Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2011 16:20 - Калфин – най-грешният избор!
Автор: locke Категория: Политика   
Прочетен: 3692 Коментари: 21 Гласове:
5

Последна промяна: 16.07.2011 16:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

БСП се отказаха от президентския пост! Калфин ще е червеният кандидат-президент! Явно при социалистите надделя идеята да играят за себе си, а не за Кунева, и избраха Ивайло Калфин за свой кандидат-президент! Той е достатъчно харесван кандидат и няма начин да не бие Кунева на първи тур. Така, ако има балотаж, той ще е ГЕРБ-БСП!

В играта на камък-ножица-хартия, която БСП, ДПС и ГЕРБ играят от месеци, ГЕРБ победи! ДПС каза преди дни, че няма да издига кандидат, а днес и БСП разкри своя – Калфин! Знаете как е в тая игра – който види ръцете на другите, може да избере печелившия ход! С избора си БСП явно признава, че няма шанс да спечели президентските избори, маскирана зад ‘независимата’ Кунева-Пръмова, и се съсредоточава върху кметските избори! За тях загубата на втори тур е всъщност частична победа и по-малка загуба в местните избори, защото ще имат по-добро представяне на местните балотажи, благодарение участието на Калфин в евентуален президентски репешаж.

Правилно решение за БСП! И приемливо за ГЕРБ! Вярно, изборът на Калфин ще им коства няколко общини и области на втори тур, но пък ще са спокойни, че президентът е техен.

Да поясня – слаб кандидат на БСП – Иво Атанасов например, би дал шанс на Кунева да стигне до втори тур и евентуално там да бие кандидат на ГЕРБ, който не е Бойко Борисов или Росен Плевнелиев. Силният кандидат вади Кунева от играта за балотаж, но самият той няма шанс да го спечели. А Калфин е силен. Не достатъчно силен, че да мине 40% на балотаж, дори с Доганова подкрепа, но силен!

ГЕРБ сега трябва да внимават и да преценят добре!

Игра с Росен Плевнелиев като президент и симпатична дама за вице (защо не Надежда Неински?) им дава огромен шанс да оберат периферията на Калфин, Кунева и сините, и да спечелят на първи тур! Но това ги прави слаби на балотаж, защото симпатизантите на ГЕРБ няма да имат мотивацията да гласуват втори пореден уикенд след впечатляваща победа на първи тур! А на балотаж ще се разиграят поне 20 областни града и 70% от общинските центрове.

За ГЕРБ най-добрият вариант сега е ясен – мъж тип Плевнелиев, задължително харизматичен (защо не шефа на БЧК Христо Григоров – дали пък не го нападнаха пак таблоидите именно заради подобен вариант), и дама от културата за вице, с по-скромен ореол (контраст на парите на Кунева и А.Първанова). Искра Радева примерно... Или нещо подобно.

Така на първи тур ГЕРБ ще има 45% - гарантиран балотаж и осигурена мобилизация за втори тур! А и няма да се налага да си изиграе най-силните жокери – Бойко и Росен!

На феновете на ГЕРБ – честито президенство! На останалите – благодарим за участието! Не губете кураж – след 5 години нов тираж! С главен претендент самият Бойко! Нищо де – и след 10 години може да участвате!




Гласувай:
5



1. анонимен - Аз пък съм на друго мнение.
16.07.2011 17:18
При всички случаи президентът ще е на ГЕРБ. Поне още 2 години ГЕРБ ще печели всякакви избори.
Най-идиотско щеше да е да издигнат свинаря милионер Гергов.
Кунева е бита карта и само балотажът ще е нейният успех.
цитирай
2. locke - Вече няма и шансове за балотаж!
16.07.2011 17:23
От вътрешни източници знам, че БСП са минали на вариант Калфин, защото рейтинга на Кунева се е сринал катастрофално и е било безсмилено да я подкрепят негласно. Искат поне да се подсилят за местните избори и да изкарат твърдото ядро до урните!
цитирай
3. mt46 - ?
16.07.2011 23:14
Герберите няма да спечелят повече никакви избори... Народът веднъж се лъже...
цитирай
4. locke - Айде на вързано!
16.07.2011 23:21
mt46 написа:
Герберите няма да спечелят повече никакви избори... Народът веднъж се лъже...

