Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2011 12:50 - Той никога не лъже! Нищо, че е финансист!
Автор: locke Категория: Политика   
Прочетен: 1109 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 14.07.2011 11:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

За вицето на Кунева говоря – Любчо Христов. Как, бе, мадам Йес, да повярвам, че финансист не лъже? И то никога... Ми че той излъга още при представянето си.  Аз от вчера чета разни идиоти, които ме убеждават, че Дянков лъже като разпран, ама Любчо е първия, който го доказа! Ако не беше той, никога нямаше да разбера, че нашите данъци не са най-ниските в Европа, защото плащаме ‘данък несигурност и неопределеност’. Е, аз определено се чувствам по-сигурен последните 2 години. Ама сигурно защото съм идиот – демек определно пълен с идеи и склонен към мислене...

Другата  ‘велика идея’ на Кунева е да превърне вицето в значима фигура. При положение, че самият президент е достатъчно незначителна. Притесних се, да ви кажа, - винаги, като чуя някой да говори колко е важно вицето, се питам – тоя човек от какво е болен и скоро ли ще умре?

Глупости пиша, ама, като съм афектиран, е така! А най-лесно се афектирам, като ми се катери някой по гърба и ми вика, че той/тя е лидерът на гражданското общество и затова може да ме яха, колкото си ще! Я че се отръскам и че му  фърля такъв къч, та верно може вицето да стане важно!

Та пак да питам – някой още ли мисли да гласува за тая пача?




Гласувай:
7



1. rossi9 - Малее,
12.07.2011 19:55
баш тая ли комунистическа снаха? Аре у лево, европатката!/и комун-лопатката/.
цитирай
2. locke - :)))
12.07.2011 19:57
rossi9 написа:
баш тая ли комунистическа снаха? Аре у лево, европатката!/и комун-лопатката/.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1110684
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив