Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2008 12:21 - За 17-те човека, които очевидно ме четат (UPDATED 4)
Автор: locke Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3082 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 10.12.2008 18:59


          Писна ми! Сериозно! Стандартът за избрани постинги тук така рязко се е дропнал, че дори когато човек напише нещо важно, няма кой да го прочете, защото приоритетен е пост от 5 реда за грешка в учебника по химия!  Говоря за днешния ми пост, касаещ личните данни и злоупотребата с тях. Е, щом администраторите не ме искат, и аз не ги ща! Отсега ще пращам всичко написано от мен като лично съобщение на пожелалите да го сторя и няма да пиша постове. Блогствам на достатъчно места, за да си губя времето тук. Моля всички, които искат да получават написани от мен неща, да напишат коментар, за да ги добавя към списъка за лични съобщения. Засега ще пускам текстовете си като лични съобщения, а скоро възнамерявм да ги публикувам на собствен сайт и да ви уведомявам чрез мейл-лист. Благодаря на тези, които ме четат, правя го заради вас!

UPDATE:  Засега имам roksolana и raylight, за krotalka така и не разбрах иска или не...

UPDATE2: Друго си е, когато в избрано се намъдри "супер смешния и актуален" пост, разказващ стар виц на 2 страници с 50 правописни грешки.  Май е по-добре, че не съм сред такива творци!

UPDATE3: Пускайте заявки на кого да пиша, че вече е готово едно постче ново за другари верни!

UPDATE4: Пусналите заявки получиха Писма от село 4 :) Да им е честито!



Тагове:   МЕ,   очевидно,


Гласувай:
0



1. анонимен - ехоооо
10.12.2008 12:26
не така де, модераторите и те са хора . постът ти беше смислен, така че, който се интересува - ще го види.
цитирай
2. raylight - Пращай и на мен
10.12.2008 12:32
а за избрано, смятам, че трябва да се избира отдолу-нагоре, по рейтинги, не от администрацията на сайта :)
цитирай
3. krotalka - Важно и смислено е написаното в предния постинг, но:
10.12.2008 12:33
1. Много е дълго.
2. Модераторите и те са хора, може да не са го забелязали.
3. Какво ти пука, че не е в избрани?
цитирай
4. roksolana - ...
10.12.2008 12:36
Доста хора си отидоха от тук по тази причина.
Толкова много наистина важни теми минават покрай избрани - явно защото не съвпадат с атрактивните критерии на уникалните с анонимността си модератори/администратори.
За собствения сайт непременно ми пиши!
цитирай
5. locke - Хммм,
10.12.2008 12:40
не оправдавайте модераторите! Автоматичното минаване в Избрано не е честно, трябва те да имат смислен и ясен критерий и да го прилагат. Което не е в сила през последните месеци. Рокси знае за какво става дума. Миналата година сайтът беше наистина забавен, от постовете в Избрано максимум 10% бяха безинтересни.
Махам се, съжалявам, ако причинявам неудобство!

П.П. Да беше сефте случая, ама не е...
цитирай
6. locke - Ако някой се чуди защо именно 17...
10.12.2008 12:54
Това ми е любимотоо число, но всъщност точно толкова блогъри са ме добавили в 'Моят блог.бг'. Ако ще пиша само за тях, предпочитам да го правя другаде. За сравнение - последният ми пост в Избрано бе прочетен от близо 900 човека, а следващите два - непопаднали там - от 42 и 26 съответно. Пиша постовете си с удоволствие и с внимание - гледам да са стилово издържани и без грешки. Отнема ми време, въпреки, че пиша с 10 пръста. Ако ме искат тук - да си плащат! Край с безплатния обяд!!!
цитирай
7. locke - olimpiq,
10.12.2008 13:21
пиша за няколко американски блога, главно политика. Тук пиша на две-три седмици, когато имам да кажа нещо наистина важно. Не приемам критериите за избрано, а фактът, че видими са само последните 5 неизбрани поста, и то ако се смъкнеш мноооого надолу е кощунствен. Няма да ги уча на уеб-дизайн. А и все си мисля, че миналогодишният рейтинг на сайта се дължи донякъде и на блогстването от мен и хората около мен... Съжалявам, че ще съм поредният тръгнал си...
цитирай
8. bambola - :))
10.12.2008 16:04
имаше един лаф, "къде отиваш може би?, на работа понеже" ...отговаряше Тошко Колев май....
отдавна сам престанала да гледам и мисля за "избраните", нали сме над тези неща, какво да се прави бюрокрацията дето казва бамби ще ни смачка всички, ама първо ще се поборим, не спирай да пишеш вече сме 40 които те четем днес :)


и аз дето почти не коментирам се изказах :)

цитирай
9. locke - бамби, мерси за което,
10.12.2008 16:14
но е срамно, че този 'изокан' пост е прочетен 40 пъти, а този, който дава важна информация за нашите права - едва 23!
цитирай
10. анонимен - Аз те чета всеки ден
10.12.2008 17:57
Прекрасен си!
цитирай
11. locke - zlika
10.12.2008 18:36
:)))
цитирай
12. sylviastefanova - Ще ми бъде интересно да получавам ...
10.12.2008 23:51
Ще ми бъде интересно да получавам вашите текстове:))
цитирай
13. darkanion - eйей
21.12.2008 14:22
и аз искам постинг!
цитирай
14. blagorodnik - Хм!
10.01.2009 10:05
Както те нямаше доста време, как очакваш да си върнеш старата популярност. Аз например, чак днес забелязах, че си писал. И не се отказвай! От триглавата ламя Стефка само ти и Пакостинка сте останали май ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: locke
Категория: Политика
Прочетен: 1119462
Постинги: 278
Коментари: 3140
Гласове: 4323
Архив