Ако искаш, може първо да те бия на тенис, ако искаш - направо се уговаряме:
15 областни града за ГЕРБ, 100 общини, 45%+ общински съветници, 55%+ победа на втори тур за президент или победа на първи тур!
Като се замисля - ще излезе резултатът на 1-ви ноември някъде, така че - прасенце как ти се струва? Щях и повече да поискам, но Бойко каза да се басираме вече само на единични бройки, че да не излезе подкуп, като черпя после приятелите!
цитирай
5. mt46 - Ако имах 2 прасета,
17.07.2011 00:13
можеше да заложа едното... Но баща ми има само едно... А и не съм комарджия... Мисля, че е достатъчно, ако единият от нас признае другия за... пророк...
Смятам, че ГЕРБ няма да е първа политическа сила наесен - ще бъде втора по брой кметове и общински съветници /освен ако не спечели с бой или с пари в брой/. За президент съм сигурен, че ще има втори тур...
цитирай
6. locke - Исках да почерпя за твоя сметка тайфата :)
17.07.2011 00:36
mt46 написа:
можеше да заложа едното... Но баща ми има само едно... А и не съм комарджия... Мисля, че е достатъчно, ако единият от нас признае другия за... пророк...
Смятам, че ГЕРБ няма да е първа политическа сила наесен - ще бъде втора по брой кметове и общински съветници /освен ако не спечели с бой или с пари в брой/. За президент съм сигурен, че ще има втори тур...

Но и признание за пророк ми стига ;)
За кметове на областни градове ГЕРБ няма начин да не е първа с голяма разлика, за кметове на общини - знаеш как са малките общини, но мисля че ще бие и там. Проблемът е да се определи кой е бил при тия сложни коалиции (например кмета на Гърмен Ахмед Башев за БСП ли ще го броим?). По общински съветници е по-лесно - там големите партии са с отделни листи, победата за ГЕРБ е между 45% и 50%, лично ще ти направя таблиците. А втория тур зависи от това дали ГЕРБ ще играе с Росен или с друг кандидат, иначе победата е с поне 10% разлика. Мисля че имаме сделка ;)
цитирай
7. mt46 - Да, има сделка! :))
17.07.2011 11:25
Ще броим пилците наесен - според официалната статистика за страната... Понеже изборите са 2 - кметски и президентски, - възможни са резултати 1:1 или 2:0. За президентските избори - моята прогноза е, че ГЕРБ и там ще загуби /ако издигне партийна кандидатура/...
цитирай
8. locke - Уля се ;)
17.07.2011 11:33
ОК, чакам есента :)
цитирай
9. анонимен - Изборът на Ивайло Беронов,
17.07.2011 11:35
е съзнателен водопад в мелницата на кукундела Кунева
цитирай
10. locke - Не си прав!
17.07.2011 11:37
анонимен написа:
е съзнателен водопад в мелницата на кукундела Кунева

По места харесват Калфин, Кунева няма как да стигне до балотаж!
цитирай
11. veshter - Който и да издигнат комунистите,
17.07.2011 12:33
все ще е неизбираем. Единствения човек, който можеше да дръпне гласове встрани от шепата червени грипове и олигарси, които ще гласуват за столетната престъпница, бе Стефан Данаилов. Добре, че се отказа, не се омърси с тези безродници. Човекът разбра, че всякаква червена сволоч ще се опитва да го превърне в кукла на верига - от ония муцуни от ДС до последния червен олигарх. Бавно, но сигурно БСП изтича в мръсния канал на историята. Без да се извини за всичките си безчинства над народа от комунистите.
цитирай
12. locke - Подкрепям на 100%! Даже похвалих бате Стефан, че отказа!
17.07.2011 12:35
veshter написа:
Който и да издигнат комунистите, все ще е неизбираем. Единствения човек, който можеше да дръпне гласове встрани от шепата червени грипове и олигарси, които ще гласуват за столетната престъпница, бе Стефан Данаилов. Добре, че се отказа, не се омърси с тези безродници. Човекът разбра, че всякаква червена сволоч ще се опитва да го превърне в кукла на верига - от ония муцуни от ДС до последния червен олигарх. Бавно, но сигурно БСП изтича в мръсния канал на историята. Без да се извини за всички безчинства над народа от комунистите.

цитирай
13. rossi9 - За БСп - страх от поражение...
17.07.2011 12:42
Затова издигат "безпартиен" кандидат! С това целят изолирането на Първанов. Това може да бъде ход само на Яков /Дмитриевич/.
цитирай
14. locke - Дали?
17.07.2011 12:45
Калфин верно си е баш човек на Първанов - беше му съветник! Но дали загубата му ще навреди на Гоце? Ако стигне до балотаж, могат да са доволни! Ако не стигне - още по-доволни, щото няма да има балотаж! А без балотаж на втори тур са фаворите навсякъде - имат най-твърдото червено-лилаво ядро в света (визирам И ДПС)!
цитирай
15. pantaleev - Хах защо говориш пребързано лоцхе?
17.07.2011 12:45
Нищо не е сигурно? Нима мислиш че има толкова прост народ, че президента да е от ГЕРБ?!? Не виждаш ли как се изложи тази партия. Ти май мислиш че сме държава от 90 процента дебили, не че няма дебили ама....
цитирай
16. анонимен - Панталеев, добре де, изложила се е,
17.07.2011 12:49
ама сравни ония престъпници преди тях бе, братчет. Комунистите ли искаш да управляват, аре стига.
цитирай
17. pantaleev - badass
17.07.2011 12:52
Ами сориии ама май по добре си бяхме при тях. Ако искаш да живееш в мафиотска държава, ако искаш премиер да ти е човек прочел една книга в живота си, гласувай за ГЕРБ.
Аз няма да гласувам за ГЕРБ, който има акъл, а не промито сиво вещество няма да гласува за ГЕРБ.
цитирай
18. locke - Те ти го казаха вече де...
17.07.2011 12:53
pantaleev написа:
Нищо не е сигурно? Нима мислиш че има толкова прост народ, че президента да е от ГЕРБ?!? Не виждаш ли как се изложи тази партия. Ти май мислиш че сме държава от 90 процента дебили, не че няма дебили ама....

... но истината е че никой не иска да рискува с друго, освен с ГЕРБ в момента! Та заради здравия разум ще спечелят!
Да се хванем с теб на прасе?
цитирай
19. locke - И за кой да гласувам, Панто?
17.07.2011 12:54
pantaleev написа:
Ами сориии ама май по добре си бяхме при тях. Ако искаш да живееш в мафиотска държава, ако искаш премиер да ти е човек прочел една книга в живота си, гласувай за ГЕРБ.
Аз няма да гласувам за ГЕРБ, който има акъл, а не промито сиво вещество няма да гласува за ГЕРБ.

Не ми казвай за кого да не гласувам, кажи ми за кого ДА гласувам! Щото не виждам до момента някой, за когото бих!
цитирай
20. анонимен - да сравним
17.07.2011 22:25
През 1983 година Калфин завършва 9-та Френска езикова гимназия "Алфонс дьо Ламартин" в София.

През 1988 година става магистър по международни икономически отношения в Университета за национално и световно стопанство в София.

1992 година учи международен маркетинг в Стопанския университет във Виена, Австрия. През 1998 година се обучава по програма за обмен "Маршал", Marshall Memorial Fund, the German Marshall Fund of the US в САЩ. 1999 година става магистър по международно банкиране (International Banking), университет в Лофбъро (Loughborough University) във Великобритания. През 2001 се обучава по програма за запознаване с институциите на ЕС (EU visitors programme) в Брюксел и Страсбург. 2002 г. учи по програма за обмен на преподаватели, Университет в Портсмут (Portsmouth University), Великобритания. 2003 г. изучава икономическо и политическо развитие на Република Корея в Р Корея.

2004 г. учи преговори в ЕС (EU negotiations - advanced training course), Колеж на Европа, Брюж, в Белгия. От 1990 до 1994 година и от 1997 до 2000 година
цитирай
21. locke - И с кого сравняваме Калфин?
17.07.2011 22:42
анонимен написа:
През 1983 година Калфин завършва 9-та Френска езикова гимназия "Алфонс дьо Ламартин" в София.

През 1988 година става магистър по международни икономически отношения в Университета за национално и световно стопанство в София.

1992 година учи международен маркетинг в Стопанския университет във Виена, Австрия. През 1998 година се обучава по програма за обмен "Маршал", Marshall Memorial Fund, the German Marshall Fund of the US в САЩ. 1999 година става магистър по международно банкиране (International Banking), университет в Лофбъро (Loughborough University) във Великобритания. През 2001 се обучава по програма за запознаване с институциите на ЕС (EU visitors programme) в Брюксел и Страсбург. 2002 г. учи по програма за обмен на преподаватели, Университет в Портсмут (Portsmouth University), Великобритания. 2003 г. изучава икономическо и политическо развитие на Република Корея в Р Корея.

2004 г. учи преговори в ЕС (EU negotiations - advanced training course), Колеж на Европа, Брюж, в Белгия. От 1990 до 1994 година и от 1997 до 2000 година

С Гоце ли?
Не ми пука и за секунда къде е завършил, ако, не дай си, Боже, стане президент на РБ и назначи три клонинга на Л. Корнезов в КС! И за магаре бих гласувал, ако знам, че ще махне комунягите от съдебната власт!
Калфин и Кунева нямат грам шанс да получат моя вот! По-скоро бих гласувал за Волен!

http://locke.blog.bg/politika/2011/07/01/prezidentyt-e-edno-nishto-chushki.775042
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1110844
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив