.2011 14:52
rossi9 написа:
Да плеснем с ръце и да се прегърнем, после дружно да заровим глави в пясъка :)))

Само след плесването с ръце и прегръщането им трябва да хвъркнат с песни в небесата :) И да отлетят :)))) Може и на юг - на гърците им е зле и без друго :)))
цитирай
22. locke - Аз ако те угоявам до Коледа....
05.08.2011 14:55
cecka1504 написа:
locke написа:
cecka1504 написа:
Какво лошо съм ти направила, че искаш да кача 20-30 кила, м? Да, с друго око ще ме гледат - виждат ме и им падат очите от ужас :)))!

Ма ако ми дойдеш на гости за седмица - ша ти трябва нов гардероб :))


То за тва гардероб не ми требва :))))) А кочина :))))))!!!

И Искра Фидосова ще дребнее пред теб :))))
цитирай
23. cecka1504 - Далече от тебе тогава :)
05.08.2011 14:58
Нещо зъб ми имаш, види се!!!
цитирай
24. locke - Не съм ти пипал зъбите, кака, недей така!
05.08.2011 15:04
cecka1504 написа:
Нещо зъб ми имаш, види се!!!

Ако не щеш - няма, ама после да не плачеш, че не те искат банскалии!
Аз ако те подхранвам до Коледа - арабските шейхове ще се избиват да ти подаряват петролни кладенци :)
цитирай
25. vmir - Най ми е смешно да видя комунисти да викат, че нямало комунисти вече.
05.08.2011 15:45
Явно щрауса за тях е пример за интелектуално подражание. Не е ясно само защо си въобразяват, че щраусът взема пример от тях, след като е точно обратното. Абе - тарикати.
цитирай
26. анонимен - Ама ние от моми разбираме.
05.08.2011 15:59
cecka1504 написа:
А, аз отде да знам? Аз моми не харесвам :)))

Експерти, един вид....
цитирай
27. анонимен - Лок, няма да правиш убавото моме за арабски шейхове
05.08.2011 16:01
ааааааа!
цитирай
28. locke - Катана, аз за добро...
05.08.2011 16:09
katana написа:
Лок, няма да правиш убавото моме за арабски шейхове! ааааааа!

Мислех да уредим страната с малко петрол евтинджос :)))
цитирай
29. анонимен - Имаш си Фидосова, нея я пробутвай за петрол.
05.08.2011 16:39
28. locke - Катана, аз за добро...
locke написа:
katana написа:
Лок, няма да правиш убавото моме за арабски шейхове! ааааааа!

Мислех да уредим страната с малко петрол евтинджос :)))

Ем с по-малко инвестиции ще минеш. Ем повечко кладенци ще има. Ти нали знаеш, че на сватя се полага % кладенци?
Туй моме ще е за .... абе, за вътрешнопазарна наслада. :-)))))))
цитирай
30. locke - Искрето ми е слабост...
05.08.2011 16:43
Не я давам на някакви си там шейхове :)
Можехме да им пробутаме Мисса Мара, ама тя взе, че отслабна и сега едвам пълни окото :)
Ако пак се освини - веднага обявявам търг с явно наддаване :)
цитирай
31. анонимен - К`во е това твое око,бе!?!??!?!
05.08.2011 16:50
locke написа:
Не я давам на някакви си там шейхове :)
Можехме да им пробутаме Мисса Мара, ама тя взе, че отслабна и сега едвам пълни окото :)
Ако пак се освини - веднага обявявам търг с явно наддаване :)

цитирай
32. locke - Широкообхватно :)
05.08.2011 17:00
Само не знам, как така съм кьорав, та не виждам, че световната криза е приключила!
цитирай
33. анонимен - Ами като запаш по нефтени моми, така е!
05.08.2011 17:40
Не криза, катастрофа ще пропуснеш! :-))))))))))))
цитирай
34. cecka1504 - Катана, вие ТРЯБВА да разбирате!
05.08.2011 18:08
katana написа:
cecka1504 написа:
А, аз отде да знам? Аз моми не харесвам :)))

Експерти, един вид....


Даже е задължително, бих казала :)))!
цитирай
35. анонимен - Много оригинален постинг. Направо ...
05.08.2011 20:11
Много оригинален постинг. Направо затаих дъх.
цитирай
36. sreden - Ето и признанието!
05.08.2011 20:51
kushel написа:
Много оригинален постинг. Направо затаих дъх.

Този ми трие коментарите при него,ама какво да очакваш от бивш парторг...Пуснете му дъха за да не вземе да даде фира,или викнете някоя червена самодива да му прави изкуствено дишане.Фустам е специалист а Джойзана е направо пътуваща реаниматорка!
цитирай
37. locke - Чудя се дали да го изтрия...
05.08.2011 20:55
kushel написа:
Много оригинален постинг. Направо затаих дъх.

Така звучи невинно, но ако вземе, че си промени комента и напише някакъв ужас?
цитирай
38. 4aiotgluhar4e - Ха-ха-ха! Верно си е! Кризата приключи!
05.08.2011 21:28
Спомних си за един стар виц, дето се показваха едни нецензурни работи :) Нали съм дама, няма да показвам, пък то и не може през нета. Ама така де, кризата приключи на 50%.

Сега сериозно. Наистина ни чака double crisis, като този път епицентърът ще е в Европа. Ако така вървят нещата, Гърция песен ще ни се види в сравнение с Испания и Италия, да не говорим каква мътна вода се е задала откъм Албиона. Добре, че поне не са в зоната на Еврото!
Такива ми ти работи, кризисни, из Европата. А у нас всъщност криза никога не е имало. Ако се погледне точната графика на бизнес цикъла, ще се види, че бяхме в рецесия и в този смисъл разни ми ти икономически неграмотници реват до гробището. При това рецесията беше предизвикана от кризата на пазарите в западна Европа. Но ти си прав, че икономическите показатели за тази година, разгледани на фона на всеобщото клатене, са направо невероятни. Лошото е, че баба Пена не се интересява от фактите, а слуша какво ще й каже от екрана Ани Салич и хич не се сеща, че зад кадро някой друг реди новините. А журналята, както е добре известно, са икономически илитерати. С малки изключения, които влизат в статистическата грешка.

Между другото, щях да умра от смях от онези дни, когато горките шамани от БТВ със сбърчени чела и налудничави очи се мъчеха да изстискат криза на пазара на горива, заради това, че Танов шамароса "Нефтохим". Жалко, че съдът в България е закарфичен на 1989 г. и ги отърва. Много исках поне един месец дерибеите от "Лукойл" да се чувстват като в истинска държава.
цитирай
39. locke - То бива, то може, ама моля ви са! Познах ли?
05.08.2011 21:51
4aiotgluhar4e написа:
Спомних си за един стар виц, дето се показваха едни нецензурни работи :) Нали съм дама, няма да показвам, пък то и не може през нета. Ама така де, кризата приключи на 50%.

Сега сериозно. Наистина ни чака double crisis, като този път епицентърът ще е в Европа. Ако така вървят нещата, Гърция песен ще ни се види в сравнение с Испания и Италия, да не говорим каква мътна вода се е задала откъм Албиона. Добре, че поне не са в зоната на Еврото!
Такива ми ти работи, кризисни, из Европата. А у нас всъщност криза никога не е имало. Ако се погледне точната графика на бизнес цикъла, ще се види, че бяхме в рецесия и в този смисъл разни ми ти икономически неграмотници реват до гробището. При това рецесията беше предизвикана от кризата на пазарите в западна Европа. Но ти си прав, че икономическите показатели за тази година, разгледани на фона на всеобщото клатене, са направо невероятни. Лошото е, че баба Пена не се интересява от фактите, а слуша какво ще й каже от екрана Ани Салич и хич не се сеща, че зад кадро някой друг реди новините. А журналята, както е добре известно, са икономически илитерати. С малки изключения, които влизат в статистическата грешка.

Между другото, щях да умра от смях от онези дни, когато горките шамани от БТВ със сбърчени чела и налудничави очи се мъчеха да изстискат криза на пазара на горива, заради това, че Танов шамароса "Нефтохим". Жалко, че съдът в България е закарфичен на 1989 г. и ги отърва. Много исках поне един месец дерибеите от "Лукойл" да се чувстват като в истинска държава.

БТВ-то не знам как не си наредиха личнте автомобили на една бензиностанция, че да симулират криза...
А за дерибеите - закона е скапан, не само съдиите. Но ако се разбързат, може и септември да им дръпнат шалтера и да им отнемат лиценза до поставяне на уредчетата :)
цитирай
40. graywolf - Честно да си кажа, като се върнах от ...
05.08.2011 22:02
Честно да си кажа, като се върнах от почивка на Тасос и чух, кризата свършила :) Кога почна кризата, кога е свършила - не знам. Питах колеги, 'колеги, тая криза виждали ли сте я ? " Отговорите бяха - от
- пич, не се ебавай, ква криза
до
- пич, голяма криза беше - не успях да летувам на БГ черноморието и отидох на Халкидики - криза!
цитирай
41. locke - Пак не си разбрал мъдрата мисъл на Вожда!
05.08.2011 22:24
graywolf написа:
Честно да си кажа, като се върнах от почивка на Тасос и чух, кризата свършила :) Кога почна кризата, кога е свършила - не знам. Питах колеги, 'колеги, тая криза виждали ли сте я ? " Отговорите бяха - от
- пич, не се ебавай, ква криза
до
- пич, голяма криза беше - не успях да летувам на БГ черноморието и отидох на Халкидики - криза!

Серго каза, че у нас кризата е ужасна и нетърпима и ало, правителството, къде блеете, като кризата по света свърши, а у нас - кризище!
Даже на българската борса днес акциите паднаха с 4% - виновен беше лично Бойко, после Сергей направил мантра и спасил положението, та се върнали на има-няма 2% загубите. Може и да е било наопаки... Докато не чуя официално от 'Позитано' 20 какво е станало, няма да знам истината!
цитирай
42. hatanasov - У нас комунистите...
05.08.2011 23:28
предизвикват перманентна криза след 9.9.44.
цитирай
43. alexs - Да са живи и здрави китайците, че ...
10.08.2011 18:16
Да са живи и здрави китайците, че спасиха долара!
Германия кредитира Гърция. Китай кредитира САЩ!
цитирай
44. alexs - нас тази година почнаха да се отв...
10.08.2011 18:26
нас тази година почнаха да се отварят нови работни места. У нас бюджетният дефицит е под 2%. У нас се вдигат минималната работна заплата и 1/3 от пенсиите. С малко, но от сърце! У нас безработица е много под средната за Южна Европа! У нас е налице безпрецедентна фискална и финансова стабилност и ни вдигнаха 10 пъти рейтинга от трите големи рейтингови агенции! У нас подгониха най-голямата фирма за неспазен закон и за монополно положение! У нас вместо Батко и Братко се строят седем магистрали. У нас усвояването на еврофондовете от 0,4% през първите две години и половина гони 15% за следващите две. "
************************
Бррреееееееееее ний сме станали Швейцария, а пък аз не съм го разбрал това!
Бе да им вземаме на Гърците заплатите ! Само че по заплати по зле и от някои африкански държави сме ....
Не значи че ако на 5 процента се вдига стандарта в България другите са добре ....
А това, че ни е нисък дефицита сме го изгладували, а други са умрели поради икономия от медицински услуги. А не благодарение на българските политици! Цената я платиха бедните хора...
Имаме си стабилност на мизерията !
Не че харесвам комунистите, но зад сегашната власт в сянка стои бившата комунистическа номенклатура ....
цитирай
45. locke - Алекс, иди в Африка, като е по-добре!
10.08.2011 18:44
alexs написа:
нас тази година почнаха да се отварят нови работни места. У нас бюджетният дефицит е под 2%. У нас се вдигат минималната работна заплата и 1/3 от пенсиите. С малко, но от сърце! У нас безработица е много под средната за Южна Европа! У нас е налице безпрецедентна фискална и финансова стабилност и ни вдигнаха 10 пъти рейтинга от трите големи рейтингови агенции! У нас подгониха най-голямата фирма за неспазен закон и за монополно положение! У нас вместо Батко и Братко се строят седем магистрали. У нас усвояването на еврофондовете от 0,4% през първите две години и половина гони 15% за следващите две. "
************************
Бррреееееееееее ний сме станали Швейцария, а пък аз не съм го разбрал това!
Бе да им вземаме на Гърците заплатите ! Само че по заплати по зле и от някои африкански държави сме ....
Не значи че ако на 5 процента се вдига стандарта в България другите са добре ....
А това, че ни е нисък дефицита сме го изгладували, а други са умрели поради икономия от медицински услуги. А не благодарение на българските политици! Цената я платиха бедните хора...
Имаме си стабилност на мизерията !
Не че харесвам комунистите, но зад сегашната власт в сянка стои бившата комунистическа номенклатура ....

Аз твърдя и не виждам как може да го оспориш, че страната ни е стабилна и понася кризата по-добре от коя да е южноевропейска държава!
Цената навсякъде се плаща от хората, но ние плащаме по-ниска цена от държавите в нашия район.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119936
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив