Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2011 10:28 - НА КОГО СМЕ НЕУДОБНИ???
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9933 Коментари: 50 Гласове:
29



 

 КОЙ ОТГОВАРЯ ЗА СЪДЪРЖАНИЕТО И ОБЩАТА НАСОКА НА ТОВА БЛОГ ПРОСТРАНСТВО И ЗАЩО ПРЕДПОЧИТА В НЕГО ДА СА ПРИОРИТЕТ СКАНДАЛИТЕ?

Вчера кактусчо се оплака от постоянния спам, причинен от междуличностни спорове в блога. Глас в пустиня! Поста му така и не стигна до главна, въпреки че покриваше критериите. Защото в него се прокарват безинтересни идеи като например чистота на съдържанието и смислена модерация. Младо е момчето, отскоро блогства! След няколко месеца ще се откаже като много други. Като почти всички други. Той си мисли, че това е инцидентно и ново, но скандалите тук продължават пета година. И все с едни и същи участници. Има много елементарен механизъм модераторите на блог пространството, ако изобщо има такива, да контролират съдържанието му. Всеки пост дава възможност читателят да гласува за или против. Много е лесно постове, натрупали много обърнати надолу палци, да не бъдат допускани до главна. Както и техните автори за определен период от време. Но защо да се прави!?!

Да ви е направило впечатление, че от два дни се рекламира една и съща блог вълна – тази на тялото.бг. Съвсем случайно също сайт на Инвестор.бг. А има толкова хубави блог-вълни...

Не ми се мисли зад колко от постовете, които рекламират това и онова, стоят същите или подобни бизнес интереси. Които спамят блога най-вече с глупости!

Не искам да виждам препечатани и преведени материали от къде ли не! Искам оригиналност, искам личния поглед на авторите, тяхната душа. Искам да видя снимки от една екскурзия, придружена с коментарите на пътувалия и неговите препоръки. Искам да чудя интересна история от нечие ежедневие. Искам да прочета нечие мнение по наболял въпрос, което да предизвика размисли в мен. Искам поне 50% от постовете да си заслужават прочитането. А това значи никакви препечатки и рекламни постове, никакви междуособни битки. Това значи да няма 100 поста по една тема, а само 2 или 3! Толкова ли е  трудно да видите кой е писал по темата – за това са таговете, и да коментирате в поста на някого, споделящ вашето мнение, или наопаки – да поспорите с някого, който е на обратното? Няма нужда всеки да пише едно и също!

Не бях писал 2 години, не знам колко дълго ще пиша и сега. 95% от хората, които четях и с които се коментирахме, са вече другаде. И аз си тръгнах по същата причина – слабо, да не кажа отвратително слабо, управление на блог пространството!

 

Не очаквам този пост да стигне до главна. Но очаквам прочелите го да дадат мнение! Ако не им се коментира, поне да гласуват с да или не за поста. Нека се преборим и да покажем,че ние сме мнозинството!

 

Поздрави на всички, успешен ден и приятен уикенд!

 

Лок



Тагове:   спам,   модератори,   блогбг,


Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svoboda64 - Надявам се да си наясно, че въпросът ти е реторичен :)
17.06.2011 11:01
Но все пак... де кажа в две изречения:
- неудобни сме, защото мислим... не винаги в 'правилната посока' (живяла съм и 'преди', та похватите са ми ясни :)
- неудобни сме, защото не се прави разлика между емоционалност и емоционална интелигентност :) Но и тук се 'размечтах': те по света още не правят разлика между двете и то на университетско ниво, какво да очакваме от ....

Поздрави за поста и за позицията! Ще се радвам, ако пишеш повече тук!
цитирай
2. kaktuscho - Благодаря за подкрепата. Понякога ...
17.06.2011 11:16
Благодаря за подкрепата. Понякога нещата не са това което си представяме но се променят ;)
цитирай
3. hamstera - Първо, когато се критикува, не се ...
17.06.2011 11:31
Първо, когато се критикува, не се критикува мнението, а човека!
Второ, когато се пише по наболели теми, винаги се намира някой изрод, който с извинения да осере дискусията с тъпашките си обиди!
Трето, неудобни сме, не само защото пишем истината, а и помежду си! Някои хора тук, просто не понасят други или злобеят.
За участниците в скандали - това са хора, на много ниско ниво, те не могат без интрига и си търсят поводи! Всеки дръзнал да каже нещо по-рязко бива обвинен и публично оплют!
Копи-пейста е нещо, което най-много ме нервира, но явно някои просто няма какво друго да напише или изобщо не може да пише.
Другото, което съм казвал като коментар и ще се повторя: Блогът има свое място в интернет пространството, то е с определен обем. В момента, в който се изпълни мястото какво? Почваме да трием, а защо трябва безмислици и копи-пействе да отнемат мястото на смислените постинги?
цитирай
4. locke - Свободке,
17.06.2011 12:52
И аз не съм вече първа младост, ясно ми е, че едва ли нещо ще се промени - все пак 5 години не се е променило. Но ефекта е в напускане на качествени блогъри - през 2008 имаше 2 или 3 пъти повече хора, постове, да не говорим за коментари. Тогава и за на баба ми прическата да бях писал щях да събера 10-на коментара, а сега и ядрен взрив трудно ще събере толкова. Защото са останали само хора, които се изживяват като писатели. и преписват разни неща с цел да блеснат. Или пишат почти същото като друг блогър, с почти същите думи, но в техния си блог. Аз имам около 100-на поста и над 1000 коментара. А колко души са с обратен баланс? Тук съм за да буня духовете и да предизвиквам дискусии, не да се изживявам като писател. Публикували са ме достатъчно, за да не гоня подобна слава.
Някой от вас познава ли повече от 5-6 блогъра, способни на свестен коментар по коя да е тема? Аз познавах... вече не!
цитирай
5. svoboda64 - locke :)
17.06.2011 14:22
"Но ефекта е в напускане на качествени блогъри - през 2008 имаше 2 или 3 пъти повече хора, постове, да не говорим за коментари."
Статистически не е вярно, но си прав, че политиката на "бан" прогони много качествени хора, а други, по-чувствителни, напуснаха заради "тролски вряви". Двете системи за селекция на първа, "най-четени" и "най-коментирани", дали поради манипулации или заради немного качествения средностатистически интерес, или и двете, превърнаха блог.бг в "жълтини". Остава да разчиташ на това кого си "избрал", за да прочетеш нещо различно от налагания "масов вкус". Тук стоя, заради неколцината приятели, които ми станаха приятели, точно защото пишат и предлагат нещо "различно" - собствена история или интерпретативна гледна точка. Местните пунически войни не са ми интересни още от самото начало, когато започнаха да се вземат "административни" решения на лична основа. Колкото и да сменяха администраторите на сайта, това принципно не се е променило. А за всеки участващ във форуми е ясно, че без солидна и принципна модерация, нещата рано или късно се израждат до дребни свади, заяждания и... "дай си ми куклите, на си ти парцалките". Това обаче е проблем на цялото ни общество - блог.бг е само виртуалното огледално копие на същото :)
"Трябва да си работим [повече - б.м.] градината..." както енигматично се изразява Кандид на вечния присмехулник Волтер...
цитирай
6. locke - Свободке,
17.06.2011 15:00
Не съм съгласен за стъкмистиката - бройки може и да има, но хората са много по-малко. Ти разбираш ли, че не е останал почти никой от старите дружки! Иначе си права - наслушах се на глупости за вота на недоверие (сорри, ама все пак съм най-запален по политиката), а никой не седна да каже как новият завод за автомобили на Литекс (българо-китайска инвестиция) едностранно ще увеличи БВП с 1%, което е нещо много голямо. Тук е същото. Ред сълзи, ред сополи, ред копи пейст. А аз си мислех, че някъде тук ще се роди автентичното гражданско общество!
цитирай
7. svoboda64 - :)
17.06.2011 15:48
locke написа:
А аз си мислех, че някъде тук ще се роди автентичното гражданско общество!


Не си единственият попаднал в капана на тази илюзия :)

От икономика и финанси не разбирам, така че "как новият завод за автомобили на Литекс (българо-китайска инвестиция) едностранно ще увеличи БВП с 1%, което е нещо много голямо"... не мога да коментирам аргументирано, с цифри. По-скоро го приемам като популистки ход, който скоро ще се окаже не това, за което е бил прокламиран. Надявам се да не е чак такъв балон като пистата около София, която щеше да се изгражда с арабски инвестиции :)

От гледна точка на "хората" (останали в блог.бг), ще се изгавря да цитирам прословутия "мат'р'ял"... Проблемът обаче пак не е тук, а "навън": животът ни се превърна в мръсна пяна. Реално няма нищо смислено, което да се коментира, а преповтарянето на лозунги или азбучни истини с времето омръзва. С ослепели от въртенето в кръг остарели "коне", за да вадят от бездънен кладенец вода, няма как да се роди ... нещо "автентично". Гражданско общество още по-малко :) Ти къде ги видя тези "граждани"? Защото за да си гражданин и да отстояваш позиция трябва да си икономически независим. Ти колко "икономически независими" познаваш? Аз... май николко, независимо от "занаята" или "поминъка" им :)
цитирай
8. locke - Твърде много задълба. но нейсе :)
17.06.2011 16:46
Няма да коментирам икономическата независимост, да не си изкарам боя :) Но политическият елит е елит, защото е елит. Един вид самосъздал се е и самонарочил за такъв - сещаш се Смирненски и стълбата:) Гражданското общество няма да дойде от живота, а от неговото осмисляне. Никъде политиците не искат да има гражданско общество. Но колкото повече го мачкат, толкова по-вероятно е то да се появи! Справка - Магреба! Помниш как се коментираше идеята за референдум - народът е тъп и не разбира, ерго не бива да му се дава правото да решава директно! Е, аз претендирам, че хем съм от народа, хем не съм тъп и разбирам. И съм си поставил цел - до 5 години да предизвикам референдум по любимата ми тема - за пряк избор на съдии и прокурори. Не старите коне, а малките мушици ще извадят водата. Някак комарът наистина ще надвие слона!
цитирай
9. kaktuscho - няма такова понятие "икон...
17.06.2011 17:11
няма такова понятие "икономически независим". на нито едно ниво и в нито една сфера. това е само израз
цитирай
10. svoboda64 - Никъде политиците не искат да има гражданско общество. Но колкото повече го мачкат, толкова по-вероятно е то да се появи! :(
17.06.2011 20:08
locke написа:
Няма да коментирам икономическата независимост, да не си изкарам боя :) Но политическият елит е елит, защото е елит. Един вид самосъздал се е и самонарочил за такъв - сещаш се Смирненски и стълбата:) Гражданското общество няма да дойде от живота, а от неговото осмисляне. Никъде политиците не искат да има гражданско общество. Но колкото повече го мачкат, толкова по-вероятно е то да се появи! Справка - Магреба! Помниш как се коментираше идеята за референдум - народът е тъп и не разбира, ерго не бива да му се дава правото да решава директно! Е, аз претендирам, че хем съм от народа, хем не съм тъп и разбирам. И съм си поставил цел - до 5 години да предизвикам референдум по любимата ми тема - за пряк избор на съдии и прокурори. Не старите коне, а малките мушици ще извадят водата. Някак комарът наистина ще надвие слона!


Справката се приема... за Магреба! В БГ гражданското общество бе инкубирано от донорски програми... т.е. то не е 'независимо' :)
цитирай
11. svoboda64 - Има...
17.06.2011 20:10
kaktuscho написа:
няма такова понятие "икономически независим". на нито едно ниво и в нито една сфера. това е само израз


Интересно е, че се използва само от двете 'империи' - едната бивша - СССР, другата - все още действаща - САЩ.
цитирай
12. анонимен - Аман бе!
17.06.2011 20:20
Пак някои като автора и един от коментиращите се изживяват като единствените мъдреци тук и оня нарича другите изроди.
Не скандални постинги са излишни, те дават живот на сайта, иначе ще е мъртвило.
Излишни са постингите с клипчета и снимки, в които няма никакъв смисъл.
Както и такива като тоя, в които някои се изживяват като Космическия Разум.

Ако се критикува нещо без лични обиди, не блогера, а написаното от него, само тогава има смисъл от сайта.
Някои си го представят като виртуален лексикон, в който всички само си се хвалят и се прегръщат.
цитирай
13. kaktuscho - полигор, за мен ли правиш намеци???
17.06.2011 20:25
полигор, за мен ли правиш намеци???
цитирай
14. locke - Прав си бе, полигоре!
17.06.2011 20:31
Че за какво да си говорим днес?

За убитото дете в Бургас?
За резултата от пробите на магистрала Тракия?
За идиотския вот на недоверие и идващите нови такива?

Или за скандалите между блогър Х и блогър У?

Никой не иска да се прегръщаме, но вие се плюете именно на лична основа и се обиждате по-зле и от циганските боеве последния месец!

Няма да ти трия коментара, нека всички ти видят мисленето!
цитирай
15. kaktuscho - Пак някои като автора и един от ко...
17.06.2011 20:39
poligor написа:
Пак някои като автора и един от коментиращите се изживяват като единствените мъдреци тук ..... Излишни са постингите с клипчета и снимки, в които няма никакъв смисъл.
Както и такива като тоя, в които някои се изживяват като Космическия Разум.


poligor написа:
Ако се критикува нещо без лични обиди, не блогера, а написаното от него, само тогава има смисъл от сайта.


.... хайде сега си прочети написаното от теб и ми кажи не си ли противоречиш. нападките ти срещу пост ли са или срещу блогери както и окачествяването им.
цитирай
16. alenab - щом триеш,
17.06.2011 20:43
трябват ти и двете лекарства, които препоръчвам.

и онова на злика - "у ....."
цитирай
17. анонимен - Кактусчо, нямам предвид теб,а хамстера, изразих мнение и в постинга му.
17.06.2011 20:50
Лок, не става дума това - смятам, че войните са излишни и вредни, но също така глупаво е да излизат постинги в прослава на някой блогер - сякаш сме на партийно събрание. Имаше 3 такива рекламни кампании, те да не би да ти харесват?
Прочети си пак постинга - ти изхождаш от презумпцията, че твоето мнение е единствено вярното. Никъде го няма "според мен".
Постинги с лични обиди са недопустими, не вярвам някой да ги одобрява.
И възразявам не срещу Лок, а срещу позицията му.
цитирай
18. kaktuscho - това вече го приемам. така написано ...
17.06.2011 21:02
това вече го приемам. така написано тук! а не при хамстера, както и днес мярнах на друго място написано нещо подобно ... моля, изразявай се по-добре - нали така става блога на бит пазар.
цитирай
19. locke - Полигоре, ти не си ми чел постинга...
17.06.2011 21:03
Знам много добре, че скандалите продават! Но не искам да са толкова много и толкова толерирани. Факт е, че на моменти до 50% от постовете на първа са за скандалите. Идва ми в повече - пропускат се далеч по-важни неща!
Блог-пространството трябва да има приоритети. На това са да е онлайн жълт вестник! Ако открия някоя с приоритети, по-близки до моите, изчезвам на мига!

Да си ме чул да възхвалявам някой? А за рекламните капании даже не знам какво имаш предвид; както вече казах, не си ми чел сериозно поста и не си забелязал, че ме е нямало 2 години!

ТОЗИ пост е на първа! А там трябваше да е постът ми за убитото дете в Бургас! :(((
цитирай
20. locke - А хамстера наистина се е улял...
17.06.2011 21:04
... меко казано :)
цитирай
21. locke - Алена,
17.06.2011 21:06
идея си нямам за какво говориш. Трия само рекламни коментари и крайно обидни или нецензурни такива. Ти да не си нещо знахарка? Не ти следа явно героичните съвети...
цитирай
22. kaktuscho - 20. locke - ТОВА ИМАХ ВПРЕДВИД КОГАТО НАПИСАХ ТОЗИ ПОСТ
17.06.2011 21:07
http://kaktuscho.blog.bg/drugi/2011/06/16/haide-stiga-veche.766292
цитирай
23. valsodar - а никой не седна да каже как новият ...
17.06.2011 21:17
locke написа:
а никой не седна да каже как новият завод за автомобили на Литекс (българо-китайска инвестиция) едностранно ще увеличи БВП с 1%, което е нещо много голямо.


А защо ти не повдигна тази тема в блога си, а чакаш някой друг наместо теб да го стори? Много е лесно така - Дай ми това, донеси ми онова.. - държиш се като ощипана принцеса.

Като не ти харесва посредственоста, седни и напиши нещо по-добро от това, което считаш за посредствено.
Като не ти харесва неактуалността на повдиганите въпроси, ами седни ти тогава и задай актуалният въпрос за денят, за годината, за съвремието ни.

Дайте ми туй, дайте ми онуй или аз ще седна и ще плача, дорде ви надуя главите с рев!

Извинявай, но не мога да те приема насериозно с подобно отношение.
След като с нещо не си съгласен, изрази не само несъгласието си, но и покажи според теб как е правилно да се направи.
Предложи идея, покажи лична позиция.
Спори, дискутирай, ако ще падай и пак ставай, ама не ми се дръж като на умирачка.
Не бил влизал... и аз не бях влизал и какво?
С какво се променя сайта, ако само се хленчи по онова златно време?
Сядаш и почваш да променяш.
Не с хленч, а чрез себе си.
цитирай
24. locke - Валсодаре,
17.06.2011 21:30
темата за завода на Литекс е отпреди седмица, Мислех, че поне 10 човека вече са писали по нея. Ако не са - няма проблем да напиша нещо. Но не съм техничар - мен силата ми е в точните науки. И само смятам - 50 000 автомобили годишно, по 16 000 лева средна цена - 800 милиона БВП (FOB). Сега целият БВП за държавата е 73 милиона, значи прираста ще е грубо 1,1%
Пък ти ми прочети целия блог и ще видиш, че спрямо този пост (а аз го написах с цел да намеря сродни души - промяната знам, че е невъзможна) имам 10 по актуални теми и с лично мнение. А и съм споменал как донякъде да се облекчи проблема със скандалите!

Стига сте плюли на сляпо всеки , който не е на вашето мнение!
цитирай
25. valsodar - Е, не си техничар, но си каза мнението нали?
17.06.2011 22:17
locke написа:
темата за завода на Литекс е отпреди седмица, Мислех, че поне 10 човека вече са писали по нея. Ако не са - няма проблем да напиша нещо. Но не съм техничар - мен силата ми е в точните науки. И само смятам - 50 000 автомобили годишно, по 16 000 лева средна цена - 800 милиона БВП (FOB). Сега целият БВП за държавата е 73 милиона, значи прираста ще е грубо 1,1%
Пък ти ми прочети целия блог и ще видиш, че спрямо този пост (а аз го написах с цел да намеря сродни души - промяната знам, че е невъзможна) имам 10 по актуални теми и с лично мнение. А и съм споменал как донякъде да се облекчи проблема със скандалите!

Стига сте плюли на сляпо всеки , който не е на вашето мнение!


Тогава, какво излиза?
Можело?!

Какъв е проблемът тогава?
Интересува те нещо - търсиш.
Иде ти нещо отвътре, което искаш да споделиш - пишеш.
Четеш нещо, което ти харесва - слушаш.

Аз проблеми не виждам, а ти?
И не си мисли, че съм тръгнал пък специално тебе да плюя - голям зор за голям прас ми е. :)

Ядосах се на пораженческото ти мислене, на това как си се пуснал по течението и си се разхленчил, що не те води на другият бряг, а все в кръг те върти :)
цитирай
26. анонимен - Лок, добре, с почти всичко съм съгласен.
17.06.2011 22:21
Но да погледнем от друг ъгъл - кой постинг намираш за съдържателен?

В критериите за постинг на първа се иска той да не е само с две думи, а да казва съществени неща?
В една фотография къде са тези неща?
Нещо научаваш ли от нея?
Ако има най-излишни постинги, те са фотографските - просто затлачват сайта, който не е фотографски.
Една снимка с дежурните хвалби след нея на 5 души по приятелска линия е направо вредна.
Нещо по тоя въпрос да кажеш?
цитирай
27. bizcocho - Не ми се коментира детайлно. Ост...
17.06.2011 22:32
Не ми се коментира детайлно. Оставила съм го блога на доизживяване. Вазов е казал"Лудите, лудите да са живи", но не е имал в предвид буквално.
А ти, че си прав, прав си!
цитирай
28. blogbg - Здравейте
17.06.2011 22:33
Здравейте,

Ще си позволя да коментирам някой от вашите въпроси, като част от екипа на Blog.bg.
На първо място - за да избегнем субективната оценка кои постове да са на първа страница това става, чрез автоматичен алгоритъм. Постингите на първа страница са харесани по една или друга причина от потребители!

Второ - мога да ви гарантирам, че най-голямото желание на нашият екип е да има по качествени постиниг! От една страна това би позволило да имаме доста по интересен сайт за всички вас, от друга би ни помогнало да привлечем повече рекламодатели, което означава и по силно развитие на блога, повече модератори и възможности да предоставяме повече функционалности, както и да отговаряме на потребители като lidislidis доста по бързо.

Трето - в момента работим върху идеята за по прозрачна политика в Blog.bg. Това което ни се иска да направим е да покажем по доста прозрачен начин колко огромен поток информация тече всеки ден през сайта! Ще се радваме ако имаме възможност да покажем на някой от вас колко трудно всъщност е да се проследят всички публикации в един ден, които понякога са над петстотин.

Мога да ви уверя, че нашето най-голямо желание е да имаме свободомислещи и най-вече мислещи автори!

И само още нещо, постоянните лични нападки и спорове костват адски много усиля на екипа ни! Ако не се налагаше всекидневно да се справяме с такива спорове, най-вероятно щяхме да можем да вложим доста повече усилия в това да направим Blog.bg едно наистина хубаво място!
цитирай
29. анонимен - Ей че умен анонимен:))
17.06.2011 22:34
анонимен написа:
Полигор визира Йотова.:))


Не само нея, иначе щях да я посоча, а по принцип пиша, понеже в поста се споменава нещо за снимки, а те просто не са постинг.
цитирай
30. locke - Съгласен съм,
17.06.2011 22:40
макар че в една фотография все пак има някакво творчество. А ако има и 20-30 ред приятен коментар - постът си е добър. Мен лично най ме дразнят постовете с музикален клип и 0-1-2 думи. А след тях - копи пейст 'авторите'. Колкото до поетите - подкрепям ги с две ръце, макар че рядко ги чета. Но пък аз си позволявам и да гласувам против, ако сметна някой пост за слаб. И се надявам повече хора да ползват обърнатия палец.
цитирай
31. анонимен - Именно,
17.06.2011 22:42
коментар трябва да има, изобщо текст, защото постингът задължително изисква текст, той е словесно, а не фотографско произведение.
Това исках да кажа - снимки и музикални клипове не са постинг.
цитирай
32. locke - до блогбг
17.06.2011 22:47
Можете да филтрирате не само по брой коментари и по брой съобщения, но и по брой гласували против за някой пост. Силно ще ви улесни да засечете проблемните постове и да лишите авторите им не от постване, а от селектиране на първа. Също и да активирате бот, засичащ блогъри, цензуриращи твърде голям брой коментари и такива, пускащи твърде много постове дневно!
Аз се чуствам едва ли не флудър от факта, че днес се наложи да пусна 3 поста, но нямаше как - имаше доста събития. А някои хора пускат двуцифрени бройки! Спам, та дрънка!

Последно и твърде актуално - постът, най-четен в момента е силно дискредитиращ, съмнително достоверен, ултра цензуриран и, най-вече, пуснат единствено с цел да се съберат подписи за някаква имагинерна петиция. Чудя се защо не е изтрит, а авторът не е получил поне предупреждение, ако не -бан?
цитирай
33. bizcocho - макар че в една фотография все пак ...
17.06.2011 22:55
locke написа:
макар че в една фотография все пак има някакво творчество. А ако има и 20-30 ред приятен коментар - постът си е добър. Мен лично най ме дразнят постовете с музикален клип и 0-1-2 думи. А след тях - копи пейст 'авторите'. Колкото до поетите - подкрепям ги с две ръце, макар че рядко ги чета. Но пък аз си позволявам и да гласувам против, ако сметна някой пост за слаб. И се надявам повече хора да ползват обърнатия палец.


В една фотография има много творчество и много труд. Занимавала съм се - знам. Това е изкуство, което не е достъпно за всеки.
цитирай
34. анонимен - Удивително е неразбирането на някои що е постинг.
17.06.2011 23:11
Постинг значи ТЕКСТ в блог или форум.
Снимка, картина, музикална пиеса са творчество, но не са постинг.

Това поне би трябвало да се знае от един блогер.
цитирай
35. locke - Полигоре, не си прав!
17.06.2011 23:23
Има цял жанр в блогстването - фотоблогинг! Тук все пак е блог пространство, а не пост пространство. Аз лично харесвам снимките, особено, ако авторът им разясни какво гледам и поразкаже малко. Иначе просто са за отделна секция - ще ме извините, но не съм сигурен дали в момента има такава - но изкуство е твърде обща!
цитирай
36. kaktuscho - Постинг значи ТЕКСТ в блог или фо...
17.06.2011 23:40
poligor написа:
Постинг значи ТЕКСТ в блог или форум.
Снимка, картина, музикална пиеса са творчество, но не са постинг.
Това поне би трябвало да се знае от един блогер.

------------------------------------------------------

странна логика. значи никой фотограф, художник, проектант, някой който иска да публикува схема - няма право да го направи ако не е в рима???
цитирай
37. kaktuscho - Люк, сори но май блога ти стана бойно поле - ако искаш го изтрий
17.06.2011 23:42
blogbg написа:
Здравейте,

Ще си позволя да коментирам някой от вашите въпроси, като част от екипа на Blog.bg.
На първо място - за да избегнем субективната оценка кои постове да са на първа страница това става, чрез автоматичен алгоритъм.


След две седмици тук /блога ми е от преди години и явно нещо съм решил че не е както трябва/ явно наистина има правила които толерират или дават шанс за това, на определени личности

blogbg написа:
Постингите на първа страница са харесани по една или друга причина от потребители!
може би е време да си промените критериите си?



blogbg написа:
Второ - мога да ви гарантирам, че най-голямото желание на нашият екип е да има по качествени постиниг! От една страна това би позволило да имаме доста по интересен сайт за всички вас, от друга би ни помогнало да привлечем повече рекламодатели, което означава и по силно развитие на блога, повече модератори и възможности да предоставяме повече функционалности, както и да отговаряме на потребители като lidislidis доста по бързо.

Не печелите само от реклами, бихте ли обяснили на блогерите тук какво е "CISCO" като структура и къде в йерархията се намирате вие в нея? Печалбите не са само от реклами, нали ;) [/quote]


blogbg написа:
Трето - в момента работим върху идеята за по прозрачна политика в Blog.bg. ...... Ще се радваме ако имаме възможност да покажем на някой от вас колко трудно всъщност е да се проследят всички публикации в един ден, които понякога са над петстотин.
оправдание че не можете да подържате сайт който носи доходи .... значи сте конкурентно неспособни, все пак личното ми мнение е че сте с едно стъпало над фейсбук по отношение достъп до информация кой влиза в блога.... освен анонимни!!!



blogbg написа:
И само още нещо, постоянните лични нападки и спорове костват адски много усиля на екипа ни!
.... И НЕ САМО НА ВАС!

С пожелания да направите blog.bg наистина място без ярко изразени своеволия
цитирай
38. valsodar - За първи път виждам подобен ангажимент поет тук - браво!
17.06.2011 23:50
blogbg написа:
Здравейте,

Ще си позволя да коментирам някой от вашите въпроси, като част от екипа на Blog.bg.
На първо място - за да избегнем субективната оценка кои постове да са на първа страница това става, чрез автоматичен алгоритъм. Постингите на първа страница са харесани по една или друга причина от потребители!

Второ - мога да ви гарантирам, че най-голямото желание на нашият екип е да има по качествени постиниг! От една страна това би позволило да имаме доста по интересен сайт за всички вас, от друга би ни помогнало да привлечем повече рекламодатели, което означава и по силно развитие на блога, повече модератори и възможности да предоставяме повече функционалности, както и да отговаряме на потребители като lidislidis доста по бързо.

Трето - в момента работим върху идеята за по прозрачна политика в Blog.bg. Това което ни се иска да направим е да покажем по доста прозрачен начин колко огромен поток информация тече всеки ден през сайта! Ще се радваме ако имаме възможност да покажем на някой от вас колко трудно всъщност е да се проследят всички публикации в един ден, които понякога са над петстотин.

Мога да ви уверя, че нашето най-голямо желание е да имаме свободомислещи и най-вече мислещи автори!

И само още нещо, постоянните лични нападки и спорове костват адски много усиля на екипа ни! Ако не се налагаше всекидневно да се справяме с такива спорове, най-вероятно щяхме да можем да вложим доста повече усилия в това да направим Blog.bg едно наистина хубаво място!


Само няколко препоръки:
1. Намалете времето за престой в препоръчани, горещи и избрани
2. Нулирайте всички броячи и махнете статистиките - ненужни са
3. Палче само с аргумент към него и име на потребителя дал гласът

Айде, за да не ви става нанагорно, отворете си една тема за предложения в блога си, че да ви ги напишем там :)))
цитирай
39. blogbg - По последното предложение
18.06.2011 00:02
Благодаря за идеята! Веднага ще го направим!
Ще се радваме да споделите мненията си там! Нека обаче бъдат креативни а не от типа изтриите този или накажете онзи!
цитирай
40. locke - Абе аз ли не съм в час...
18.06.2011 00:07
За категории препоръчани, горещи и избрани не съм чувал. Има само най-популярни и най-коментирани. Може би препоръчаните от модераторите трябва отново да се появят. И при положение, че се запазят най посещаваните и коментираните - ще може да се прилага по-селективен подход с по-малко оплаквания. Времето за престой е 24 часа, дори може би е малко що се касае до най-коментираните. При 100-на качествени поста днвено, ако в трите категории попадат общо 20 или 25, процентът на първа ще е доста приличен.
цитирай
41. valsodar - 24 часа е прекалено много за един ...
18.06.2011 00:59
24 часа е прекалено много за един постинг. Даже и 12 са му много.
4-5 максимум за най-популярни и час-два за горещи (коментирани)
Една дискусия почва да се изражда след 20-тата реплика, която я имаш на вторият час, за какво ти е цяло денонощие да си на челна? Напротив, колкото по-бързо се сменят постингите там - толкова по-малко недоволни ще има от факта, че не са се класирали за челна на сайта, в което виждам основната болка на повечето от потребителите тук.
За мен друго е по-важното с краткият срок - повече интересни публикации, които са ми убягнали от вниманието ще мога да видя, все пак не мога да вкарам половината сайт в "любими блогове" а и не винаги любимите имат какво ново да кажат :)
цитирай
42. locke - в момента за най-коментираните
18.06.2011 01:46
можеш да се класираш с 7 комента. Ако ги въртиш пред 5 часа ще се класираш с по 2. и то рпимерно снимка, на която са ахнали 2-ма души. А за най-популярните... представи си че напиша нещо в 7 сутринта а ти си в командировка до своге и се върнеш вечерта в 10. Ако след 12 часа постът ми е отишъл на боклука, няма ли да те е яд? 24 часа си е добре, особено ако активно се модерират постовете на първа!
цитирай
43. mirandolina - Подкрепям !
18.06.2011 10:50
Хубав ден !
цитирай
44. valsodar - Мен може и да ме е яд, че постингът не е ...
18.06.2011 11:02
Мен може и да ме е яд, че постингът не е на челна, но поне 20-30 ще да благодарни, че са махнали поредната глупост от там. В това са особенностите на сайта. В крайна сметка, ще се окаже, че без тия две класации и без препоръчване на постинги в сайта ще е по-добре. Един напълно семпъл вид, само с появяващи се последни постинги по рубрики - нищо повече.
цитирай
45. locke - Не знам, Радо!
18.06.2011 11:21
Ти гледаш на нещата от своя гледна точка, като активен блогър. А аз съм забелязал,че трафикът към мен е 5 към 1 от нерегистрирани потребители. При това без да съм на първа. Как ще се ориентират просто минаващите, а те са над 50%, какво да прочетат? В крайна сметка целта на блога (не на блогърите, а на администраторите и собствениците) е да има повече прочити и посещения. Анархията в случая ще значи хаос и по-малко трафик. Сорри, хора, че не искам най-доброто за блогърите, но искам най-добрия компромис между интересите на блогърите и на сайта. Реалист съм. В случая на база опит (не говоря за стари и млади блогъри), знания и наблюдения, моята преценка е, че освен козметичните функционални промени, най-важно е наличието на активно модериране!
цитирай
46. locke - Активните блогъри
18.06.2011 11:24
са тези, които правят съдържанието на сайта. Но не са те, които правят трафика. . Целта на предстоящите промени трябва да бъде запазване и насърчаване на активните блогъри, като по най-безболезнен и за двете страни начин се решат най-наболелите проблеми. Защото ако си идат блогърите няма да има нищо за четене....
цитирай
47. valsodar - За да имаш трафик към блога, към него трябва да се създаде интерес
18.06.2011 12:15
В началото, когато си регистрирах блога имах не повече от 20 посещения дневно, при това от напълно заблудени читатели минали случайно през него.
Това, дали ме е правило по-нещастен от моментите, в който мои теми са се появявали на челна и са били тотално осирани в коментарите към тях, от хора имащи за цел да блеснат, а не да коментират по зададената тема?
Кое е по-добре - да имаш 20 стойностни читателя или 200 спамещи глупака в блога си?

Разбирам желанието на всеки един, да привлече възможно най-голямата аудитория към блога си и чрез нея да открие тези, с които да си прави благият моабет.
Точно в тази връзка и не считам за коректно да се лансират едни блогъри за сметка на други в сайта, чрез рекламирането на блоговете им в каретата на челна страница и в тези за статистика по рейтинг и читаемост - за мен това е не само несправедливо, но и обидно към тези, които наистина имат какво да кажат и знаят как, но са в неравностойно положение.
Просто, ако ще трябва да сме честни докрай е добре всяка една форма на подобна намеса в сайта да бъде преустановена и ако случайно се появява постинг на видно място, той да е пратен там вследствие на голямо одобрение към съдържанието му, а не на покорно раболепие и подгъзуване от страна на конкретна фенгрупа.
Защото, чрез това делене на фенгрупички и съответни лагери, сайта го мяза повече на бойно поле, отколкото на блогърски сайт, където всяка една различна гледна точка е ценна в уникалността си!

:)))

цитирай
48. locke - Радо,
18.06.2011 12:27
продължаваш да не схващаш идеята, че това е бизнес и трябва да е лукративен. Ако не ти харесва тук, защо не си закриеш блога и не останеш само в blogspot? Там никой не ти се бърка, нали? Нали към теб има интерес - хората и там ще те намерят?!? Тук си получил част от пространството на блог.бг и ще играеш по правилата на блог.бг. Личния ти кеф не е приоритет. Приоритет е общият обем трафик към блог.бг, не към твоя, моя или нечий друг блог!
цитирай
49. valsodar - Не е бизнес. По-скоро се иска воля, ...
18.06.2011 12:41
Не е бизнес.
По-скоро се иска воля, търпение и най-вече усърдие, ако си решил да поддържаш блог. Не съм се отказал от другият си блог, ако му хвърлиш едно око ще видиш, че си е напълно действащ и активен. Там събирам не по-малко читатели и прочити, отколкото в тоя, с малката разлика че са други, а не тези посещаващи тоя сайт.
В интерес на истината, там е далеч по-приятно за дебатиране, най-вече защото го няма това изкуствено създадено надбягване и надхитряне на блогърите помежду им, както тук. Няма причини за интриги, няма кой с кого какво да дели - всеки си е сам за себе си. В това си има и определено добри страни.

Да, тук съм получил част от пространството на блог,бг но и блог.бг е получил част от мен - тази която съм споделил в блога си. И нещата са реципрочни помежду ни.. аз получавам трибуна от страниците на сайта, а сайта получава посещенията си, чрез привлечените от мен слушатели.
Така че, кой е печелещ и кой губещ е сложно да се каже.
Важното е да не си пречим взаимно.
цитирай
50. locke - Пак се правиш на тъп!
18.06.2011 14:14
Иди кажи на инвестор.бг, че блог.бг не е бизнес и виж как ще ти се изсмеят! Блог.бг може без отделни блогъри - то и без друго сума ти такива се махнаха през годините. Въпросът е да не загуби твърде много и затова се прави тази кампания за реформа! Не бива никой да очаква революционно нов вид! А и няма нужда! Ако се угоди на 50 блогъри и за тях стане рай, но влизат 5 пъти по-малко хора, какъв е смисълът за собствениците на сайта? Ти ако си тук, за да правиш моабет, можеш да правиш това и в кварталната кръчма!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119268
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив